اقتصاد

رئیس رگولاتور مالی کره جنوبی برای گفتگو درباره ارزهای دیجیتال با گری جنسلر: گزارش

رئیس رگولاتور مالی کره جنوبی برای گفتگو درباره ارزهای دیجیتال با گری جنسلر: گزارش

لی بوک هیون، رئیس سرویس نظارت مالی کره جنوبی (FSS)، ظاهراً قصد دارد با رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ملاقات کند. گری جنسلر برای بحث در مورد مقررات کریپتو.

طبق گزارش 18 دسامبر در رسانه خبری کره جنوبی Chosunbiz، لی از SEC در ژانویه بازدید کنید و قصد دارد جلسه ای با Gensler ترتیب دهد. گزارش شده است که رئیس FSS قصد دارد در مورد وضعیت بازار کریپتو و جهت سیاست نظارتی که بر فضا تأثیر می گذارد، بحث کند. Cointelegraph با SEC تماس گرفت اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

یک مقام دولتی کره جنوبی که نامش فاش نشد، گفت: «همکاری مقرراتی بین کشورها برای دارایی‌های مجازی بدون مرز مهم است.

این جلسه در زمان حساسی برای تنظیم کننده های مالی هر دو دولت برگزار می شود. بسیاری از کارشناسان به این فکر کرده اند که SEC می تواند بیت کوین چند نقطه ای را تایید کند (BTC) محصولات قابل مبادله در ژانویه. FSS همچنین قرار بود در ژوئیه 2024 سیاست‌هایی را در رابطه با سرمایه‌گذاران رمزنگاری سپرده کردن وجوه در صرافی‌ها اجرا کند. و نحوه مدیریت شرکت‌ها با این تراکنش‌ها.

مرتبط: مقامات مالی کره جنوبی گزارش هایی را در مورد صرافی های رمزنگاری بدون مجوز درخواست می کنند

هم ایالات متحده و هم کره جنوبی بر سر استرداد جنوب با هم اختلاف دارند دو کوون، ملی کره ای و موسس آزمایشگاه Terraform. بنیانگذار ترا در ماه مارس در مونته نگرو دستگیر و به دلیل استفاده از اسناد مسافرتی جعلی به چهار ماه زندان محکوم شد. در زمان انتشار، گزارش‌ها حاکی از آن بود که Kwon ممکن است قبل از کره جنوبی به ایالات متحده استرداد شود.

در زمان Gensler، SEC از بسیاری در داخل و خارج از صنعت کریپتو انتقاداتی را به دلیل عدم تمایل ظاهری خود به تصمیم‌گیری در مورد آن دریافت کرده است. یک صندوق قابل معامله در مبادلات ارز دیجیتال (ETF). این کمیسیون چندین درخواست در انتظار مدیران دارایی، از جمله BlackRock دارد، اما تا به امروز، هرگز BTC یا اتر را تایید نکرده است (ETH ) ETF – فقط وسایل سرمایه‌گذاری مرتبط با معاملات آتی ارزهای دیجیتال.

مجله: مقررات رمزنگاری: آیا رئیس SEC گری جنسلر حرف آخر را می زند؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا