اقتصاد

افزایش تقاضای آموزش کریپتو در میان مجریان قانون – گزارش

افزایش تقاضای آموزش کریپتو در میان مجریان قانون – گزارش

در نظرسنجی با عنوان مقابله با جرایم رمزنگاری، که توسط آزمایشگاه های TRM با بیش از 300 متخصص مجری قانون ایالات متحده و بین المللی انجام شد، 90٪ از پاسخ دهندگان معتقدند که سازمان های آنها رمزارز ارائه می دهند. آموزش، اما 99٪ خواهان افزایش این هستند.

براساس بررسی، 93٪ از پاسخ دهندگان از مجریان قانون ایالات متحده بودند، که اکثریت آنها از سازمان های فدرال و بقیه از سازمان های ایالتی، شهرستانی و محلی بودند. 40٪ از تحقیقات آنها مربوط به رمزنگاری بود، و آنها پیش بینی می کنند که تا سال 2027 به 51٪ برسد. علیرغم انتظارات از افزایش مطالعات کریپتو، اکثر متخصصان مجری قانون احساس می کنند برای این آینده آماده نیستند.

یک شرکت نظرسنجی خارجی این نظرسنجی را انجام داد. بین 18 اکتبر و 3 نوامبر 2023. پاسخگویان حداقل یک سال در سازمان مجری قانون فعلی خود مشغول به کار بودند و حداقل یک جرم جنایی مربوط به ارز دیجیتال را در سال گذشته بررسی یا نظارت کردند.

بر اساس در نظرسنجی، بیش از 50 درصد از آژانس های فدرال در حال حاضر از ابزارهای تجزیه و تحلیل بلاک چین استفاده می کنند، اما تنها 11 درصد از آژانس های ایالتی این کار را انجام می دهند. تقریباً 61٪ گفتند که فاقد فناوری پیشرفته برای مقابله با تهدیدات مجرمانه کریپتو هستند.

موارد مرتبط: تلفات هک کریپتو در سال 2023 نزدیک به 50 درصد کاهش یافته است: گزارش

داده‌های آزمایشگاه TRM نشان می‌دهد که از طریق هک، بازیگران بد بین ژانویه تا نوامبر سال 2023 حدود 1.7 میلیارد دلار رمزنگاری را دزدیدند – با سرعت کمتر از نصف مقداری که در سال گذشته گرفته شده بود.

پلی که صرافی HTX و اتریوم را به هم وصل می‌کند برای حدود 87 میلیون دلار دارایی های رمزنگاری شده در ماه نوامبر. این هک حدود دو هفته پس از اینکه پولونیکس محمل برداشت های غیرمجاز شداز صرافی ارزهای دیجیتال رخ داد. > سرویس درآمد داخلی (IRS) شامل چهار مورد مربوط به ارزهای دیجیتال در فهرست 10 مورد برتر برای سال 2023 قرار دارد.

تقریباً 80% از شرکت کنندگان در نظرسنجی سرمایه گذاری در تجزیه و تحلیل بلاک چین را در نظر می گیرند. اولویت “بحرانی” یا “بالا”. با این حال، گزارش آزمایشگاه TRM اشاره می‌کند که مجری قانون ایالات متحده همه برنامه‌های خود را برای آموزش کارکنان خود در مورد رمزارز اجرا نکرده است. بیش از نیمی از پاسخ دهندگان کمبود بازرسان، تخصص و بودجه را به عنوان موانع اصلی برای اجرای قانون برای مبارزه موثر با جرایم رمزنگاری شناسایی می کنند.

مجله: HTX دوباره 30 میلیون دلار هک شد، 100 هزار کره ای CBDC، بایننس 2.0: آسیا اکسپرس را آزمایش کردند

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا