8 بهترین نرم افزار ایمیل سرد: انتخاب های برتر من

8 بهترین نرم افزار ایمیل سرد: انتخاب های برتر من

بیایید واقعی باشیم: هیچ کس دوست ندارد ایمیل های فروش تصادفی، غیر شخصی و ناخواسته دریافت کند. اما وقتی به درستی انجام شود و با کمک نرم افزار ایمیل سرد، تلاش های اطلاع رسانی شما می تواند به طور باورنکردنی برای رشد کسب و کار شما موثر باشد.

زمانی که بیش از یک دهه پیش با کمپین‌های ایمیل سرد شروع کردم، احساس می‌کردم که دارم پیامی را در یک بطری ارسال می‌کنم، به این امید که کسی آن را پیدا کند و پاسخ دهد، بله، من دوست دارم یک نسخه نمایشی داشته باشم! از کجا می دانستی؟!»اما، مهم نیست که چقدر وقت و تلاش می کنم، ترس از ایمیل های باز نشده یا پاک شده (یا حتی بدتر از آن، علامت گذاری شده به عنوان هرزنامه) همیشه وجود داشت. نرخ پاسخ من هرگز چیزی برای افتخار نبود.

به‌سرعت به امروز بروید، و تعداد زیادی نرم‌افزار ایمیل سرد وجود دارد که به افرادی که در جزیره سرد تنهایی ایمیل سرگردان هستند کمک می‌کند تا به مشتریان احتمالی بیشتری دسترسی پیدا کنند و نحوه ارسال ایمیل‌های شخصی و خودکار را در مقیاس بزرگ تغییر دهند. در این پست، برخی از بهترین نرم‌افزارهای ایمیل سرد موجود را به شما معرفی می‌کنم و این که چگونه این ابزارها می‌توانند استراتژی ارتباط شما را متحول کنند.

فهرست محتوا

با استفاده از نرم‌افزار ایمیل سرد، کسب‌وکارها می‌توانند به طور مؤثر کمپین‌های ایمیل خود را مدیریت کنند، معیارهای عملکرد را ردیابی کنند و استراتژی کلی خود را بهبود بخشند.

مزایای استفاده از نرم افزار ایمیل سرد

نرم افزار ایمیل سرد می تواند شیوه ارتباط کسب و کارها با مشتریان بالقوه را متحول کند. این ابزارها طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌کنند که فرآیند اطلاع رسانی را ساده می‌کند و کارایی کمپین‌های ایمیل را افزایش می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای نرم افزار ایمیل سرد، با چند کاربر قدرتمند تماس گرفتم تا نظر آنها را دریافت کنم.

کلی پیس، مدیر بازاریابی کمپین در < a href="https://www.inktavo.com/" rel="noopener" target="_blank">Inktavo، یک شرکت نرم افزاری برای شرکت های تجاری مارک دار، می گوید که مزایای نرم افزار ایمیل سرد برای اطلاع رسانی بسیاری:

“مزایای اصلی که من از استفاده از نرم افزار ایمیل سرد برای اطلاع رسانی به دست آورده ام، شامل توانایی آزمایش ایمیل های مختلف، دسترسی به داشبورد گزارش جداگانه برای عملکرد، و … امکان استفاده از یک دامنه جداگانه برای دسترسی ما است. تلاش‌هایی که به حفظ یک دامنه ارسال سالم کمک می‌کند.»

برنتون توماس، بنیانگذار آژانس بازاریابی دیجیتال Twibi، مزایای نرم افزار ایمیل سرد را در تلاش های اطلاع رسانی برجسته کرد.

او تاکید کرد که این ابزارها کارایی و شخصی سازی را افزایش می دهند، نرخ پاسخگویی و تعامل با مشتریان بالقوه را بهبود می بخشند. «نرم‌افزار ایمیل سرد فرآیند ارتباط را ساده‌تر می‌کند، که منجر به ارتباطات مؤثرتر و شخصی‌شده‌تر می‌شود و در نهایت نتایج بهتر و روابط قوی‌تری با مشتری ایجاد می‌کند.»

بیایید به مزایای کلیدی نرم‌افزار ایمیل سرد بپردازیم و ببینیم چگونه می‌تواند استراتژی دسترسی شما را تغییر دهد.

افزایش کارایی

طبق گزارش وضعیت فروش HubSpot ، 36٪ از متخصصان فروش با استفاده از ایمیل با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کنند و اتوماسیون را به یک مؤلفه مهم برای مدیریت کارآمد حجم بالای دسترسی تبدیل می کند.

با نرم‌افزار ایمیل سرد، می‌توانید بخش‌های خسته‌کننده ارسال ایمیل مانند ارسال ایمیل‌های بعدی و پیگیری پاسخ‌ها را خودکار کنید. این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند بر روی کارهای استراتژیک‌تر تمرکز کنید، مانند ایجاد پیام‌های قانع‌کننده و تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین.

ماریسا وایدا، مدیر بازاریابی تولید تقاضا در قابل توجه (یک پلت فرم هوش مصنوعی برای عملیات مراقبت های بهداشتی)، توضیح داد که چگونه نمایندگان توسعه فروش (SDR) از ایمیل سرد استفاده می کنند. ابزار در Notable. SDR ها از این ابزارها برای دسترسی به مشتریان احتمالی قبل از نمایشگاه ها و کنفرانس های بزرگ، ارائه هدایا از طریق پست مستقیم، برنامه ریزی جلسات در غرفه خود و ارائه هدایای بعدی استفاده می کنند. وایدا اضافه کرد: «تعریف این کتاب بدون ابزار گسترش سرد بسیار زمان‌بر خواهد بود.»

شخصی سازی در مقیاس

تحقیق وبلاگ HubSpot می گوید شخصی سازی پیام یکی از موثرترین استراتژی ها برای کمپین های بازاریابی ایمیلی است. شخصی سازی به طور قابل توجهی نرخ پاسخ را افزایش می دهد. حدود 75 درصد از بازاریابان معتقدند یک تجربه شخصی فروش را افزایش می‌دهد و احتمال تبدیل شدن یک مخاطب به مشتری مکرر را افزایش می‌دهد (گزارش وضعیت بازاریابی 2024 HubSpot).

ابزارهای ارتباط سرد به شما این امکان را می‌دهند که هر ایمیل را با نام گیرنده، شرکت و سایر جزئیات مرتبط شخصی‌سازی کنید و ارتباط شما را جذاب‌تر و مؤثرتر می‌کند.

«ارسال ایمیل دستی زمان می‌برد، و همچنین معمول است که می‌خواهید هر ایمیل دستی را شخصی‌سازی کنید، که ممکن است تعداد ایمیل‌هایی را که می‌توانید در یک روز به فهرست مخاطبین ارسال کنید، کاهش دهد. با نرم‌افزار خروجی، می‌توانید از نشانه‌های شخصی‌سازی برای گرفتن داده‌های مخاطب و شخصی‌سازی آن‌ها استفاده کنید. این یک راه عالی برای ارسال ایمیل های بیشتر و آزمایش بخش های مختلف مخاطب، همه در یک نرم افزار (یکپارچه) است.” گفت پیز.

نکته حرفه ای: امضای ایمیل شما نیز می تواند بر موفقیت ایمیل شما تأثیر بگذارد. مولد امضای ایمیل رایگان HubSpot را بررسی کنید< /a> اگر به یک دست نیاز دارید که یکی را کنار هم قرار دهد.

تجزیه و تحلیل دقیق

نرم افزار ایمیل سرد، تجزیه و تحلیل دقیقی را در مورد نرخ باز، کلیک و پاسخ ارائه می دهد. این داده‌ها به شما کمک می‌کند بفهمید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست، و به شما امکان می‌دهد کمپین‌های خود را برای نتایج بهتر بهینه کنید.

پیز گفت: «ما به بازها، کلیک‌ها، پاسخ‌ها و جلسات رزرو شده نگاه می‌کنیم.» «اطلاعات دیگری که جمع‌آوری می‌کنیم می‌تواند شامل نوع افرادی باشد که واقعاً با ایمیل‌های شما درگیر هستند… درک این موضوع می‌تواند به ما کمک کند نمایه مشتری ایده‌آل خود (ICP) را اصلاح کنیم و کمپین‌های آینده خود را مؤثرتر کنیم.»

طبق تحقیق وبلاگ HubSpot، بازاریابانی که ردیابی می‌کنند این معیارها میانگین نرخ باز را 46-50٪ و نرخ کلیک 2.6-3٪ را گزارش می دهند.

تحویل بهبودیافته

طبق نظرسنجی Mailbutler، در سال 2024، 46.8 درصد از تمام ایمیل‌ها در سراسر جهان به‌عنوان هرزنامه شناسایی شدند که بر اهمیت ویژگی‌های قابل تحویل برای جلوگیری از فیلترهای هرزنامه تأکید می‌کند.

بسیاری از ابزارهای ایمیل سرد دارای ویژگی‌هایی هستند که به بهبود تحویل ایمیل کمک می‌کنند، مانند تست هرزنامه و نظارت بر شهرت دامنه. این ویژگی‌ها تضمین می‌کنند که ایمیل‌های شما به جای پوشه هرزنامه به صندوق ورودی می‌رسند.

تجربه Pease با این موضوع مطابقت دارد. “در تلاش برای تبدیل سرنخ های سرد، ما از نرم افزار ایمیل سرد به عنوان اولین لمس استفاده کردیم، که به مخاطبین کمک کرد قبل از ارسال تبلیغات به آنها اطلاعاتی درباره اینکه ما چه کسی بودیم. یک معامله.”

“این تلاش ما را بر آن داشت تا تعامل بالایی در تبلیغات خود داشته باشیم، و توالی های خروجی که ما تنظیم کردیم به عنوان یک گام آموزشی عمل کردند تا سرنخ های سرد بتوانند با نام تجاری ما آشنا شوند.”

مقیاس پذیری

نرم افزار ایمیل سرد می تواند متناسب با نیازهای شما باشد، چه یک استارتاپ کوچک یا یک شرکت بزرگ. این امکان را به شما می دهد تا حجم بالایی از دسترسی را بدون به خطر انداختن کیفیت مدیریت کنید.

“[نرم افزار ایمیل سرد] به ما کمک کرد تا سرعت خود را برای دستیابی به سرنخ های جدید افزایش دهیم و به ما این امکان را داد تا با مخاطبان هدف در مقیاسی ارتباط برقرار کنیم که اگر می توانستیم نمی توانستیم به آن دسترسی پیدا کنیم. با استفاده از ایمیل‌های دستی،” پیس گفت.

هنگام انتخاب نرم افزار ارسال ایمیل سرد به دنبال چه چیزی باشید

با گزینه‌های بسیار زیاد، مهم است که ویژگی‌های کلیدی را در نظر بگیرید که به بهترین نحو از اهداف شما پشتیبانی می‌کنند. در اینجا راهنمای مهم ترین عوامل هنگام انتخاب ابزار عالی برای کسب و کار شما است.

1. سهولت استفاده

هنگام انتخاب یک ابزار ایمیل سرد، باید در نظر بگیرید که تنظیم و استفاده از آن چقدر آسان است. یک رابط کاربر پسند می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و منحنی یادگیری را کاهش دهد و به شما امکان می دهد کمپین های خود را سریع راه اندازی و اجرا کنید.

2. ویژگی های شخصی سازی

قابلیت شخصی‌سازی ایمیل‌های شما برای دسترسی مؤثر بسیار مهم است. به دنبال ابزارهایی باشید که گزینه‌های شخصی‌سازی پیشرفته را ارائه می‌دهند، مانند فیلدهای پویا و الگوهای سفارشی، تا ایمیل‌های خود را به هر گیرنده مرتبط‌تر کنید.

نکته حرفه ای: اگر برای شروع کار با الگوهای ایمیل فروش به کمک نیاز دارید، 23 الگو با نرخ باز 60٪ یا بالاتر.

3. پیگیری های خودکار

پیگیری خودکار یک ویژگی ضروری است. آنها تضمین می کنند که بدون ارسال دستی ایمیل بعدی، از مشتریان بالقوه خود مطلع خواهید بود. به دنبال ابزارهایی بگردید که به شما امکان می دهند چندین دنباله پیگیری را بر اساس اقدامات گیرنده تنظیم کنید.

4. تجزیه و تحلیل و گزارش

تجزیه و تحلیل دقیق و گزارش برای اندازه گیری موفقیت کمپین های ایمیل شما ضروری است. ابزاری را انتخاب کنید که معیارهای جامعی مانند نرخ باز کردن، نرخ کلیک و نرخ پاسخ ارائه دهد تا بتوانید تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید.

پیس می‌گوید علاوه بر اطمینان از اینکه گزارش‌های خود را سفارشی می‌کنید، دنباله‌های خروجی جامد را تنظیم می‌کنید، ” تعیین معیارهای هدف برای ردیابی پیشرفتی که برای سازمان شما مفید است، بسیار مهم است. مهم‌تر از همه، تست A/B برای اینکه بفهمید بخش‌های مخاطب شما به چه چیزی بهترین پاسخ را می‌دهند.»

5. ادغام

نرم افزار ایمیل سرد شما باید به طور یکپارچه با ابزارها و سیستم های موجود شما، مانند CRM (مرکز فروش، هر کسی؟)، پلت فرم اتوماسیون بازاریابی، و ارائه دهنده خدمات ایمیل.

اگر ابزار دارای یکپارچگی بومی باشد، حتی بهتر است که فرآیند اتصال را آسان‌تر کرده و در هزینه‌های اضافی احتمالی صرفه‌جویی کنید. این یک گردش کار صاف را تضمین می کند و به شما امکان می دهد از داده های موجود خود استفاده کنید.

«توانایی ادغام برای کسب و کار ما بسیار مهم است،» پیز اشاره کرد. “اگر نرم افزار نمی تواند با CRM ما همگام شود و ما نمی توانیم آن داده ها را برای بهبود برنامه خروجی خود ردیابی کنیم، پس برای ما موثر نیست.”

6. ویژگی های تحویل

برای اطمینان از اینکه ایمیل‌های شما به صندوق ورودی گیرنده می‌رسد، به دنبال ابزارهایی باشید که ویژگی‌های قابل تحویل را ارائه می‌دهند، مانند آزمایش هرزنامه، نظارت بر شهرت دامنه، و تأیید ایمیل.

7. ویژگی های فعال شده با هوش مصنوعی

به دنبال ویژگی‌های دارای هوش مصنوعی باشید که می‌تواند به توصیه‌ها، اتوماسیون و کارایی کمک کند. هوش مصنوعی می‌تواند بینش‌های مبتنی بر داده‌ها را برای بهینه‌سازی کمپین‌های شما، ایجاد کپی ایمیل بهتر برای بهبود تعامل و خودکارسازی کارهای تکراری، و افزایش بهره‌وری کلی ارائه دهد.

8. ساختار قیمت گذاری معقول

هزینه نرم افزار را نسبت به شرکت و اندازه تیم خود در نظر بگیرید. برخی از ابزارهای ایمیل سرد می‌توانند با قیمت مناسب شروع شوند، اما با اضافه کردن صندلی‌ها و ویژگی‌های بیشتر، به سرعت افزایش می‌یابند. مطمئن شوید که محصولات را با هم مقایسه کنید تا بهترین مقرون به صرفه را برای نیازهای خاص خود پیدا کنید.

بهترین ابزارهای ایمیل سرد

پیدا کردن ابزار مناسب ایمیل سرد می تواند به طور قابل توجهی بر تلاش های اطلاع رسانی شما تأثیر بگذارد. من برخی از بهترین ابزارها را گردآوری کرده‌ام تا به شما کمک کند کمپین‌های ایمیلی خود را ساده کنید و با مشتریان احتمالی ارتباط موثرتری داشته باشید.

این ابزارها همه چیز از تجزیه و تحلیل پیشرفته گرفته تا اتوماسیون یکپارچه و لمس شخصی را پوشش می دهند. بیایید به انتخاب های برتر من بپردازیم.

1. شکارچی

منبع تصویر

Hunter یک ابزار همه کاره ایمیل سرد است که برای یافتن آدرس های ایمیل حرفه ای و تأیید صحت آنها طراحی شده است. همچنین ویژگی‌هایی را برای مدیریت کمپین‌های اطلاع‌رسانی ارائه می‌دهد که آن را به یک راه‌حل جامع جستجوی ایمیل و اطلاع‌رسانی تبدیل می‌کند.

بهترین برای: یافتن و تأیید آدرس ایمیل.

ویژگی های کلیدی

  • ایمیل یاب. آدرس های ایمیل مرتبط با دامنه های خاص را به راحتی پیدا کنید.
  • تأییدکننده ایمیل. برای اطمینان از قابلیت تحویل بالا، صحت آدرس‌های ایمیل را تأیید کنید.
  • کمپین های اطلاع رسانی. راه اندازی و مدیریت کمپین های ایمیل شخصی با دنباله های بعدی.
  • برنامه افزودنی Chrome. با یک کلیک در زمان صرفه جویی می کند و به جمع آوری ساختارهای ایمیل به طور مستقیم از وب سایت ها کمک می کند.

طرفداران

  • دقت بالا. ایمیل یاب و تأیید کننده به دلیل دقت بالای خود شناخته شده اند، که کشف و تأیید آدرس های ایمیل را آسان می کند.
  • رابط کاربر پسند. این پلت فرم بصری و آسان برای پیمایش است و منحنی یادگیری را کاهش می دهد.
  • ادغام بدون درز. به خوبی با ابزارها و CRM های مختلف مانند HubSpot ادغام می شود.
  • مدیریت کمپین کارآمد. ویژگی کمپین های ارتباطی به شما امکان می دهد توالی های ایمیل شخصی سازی شده را تنظیم و مدیریت کنید و تعامل را بهبود ببخشید.

معایب

  • قیمت برای استفاده زیاد. اگر به جستجوها و راستی‌آزمایی‌های بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه‌ها ممکن است افزایش یابد.

دمو

آنچه دوست دارم

من از صحت یاب و تأییدکننده ایمیل Hunter خوشم می‌آید، که به من اطمینان می‌دهد که ایمیل‌های من به افراد مناسب می‌رسند. رابط کاربری ساده است و افزونه Chrome بسیار راحت است.

آنچه کاربران می گویند

“حل همه مشکلات ما در ارتباط با سرما.” – Soner A.، مدیر محصول، مشاغل کوچک

“مخاطبین به راحتی پیدا می شوند، که به من امکان می دهد سهمیه ماهانه ایمیل سرد را به دست بیاورم، و چون ایمیل ها تایید می شوند، نرخ پاسخی که دریافت می کنم بسیار بالا است.”

قیمت‌گذاری: طرح شروع از 49 دلار در ماه شروع می‌شود ، با سطوح بالاتر در دسترس برای ویژگی ها و محدودیت های استفاده بیشتر.

2. دارکوب

منبع تصویر

دارکوب یک ابزار ایمیل سرد خودکار است که برای ساده‌سازی تلاش‌های اطلاع رسانی ایمیل شما طراحی شده است. اتوماسیون قوی و تجزیه و تحلیل دقیق ارائه می دهد تا به شما کمک کند کمپین های خود را به طور مؤثر مدیریت کنید.


بهترین برای:
توالی پیگیری خودکار.

ویژگی های کلیدی

  • پیگیری های خودکار. ایمیل های بعدی را بر اساس اقدامات گیرنده به صورت خودکار ارسال کنید.
  • تست A/B. انواع مختلف ایمیل را برای بهینه سازی عملکرد آزمایش کنید.
  • تجزیه و تحلیل دقیق. برای اندازه‌گیری موفقیت کمپین، نرخ‌های باز، کلیک و پاسخ را دنبال کنید.
  • گرم کردن ایمیل با هوش مصنوعی. از هوش مصنوعی برای گرم کردن تدریجی حساب‌های ایمیل خود، بهبود قابلیت تحویل و شهرت فرستنده قبل از شروع کمپین‌ها استفاده کنید.

طرفداران

  • اتوماسیون قوی. توانایی خودکارسازی دنباله‌های پیگیری، ارتباط ثابت با مشتریان احتمالی را تضمین می‌کند.
  • اطلاعات آماری عملی. تجزیه و تحلیل دقیق بینش هایی را در مورد عملکرد کمپین ارائه می دهد و به شما کمک می کند استراتژی خود را بهینه کنید.
  • شخصی سازی. گزینه‌های شخصی‌سازی پیشرفته، ایمیل‌ها را جذاب‌تر و مؤثرتر می‌کنند.
  • رابط کاربر پسند. استفاده آسان، با پشتیبانی عالی از مشتری که به شما کمک می‌کند بهترین استفاده را از ابزار ببرید.
  • ادغام های بومی. به خوبی با CRM های مختلف و ارائه دهندگان خدمات ایمیل، از جمله ادغام بومی Woodpecker-Hubspot.

معایب

  • سفارشی سازی محدود. برخی از کاربران متوجه می شوند که الگوهای ایمیل گزینه های سفارشی سازی محدودی دارند.
  • سطوح قیمت بالاتر. هزینه‌ها می‌تواند با ویژگی‌های پیشرفته و نیازهای استفاده بیشتر افزایش یابد.
  • ادغام اولیه. ادغام محدود با برخی از برنامه های شخص ثالث در مقایسه با ابزارهای دیگر.

دمو

آنچه دوست دارم

توالی‌های پیگیری خودکار یک بازی را تغییر می‌دهند. من دوست دارم که چگونه در زمان صرفه جویی می کنند و مطمئن می شوند که هیچ مشتری از بین نمی رود. Woodpecker همچنین دارای ویژگی های مناسب برای پشتیبانی آژانس ها است.

آنچه کاربران می گویند

“ابزار ضروری برای اتوماسیون ایمیل” – دستینا اس.، یکی از بنیانگذاران، کسب و کار کوچک

“من چندین سال است که هر روز از Woodpecker استفاده می کنم … به نظر من بهترین ابزار ارسال سرد است. این پلتفرم با وجود ویژگی‌های پیشرفته‌اش بصری است. حتی اعضای جدید تیم ما می‌توانند به‌سرعت کمپین‌های خود را ایجاد و مدیریت کنند… من برای این واقعیت ارزش قائلم که توالی ایمیل‌ها سفارشی هستند – می‌توانم همه چیز را دقیقاً برنامه‌ریزی کنم و ارسال پیام‌های بعدی را شخصی‌سازی کنم.»

قیمت: شروع از 29 دلار در ماه برای 500 مشتری بالقوه تماس گرفته شده. آزمایشی رایگان 7 روزه یا 50 تماسی بالقوه.

3. Mailshake

منبع تصویر

Mailshake یک ابزار ایمیل سرد بصری است که برای کمک به شما در ایجاد و مدیریت کمپین های ایمیل به راحتی طراحی شده است. طیف وسیعی از ویژگی‌ها را برای افزایش تلاش‌های شما در ارتباط با ایمیل ارائه می‌دهد.

بهترین برای: کسب و کارهای کوچک تا متوسط ​​که می خواهند با ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیق، اطلاع رسانی و پیگیری ایمیل سرد خود را ساده کنند.

ویژگی های کلیدی

  • الگوهای ایمیل. الگوهای از پیش ساخته شده برای ساده سازی ایجاد ایمیل.
  • پیگیری های خودکار. ایمیل های پیگیری خودکار را برای افزایش نرخ پاسخ تنظیم کنید.
  • تجزیه و تحلیل دقیق. عملکرد کمپین را با معیارهای دقیق تجزیه و تحلیل کنید.
  • نوشتن ایمیل با هوش مصنوعی (SHAKESpeare). نوشتن ایمیل هوشمند به ایجاد ایمیل های قانع کننده کمک می کند.
  • ادغام‌های گسترده. بیش از 1000 ادغام از طریق Zapier در دسترس است که آن را به شدت با جریان‌های کاری مختلف سازگار می‌کند.

طرفداران

  • رابط بصری. طراحی کاربرپسند راه اندازی و مدیریت کمپین های ایمیل را بدون آموزش گسترده آسان می کند.
  • تجزیه و تحلیل قوی. بینش دقیقی را در مورد عملکرد کمپین ارائه می دهد و به بهینه سازی استراتژی ها کمک می کند.
  • اتوماسیون موثر. دنباله‌های پیگیری را خودکار می‌کند، در زمان صرفه‌جویی می‌کند و ارتباط ثابت را تضمین می‌کند.
  • مقرون به صرفه. طرح‌های قیمتی مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌دهد و برای کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها قابل دسترسی است.

معایب

  • ادغام های محدود. گزینه های ادغام کمتر با ابزارهای دیگر در مقایسه با برخی از رقبا.
  • سفارشی‌سازی الگو. گزینه‌های سفارشی‌سازی محدود برای الگوهای ایمیل، که ممکن است انعطاف‌پذیری را محدود کند.
  • منحنی یادگیری برای ویژگی های پیشرفته. تسلط بر برخی از ویژگی های پیشرفته ممکن است زمان ببرد.

دمو

آنچه دوست دارم

من از رویکرد مستقیم Mailshake برای مدیریت کمپین قدردانی می کنم. تجزیه و تحلیل دقیق ارائه شده به ردیابی موفقیت ایمیل کمک می کند و تنظیم استراتژی ها را در صورت نیاز آسان تر می کند. ویژگی گرم کردن ایمیل به ویژه برای اطمینان از نرخ تحویل بالا مفید است.

آنچه کاربران می گویند

“ابزار A+++ برای چند منظور.” – جیسون بی.، مدیر عامل، کسب و کار کوچک

«Mailshake شخصی‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی سرد و پیگیری سرنخ‌های بالقوه را برای من آسان می‌کند. علاوه بر این، این ابزار همچنین ابزاری عالی برای ارسال کمپین‌های ایمیلی برای مشتریان فعلی، و همچنین خبرنامه‌ها برای مشتریان فعلی است.»

قیمت‌گذاری: شروع از 29 دلار در ماه برای حساب Starter. آزمایشی رایگان در دسترس نیست.

4. پاسخ

منبع تصویر< /p>

Reply یک ابزار ایمیل سرد جامع است که پیشنهادات ایمیلی مبتنی بر هوش مصنوعی و دسترسی چند کاناله را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند با مشتریان احتمالی تعامل مؤثرتری داشته باشید.

بهترین برای: دسترسی چند کاناله.

ویژگی های کلیدی

  • بررسی چند کانالی. از طریق ایمیل، تلفن، پیام‌های لینکدین، پیامک و WhatsApp با مشتریان احتمالی تماس بگیرید.
  • پیشنهادات ایمیل مبتنی بر هوش مصنوعی. از هوش مصنوعی برای ایجاد خودکار پیام‌های ایمیل قانع‌کننده متناسب با هر مشتری استفاده کنید.
  • تجزیه و تحلیل دقیق. با تجزیه و تحلیل عمیق، عملکرد کمپین را کنترل کنید.
  • دسترسی و مجوزهای مبتنی بر نقش. برای تیم‌ها یا آژانس‌های بزرگ‌تر ضروری است و مدیریت نقش‌ها و مجوزهای مختلف کاربر را در پلتفرم آسان‌تر می‌کند.

طرفداران

  • ویژگی های هوش مصنوعی. ادغام Jason AI اتوماسیون و شخصی سازی ارتباطات را افزایش می دهد.
  • مدیر اختصاصی موفقیت مشتری (CSM). برای برنامه‌های بالاتر در دسترس است و از پشتیبانی لمسی بالا و کمک شخصی اطمینان می‌دهد.
  • صندوق ورودی تلفیقی. نمای ساده ای را در تمام توالی ها ارائه می دهد که برای مدیریت کارآمد صندوق های پستی متعدد عالی است. دارای تجزیه و تحلیل احساسات و برچسب‌های قابل تنظیم برای اولویت‌بندی و شخصی‌سازی پیام‌ها، تضمین تعامل مؤثر و معنادار.

معایب

  • منحنی یادگیری تندتر برای مبتدیان. کاربران جدید ممکن است پیمایش و استفاده از همه ویژگی‌ها را چالش برانگیز بدانند.
  • قیمت می تواند بالا باشد. هزینه ممکن است افزایش یابد، به خصوص برای تیم های کوچکتر یا استارت آپ ها.

دمو

آنچه دوست دارم

پیشنهادات ایمیل مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد پیام‌های مؤثر فوق‌العاده هستند. اگرچه عادت کردن به همه ویژگی‌ها مدتی طول می‌کشد، اما قابلیت‌های دسترسی چند کاناله یک مزیت بزرگ است.

آنچه کاربران می گویند

“Reply.io انقلابی در تلاش‌های جستجوگر ما ایجاد کرده است!” – لیلا ک.، مدیر، فروش عملیات، کسب و کار کوچک

“Reply.io یک پلتفرم برجسته با یک رابط کاربر پسند است که پیمایش و راه اندازی کمپین ها را آسان می کند، حتی برای کسانی که از نظر فنی تمایلی ندارند. این پلتفرم طیف گسترده‌ای از قالب‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد که کاربران را قادر می‌سازد ایمیل‌های خود را مطابق با مخاطبان هدف خود تنظیم کنند و در نتیجه کمپین‌های جذاب‌تر و مؤثرتری را به دنبال دارد.

قیمت‌گذاری: از 59 دلار در ماه شروع می شود. آزمایشی رایگان 14 روزه در دسترس است.

5. Lemlist

منبع تصویر

Lemlist یک ابزار دسترسی به ایمیل است که بر شخصی سازی و تعامل متمرکز است. این به مشاغل کمک می کند تا کمپین های قانع کننده ای با تصاویر شخصی ، فیلم ها و صفحات فرود سفارشی برای افزایش نرخ پاسخ ایجاد کنند.

بهترین برای: اضافه کردن لمس شخصی به ایمیل های شما.

ویژگی های کلیدی

  • شخصی سازی قابل تنظیم. تصاویر شخصی ، فیلم ها و صفحات فرود سفارشی را به ایمیل های خود اضافه کنید و هر پیام را برای گیرنده منحصر به فرد و جذاب کنید.
  • پیگیری های خودکار. برنامه های پیگیری و خودکار را بر اساس اقدامات گیرنده یا فواصل زمانی خاص برای حفظ ارتباطات مداوم و اطمینان از از دست رفتن هیچ نتیجه ای از دست ندهید.
  • ایمیل گرم کردن . به طور خودکار حساب های ایمیل خود را برای افزایش قابلیت تحویل و جلوگیری از فیلترهای هرزنامه گرم کنید.

pros

  • رابط کاربر پسند. رابط کاربری بصری و آسان برای حرکت است ، که به کاربران کمک می کند تا بدون نیاز به آموزش گسترده ، کارزارها را به سرعت تنظیم و مدیریت کنند.
  • جامعه و پشتیبانی. Lemlist دارای یک جامعه کاربر قوی است ، و بسیاری از کاربران از پشتیبانی سریع ، پاسخگو و مفید مشتری Lemlist ستایش می کنند.

منفی

  • چالش های تنظیم. کاربران می گویند تنظیم سیستم عامل ، به ویژه پیکربندی تنظیمات ایمیل ، می تواند دشوار باشد.
  • حساب های ایمیل محدود. برخی از کاربران کلاه را در حساب های ایمیل (یکی در برنامه های اساسی) محدود کننده پیدا می کنند.
  • ساختار قیمت گذاری. قیمت گذاری ممکن است برای تیم های کوچکتر یا استارتاپ هایی با بودجه محدود بیشتر باشد. همچنین می تواند برای تیم ها یا سازمان های بزرگتر با بسیاری از کاربران اضافه شود ، زیرا ویژگی های اضافی و ردیف های بالاتر قیمت حق بیمه دارند.

نسخه ی نمایشی

آنچه من دوست دارم

Lemlist تنها ابزاری با ویژگی تصویر شخصی است. من پیدا کرده ام که تصاویری از این دست به ویژه برای گیرندگان جذاب هستند ، و از داشتن یک روش خلاقانه برای جلب توجه و کمک به بهبود نرخ پاسخ به ایمیل لذت می برم.

آنچه کاربران می گویند

“دسترسی به چشم انداز در مقیاس.” – Zach Y. ، بنیانگذار ، کوچک تجارت

“LEMLIST بهترین ابزار ایمیل من استفاده کرده ام. … توانایی ایستادن و بی نظیر با ایمیل سرد ، سخت تر و سخت تر می شود و Lemlist بهتر از بسیاری از ابزارهای دیگر است زیرا این ابزار را به شما می دهد که واقعاً بی نظیر باشید و ایمیل را به صورت نرم و صاف ارسال کنید. “

قیمت گذاری :/strong > با 39 دلار در ماه شروع می شود. آزمایش رایگان 14 روزه در دسترس است.

6. saleshandy

>

منبع تصویر

Saleshandy یک ابزار ایمیل سرد مقرون به صرفه با ردیابی ایمیل قوی و پیگیری های خودکار است.

بهترین برای: ردیابی ایمیل باز و کلیک می شود.

ویژگی های کلیدی

  • چرخش فرستنده . برنامه اصلی شامل یک ویژگی چرخش فرستنده برای به حداقل رساندن خطرات هرزنامه است ، در حالی که برنامه های پیشرفته تحویل بهینه شده را در حساب های فرستنده متعدد برای نتایج حتی بهتر ارائه می دهند.
  • صندوق ورودی متحد . صندوق ورودی متمرکز برای مدیریت ایمیل یکپارچه. برنامه های سطح بالاتر شامل ویژگی های پیشرفته ، ادغام بیشتر و ابزارهای مدیریت بهتر برای ساده سازی ارتباطات است.
  • نمره دنباله . دنباله های ایمیل خود را بر اساس معیارهای عملکرد ، تجزیه و تحلیل و نمره کسب کنید ، و به شما در شناسایی زمینه هایی برای بهبود و بهینه سازی استراتژی دسترسی خود کمک می کند.
  • آزمایش A/z . با ایجاد حداکثر 26 نوع از آزمایش A/B فراتر بروید و به شما این امکان را می دهد تا مؤثرترین استراتژی های ایمیل مخاطبان خود را تعیین کنید.

pros

  • اعضای تیم نامحدود. همه برنامه ها با اجازه دادن به اعضای تیم نامحدود برای مدیریت و اجرای دسترسی به ایمیل ، تقویت کار تیمی و بهره وری ، از همکاری پشتیبانی می کنند.
  • مقرون به صرفه. برنامه های قیمت گذاری مقرون به صرفه ، آن را برای مشاغل کوچک و استارتاپ ها در دسترس قرار می دهد.
  • استفاده آسان. رابط کاربر پسند باعث ایجاد و مدیریت کمپین ها بدون آموزش گسترده آسان می شود و منحنی یادگیری را کاهش می دهد.
  • ادغام CRM. ادغام های بومی با CRM های Pipedrive ، Zoho و Hubspot.

منفی

  • سفارشی سازی محدود. گزینه های کمتری برای شخصی سازی الگوهای ایمیل در مقایسه با سایر ابزارها.
  • گزینه های اصلی ادغام . ادغام با برنامه های شخص ثالث و CRMS محدودتر است ، که ممکن است برای گردش های خاص محدود کننده باشد.
  • منحنی یادگیری ویژگی پیشرفته . کاربران می گویند در حالی که ویژگی های اساسی ساده است ، تسلط بر عملکردهای پیشرفته می تواند زمان ببرد.

نسخه ی نمایشی

آنچه من دوست دارم

من از صحت ویژگی های ردیابی ایمیل Saleshandy قدردانی می کنم ، که به شما امکان می دهد ببینید چه کسی ایمیل های شما را باز می کند و چه موقع. من همچنین دوست دارم که کاربران حساب های ایمیل نامحدود دریافت کنند ، این چیزی است که بیشتر نرم افزار دسترسی به ایمیل سرد برای آن هزینه می کند.

آنچه کاربران می گویند

“بستر مناسب برای تجارت ما.”- Gino T. ، مدیرعامل ، تجارت کوچک

“Saleshandy تمام جعبه های مناسب را بررسی کرد … تست تقسیم A/B ، یک فیلتر اسپم ویژه ایمیل که هر کلمه اسپم ای را که در توالی یا الگوهای دسترسی شما ، ردیابی دامنه سفارشی و بهترین قسمت در مورد سالشندی وجود دارد ، حذف می کند. این است که می توانید حساب های ایمیل نامحدودی را برای افزایش مقیاس و حجم در هنگام دسترسی به سرما اضافه کنید. “

قیمت گذاری: قوی> از 36 دلار در ماه شروع می شود. آزمایش رایگان 7 روزه در دسترس است.

7. آپولو

> > >

منبع تصویر

Apollo.io یک “یک پلت فرم اطلاعاتی فروش همه در یک با ابزارهایی برای کمک به شما در آینده ، مشارکت و رانندگی بیشتر است.” این پلتفرم ترکیب تولید سرب ، دسترسی به چند کاناله و تجزیه و تحلیل پیشرفته برای کمک به مشاغل را در فرآیندهای فروش خود و بهبود تعامل آینده نگر می کند.

بهترین برای: تولید جامع سرب و تعامل فروش چند کاناله.

ویژگی های کلیدی

  • تولید سرب. به یک پایگاه داده گسترده از سربهای بالقوه ، کامل با اطلاعات دقیق تماس و بینش شرکت ، هدف قرار دادن چشم اندازهای مناسب را آسان تر کنید.
  • دسترسی چند کاناله. برای افزایش شانس درگیری خود با چشم انداز در چندین کانال ، از جمله ایمیل ، تلفن و LinkedIn ارتباط برقرار کنید.
  • توالی ایمیل. توالی های ایمیل خود را به صورت خودکار و شخصی سازی کنید.
  • بینش های دارای هوش مصنوعی. از هوش مصنوعی برای به دست آوردن بینش های عملی ، بهینه سازی استراتژی های دسترسی خود و تصمیم گیری های مبتنی بر داده که باعث افزایش کمپین های شما می شود ، استفاده کنید.

pros

  • تولید جامع سرب . پایگاه داده گسترده Apollo.io بیش از 275 میلیون تماس و 60 میلیون شرکت ارائه می دهد ، و تلاش های آینده شما را با ارائه ثروت از منجر به بالقوه افزایش می دهد.
  • تصمیمات محور داده ها . تجزیه و تحلیل پیشرفته و بینش های دارای هوش مصنوعی درک عمیقی از عملکرد دسترسی شما ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد تا استراتژی های خود را به طور مؤثر بهینه کنید.
  • گردش کار ساده . ویژگی های یکپارچه مانند شماره گیری فروش و برنامه ریز جلسه فرآیندهای فروش شما را ساده تر می کند ، صرفه جویی در وقت و تلاش.
  • ادغام و اتوماسیون . ادغام یکپارچه با LinkedIn ، Salesforce ، HubSpot و سایر سیستم های CRM ، همراه با اتوماسیون وظیفه قوی ، کارآیی گردش کار و مدیریت داده ها را بهبود می بخشد.

منفی

  • هزینه بالاتر . ویژگی های حق بیمه در یک نقطه قیمت بالاتر قرار می گیرند ، که ممکن است برای مشاغل کوچکتر یا استارتاپ ها محدود کننده باشد.
  • تنظیم پیچیده . کاربران می گویند تنظیم و ادغام اولیه می تواند پیچیده و وقت گیر باشد.
  • منحنی یادگیری . طیف وسیعی از ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته نیاز به زمان لازم برای تسلط دارد که می تواند برای کاربران جدید چالش برانگیز باشد.

نسخه ی نمایشی

آنچه من دوست دارم

من قدردانی می کنم که آپولو چندین ویژگی (جستجوی ، بازاریابی ایمیل ، ضبط تماس) را در یک پلتفرم ترکیب می کند و نیاز به ابزارهای مختلف را به حداقل می رساند.

آنچه کاربران می گویند

“یک تغییر دهنده بازی برای دسترسی به ایمیل سرد ، به خصوص برای استارتاپ ها.” – grigorijs K. ، مدیر عامل و بنیانگذار ، تجارت کوچک

Apollo.io در حال مقابله با چالش های دوگانه تولید سرب و کارآیی دسترسی به ایمیل است. بانک اطلاعاتی قوی آن هدف قرار دادن سرب من را ساده تر کرده است ، و اطمینان می دهد که با امیدوار کننده ترین چشم انداز ارتباط برقرار می کنم. علاوه بر این ، توالی های خودکار این پلتفرم به طور چشمگیری مدت زمان صرف نوشتن ایمیل را به شدت کاهش داده است ، و امکان برقراری ارتباط مداوم و به موقع با سربهای بالقوه را فراهم می کند.

قیمت گذاری : با 49 دلار در ماه شروع می شود. نسخه رایگان با ویژگی های محدود موجود است.

8. دسترسی

>

یک “بستر اجرای فروش فروش” خود اعلام شده ، یک ابزار ایمیل سرد ممتاز است که ویژگی های پیشرفته ای را برای تعامل فروش چند کاناله و بینش های AI محور ارائه می دهد.

بهترین برای: تعامل فروش چند کاناله و شرکت های بزرگ.

ویژگی های کلیدی

  • تعامل فروش چند کاناله. از طریق ایمیل ، تلفن و رسانه های اجتماعی با چشم انداز درگیر شوید.
  • کمک ایمیل هوشمند. پیش نویس ایمیل های مبتنی بر هوش مصنوعی که با پیام های شخصی تولید شده توسط خودکار بر اساس مکالمات قبلی پاسخ می دهند ، اجازه می دهند تا به Reps ها را بررسی کنند ، ویرایش کنند و از صندوق ورودی خود ارسال کنند.
  • دستیار دنباله هوشمند. به طور خودکار توالی های ایمیل ، کارها و تماس های متناسب با اهداف فروش خاص و شخصیت ها را ایجاد و بهینه سازی می کند و روند ایجاد محتوا را ساده تر می کند.
  • اتوماسیون کار.

pros

  • درگیری پیشرفته . قابلیت های چند کاناله به شما امکان می دهد تا از طریق نقاط لمسی مختلف ، با افزایش فرصت های تعامل با چشم انداز ارتباط برقرار کنید.
  • بهینه سازی استراتژیک . بینش های AI محور توصیه های عملی را برای بهبود استراتژی های دسترسی شما ارائه می دهند ، و اطمینان می دهید که شما روی فعالیت های با ارزش بالا تمرکز کنید.
  • معیارهای کامل . تجزیه و تحلیل دقیق بینش عمیقی در مورد عملکرد کمپین ارائه می دهد ، و تصمیم گیری و بهینه سازی داده ها را فعال می کند.
  • افزایش کارآیی . اتوماسیون کار و ابزارهای یکپارچه مانند Dialer Sales و برنامه ریزی برنامه ریزی جریان کار را ساده تر کرده و در زمان صرفه جویی می کنید و باعث افزایش بهره وری می شوند.
  • یکپارچه سازی یکپارچه.

منفی

  • هزینه بالا. ویژگی های حق بیمه در یک قیمت بالاتر قرار می گیرند ، که ممکن است برای مشاغل کوچکتر یا استارتاپ ها ممنوع باشد.
  • تنظیم پیچیده. تنظیم و ادغام اولیه می تواند پیچیده و وقت گیر باشد ، و نیاز به تلاش قابل توجهی دارد.
  • منحنی یادگیری. ویژگی ها و ویژگی های پیشرفته نیاز به زمان لازم برای تسلط دارند ، که ممکن است برای کاربران جدید چالش برانگیز باشد.

نسخه ی نمایشی

آنچه من دوست دارم

من دوست دارم که این outreach.io به کاربران اجازه می دهد تا از طریق ایمیل ، تلفن و رسانه های اجتماعی همه در یک مکان به چشم انداز دسترسی پیدا کنند. هوش مصنوعی نکات بسیار خوبی را برای بهبود دسترسی ارائه می دهد و آمار مفصلی را برای کمک به تصمیم گیری های محور داده ارائه می دهد. به علاوه ، اتوماسیون و ابزارهای یکپارچه مانند شماره گیری فروش و برنامه ریزی جلسات همه چیز را بسیار ساده تر می کنند.

آنچه کاربران می گویند

“دسترسی به ما اجازه داده است تا به سرعت و کارآمد با چشم اندازهای وبینارها ، سفیدپوستان و سایر رویدادهای خود درگیر شویم. با استفاده از نرم افزار ، ما تضمین می کنیم که هر چشم انداز حداقل تعداد لمس ها (ایمیل یا تماس) را دریافت می کند. ” www.linkedin.com/in/marissa-wajda/ “rel =” noopener “target =” _ blank “> marissa wajda ، مدیر بازاریابی تولید تقاضا ، قابل توجه

قیمت گذاری : قیمت گذاری سفارشی بر اساس نیازها. هیچ آزمایش رایگان در دسترس نیست.

اکنون که همه چیز را برای انتخاب ابزار ایمیل سرد که برای شما مناسب است ، دارید ، می توانید برخی از الگوهای ایمیل فروش برای دریافت ایمیل های خود.

غذای نهایی: انتخاب بهترین ابزار ایمیل سرد

چند مورد از غذاهای مهم پس از تجربه من با این ابزارهای ایمیل سرد ایستادگی می کند. من از اینکه چقدر اتوماسیون می تواند فرآیندهای دسترسی را ساده تر کند ، خوشحال شدم. من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم که با خودکار سازی پیگیری ها و ردیابی پاسخ ها ، چقدر زمان صرفه جویی می شود. این کارآیی به کاربران این امکان را می دهد تا بیشتر روی ساخت پیام های شخصی و تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین تمرکز کنند.

اگرچه همه ابزارهای ایمیل سرد دارای جوانب مثبت و منفی هستند ، و شما واقعاً نمی توانید با هیچ یک از آنها اشتباه کنید ، آپولو مورد علاقه من است. قابلیت های جامع تولید سرب آن یک تغییر دهنده بازی است و دسترسی به یک پایگاه داده گسترده از منجر به بالقوه با بینش های دقیق را ارائه می دهد.

بینش های هوش مصنوعی به ویژه چشمگیر هستند و توصیه های داده محور را ارائه می دهند که به بهینه سازی استراتژی های دسترسی کمک می کند. من ویژگی نامزدی چند کاناله را بسیار ارزشمند پیدا کردم ، زیرا به کاربران امکان می دهد از طریق ایمیل ، تلفن و LinkedIn با چشم انداز ارتباط برقرار کنند و به طور قابل توجهی نرخ درگیری را افزایش می دهند. علاوه بر این ، ویژگی های اتوماسیون کار با انجام کارهای تکراری ، زمان زیادی را صرفه جویی می کند و به زمان بیشتری اجازه می دهد تا روی فعالیت های استراتژیک تمرکز کند.

به طور کلی ، نسل سرب قدرتمند آپولو ، بینش های AI-محور ، تعامل چند کاناله و تجزیه و تحلیل قوی ، آن را انتخاب برتر من برای بهینه سازی تلاش های دسترسی به فروش می کند.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل