کسب و کار

کسب و کار کمک به ژنرال آلفا برای مدیریت میلیون ها نفرشان

کسب و کار کمک به ژنرال آلفا برای مدیریت میلیون ها نفرشان

به روندها، یک خبرنامه هفتگی با جذاب ترین روندهای تجاری و بینش عملی برای کارآفرینان.

daa9d8b3d8a8 d988 daa9d8a7d8b1 daa9d985daa9 d8a8d987 da98d986d8b1d8a7d984 d8a2d984d981d8a7 d8a8d8b1d8a7db8c d985d8afdb8cd8b1db8cd8aa 66955c5cf080a

در 12 سالگی چه می‌کردم؟

خیلی چیزهای تصادفی، اما قطعاً از فناوری پول در نمی آورید.

اما 78٪ از نسل آلفا (متولد 2010 – 2025) قبلاً در سال گذشته بانک ساخته شده بود که نیمی از آنها این کار را با فناوری انجام دادند. برخی حتی به میلیون ها. *Gasp in Millennial*

Screenshot 2024-06-24 at 4.14.41 PMدر ژوئن 2024 به اوج علاقه رسید. منبع: Google Trends، میانگین چرخشی شش ماهه/

Access Now: My First Million's Business Idea Database

مراقب جوانان مزاحم باشید – از غذا به مد به یادگیری، هر کسب‌وکاری که با موفقیت ذهنیت ژنرال آلفا را به خود اختصاص دهد، در سال‌های آینده شاهد شتاب رشد عظیمی خواهد بود.

فضایی که ما بزرگترین فرصت را در آن می بینیم: آموزش مالی.

جنرال آلفاهای پولساز ممکن است هنوز برای مدیریت مسئولانه کیف پول خود بسیار جوان باشند، اما سواد مالی اولویت اصلی برای آنها (و والدین هزاره آنها) است.

بانک‌ها و استارت‌آپ‌ها هم‌اکنون در حال پیشرفت هستند:

  • Greenlight، یک تک‌شاخ فین‌تک که کارت‌های نقدی را به بچه‌ها ارائه می‌دهد، به 100 میلیون دلار ARR از سال 2021
  • حساب جاری نوجوان Capital One، MONEY، نظرات جالب
  • GoHenry، یک برنامه بانکی برای کودکان شش ساله، خرید سال گذشته توسط Acorns

63c78303e1e717f0e160a62d_Kit Header Imageبانک Commonwealth در استرالیا کیت، یک برنامه پول جیبی بازی شده برای بچه ها را ساخته است. منبع: WeMoney.

این محصولات کاملاً یکنواخت هستند و کارت نقدی کودک و یک برنامه بانکی را با منابع آموزشی همراه می‌کنند.

بنابراین فضایی برای ایجاد خدمات و تجربیات متمایزتر وجود دارد. چند ایده:

1. Niche Down بصورت جمعیتی

2.2B از Gen Alphas تا سال 2025، به این معنی که هیچ کمبودی در زیرگروه‌هایی که نیاز به آموزش مالی تخصصی دارند نخواهید داشت:

♾️ کودکان در طیف: تجربه یادگیری را برای نیازهای مختلف، مانند ADHD، اوتیسم یا نارساخوانی بهینه کنید. جمعیت عصبی 5 برابر بیشتر احتمال دارد برای اینکه کارآفرین شوید، پس زودتر شروع کنید.

🎨  کودکان چندفرهنگی: نگرش‌های مالی متفاوت بر اساس نژاد و فرهنگ می‌تواند بر آینده مالی کودکان تأثیر بگذارد. با Gen Alpha که بیشترین از نظر نژادی متنوع، ایجاد آموزش تخصصی برای آنها و خانواده های چندفرهنگی آنها را در نظر بگیرید (مثلاً برای بچه های آمریکایی آسیایی یا اسپانیایی تبار تهیه کنید).  

2. سرمایه گذاری مبتنی بر علت

آلفاهای جنرال به عنوان آواز شناخته شده اند درباره مسائل اجتماعی و زیست محیطی. بنابراین آموزش مالی را با دلایلی که به آنها اهمیت می دهند ترکیب کنید.

Changebowl، یک برنامه سرمایه گذاری به سبک Acorns، یدکی شما را جمع آوری می کند تغییر دهید و به سازمان‌های غیرانتفاعی مورد نظرتان کمک مالی می‌کند.

وب‌سایت شرکت دیگر فعال نیست، بنابراین می‌توانید با استفاده از این ایده و اصلاح آن به جوانان درباره ETF، امور خیریه و سرمایه گذاری تأثیرگذار.

3. مربیان مالی برای سازندگان

بزرگترین درآمدهای ژنرال آلفا ثروت خود را در رسانه های اجتماعی یا پلتفرم های بازی UGC مانند Roblox.

10 سازنده برتر Roblox به طور متوسط ​​23 میلیون دلار سال گذشته (به طور جدی).  

Screenshot 2024-06-24 at 4.19.12 PMتقریبا نیمی از کاربران Roblox متعلق به Gen Alpha هستند. منبع: Backlinko

با پلتفرم‌ها و فناوری‌های در حال توسعه، والدین سازندگان جوان ممکن است برای ارائه کمک مالی مجهز نباشند. آنها به راهنمایی تخصصی نیاز دارند.

بازاری بسازید که Gen Alpha را با سازندگان یا تأثیرگذاران Gen Z با تجربه و باهوش مالی جفت کند و آموزش‌های همتا به همتا را در مورد نحوه صرفه‌جویی، خرج کردن و رشد هوشمندانه ثروت خود ارائه دهد.

یا، دوره‌هایی را برای مدیریت کسب‌وکار یک خالق جوان طراحی کنید، مانند نحوه ایجاد یک برند، مذاکره در معاملات، و غیره. از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی موضوعات پیچیده و ایجاد تجربه سرگرم‌کننده و تعاملی استفاده کنید.

مطالب بیشتری مانند این می‌خواهید؟ برای ایمیل هفتگی Trends ما ثبت نام کنید، پر از انواع داده‌ها، غواصی عمیق، و سرگرمی بینش روند برای سازندگان کسب و کار و متخصصان نوآور.

image-mfm-business-database-bottom-cta

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا