سرگرمی

رستوران نغمه چم چم سوادکوه

رستوران نغمه چم چم سوادکوه

رستوران نغمه چم چم  در واقع یکی از بهترین رستوران های شهرستان سوادکوه است که بین شهرهای دوآب و پل سفید واقع شده است. مشتریان از این جهت فهمیدند رستوران نغمه چم رستوران خوبی است که مشاهده کردند راننده وسایل نقلیه سنگین، وسیله نقلیه خود را در مقابل رستوران پارک کرده و در رستوران حضور دارند. اگر نمیدانید، این نکته را همیشه به یاد داشته باشید هر رستورانی که در مقابلش، کامیون های زیادی وجود داشت. قطعاً آن رستوران یکی از بهترین رستوران های منطقه است چراکه راننده کامیون ها بهترین رستوران های مناطق مختلف را میشناسند و نمی خواهند به رستورانی با کیفیت پایین مراجعه کنند.

 نغمه چم چم e1674030829950 رستوران نغمه چم چم سوادکوه

محیط رستوران

رستوران نغمه چم چم سوادکوه رستورانی نسبتاً کوچک است که در منطقه ای سرسبز و مراتفع واقع شده و چشم انداز بی نظیری هم از طبیعت سرسبز اطراف خواهید داشت. اگر هم در فصل بهار یا پاییز به  این رستوران مراجعه کنید. با کوه هایی مواجه می شوید که در مه پنهان شده اند. در بیرون رستوران، تعدادی آلاچیق وجود دارد تا در صورتیکه میخواهید در فضای دلنشین بیرون از رستوران بنشینید، سقف هم داشته باشد. در داخل رستوران هم با محیطی عادی و فاقد هرگونه دکوراسیون آنچنانی روبرو می شویم. اما ساده و در عین حال، شیک و مطلوب است. هنگام ورود، از شما به خوبی استقبال می کنند و بعد از اینکه نشستید. برای شما منوی غذایی رستوران را آورده و قبل از اینکه غذا برای شما سرو شود می توانید پیش غذاهای مختلف نظیر ماست، پیاز، زیتون پرورده و غیره را سفارش دهید.

در منوی رستوران کباب، جوجه، اکبرجوجه، زرشک پلو، میرزاقاسمی و غیره مشاهده می شود. با اینکه منوی غذایی رستوران تنها به چند غذای ایرانی و محلی محدود شده اما کیفیت بالایی دارد. اکثر مشتریان رستوران، از کیفیت غذاها و هزینه پرداختی نسبت به حجم، محیط، سرویس دهی و غیره راضی بوده اند.

نحوه دسترسی به رستوران نغمه چم چم

رستوران نغمه چم چم مابین شهرهای بزرگ دوآب و پل سفید واقع شده است. در جنوب منطقه شورمست قرار دارد. اگر میخواهید از رستوران بازدید کنید یا وعده غذایی را در این رستوران میل کنید. ابتدا وارد جاده فیروزکوه به سمت جنوب شوید تا در فاصله ۵ کیلومتری پل سفید و مقابل پمپ گاز، رستوران را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم اگر وارد منطقه شورمست شدید، از برخی جاهای دیدنی معروف منطقه شامل دریاچه شورمست، روستای حاجی کلا، چشمه بزلا و غیره هم بازدید کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

[امتیاز: 0 میانگین: 0]

           

حتما بخوانید : بوتیک هتل فولتون قشم

منبع : سیری در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا