کسب و کار

وردپرس ابزار وبلاگ نویسی مورد علاقه من است و من راهنمایی ها و ترفندهایی را برای استفاده از وردپرس در اینجا به اشتراک می گذارم.

22 عبارت فروش وحشتناک، وحشتناک، خوب، بسیار بد که مشتریان بالقوه را خاموش می کند

22 عبارت فروش وحشتناک، وحشتناک، خوب، بسیار بد که مشتریان بالقوه را خاموش می کند

22 عبارت فروش وحشتناک، وحشتناک، خوب، بسیار بد که مشتریان بالقوه را خاموش می کند کلماتی که در فروش استفاده نمی شود “ببخشید مزاحم شدم” “من می خواهم وصل شوم.” “من فکر کردم شما ممکن است فرد مناسبی برای ارتباط با شما باشید.” “آیا می توانید مرا به نقطه تماس مناسب راهنمایی کنید؟” “آیا زمان خوبی برای اتصال است؟” “می…
بستن یک بار مرده است: چرا درخواست «گام‌های بعدی» بهترین است

بستن یک بار مرده است: چرا درخواست «گام‌های بعدی» بهترین است

بستن یک بار مرده است: چرا درخواست «گام‌های بعدی» بهترین است در شرایطی که در محیطی نامحتمل بودم، درس‌های خوبی در مورد فروش آموختم: صحنه کمدی بداهه. من هرگز قرار نبود یکی از بازیگران SNL باشم، اما با زندگی در شیکاگو، شما توسط مؤسسات پیشرفت عالی احاطه شده‌اید. من دوست داشتم بچرخم در کلاس هایم یاد گرفتم که تعادلی بین…
9 نقطه ضعف فروش که توانایی یک نماینده فروش را برای واجد شرایط بودن فلج می کند

9 نقطه ضعف فروش که توانایی یک نماینده فروش را برای واجد شرایط بودن فلج می کند

9 نقطه ضعف فروش که توانایی یک نماینده فروش را برای واجد شرایط بودن فلج می کند نقاط قوت و ضعف یک مدیر فروش ضعف پول در مقابل مستقیم بودن بودجه چرخه خرید غیرحمایتی در مقابل توانایی تمایز باورهای خود محدود کننده در مقابل اعتماد به نفس نیاز به تایید در مقابل تمایل به انجام مکالمات سخت کنترل احساسات در…
چگونه یک ایمیل مدفون را در 15 ثانیه از صندوق ورودی مشتری خود خارج کنید

چگونه یک ایمیل مدفون را در 15 ثانیه از صندوق ورودی مشتری خود خارج کنید

چگونه یک ایمیل مدفون را در 15 ثانیه از صندوق ورودی مشتری خود خارج کنید برای موفقیت در فروش، باید خط باریکی بین مداوم و سختگیر طی کنید. شما نمی خواهید خیلی راحت تسلیم شوید — فقط به این دلیل که اولین بار که تلاش می کنید پاسخی دریافت نمی کنید به این معنی نیست که مشتری بالقوه علاقه ای…
نحوه برخورد با سندرم ایمپوستر در فروش

نحوه برخورد با سندرم ایمپوستر در فروش

نحوه برخورد با سندرم ایمپوستر در فروش سندرم ایمپوستر چیست؟ سندرم ایمپوستر ترس از اینکه به عنوان یک کلاهبردار شناخته شوید یا احساس کنید که لایق موفقیت خود نیستید است. افراد مبتلا به سندرم ایمپوستر اغلب برای پنهان کردن آن تلاش زیادی می کنند، که می تواند موفقیت آینده و تصمیم گیری فعلی را فلج کند. اما، راه هایی برای…
8 راه برای پاسخ دادن به اعتراض “من می خواهم به آن فکر کنم”

8 راه برای پاسخ دادن به اعتراض “من می خواهم به آن فکر کنم”

8 راه برای پاسخ دادن به اعتراض “من می خواهم به آن فکر کنم” شما مقدار قابل توجهی از زمان، پول و انرژی را برای یک فرصت سرمایه گذاری کرده اید. سپس خریدار می‌گوید که می‌خواهد «درباره آن فکر کند». چه کاری باید انجام دهید؟ شاید شروع با کارهایی که نباید انجام دهید آسان تر باشد. اغلب اوقات، فروشندگان به…
آهنگ فروش و درآمدهای راک خود را دقیق تنظیم کنید

آهنگ فروش و درآمدهای راک خود را دقیق تنظیم کنید

آهنگ فروش و درآمدهای راک خود را دقیق تنظیم کنید Cadence چیست؟ آهنگ تماس ساختار و جدول زمانی زمانی است که فروشندگان با مشتریان احتمالی خود تماس می گیرند. اغلب با آهنگ مشابهی از پست‌های صوتی و ایمیل‌های بعدی همراه است. این بر اساس آمادگی مشتری احتمالی شما برای خرید ایجاد شده است و به گونه ای طراحی شده است…
9 روشی که از طریق ایمیل ناامنی را نشان می دهید

9 روشی که از طریق ایمیل ناامنی را نشان می دهید

9 روشی که از طریق ایمیل ناامنی را نشان می دهید پیش بینی ناامنی در فروش نوشتن بیش از حد عذرخواهی استفاده از ایموجی های بسیار زیاد استفاده از علامت تعجب فرار رفتن با چاپلوسی استفاده از کلمات Wishy-Washy نوشتن با حروف بزرگ ارسال ایمیل در آخر هفته پیگیری خیلی سریع ناامنی سمی برای رابطه فروش است. اگر مشتری احتمالی…
مردم دوست ندارند از شما خرید کنند: 6 راه برای فروش به هر حال

مردم دوست ندارند از شما خرید کنند: 6 راه برای فروش به هر حال

مردم دوست ندارند از شما خرید کنند: 6 راه برای فروش به هر حال افراد از افرادی که دوست دارند خرید می کنند “در صورت یکسان بودن همه چیز، مردم با آنها تجارت می کنند و به افرادی که می شناسند، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند، تجارت می کنند.” –باب بورگ قسم می‌خورم، هر روز می‌بینم که فروشنده‌ای…
روشی کلاسیک برای ایجاد حس فوریت در مشتری

روشی کلاسیک برای ایجاد حس فوریت در مشتری

روشی کلاسیک برای ایجاد حس فوریت در مشتری چه شرکت کنید یا نه، همه ما می دانیم که جمعه سیاه احساس دردناکی از فوریت را در مصرف کنندگان ایجاد می کند که ما در دنیای غیر خرده فروشی دائماً با آن مبارزه می کنیم. و در حالی که هزاران نفر فوراً در دوشنبه سایبری افراط می‌کنند، ما هر بار که…
دکمه بازگشت به بالا