کسب و کار
وردپرس ابزار وبلاگ نویسی مورد علاقه من است و من راهنمایی ها و ترفندهایی را برای استفاده از وردپرس در اینجا به اشتراک می گذارم.
چرا باید داستان های مبتنی بر ارزش ارائه دهید؟
3 روز پیش
چرا باید داستان های مبتنی بر ارزش ارائه دهید؟
چرا باید داستان های مبتنی بر ارزش ارائه دهید؟ آیا تا به حال با هدف تصمیمگیرنده که با دستهای روی هم رفته (شخصی یا از طریق تماس ویدیویی) به شما خیره میشود و به شما جرات میکند وقت خود را صرف کنید؟ بهترین راه برای درگیر کردن آنها در یک مکالمه معنادار – در عین ایجاد اعتبار، اعتماد، و ارتباط…
چگونه به صورت آنلاین سرنخ پیدا کنیم
3 روز پیش
چگونه به صورت آنلاین سرنخ پیدا کنیم
چگونه به صورت آنلاین سرنخ پیدا کنیم کارآفرینان، مقیاسپذیری استارتآپها و شرکتهای سازمانی همه در حال انجام یک کار اصلی هستند: درآمدزایی. در 10 سال گذشته، بازاریابی ورودی راهی عالی برای انجام این کار است. اما درک این نکته مهم است که مردم از کسب و کار شما کاملاً بی اطلاع به یک مشتری وفادار به برند تبدیل نمی شوند.…
آزمون ارزیابی فروش چیست؟ [و چگونه یک را پاس کنیم]
3 روز پیش
آزمون ارزیابی فروش چیست؟ [و چگونه یک را پاس کنیم]
آزمون ارزیابی فروش چیست؟ [و چگونه یک را پاس کنیم] “شما، یک مدیر حساب، وظیفه دارید مشتری را بپذیرید که به طور مداوم به کسب و کار شما دردسر می زند و به شما پاسخ منفی می دهد. با این حال، آن مشتری یک نیروی صنعتی در منطقه شما است – با بیشترین سهم بازار و پتانسیل رشد فوقالعاده، دارندگان…
4 چالشی که مبتکران فروش با آن روبرو هستند [+ چگونه آنها را هدایت کنیم]
3 روز پیش
4 چالشی که مبتکران فروش با آن روبرو هستند [+ چگونه آنها را هدایت کنیم]
4 چالشی که مبتکران فروش با آن روبرو هستند [+ چگونه آنها را هدایت کنیم] نوآوری در فروش آسان نیست. این یک نبرد سخت است که به جسارت، تلاش و – در بسیاری موارد – شانس زیادی نیاز دارد. مبتکران در هر مرحله از توسعه خود با انواع چالشها مواجه میشوند – این یک امر مسلم است. این نوع کسبوکارها…
چگونه “قانون 78” می تواند به محاسبه سهمیه فروش کمک کند
3 روز پیش
چگونه “قانون 78” می تواند به محاسبه سهمیه فروش کمک کند
چگونه “قانون 78” می تواند به محاسبه سهمیه فروش کمک کند قانون 78 یکی از راههای سریعتر و سادهتر برای جمعآوری تخمینی دقیق از درآمد سالانه شماست. در اینجا، نگاهی دقیقتر به قانون، آنچه در بر دارد، نحوه استفاده از آن، و نحوه استفاده از آن برای کمک به محاسبه سهمیههای فروش معقول خواهیم انداخت. بیایید وارد شویم. قاعده 78…
راهنمای مبتدیان برای همگام سازی داده های تماس با Google Sheets
3 روز پیش
راهنمای مبتدیان برای همگام سازی داده های تماس با Google Sheets
راهنمای مبتدیان برای همگام سازی داده های تماس با Google Sheets بسیاری از سازمانها از Google Sheets بهعنوان منبع داده مهم استفاده میکنند، و برای برخی از کسبوکارهای کوچک، حتی بهعنوان CRM اصلی (سیستم مدیریت ارتباط با تماس) عمل میکند. به این ترتیب، اگرچه Google Sheets را می توان برای مدیریت و همگام سازی داده های مخاطب استفاده کرد، اما…
بهترین زمان برای شروع یک کسب و کار چه زمانی است؟ آنچه تحقیقات و کارشناسان می گویند
3 روز پیش
بهترین زمان برای شروع یک کسب و کار چه زمانی است؟ آنچه تحقیقات و کارشناسان می گویند
بهترین زمان برای شروع یک کسب و کار چه زمانی است؟ آنچه تحقیقات و کارشناسان می گویند من اخیراً این سؤال را پست کردم، “آیا باید در زمان های نامشخص کسب و کار راه اندازی کنید؟” در توییتر من و چند پاسخ جالب و واقعی دریافت کردم حساب ها – بسیاری از آنها را در زیر به اشتراک خواهم گذاشت.…
3 مرحله اساسی یک استارت آپ موفق
3 روز پیش
3 مرحله اساسی یک استارت آپ موفق
3 مرحله اساسی یک استارت آپ موفق زمانی که من در دنیای تجارت شروع به کار کردم، استارتآپها نادر بودند و بسیار پرخطر در نظر گرفته میشدند. توسعه استارتاپ پیچیده، پرهزینه و نیازمند سرمایه و برنامه ریزی زیادی بود. در نتیجه، بیشتر شرکتها بسیار آهسته رشد کردند – در بسیاری از صنایع، دههها طول کشید تا بتوانند جای پا یا…
The Client Pitch: What is & 7 نکته برای Nailing One
3 روز پیش
The Client Pitch: What is & 7 نکته برای Nailing One
The Client Pitch: What is & 7 نکته برای Nailing One فرود مشتریان یک فرآیند پیچیده است که نیاز به ارتباطات زیرکانه، ظرافت، استراتژی و – در بسیاری از موارد – شانس دارد. رسیدن به خانه به خودی خود یک مبارزه است، بنابراین اگر موفق شدید با یک مشتری بالقوه به خط پایان برسید، بهتر است بدانید که چگونه از…
راهنمای نهایی برای فروش استارتاپ
3 روز پیش
راهنمای نهایی برای فروش استارتاپ
راهنمای نهایی برای فروش استارتاپ فروش استارتآپها مسیرهای دشوار، هیجانانگیز و اغلب غیرقابل پیشبینی را ایجاد میکند. همه افرادی که در یک سازمان فروش استارتآپ مشارکت دارند – از بنیانگذاران گرفته تا نمایندگان – با چالشهای متعددی روبرو خواهند شد که شرکتشان نقشآفرینی میکند. < img src="https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/Satrtup%20Sales%20%281%29.jpg?width=595&height=400&name=Satrtup%20Sales%20%281%29.jpg" alt="" width="595" height="400" srcset="https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/Satrtup%20Sales%20%281%29.jpg?width=298&height=200&name =Satrtup%20Sales%20%281%29.jpg 298w, https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/Satrtup%20Sales%20%281%29.jpg?width=595&height=400&name=Satrtup% 20Sales%20%281%29.jpg 595w, https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/Satrtup%20Sales%20%281%29.jpg?width=893&height=600&name=Satrtup%20Sales% %281%29.jpg 893w, https://blog.hubspot.com/hs-fs/hubfs/Satrtup%20Sales%20%281%29.jpg?width=1190&height=800&name=Satrtup%20Sales%20%281%…