درهم برهم

بزرگترین ترن هوایی جهان چیست؟

بزرگترین ترن هوایی جهان چیست؟

بزرگترین ترن هوایی جهان چیست؟

بزرگترین ترن هوایی در جهان، موضوعی است که در میان علاقه مندان و کارشناسان بحث می شود. . تعیین اینکه کدام زیر لیوانی بزرگترین است به معیارهایی مانند ارتفاع یا طول مسیر سواری بستگی دارد. اگرچه عنوان بزرگ‌ترین ترن هوایی جهان غیرقابل تعیین است، اما چندین ترن هوایی شایسته به دلیل اندازه خارق‌العاده‌شان شایستگی شایستگی دارند.

در هر مکالمه ای در مورد بزرگترین ترن هوایی جهان، Kingda Ka به سرعت مطرح می شود. این سواری که در سال 2005 در پارک ماجراجویی بزرگ Six Flags نیوجرسی ساخته شد، رکورد بلندترین و سریع ترین ترن هوایی جهان را به خود اختصاص داد. در بالاترین نقطه خود، Kindga Ka به ارتفاع 456 فوت (139 متر) در هوا می رسد و نزدیکترین رقیب خود را با 36 فوت (9 متر) بالاتر می برد. همچنین دارای بلندترین قطره، 418 فوت (127 متر) است. با همه حساب ها، Kingda Ka یک ترن هوایی هیولا است.

A roller coaster.

یک ترن هوایی.

از نظر طول مسیر، وزن سنگین این میدان در سراسر جهان از Kingda Ka، در ناگاشیما اسپا لند ژاپن پارک تفریحی. Steel Dragon 2000 در این پارک موضوعی کمین کرده است که در سال 2000 افتتاح شد و دارای طولانی ترین مسیر ترن هوایی در جهان با ارتفاع 8133 فوت (2479 متر) است. Steel Dragon 2000 به طرز چشمگیری در زمینه فناوری سریع ترن هوایی، از عنوان خود برای نزدیک به یک دهه دفاع کرده است و آن را به یک رقیب آشکار برای عنوان بزرگترین ترن هوایی تبدیل کرده است.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

A closeup of a roller coaster.

نمای نزدیک از یک ترن هوایی.

Kingda Ka و Steel Dragon 2000 زیر لیوانی فولادی هستند که می توانند بسیار بزرگتر از زیر لیوانی های چوبی سنتی شوند. با این حال، فن های زیر لیوانی چوبی لغو نخواهند شد، و رکوردهای بلندترین و طولانی ترین مسیر چوبی همچنان چشمگیر است. از سال 2008، طولانی ترین ترن چوبی در جهان The Beast در جزیره پادشاهان پارامونت در اوهایو است که 7400 فوت (2255.5 متر) را پوشانده و عنوان طولانی ترین مسیر چوبی از سال 1979 را به خود اختصاص داده است. بلندترین ترن چوبی در جهان، پسر هیولا ، در همان پارک است و در ارتفاع باورنکردنی 218 فوت (66.4 متر) از سطح زمین قرار دارد.

Roller coaster records are quite fickle, as technology and ambitious designers allow for new standards to be set.

رکوردهای ترن هوایی کاملاً بی ثبات هستند، زیرا فناوری و طراحان جاه طلب اجازه می دهند استانداردهای جدیدی تعیین شوند.

دنیای رکوردهای ترن هوایی بی ثبات است و فناوری جدید ممکن است به سلطنت حداقل یکی از این غول ها پایان دهد. یک ترن هوایی آلمانی به نام Ring Racer که قرار است در سال 2009 افتتاح شود، رکورد طولانی مدت سرعت Kingda Ka را شکسته و ممکن است رکوردهای دیگر را نیز تهدید کند. با وجود تمام رقابت‌ها، بزرگترین ترن هوایی جهان ممکن است هرگز به درستی مشخص نشود، اما هیجان‌هایی که رقبا به ارمغان می‌آورند مطمئناً بازدیدکنندگان را برای سال‌های آینده فریاد خواهند زد.

حتما بخوانید : تور اسکورت چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا