داستان واقعی

خلاصه کتاب کارآفرین درونگرا

خلاصه کتاب کارآفرین درونگرا

6 دقیقه خواندن ⌚ 

نقاط قوت خود را تقویت کنید و با شرایط خود موفقیت ایجاد کنید

شما قدرت اراده دارید تا چیزی را ایجاد کنید که عمیقاً به آن عشق و علاقه دارید و به آن اعتقاد دارید – به همین دلیل است که چرا یک کارآفرین می شوید.

درونگرا بودن شانس موفقیت شما را کاهش نمی دهد. این واقعیتی است که در کارآفرین درونگرابررسی شده است. > توسط بت بوئلو.


از ویژگی‌های بی‌شماری که دارید شگفت‌زده خواهید شد، ویژگی‌هایی که در ذهن شما سفر شما را به سمت یک سرمایه‌گذاری موفق تجاری منحرف می‌کند.


کارآفرینی / کارآفرین درونگرا

درون‌گراها کارآفرینی را انتخاب می‌کنند تا بتوانند طبق قوانین خود صادقانه زندگی و کار کنند.


وقتی متوجه شدید که:

دلسرد نشوید

درونگراهایی هستند که عاشق شبکه سازی هستند، فرآیند فروش را طی می کنند یا بدون آمادگی سخنرانی می کنند.

“خلاصه PDF کارآفرین درونگرا”

برخی از بخش‌های توسعه کسب‌وکار برای درون‌گراها خسته کننده و استرس‌زا هستند، اما برای شروع پروژه کاملاً ضروری هستند. خوشبختانه، همانطور که کارآفرین درونگرا به ما می‌گوید، راه‌هایی برای مقابله وجود دارد.

بت بوئلو این کتاب را نوشت تا داده‌های جدیدی در مورد درونگراها در دنیای کارآفرینی ارائه دهد. این یک باور رایج است که اگر ویژگی های یک برون گرا را نشان ندهید، رویاهای شما برای ایجاد یک سرمایه گذاری انفرادی سودآور از بین می رود و می سوزد.

اما حفظ یک نما خسته کننده است. و وقتی مشتریان فریب را حس کنند، از بین می روند.

The Introvert Entrepreneur Summary

بت بوئلو، مستقر در تاکوما، واشنگتن، یک درونگرا او شخصیت خود را پذیرفت و شرکت توسعه شخصی خود را به نام Introvert Entrepreneur راه‌اندازی کرد که خدمات مربیگری و آموزشی را به افراد درونگرا ارائه می‌دهد.

او نویسنده، تسهیل‌کننده و مربی حرفه‌ای است که در سرتاسر جهان به خاطر مهارت‌های عالی‌اش در مربیگری کارآفرین برای درونگراها. Buelow که در پادکست بسیار مورد توجه خود با کارآفرینان جدید و شناخته شده مصاحبه می کند، طبیعت درونگرای خود را یک هدیه می بیند.

همانطور که در کارآفرین درونگرا خواهید دید، او تنها نیست. بسیاری دیگر تصمیم گرفته‌اند به جای خفه کردن ویژگی‌های آن‌ها، آن‌ها را بپذیرند.

این کتاب در 9 فصل تشکیل شده است که نیاز به کشف مجدد درونی دارد. در فصل اول، با تصورات نادرست در مورد افراد درونگرا، همراه با نقاط قوت و ویژگی های آنها، و چرایی بیش از توانایی رسیدن به موفقیت.

در ادامه، در فصل های بعدی متوجه خواهید شد:

  • چیزهایی که کارآفرینان از صحبت در مورد آنها امتناع می ورزند، مانند ترس و شک؛
  • نحوه ایجاد یک پایه تجاری که نشان دهنده شخصیت شما باشد؛
  • یادگیری برای لذت بردن و برتری در شبکه و فروش؛
  • نحوه انتخاب افراد مناسب برای بودن در کنار شما؛
  • و نحوه مدیریت همکاری های آینده خود را پیدا کنید.

در فصل آخر، تکنیک‌های دیگری را برای کمک به پیشرفت کشف خواهید کرد.

در سرتاسر کتاب، با نقل قول‌ها و ضرب‌المثل‌ها، مصاحبه‌های کوتاه با کارآفرینان درون‌گرا و پیوندهایی به بخش منابع در وب‌سایت نویسنده، برای اطلاعات عمیق‌تر مواجه خواهید شد.

کارآفرین درونگرا به عنوان یک خانه ساخته شده است، هر فصل یک اتاق، و نردبان رسیدن به پشت بام – دستاورد – باید ساخته خودتان باشد، هر پله بر اساس شرایط شما ساخته شده است. این انتخاب تو است. دنیای بیرون از این دیوارها ترسناک است، اما اگر می‌خواهید متعهد شوید و به مشارکت خود ایمان داشته باشید، ادامه دهید و جادو را رقم بزنید.

در اینجا مفاهیم کلیدی کتاب بث بوئلو آمده است:

  • «یافتن صدای شما». هدف، اهداف، ارزش‌ها و چشم‌انداز شما به آنچه که هستید گره خورده است. معرفی نادرست کسب و کار شما با رد خود واقعی شما اتفاق می افتد، که برای هر کارآفرین درونگرا سمی است.
  • “شبکه سازی.” قدرت اتصال در تعاملات چهره به چهره است. مردم برای خرید یا سرمایه گذاری در محصولات یا خدمات شما باید به شما اعتماد کنند. با نمایش انجام می‌شود.
  • “ترفیع خود.” تعادل بین خود انزجار و خودشیفتگی باید حاصل شود. اگر هر یک از اینها در دوز ناسالم وجود داشته باشد، بعید است که به اهداف خود برسید.
  • “مدیریت انرژی.” روزهای خود را با دقت برنامه ریزی کنید تا به خودتان فرصت کافی برای بهبودی بین جلسات، رویدادها و دیگر ملاقات ها بدهید. شبکه سازی و خود تبلیغی به سرعت منابع انرژی شما را تمام می کند.
  • “انزوا و همکاری.” همانطور که سرمایه‌گذاری شما رشد می‌کند، به کمک افراد دیگر نیاز خواهید داشت. شفافیت و ارتباط دو طرفه برابر است با اعتماد در طول مدت رابطه شما. باز هم، باید بین کار به تنهایی و تعامل با کارمندان، پیمانکاران یا شرکای پروژه، تعادل وجود داشته باشد.
  • “پایداری شخصی و حرفه ای.” بازی A خود را بیاورید، تصمیمات متفکرانه ای را مطابق با اصول خود بگیرید، راه های جدید و نوآورانه ای برای رشد، چه شخصی و چه حرفه ای پیدا کنید. اگر می خواهید میراثی را پشت سر بگذارید، استعداد خام بدون تلاش و تعهد برای بهتر شدن روز به روز هدر می رود.

طبیعت درونگرا ما را وادار می کند که به دنیایی از کیک ها و فنجان های چای یافا پناه ببریم، با کتابخانه ای بی پایان در اختیارمان. اما وقتی ما به عهده خودمان کارآفرین شدن باشیم، این تغییر نخواهد کرد.

ما همچنان به استراحت از سر و صدا نیاز داریم. مرحله اولیه توسعه می تواند توسط دفتر ما تکمیل شود، اما در برخی موارد، ما باید با موسیقی روبرو شویم و بیرون برویم.

The Introvert Entrepreneur PDF

در اینجا پنج مورد قابل اجرا از کارآفرین درونگرا برای کاهش اضطراب ما آورده شده است:

  • به عنوان افراد درونگرا، حتی رضایت از یک دستاورد نیز در درون خود جشن گرفته می شود. پس از مدتی، ذهن و بدن ما عواقب منفی را احساس می کند. یاد بگیرید که شادی خود را به صورت بیرونی بیان کنید و قبل از شروع مرحله بعدی پروژه کمی نفس بکشید.
  • فعالیت های اجتماعی به طور طبیعی تخلیه می شوند. به جای بازی کارت برون گرا، با طرف طبیعی برون گرا خود ارتباط برقرار کنید (بله، درونگراها یک نقش برون گرا دارند). همچنین از ویژگی های درونگرای خود استفاده کنید: گوش دهید، مشاهده کنید و درونی کنید. با هم، آنها نقاط قوت شما را آشکار می کنند و انرژی شما بیشتر دوام می آورد.
  • اگر در طول یک رویداد نیاز به استراحت دارید، خود را معذور کنید، یک دقیقه وقت بگذارید و نفس بکشید. بدن خود را آرام کنید. آنجا باش، در زمان حال. در طول روز راحت لباس بپوشید تا هنگام تلاش برای برقراری ارتباط با فردی که روبروی شماست، تحت تأثیر لباس خود قرار نگیرید.
  • افکار خود را درباره ارزش پیشنهادی خود با صدای بلند بیان کنید. ممکن است کل برنامه را در سر داشته باشید، اما وقتی از شما خواسته می شود، سکوت شما را فرا می گیرد. شاید زیر لب نیم جملات یا مزخرفات نامفهوم زمزمه می کنید. دانستن پاسخ سوالات چرا-چگونه-چه در مورد کسب و کارتان و تمرین آنها با صدای بلند مفید است.
  • درونگراها عاشق آماده شدن هستند. بنابراین، اگر مردم از ما بخواهند که آزادانه و بدون برنامه صحبت کنیم… به احتمال زیاد در همانجا یخ خواهیم زد. با این حال، به نظر می‌رسد که شرکت در کلاس‌های بداهه‌پردازی ممکن است به ما کمک کند افکارمان را با جملات قابل فهم بیان کنیم. همچنین این فعالیت ساختاری دارد که اشتهای ما را برای سفارش ارضا کند. علاوه بر این، پیشرفت در مورد اعتماد، پذیرش، اصالت و حضور است که همه اینها احساس ایمنی ما را تقویت می کند و انرژی شخصی تولید می کند.

سخنرانی عمومی در میان 3 فعالیت های مخوف و خسته کننده برای درونگراها قرار دارد. برای کاهش استرس آن، ما آداب برنامه ریزی و تمرین خود را داریم. قبلاً اشاره کردم که چگونه بهبود می‌تواند برای کاهش ترس ما از سؤالات غیرمنتظره عالی باشد.

شما می‌توانید این پیشنهادات کوچک را در زیر ادغام کنید که همگی ناشی از تجربه بث بوئلو با بداهه‌گویی و سخنرانی عمومی است و تصمیم بگیرید که کدام کار برای شما مناسب است:

  • «حوصله کمال». تلاش برای رسیدن به کمال، تعقیب غاز وحشی است. از تعقیب پاسخ درست دست بردارید. این فقط یک سراب است به اسکیت کردن کودکان کوچک فکر کنید. آنها اغلب زمین می خورند، اینطور نیست؟ بعد از آن بلند می شوند و دوباره می روند. شما هم همینطور. Improv یعنی رها کردن و لذت بردن از لحظه.
  • “جهش را انجام دهید.” مشاهده افراد دیگر که کارهایی را در حاشیه انجام می دهند کاملاً اطمینان بخش است. ما دوست داریم خطرات، فرآیندها، پیامدها، پیامدها را بدانیم … لیست ادامه دارد. Improv به شما انگیزه می دهد که هر چند وقت یکبار بپرید، بدون اینکه بدانید بعد از آن چه اتفاقی می افتد.
  • “راستش را بگو.” اکثر مردم این کار را نمی کنند. به همین دلیل است که بسیار با طراوت است و لحظات خنده‌داری را ایجاد می‌کند که دوز مهمی از سهولت و آرامش را به همراه دارد. لازم نیست دروغ هایمان را در کشو بگذاریم، بیرون بیاوریم و بعد چیز دیگری برای پوشاندن فریب هایمان اختراع کنیم. خسته کننده به نظر می رسد. در یک جلسه بداهه نوازی، حتی وقت ندارید چیزی درست کنید.
  • “بگویید بله.” چالش را بپذیرید. نتیجه ناشناخته را بپذیرید. به جای کلمه پایانی “نه”، با “بله، و” پاسخ دهید که به شما کمک می کند مکالمه را ادامه دهید. شاید در پایان شگفت زده شوید.
  • “سعی نکنید خنده دار باشید.” آیا بهبود دقیقا برعکس این نیست؟خب، بله، اما این یک رویکرد غیرمستقیم است – شما سعی نمی کنیدخنده دار باشید. شما فقط هستید. جری ساینفلد خود فردی درونگرا است که شانس می‌آورد، اجازه می‌دهد اوضاع به هر شکلی که دوست دارد از بین برود، از چالش‌ها دوری نمی‌کند و حقیقت را می‌گوید.
  • “تسریع شکست.” شکست در تلاش ما برای رسیدن به اهداف اجتناب ناپذیر است. مطمئناً نمی‌توانید برای همیشه از آن طفره بروید، یا در اولین ناامیدی آن را کنار بگذارید. این واقعیت را بپذیرید که اتفاق خواهد افتاد و از آن درس بگیرید. سعی کنید شکست را به عنوان یک “بد” ضروری برای پیشرفت در نظر بگیرید.

این خلاصه را دوست دارید؟ می‌خواهیم از شما دعوت کنیم برنامه ۱۲ دقیقه‌ای، برای خلاصه‌های شگفت‌انگیز و کتاب‌های صوتی.

“نقل قول های کارآفرین درونگرا”

ترس را احساس کنید و به هر حال آن را انجام دهید. برای توییت کلیک کنید /span>

بررسی انتقادی ما

من خودم به‌عنوان یک درون‌گرا، معتقدم که بث بوئلو برای نوشتن کارآفرین درون‌گرا یک ستاره راک است. میلیون‌ها جزئیات وجود دارد که فداکاری و انگیزه او را برای هدایت درون‌گراها از طریق آب‌های کارآفرینی، تنظیم بادبان‌هایشان در سفر بزرگ برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق، تقویت می‌کند.

حتما بخوانید : خلاصه کتاب عادات اتمی
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا