درهم برهم

جشنواره پاییز چیست؟

جشنواره پاییز چیست؟

جشنواره پاییز چیست؟

در سرتاسر کشور، آمریکایی‌ها جشنواره‌ها را دوست دارند. جشنواره‌های هنری، جشن‌های موسیقی، جشن‌های غذا – این فهرست ادامه دارد. از یک روستای کوچک تا بزرگترین کلان شهر، پاییز با فستیوال ها جشن گرفته می شود. تم ها و سبک های موجود در جشنواره های محلی پاییز بسته به منطقه، فرهنگ و آب و هوای معمولی پاییزی به طور گسترده ای متفاوت است.

اغلب، یک جشنواره پاییزی به هالووین ادای احترام می کند، یا به عنوان بخشی از جشن یا به عنوان دلیلی برای آن. خانه های خالی از سکنه و جشن های شبح مانند در ماه اکتبر فراوان است. در این جشنواره‌های پاییزی ممکن است افرادی با لباس شبح‌ها، هر نوع شیطنت مکانیکی و محیط‌هایی که از طریق پنبه و رنگ سیاه به تار عنکبوت و مقبره تبدیل شده‌اند، نمایش داده شوند.

Mid-Autumn Festival, a fall harvest festival, is celebrated in a Chinatown in Japan.

جشنواره نیمه پاییز، جشنواره برداشت محصول پاییزی، در یکی از محله های چینی در ژاپن جشن گرفته می شود.

جشنواره‌های پاییزی که غذا را در جلو و مرکز قرار می‌دهند، ممکن است مسابقه خوردن پای را با پای سیب و کدو تنبل به‌عنوان موارد دلخواه فراری ارائه دهند. سایر خوراکی های معمولی پاییزی عبارتند از سیب سرخ کردنی، کره سیب، و سیب سیب. در واقع، بسیاری از جشنواره های پاییزی، به ویژه در ایالت های شمالی، به سیب در تمام جلوه های باشکوه آن اختصاص دارد.

سیب زدن و یونجه سواری در سایر جشنواره های پاییزی به جوانان امروزی نگاهی اجمالی به زندگی در سال های دور می دهد. یافتن یک یا دو کمانچه نواز و یک بانجو در حال نواختن آهنگ های مورد علاقه کوهستانی قدیمی در جشنواره های پاییزی نیز غیرعادی نیست. در آب و هوای سردتر، یک جشنواره پاییزی ممکن است با آتش سوزی عظیمی به پایان برسد که دوستان، همسایه ها و غریبه ها دور آن جمع شده و به شعله های آتش مسحورکننده و رقصنده خیره می شوند.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Hay rides and mazes may be featured at a fall festival.

یونجه سواری و پیچ و خم ها ممکن است در جشنواره پاییزی نمایش داده شوند.

بهار فصل تولد دوباره و باروری است و پاییز زمانی است که زمان آماده شدن برای خواب زمستانی است. دکور رایج جشنواره پاییزی روی ساقه‌های ذرت خشک، پشته‌های کدو، و آن کدو تنبل حک‌شده قدیمی متمرکز است. برخی از جشنواره‌های پاییزی توده‌ها را با غذاهایی که قلب را گرم می‌کنند، تغذیه می‌کنند، مانند فلفل قرمز و نان ذرت.

در حالی که هزاران فستیوال پاییزی در سراسر کشور پخش می‌شوند که فضل و دامنه برداشت را جشن می‌گیرند، دیگران برای یک محصول محلی بیشترین احترام را قائل هستند. جشنواره معروف بادام زمینی فلورسویل، تگزاس، در تمام کارهایی که آجیل کوچک می تواند انجام دهد، افتخار می کند. بسیاری از جشنواره های ورمونت شربت افرا و محصولات آن مانند آب نبات ها و دستور العمل هایی که از آن استفاده می کنند ستایش می کنند. دهکده های دریانوردی در امتداد ساحل اقیانوس اطلس، پاییز را به عنوان زمانی برای جشن گرفتن صدف می دانند.

Gourds are often used to decorate fall festivals across the country.

از کدوها اغلب برای تزئین فستیوال های پاییزی در سراسر کشور استفاده می شود.

صنایع‌دستی و هنرمندان، آن‌هایی که پایه‌های اصلی جشنواره‌ها در همه جا هستند، دسته‌جمعی در جشنواره‌های پاییزی از این سر کشور به آن سر می‌زنند. پس از آخرین جشن پاییز، تنها فرصت عمده آنها برای فروش کالاهایشان ممکن است فروش صنایع دستی سرپوشیده برای فصل هدایای زمستانی باشد. جشنواره های پاییزی فرصت های خوبی برای خانواده ها و دوستان است تا از آخرین هوای گرم قبل از شروع زمستان لذت ببرند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا