ورزش

حذف پالما در شب اخراج طیبی/ اولین جام از دست ایرانی‌ها رفت!

حذف پالما در شب اخراج طیبی/ اولین جام از دست ایرانی‌ها رفت!

حذف پالما در شب اخراج طیبی/ اولین جام از دست ایرانی‌ها رفت!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال پالما در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتسال اسپانیا شب گذشته به مصاف تیم خاین رفت و در نهایت با قبول شکست در این بازی، از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

در این بازی که با حضور مسلم اولادقباد و حسین طیبی دو بازیکن ایرانی پالما انجام شد، دو تیم در پایان ۴۰ دقیقه به نتیجه تساوی ۱ – ۱ رسیدند اما در ضربات پنالتی این تیم خاین بود که ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

اتفاق اصلی و تعیین کننده این بازی اما اخراج حسین طیبی در دقیقه ۱۵ مسابقه بود. در حالی که تیم پالما با گل «مانکوسو» از حریفش پیش بود، طیبی با تصمیم عجیب داور دومین کارت زرد را گرفت و از زمین اخراج شد. این تصمیم ورق را به سود خاین بازگرداند و این تیم توانست دو دقیقه بعد، گل تساوی را به ثمر برساند.

مسلم اولادقباد در ضربات پنالتی حضور نداشت و «فابینیو» و مانکوسو دو پنالتی تیم پالما را از دست دادند تا این تیم از چهار جام ممکن، در اولین جام این فصل خود ناکام بماند.

پالما در حال حاضر علاوه بر رقابتهای لیگ و کوپا دل‌ری اسپانیا، مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را هم در پیش دارد و به جمع چهار تیم برتر این رقابتها راه یافته است.

در یکی دیگر از بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، روز پنجشنبه هم تیم واین آلبالی والدپنیاس با حضور سعید احمدعباسی بازیکن ایرانی خود برابر بارسلونا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از این رقابتها کنار رفت.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا