3 فرصت تجاری در بوتیک های تصویربرداری و دربان بهداشت

3 فرصت تجاری در بوتیک های تصویربرداری و دربان بهداشت

به Trends خوش آمدید، یک خبرنامه هفتگی با جذاب ترین تجارت روندها و بینش های عملی برای کارآفرینان. 

ما در دنیایی از افراد هیپوکندری زندگی می کنیم که طول عمر دارد و می خواهند تمام داده های بدن ما جمع آوری شود و کسی برای تجزیه و تحلیل آنها وقت بگذارد.

ابر ثروتمندان با دریافت 2500 دلار اسکن های تمام بدن.

اما در مورد افراد نیمه ثروتمند، که می توانند مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه بهتری نسبت به افراد عادی داشته باشند، چه می شود؟

آنها به دنبال دو نوع خدمات هستند:

  • کلینیک های تصویربرداری بوتیک: Gو اسکن سریع انتخابی با قیمت ثابت، مانند سونوگرافی های خصوصی، ماموگرافی، یا سایر خدمات ارائه شده توسط کلینیک هایی مانند این یکی.
  • داروهای دربان: برای داشتن دسترسی بهتر به پزشک، با در دسترس بودن و شخصی سازی بیشتر.

منبع: Google Trends، میانگین چرخشی شش ماهه

Function، یک استارت‌آپ سلامت مبتنی بر عضویت، ایجاد شده 53 میلیون دلار از سرمایه گذاران برجسته ای مانند شرکت VC Andreessen Horowitz و بازیگران مت دیمون و پدرو پاسکال.

با 499 دلار در سال، بیش از 100 آزمایش آزمایشگاهی برای نشانگرهای زیستی از جمله قلب، مغز، سرطان‌ها، هورمون‌ها… همه چیزهای خوب ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد که بسیاری آماده هستند تا خمیر جدی را برای غربالگری بهداشتی پیشرفته، با تمرکز بر دسترسی، شخصی‌سازی، و شفافقیمت گذاری.

ما چند ایده داریم که به شما کمک می‌کند تا آن تقاضا را نقد کنید:

1. یک کلینیک بوتیک تصویربرداری راه اندازی کنید

بوتیک‌های کنونی عمدتاً به والدینی که انتظار دارند خدمت می‌کنند (سونوگرافی قبل از تولد) – اما فرصتی برای راه‌اندازی یکی از حوزه‌های بهداشتی دیگر وجود دارد، مانند:

  • اسکن DEXA< /a> (برای تراکم استخوان، 147 هزار جستجو/ماه در سطح جهان، در هر Ahrefs)
  • اسکن کلسیم کرونر (5.8k/mo.)
  • سونوگرافی عروقی (3.6/ماه)

با یک متخصص تصویربرداری یا مراقبت های بهداشتی تایید شده شریک شوید (اگر خودتان هم چنین نیستید)، و یک کلینیک تصویربرداری مقرون به صرفه و در عین حال برای اولین بار بیمار بسازید یا سرمایه گذاری کنید.

هزینه‌های اولیه چند ماشین با کیفیت بالا، 1 تا 2 فناوری دارای مجوز و هزینه‌های اعتبارسنجی را دارید. اما می‌توانید با نورپردازی، دکور و مبلمان بوتیک مقرون‌به‌صرفه در یک فضای جمع‌وجور صرفه‌جویی کنید تا راحتی را تقویت کنید.

دوست من بن (ویرایشگر The Hustle ) اسکن کلسیم کرونر انجام داد، و به قول او، “بیشتر به نظر می رسید که در یک دفتر فناوری بزرگ هستم تا یک مطب دکتر… احساس می کردم یک پادشاه هستم.”

منبع: One Medical

به مسائل پزشکی وارد نیستید؟ یک ایده کوچک می تواند کمک به طراحی/تزیین این کلینیک ها یا فروش مبلمان، گیاهان و آثار هنری برای زنده کردن فضای آنها باشد.

2. به پزشکان دربان کمک کنید تا انتظارات بیمار را برآورده کنند

با توجه به اینکه پزشکی دربان مراقبت های اولیه سنتی را مختل می کند، بسیاری از پزشکان نیاز به سازگاری دارند.

شما می‌توانید در جنبه‌های مختلف تمرین به آنها کمک کنید، مانند:

🧮 مشاور قیمت: داروی سرایداری می‌تواند گران است، و هر دکتری نمی داند که چگونه قیمت مناسب را تعیین کند. آنها به کمک در مورد یک استراتژی قیمت گذاری که برای عمل آنها و آرایش بیمار مناسب باشد، نیاز دارند. همچنین می توانید در مورد سایر مزایای عضویت برای بیماران طولانی مدت مشورت کنید.

⭐️ متخصص CX: هنگام پرداخت هزینه نگهدارنده، بیماران ممکن است انتظار سطح بالاتری از مراقبت از پزشک خود را داشته باشند. می‌توانید به ارتقاء پشته فناوری آن‌ها کمک کنید، یا کارکنان آن‌ها را آموزش دهید تا تجربه‌ای عالی برای بیماران ارائه دهند.

3. هوش مصنوعی برمی دارد و بیل می کند

سرمایه‌گذاران از LLM خسته می‌شوند، اما همچنان از «انتخاب‌ها و بیل‌ها” که هوش مصنوعی را برای مردم آسان‌تر می‌کند.

و تصویربرداری پزشکی زمینه اصلی را برای آن فراهم می کند.  

منبع: Precedence Research

مجموعه ای از استارت آپ هایی که بودجه دریافت کردند (مانند Flywheel، Gradient Health و Qure.ai) تمرکز بر بخش داده هوش مصنوعی تصویربرداری یا بهبود کارایی رادیولوژیست

با افزایش استفاده از هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی، می‌توانیم شاهد تحقق این ایده‌ها باشیم:

👉 یک خبرنامه متمرکز بر بیمار که آن‌ها را در مورد پیشرفت‌های هوش مصنوعی پزشکی به‌روزرسانی می‌کند و به آن‌ها اطلاع می‌دهد که در اصطلاح غیرمستقیم چه معنایی برایشان دارد (کلینیک‌ها و پزشکان می‌توانند در آن تبلیغ کنند)

👉 وبینارها/دوره های آموزشی ارتقاء مهارت برای پزشکان در مورد نحوه برقراری ارتباط فناوری جدید با بیماران خود یا کاهش نگرانی های آنها با هوش مصنوعی

👉 برنامه های صدور گواهینامه و خدمات شغلی برای کسانی که شغلی به عنوان تکنسین آزمایشگاه پزشکی در نظر نگرفته بودند، اما اکنون به دلیل فناوری جدید علاقه دارند

*سلب مسئولیت: ما نویسندگان تجاری هستیم که فرصت‌های تجاری را پوشش می‌دهیم، نه متخصصان تصویربرداری، پزشکی، HIPAA یا حقوقی. این بخش مشابه توصیه های حقوقی یا پزشکی نیست. هنگام ورود به یک حوزه تجاری جدید، همیشه باید با شورای خود مشورت کنید و در مورد قوانین و مقررات منطقه خود تحقیق کنید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل