سلامت

دستور پخت ضروری تابستان: لیموناد سبک!

دستور پخت ضروری تابستان: لیموناد سبک!

دستور پخت ضروری تابستان: لیموناد سبک!

La recette incontournable de l’été : la citronnade light !

برای برشته کردن و شاداب کردن خود به دلخواه در طول روز، در طول وعده های غذایی با خانواده یا دوستان و جشن گرفتن به میل خود بدون بالا بردن سوزن ترازو، دستور العمل مورد علاقه متخصص تغذیه برای لیموناد سبک را پیدا کنید.

مراقب باشید: نوشابه‌های گازدار وسوسه‌انگیز، به‌ویژه در تابستان، و اگر در بهترین حالت، حاوی قند نباشند، حاوی مقدار زیادی شکر هستند. مقدار شیرین کننده ها مراقب این نوشیدنی های سبک با طعم شیرین باشید زیرا اگرچه کالری ندارند اما اشتهای ما را به قند حفظ می کنند.

رفلکس خوب

نوشیدنی های خانگی را انتخاب کنید، آماده در یک دقیقه و 100% سالم، که احتمالاً می توانید با سرهای بلوند کوچک خود درست کنید!

چرا با آزمایش یک دستور العمل لیموناد سبک و گرم شروع نکنید؟ این لیموناد مناسب افرادی است که می خواهند تابستان را بدون به خطر انداختن تلاش خود برای حفظ خط لذت ببرند، همچنین برای کودکان و افراد مبتلا به دیابت نیز مناسب است، زیرا دستور العملی با GI پایین است که تقریبا هیچ تاثیری بر قند خون نخواهد داشت. !

برای 1.5 لیتر لیموناد تازه:

  • 1.5 لیتر آب
  • 6 عدد لیموی فرآوری نشده
  • 1 مشت برگ نعناع تازه
  • اختیاری: 4 c. قاشق غذاخوری شربت آگاو یا عسل خانگی

200 میلی لیتر آب را در یک قابلمه کوچک گرم کنید سپس 4 عدد لیمو را فشار دهید تا آب آن گرفته شود. در صورت تمایل شربت آگاو یا عسل را اضافه کنید. 200 میلی‌لیتر آب و آب لیمو را در یک آب‌نمای شیشه‌ای بزرگ بریزید، سپس با بقیه آب پر کنید و 2 لیموی دیگر را قاچ کنید. برگ های نعنا را اضافه کنید و به مدت 2 ساعت در یخچال نگهداری کنید. سرد شده را با تکه های یخ سرو کنید

اشتراک شوید!

و بهترین توصیه ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید برای مراقبت از سلامتی خود!

*آدرس ایمیل شما توسط خدمات دیجیتال M6 استفاده خواهد شد تا خبرنامه شما حاوی پیشنهادات تجاری شخصی سازی شده را برای شما ارسال کند. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا