سریال و انمیشن

سریال اصل کاری کره ای | بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال سر و کله‌ اصل کاری پیدا شده

سریال اصل کاری کره ای | بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال سر و کله‌ اصل کاری پیدا شده

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

سریال اصل کاری کره ای | بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال سر و کله‌ اصل کاری پیدا شده

با بررسی سریال اصل کاری پیدا شده (The Real Deal Has Come 2023) و معرفی بازیگران سریال اصل کاری کره ای یکی از جدیدترین سریال های کره جموبی همراه مجله ویکی باشید.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

سریال اصل کاری یا سریال سر و کله‌ اصل کاری پیدا شده یک سریال درحال پخش کره ای در سال 2023 است. کارگردانی این سریال بر عهده هان جون سو است. بازیگر کواک سی یانگ برای اولین بار برای ایفای نقش شخصیت اصلی مرد گونگ ته کیونگ انتخاب شد، اما به دلیل مشکلات برنامه ریزی مجبور به ترک این کار شد.

داستان سریال کره ای اصل کاری

Oh Yeon Doo یک مربی زبان کره ای است که آموزش های آنلاین ارائه می دهد و کمی به شهرت رسیده است. گونگ ته کیونگ یک متخصص زنان و زایمان با استعداد از یک خانواده معتبر است که در درمان ناباروری تخصص دارد. او هرگز قصد ازدواج ندارد. هر دو از زندگی خود راضی هستند و فکر می کنند موفق هستند. اما اوه یون دو متوجه می شود که نه تنها دوست پسر یک ساله اش، کیم جون ها، به او خیانت کرده است بلکه از او نیز حامله است.

گونگ ته کیونگ برای فرار از ازدواج ناخواسته ای که توسط خانواده اش ترتیب داده شده است، تصمیم می گیرد یک رابطه قراردادی جعلی با اوه یون دو طراحی کند و او را همسر خود کند. اما داستان به این سادگی نیست…

سریال کره ای اصل کاری / سریال سر و کله ی اصل کاری پیدا شده

زمان پخش سریال اصل کاری پیدا شده

اولین قسمت سریال کره ای اصل کاری در 25 مارس 2023 پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 19:55 از شبکه KBS2 پخش می‌شود. تعداد قسمت های سریال اصل کاری 50 قسمت است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای | معرفی 10 سریال کره ای تخیلی

بازیگران سریال اصل کاری پیدا شده

در این بخش به معرفی بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال سر و کله ی اصل کاری پیدا شده (The Real Deal Has Come) می پردازیم. با ما باشید.

آن جائه هیون (Ahn Jae Hyun) در نقش گونگ ته کیونگ

سریال The Real Deal Has Come / بازیگران سریال اصل کاری

Ahn Jae Hyun از بازیگران سریال اصل کاری یک مدل و بازیگر اهل کره جنوبی است می شود. آن جائه هیون حرفه خود را به عنوان یک مدل در سال 2009، با حضور در نمایش های باند، سرمقاله های مجلات و آگهی های بازرگانی آغاز کرد. او در چندین موزیک ویدیو از جمله “آهنگ غمگین” از باک آه یون، “لطفا نکن” از K.Will و “Gone Not Around Any Longer” از Sistar19 ظاهر شد.

در سال 2013، محبوبیت آن پس از حضور در سریال “عشق من از ستاره ای دیگر” افزایش یافت. در سال 2016، جاه هیون در اولین فیلم چینی خود به نام «انجیل عروسی» بازی کرد. آن در سال 2015 اولین نقش اصلی خود را در سریال «خون» بازی کرد.

او برای بازی در «سیندرلا با چهار شوالیه» برنده جایزه برتر برتر نهمین جوایز درام کره شد. در 11 مارس 2016، تایید شد که Ahn از آوریل 2015 با همبازی خود در Blood، Ku Hye Sun قرار می گیرد. این زوج رسما ازدواج خود را ثبت کردند و در 21 مه 2016 ازدواج کردند. در آگوست 2019، گزارش شد که آن از همسرش درخواست طلاق کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

بک جین هی (Baek Jin-hee) در نقش اوه یون دو

هنرپیشه‌های سریال اصل کاری / داستان سریال کره ای اصل کاری

باک جین هی از هنرپیشه‌های سریال اصل کاری و یک مدل زیر نظر آژانس استودیو ANDMARQ است. او در سال 2009 در درام SBS “Loving You A Thousand Times” برای اولین بار بازی کرد. او بیشتر به خاطر بازی برنده جوایزش در نقش امپراطور تاناشیری در درام پرطرفدار دوره ای «Empress Ki» در سال 2013 شناخته می شود که جایزه بهترین بازیگر زن جدید را در جوایز درام MBC در سال 2013 و جایزه بهترین بازیگر زن جدید را در Baeksang Arts در سال 2014 به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی کره ای عاشقانه دانشگاهی | فیلم های مدسه ای کره ای

چا جو یونگ (Cha Joo Young) در نقش جانگ س جین

زمان پخش سریال اصل کاری پیدا شده / سریال سر و کله‌ اصل کاری پیدا شده

چا جو یونگ یکی دیگر از بازیگران سریال اصل کاری کره ای است که 34 سال سن دارد. جو یانگ چا برای فیلم های The Glory (2022)، جاسوسان که مرا دوست داشتند (2020) و Frozen Love (2017) می شناسند.

بیشتر بخوانید: سریال مهمانسرای رمانتیک | بررسی و معرفی سریال مهمانسرای رمانتیک کره ای

جونگ ایویی جائه (Jung Eui-jae ) در نقش کیم جون ها

سریال سر و کله‌ی اصل کاری پیدا شده / تعداد قسمت های سریال اصل کاری کره ای

Jung Eui Jae بازیگر اهل کره جنوبی است که اولین بازی خود را در سال 2018 انجام داد. Eui-Jae Jung با بازی های The King of Pigs (2022)، Flower Crew: Joseon Marriage Agency (2019) و The Real Deal Has Come شناخته شده است! (2023). او یکی دیگر از هنرپیشه‌های سریال اصل کاری کره است که نقش کیم جون ها را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: 

چوی جا هیه (Choi Ja-hye) در نقش گونگ جی میونگ

هنرپیشه‌های سریال اصل کاری کره ای / بازیگران سر و کله ی اصل کاری پیدا شده

چوی جا هی یکی از بازیگران سریال سر و کله‌ اصل کاری پیدا شده و تحت قرارداد شرکت FN Entertainment است. او در این سریال نقش گونگ جی میونگ را عهده دار است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواستگاری تجاری (Business Proposal)

سخن پایانی؛ سریال سر و کله‌ اصل کاری پیدا شده

در این مقاله به بررسی داستان سریال اصل کاری کره ای و مععری بازیگران سریال The Real Deal Has Come پرداختیم. نظرات خودتان را درباره سریال کره ای اصل کاری با ما درمیان بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا