اقتصاد

اکثر رای دهندگان ایالات متحده می خواهند که یک نامزد ریاست جمهوری از فناوری – نظرسنجی Grayscale مطلع شود

اکثر رای دهندگان ایالات متحده می خواهند که یک نامزد ریاست جمهوری از فناوری – نظرسنجی Grayscale مطلع شود

تقریباً 73 درصد از افراد در نظرسنجی در مورد نقش ارز دیجیتال در انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده گفتند که نامزدها باید در مورد فناوری نوآورانه مطلع شوند.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط The Harris Poll به نمایندگی از Grayscale Investments، 73٪ از 2090 بزرگسال گفتند آنها “کاملا موافق” یا “تا حدودی موافق” هستند که یک نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده “باید دیدگاهی آگاهانه در مورد فناوری های نوآورانه مانند هوش مصنوعی یا رمزنگاری داشته باشد.” این نظرسنجی از 27 تا 29 نوامبر به صورت آنلاین انجام شد.

اگرچه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری، از جمله ویوک راماسوامی جمهوری خواه، دارایی های دیجیتال را تبدیل به یک بخش مرکزی کمپین های آنها، این موضوع ممکن است پس از نهایی شدن نامزدها، موضوع اصلی بحث نباشد. در زمان انتشار، نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها و رئیس‌جمهور ایالات متحده، بسته به اتهامات 91 جنایت و نام او را در برگه های رای ایالتی به چالش می کشد.

مرتبط:

طبق نظرسنجی Grayscale، “کریپتو برای آمریکایی ها در انتخابات 2024 مرتبط است.” 26 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که تورم مهم ترین مشکل در حال حاضر در کشور است. تقریباً 40 درصد از کسانی که قبلاً با ارزهای دیجیتال آشنا بودند، پاسخ دادند که در بحبوحه تورم و شرایط فعلی، «بیشتر علاقه مند» به مالکیت بیت کوین (BTC) هستند. اقتصاد، در حالی که تقریباً همان درصدی که با کریپتو آشنایی نداشتند گفتند که “کمتر علاقه مند خواهند بود.”

منبع:

در گذشته، تورم و سایر نگرانی‌های اقتصادی باعث ایجاد علاقه به سرمایه‌گذاری در دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین شده است. [T]کسانی که با بیت کوین آشنا هستند آن را به عنوان یک دارایی کلان می بینند و […] ممکن است برای کمک به مخاطبان گسترده تر برای درک بهتر فناوری های نوپا، مانند بیت کوین، آموزش بیشتری لازم باشد تا پذیرش جریان اصلی بیشتری وجود داشته باشد.

در ماه ژانویه، نیوهمپشایر یکی از اولین انتخابات مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2024 را برگزار خواهد کرد، آنچه را که بسیاری از نظرسنجی ها و صاحب نظران سیاسی در نظر دارند نگاهی به چگونگی انتخابات در 5 نوامبر در نظر می گیرند. The Stand With Crypto کمپین میزبان یک مجمع ریاست جمهوری در ایالت ایالات متحده در 4 دسامبر بود، اما تنها سه نامزد در آن شرکت کردند – همه آنها به طور گسترده ای لانگ شات برای نامزدی حزب مربوطه خود در نظر گرفته می شوند.

مجله: تروریسم و ​​جنگ اسرائیل و غزه برای از بین بردن کریپتوها استفاده شده است

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا