اخبار روز

۲۹ هزار تردد مسافری از پایانه مرزی خسروی به ثبت رسیده است

۲۹ هزار تردد مسافری از پایانه مرزی خسروی به ثبت رسیده است

۲۹ هزار تردد مسافری از پایانه مرزی خسروی به ثبت رسیده است

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار خالق اظهار کرد: طی فروردین و اردیبهشت ماه سال‌جاری ۲۹ هزار مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی خسروی تردد کرده اند.

وی افزود: ورودی مسافر ایرانی در فروردین و اردیبهشت ماه سال‌جاری ۸ هزار نفر و ورودی مسافر اتباع خارجی ۶ هزار و ۱۴۸ نفر بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: خروجی مسافر ایرانی از پایانه مرزی خسروی طی ۲ ماهه سال‌جاری نزدیک به ۱۰ هزار نفر و خروجی مسافر عراقی ۵ هزار نفر بوده است.

وی ادامه داد: تردد ورودی و خروجی از پایانه مرزی خسروی در ۲ ماهه گذشته جمعاً ۲۹ هزار نفر بوده است و ساعات مجاز خروج از پایانه مرزی خسروی به عراق، روزانه از ۷ صبح تا ۱۷ بعدازظهر است و در این ساعات زائران می توانند با داشتن گذرنامه معتبر از مرز به عراق تردد کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد زائران به صورت روزانه از پایانه مرزی خسروی برای عزیمت به عراق متغیر است و خروج زائران از این گذرگاه بین المللی نیز هم انفرادی و هم به صورت کاروانی انجام می شود.

وی در پایان درباره تردد زوار در اربعین از پایانه مرزی خسروی گفت: با روحیه‌ای که در مسئولان برای آماده سازی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین حسینی (ع) وجود دارد، تلاش می‌شود با هماهنگی‌های لازم امسال شاهد تردد بخش زیادی از زائران از پایانه مرزی خسروی باشیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا