سریال و انمیشن

اشتباهات باورنکردنی در فیلم های مارول!

اشتباهات باورنکردنی در فیلم های مارول!

10 اشتباه در فیلم‌های مارول< /

مارولاگرچه شرکت بسیار بزرگی است و افراد زیادی را در تیم خود استخدام می کند، اما در برخی از صحنه های خود اشتباهات بزرگی مرتکب می شود. فیلم هایی که نمی توان آنها را نادیده گرفت. هیچ کس کامل نیست و همه اشتباه می کنند. بنابراین، آیا تا به حال در فیلم های مارول که دوست دارید تماشا کنید، اشتباهی مرتکب شده اید؟ در اینجا اشتباهات فاحش باورنکردنی در فیلم های مارول وجود دارد؛

Marvel Filmlerindeki Hatalar


1. چراغی که دوباره روی دوربین ظاهر می شود (مرد عنکبوتی)

پیتر پارکر

قوی> وقتی برای اولین بار قدرت عنکبوت خود را کشف می کند، تار خود را از مچ دستش شلیک می کند و یک آباژور می کشد. همانطور کهپیتر پارکر آباژور را به سمت خود می کشد، آباژور می شکند. اما در صحنه بعدی می بینیم که لامپ همچنان روی میز است. شما باید این را برای ما توضیح دهید، مارول.

Spider-Man Film Hatası


2. آیا ثور قدرت هایی دارد که ما از آنها اطلاعی نداریم؟ (انتقام جویان)

در صحنه اول، می بینید که یک فرورفتگی در جلوی ماشین در صحنه دوم، وقتیثوربه ماشین نزدیک می شود، فرورفتگی ناگهان ناپدید می شود. ما قبلاً می دانستیم که ثور یک قدرت فوق العاده دارد، اما این خیلی زیاد است.

the-avengers-film-hatasi.jpg


3. ماسک خود تمیز شونده (مرد عنکبوتی 2)

در صحنه اول، Spider-Man< سمت چپ ماسک /strong> به نظر آسیب دیده است. وقتی به صحنه دوم نگاه می کنیم، ماسک تازه و تمیز به نظر می رسد. یا لباس مرد عنکبوتی می تواند خود را بازسازی کند یا شرکت مارول بسیار بی توجه است

<Spider-Man 2 Film Hatası


< h2 4. هدفون ناپدید شدن ناگهانی (مرد آهنی)

در صحنه اول، بسیار واضح است که یک زن هدفون در گوش دارد در حالی که قابل مشاهده است، وقتی به صحنه دوم می روید، هدست ناگهان ناپدید می شود. حدس می‌زنم این هدست این ویژگی را دارد که هر زمان که بخواهد نامرئی می‌شود.

Iron Man Film Hatası


5. تونی استارک در حال تمیز کردن خونش توسط خودش (مرد آهنی)

شرکت مارول

قوی > می بینیم که او نسبت به آرایش کاملا بی توجه است. ما به وضوح می بینیم که در صحنه اول از گوش فقیدتونی استارکخون می آید و در صحنه دوم این خون ناپدید می شود.

Tony Stark Film Hatası


6. سخت ترین موی جهان (انتقام جویان)

کاپیتان آمریکا >، وقتی موتورسیکلت می زند موهایش اصلا تکان نمی خورد. او یا بیش از حد از ژل مو استفاده می کند یا روی یک موتورسیکلت ثابت جلوی صفحه سبز رنگ می ایستد.

The Avengers Film Hatası< /span>


7. آیا نمی تواند با کفش پاشنه دار مبارزه کند؟ (نگهبانان)

در صحنه اول، زن را با کفش پاشنه بلند می بینیم. وقتی شروع به دعوا می کند، کفش های پاشنه بلند زن ناپدید می شود و کفش های کتانی جایگزین آن ها می شود.

watchmen-film-hatasi.jpg


8. اگر سوپرمن نجاتتان دهد، ممکن است لباس شما ناگهان تغییر کند (سوپرمن)

سوپرمنوقتی زن را در آغوش می گیرد، می بینی که لباسش به آرنجش نمی رسد. اما ممکن است متوجه شده باشید که لباس این زن در صحنه دوم ناگهان تغییر کرد.

Superman Film Hatası


9. پرستار باید ظرف چند ثانیه روبالشی کثیف را عوض کند (شوالیه تاریکی)

خون روی بالش در صحنه اول در حالی که لکه ای وجود دارد، در صحنه دوم ناگهان ناپدید می شود. به نظر شما جالب نیست که کارمندان مارول اشتباهی را که حتی بی دقت ترین افراد هم می توانست ببیند، ندیدند؟

the-dark-knight-film-hatasi.jpg


10. به نظر می رسد زخم پیترو به طور ناگهانی بهبود یافته است. (Avengers: Age Of Ultron) 

وقتی کاملا خونین است از دور به آن نگاه می کنیم و زخم به ظاهر عمیق در دوربین نمای نزدیک در صحنه دوم ناپدید می شود. حدس می‌زنم پیترو می‌تواند به تنهایی خونش را پاک کند.

Avengers Age Of Ultron Film Hatası

نئولدو .com < /span>

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا