اخبار روز

ریاض حمله نظامیان صهیونیست به شهر «جنین» را به شدت محکوم کرد

ریاض حمله نظامیان صهیونیست به شهر «جنین» را به شدت محکوم کرد

ریاض حمله نظامیان صهیونیست به شهر «جنین» را به شدت محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری خالق، وزارت خارجه عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای، یورش نظامیان صهیونیستی به شهرک جنین و خشونت علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را محکوم کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که وزارت خارجه عربستان در حساب رسمی توئیتر خود با انتشار پیامی، با محکوم کردن اقدامات خشونت‌آمیز مکرر نظامیان صهیونیست ضد شهروندان فلسطینی اعلام کرد که ریاض به شدت اقدامات نظامیان «اسرائیل» ضد ساکنان شهرک جنین و اردوگاه‌های اطراف آن را محکوم می‌کند و با ابراز تسلیت به دولت و ملت فلسطین با خانواده‌های داغدار فلسطینی ابراز همدردی می‌کند و برای مجروحان فلسطینی از خداوند منان خواستار شفای عاجل است.

وزارت خارجه عربستان با خطرناک خواندن عملیات نظامی هوایی و زمینی دیروز صهیونیست‌ها به خانواده‌های بی‌پناه فلسطینی در شهرک جنین که به شهادت و مجروح شدن شماری از ساکنان این شهرک فلسطینی انجامید، اعلام کرد که این اقدامات نظامیان «اسرائیلی» به شدت محکوم است.

در همین ارتباط، وزارت خارجه امارات نیز با انتشار بیانیه‌ای خواستار توقف اقدامات خشونت‌آمیز نظامیان اشغالگر ضد فلسطینیان در کرانه باختری شد.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، در جریان عملیات غرورآفرین دیروز (دوشنبه) نیروهای مقاومت فلسطینی ضد نظامیان صهیونیست در شهرک اشغالی «عیلی»، ۸ صهیونیست کشته و زخمی شدند.

در جریان درگیری روز گذشته، فلسطینی‌ها در شهرک جنین در مراسم باشکوهی با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی، پیکر ۵ تن از جوانان فلسطینی را که در جریان درگیری دیروز با صیونیست‌ها شهید شدند، تشییع و به خاک سپردند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا