اکثر نمایندگان فروش در سال 2022 دارای فروش زیاد یا متقابل هستند [داده ها]

اکثر نمایندگان فروش در سال 2022 دارای فروش زیاد یا متقابل هستند [داده ها]

طبق HubSpot گزارش استراتژی فروش 2022، سومین هدف محبوب متخصصان فروش در سال 2022، اولویت دادن به روابط با مشتریان فعلی بر مشتریان جدید است و آنها این کار را از طریق افزایش فروش و فروش متقابل انجام خواهند داد.

در این پست، همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید بحث خواهیم کرد:

فروش متقابل، فروش متقابل و کاهش فروش: آنچه که نمایندگان انجام می دهند

طبق گزارش استراتژی فروش 2022 HubSpot، سومین هدف فروش برای متخصصان فروش در سال 2022 اولویت دادن به روابط با مشتریان فعلی نسبت به مشتریان جدید از طریق افزایش فروش و فروش متقابل است.

وقتی صحبت از هر دو استراتژی به میان می‌آید، 88٪ از متخصصان فروش، فروش متقابل، 79٪ فروش متقابل، و تنها 27٪ فروش پایین را انجام می دهند. بنابراین، ممکن است یک تجدید نظر در مورد شرایط مفید باشد.

  • افزایش فروش خرید یک ارتقاء، بهبود یا گزینه ممتاز را تشویق می‌کند. که خرید مشتری را گران تر می کند. به عنوان مثال، پیشنهاد دادن به مشتری برای افزودن پنیر به همبرگر خود است.
  • فروش متقابل خرید محصول یا خدمات اضافی را تشویق می‌کند که مکمل محصول اولیه یا خرید مورد علاقه مشتری باشد. ابتدایی ترین مثال، تشویق مشتریان به خوردن میلک شیک با همبرگرشان است.
  • کاهش فروش به مشتریان بالقوه جایگزینی ارائه می دهد که کمتر است قیمت و مطابق با بودجه آنها بیشتر است.

تکرارها چگونه پرفروش هستند؟

یک عامل اساسی افزایش فروش این است که اطمینان حاصل شود که زمان بندی خود را به درستی انجام می دهید. برای مثال، افزایش فروش یک مشتری در روز سوم پس از خرید ممکن است به اندازه افزایش فروش یک مشتری با سابقه موفقیت و دستیابی به اهدافش با محصول شما موثر نباشد.

در نتیجه، بهترین زمان‌ها برای افزایش فروش، زمانی است که مشتری به اهداف خود دست یافت، بعد از اینکه مشکل یا نیازی را شناسایی کردید که می‌دانید کسب‌وکارتان می‌تواند حل کند، و هنگام تعیین اهداف با مشتری.

هنگامی که تکرارها فروش بیشتری دارند، موثرترین استراتژی ها عبارتند از:

  • درک نیازها و اهداف مشتریان (اینجا 50 سوال کلیدی برای پرسیدن وجود دارد)
  • ایجاد اعتماد و ارتباط (مهمترین راهبردها توجه و درگیر ماندن، مثبت ماندن و یافتن نقاط مشترک است).
  • ارائه تخفیف‌ها و تبلیغات مانند بسته‌بندی یا حق بیمه ارجاع (که باکیفیت‌ترین سرنخ‌ها را ارائه می‌دهند)

فروش متقابل نمایندگان چگونه است؟

وقتی تکرارها به فروش متقابل می‌پردازند، زمانی مؤثر هستند که:

فروش متقابل و فروش متقابل در مورد تخفیف‌ها و تبلیغات متقاطع هستند و مؤثرترین انواع آن، بسته‌بندی مجموعه‌ای از محصولات است، برنامه های وفاداری مشتری، شرایط پرداخت تمدید شده، شرایط استفاده طولانی مدت، و ارسال رایگان.

تعداد تکرارها چگونه کم فروش هستند؟

توجه به این نکته مهم است که کاهش فروش اهرمی زمانی بسیار مرتبط است که کاملاً مطمئن باشید که مشتری قصد ندارد محصول یا خدماتی را با قیمتی که ارائه می‌دهید خریداری کند.

زمانی که نمایندگان در زمان مناسبی برای کاهش فروش هستند، زمانی که محصولات مختلف را توصیه می‌کنند، پیشنهادات ثانویه را در مورد قصد خروج با آنها ارتباط برقرار می‌کنند و دامنه اهداف مشتری را کاهش می‌دهند، بیشترین تاثیر را دارند.

فروش متقابل و افزایش فروش چگونه بر درآمد تأثیر می گذارد؟

72٪ از متخصصان فروش که فروش بالایی دارند، می گویند که 1-30٪ از درآمد شرکت آنها از افزایش فروش به دست می آید.

منبع تصویر

در مقایسه، 74٪ از کسانی که به فروش متقابل می پردازند می گویند 1-30٪ از درآمد شرکت آنها از استراتژی حاصل می شود.

منبع تصویر

به شما

اهداف فروش و استراتژی‌های فروش سال به سال و کسب و کار به تجارت تغییر می‌کنند.

فروش متقابل و فروش متقابل نسبتاً رایج باقی می‌مانند، و اگر هدف کسب‌وکار شما اولویت‌بندی مشتریان فعلی باشد، دقیقاً به شما کمک می‌کنند تا این کار را انجام دهید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل