اقتصاد

هش کردن: روایت های 2024 – هوش مصنوعی و وب 3

هش کردن: روایت های 2024 – هوش مصنوعی و وب 3

با نزدیک شدن به سال 2024، Hashing It Out بر روی روایت هایی تمرکز می کند که در قلب ارز دیجیتال قرار دارند. گفتگو در سال جدید در قسمت 40، Ethan Sun، مدیر عامل MyShell – یک اکوسیستم باز برای برنامه های بومی هوش مصنوعی – توضیح می دهد که چگونه Web3 و AI می توانند در آینده با هم وجود داشته باشند و چگونه هر دو صنعت با یکدیگر ادغام خواهند شد. اتان تاکید می‌کند که ادغام‌های Web3 و AI می‌توانند اقتصاد سازنده را تغییر دهند و در عین حال از اینکه چرا هر دو صنعت می‌توانند بدون آسیب رساندن به دیگری رشد کنند، دفاع می‌کند.

در مورد روندهای ایجاد شده در سال 2023، Sun می‌گوید که محتوای تولید شده توسط کاربر در حوزه هوش مصنوعی به سرعت در حال رشد است زیرا ابزارهای هوش مصنوعی بهره وری را برای سازندگان محتوا افزایش می دهند. این جهش در تولید محتوا به اقتصاد خالق جدیدی دامن می‌زند که نیازمند مکانیسم‌های پاداش است، که مدیرعامل MyShell معتقد است که توسط Web3 تامین می‌شود.

یکی از مواردی که هوش مصنوعی و Web3 مشترک هستند، مشکلاتی است که با تنظیم‌کننده‌ها در سراسر جهان وجود دارد. Sun تاکید می کند که پلتفرم های هوش مصنوعی باید با نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی و عدم وجود مقررات مقابله کنند. مورد اخیر همچنین باعث شده تا شرکت ها دسترسی به پلتفرم های خود را در برخی ایالت ها مسدود کنند. Sun اشاره می‌کند که تمرکززدایی ممکن است مسئولیت شرکت‌ها را جذب کند و هوش مصنوعی را برای همه، صرف نظر از حوزه قضایی آنها، در دسترس قرار دهد. میزبان Hashing It Out Elisha Owusu Akyaw همچنین اشاره می کند که ترسی که مردم از به دست گرفتن برنامه های هوش مصنوعی دارند ممکن است با محصولات بیشتر هوش مصنوعی که توسط حکومت غیرمتمرکز قدرت می گیرند کاهش یابد.

از سوی دیگر، Sun استدلال می کند که مقررات Web3 ممکن است به دلیل افزایش بازیگران بد در این فضا ضروری باشد. با این وجود، او معتقد است که مقررات نباید مانع دسترسی به رمزنگاری شود.

سان بر اهمیت ارتباط بین سازندگان، هوش مصنوعی و Web3 در سال جدید تاکید می‌کند. او توضیح می‌دهد که رونق سازندگانی که عامل‌های هوش مصنوعی را می‌سازند، زیرا ساخت آنها بدون بالاترین سطح دانش فنی آسان‌تر می‌شود، هوش مصنوعی را در چندین برنامه، به‌ویژه در تلفن همراه، گسترش می‌دهد. Sun اضافه می کند که این رونق تا حد زیادی بر روی Web3 ساخته خواهد شد، با توجه به اینکه سازندگان به روشی بدون مجوز برای انجام تراکنش و همکاری نیاز دارند.

به قسمت کامل Hashing It Out با Ethan Sun در Spotify، پادکست های اپل، یا TuneIn. همچنین می‌توانید کاتالوگ کامل پادکست‌های آموزنده Cointelegraph را در صفحه پادکست‌های Cointelegraph بررسی کنید.

مجله: ترس و تردید قانونگذاران باعث ایجاد مقررات پیشنهادی رمزنگاری در ایالات متحده می شود

این مقاله برای اهداف اطلاعاتی عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری تلقی شود. دیدگاه‌ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس‌کننده یا بیانگر دیدگاه‌ها و نظرات Cointelegraph نیست.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا