خودرو

استون مارتین ونتیج جدید در 12 فوریه عرضه می شود: هر آنچه که تاکنون می دانیم

استون مارتین ونتیج جدید در 12 فوریه عرضه می شود: هر آنچه که تاکنون می دانیم

آستون مارتین ونتیج جدید به زودی با رونمایی کامل برای 12 فوریه امسال عرضه می شود. همه چیزهایی را که باید در مورد ماشین اسپرت نوزاد V8 این برند بدانید، بخوانید.

  • آستون مارتین ونتیج جدید به نمایش درآمد
  • رونمایی کامل در 12 فوریه
  • طراحی جلویی جدید
  • تست کوپه و Volante کانورتیبل
  • موتور V8 انتظار می رود باقی بماند
  • 510 اسب بخار ممکن است

این استون مارتین ونتیج جدید است و قبل از رونمایی کامل در 12 فوریه به اشتراک گذاشته شده است.

این جایگزین برای پورشه 911 و فراری روما در حال طراحی جدید است، اما انتظار می‌رود که موتور V8 توربو دوقلو را از خودروی فعلی حفظ کند.

طراحی جدید Aston Martin Vantage

این تصویر تیزر جدید از استون مارتین ونتیج واقعا چیز زیادی در مورد طراحی به ما نمی گوید، اما خوشبختانه عکاسان جاسوس Carwow موفق شده اند در طول آزمایش توسعه، ماشین را بیرون بیاورند.

با نگاهی به خودروی جدید در کنار خودروی فعلی، بلافاصله متوجه می‌شوید که قسمت جلویی چراغ‌های جلوی جدید دارد. آنها اکنون عمودی‌تر از قبل ایستاده‌اند و به عقب رفته‌اند، و یک توری جدید وجود دارد. ممکن است شکل مشابهی را حفظ کند، اما نسبت به خودروی خروجی، پوک کمتری دارد.

تغییرات در عقب کمتر چشمگیر هستند. Vantage جدید تقریباً دقیقاً همان نوار نوری فراگیر را در پشت دارد و سپر نیز شکل مشابهی دارد. در حال حاضر خروجی های چهارگانه وجود دارد، برخلاف دو سر که اکنون دریافت می کنید، و این احتمال وجود دارد که این سپر عقب با مشخصات تولید نباشد.

همچنین کوپه، کانورتیبل سقف نرم Volante نیز در حال آزمایش است.

خط سقف به خوبی کوپه جریان ندارد و با شیب تندتری به سمت عرشه عقب می رود. با سقف پارچه‌ای، به‌اندازه کوپه منسجم به نظر نمی‌رسد، اما امکان رانندگی از بالا به پایین را فراهم می‌کند و می‌توانید از غرغر V8 لذت ببرید.

عرشه عقب نیز صاف‌تر است، که وقتی سقف را جمع کنید نگه می‌دارد.

موتور و عملکرد جدید آستون مارتین Vantage

اگرچه استون مارتین در سال 2024 یک هیبریدی پلاگین جدید و یک ماشین الکتریکی در سال 2025، انتظار نداشته باشید که در Vantage جدید شاهد برقی‌سازی باشید.

احتمالاً یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 مشابه با خودروی فعلی حفظ خواهد شد. این موتور در حال حاضر 510 اسب بخار قدرت دارد و 0-60 مایل در ساعت را در 3.8 ثانیه انجام می دهد، با این حال Vantage جدید می تواند یک نسخه تنظیم شده از این موتور با قدرت کمی بیشتر داشته باشد.

داخلی و سرگرمی جدید آستون مارتین ونتیج

هنوز هیچ تصویری از فضای داخلی آستون مارتین ونتیج جدید منتشر نشده است، با این حال می توانید انتظار داشته باشید که از طراحی مشابه کابین DB12 استفاده کند.

می توانید انتظار داشته باشید Vantage جدید کابینی مشابه Aston Martin DB12 (تصویر) داشته باشد /figcaption>

این خودرو دارای یک کنسول میانی بلند با سیستم اطلاعات سرگرمی کاملاً جدید است، اولین موردی است که توسط استون مارتین در داخل طراحی شده است و می‌توانید انتظار داشته باشید که در سراسر آن از چرم استفاده شده باشد.

چه زمانی می توانم یک استون مارتین ونتیج جدید بخرم؟

استون مارتین ونتیج جدید به طور کامل در 12 فوریه معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود تحویل آن در بهار آغاز شود.

در مورد قیمت، در حال حاضر برای گفتن کمی زود است. با این حال، احتمالاً نسبت به خودروی فعلی امتیاز بیشتری خواهد داشت، بنابراین چیزی در حدود 150000 پوند یک شرط مطمئن است. Volante احتمالاً بالاتر از قیمت کوپه، احتمالاً در منطقه 5000 پوند بالاتر از قیمت کوپه، قیمتی بالاتر خواهد داشت.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا