14 بهترین CRM املاک و مستغلات در سال 2024

14 بهترین CRM املاک و مستغلات در سال 2024

وقتی کسب و کار رونق می گیرد، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که از طریق ایمیل ها و صفحات گسترده اطلاعات مشتری را جستجو کنید. وقتی کند است، برای فعال کردن شبکه خود برای ایجاد ارجاعات و کسب و کار جدید به یک راه آسان نیاز دارید.

اگر می‌خواهید کسب و کار املاک و مستغلات خود را به سطح بعدی ارتقا دهید، به من اجازه دهید یک ابزار تغییر دهنده زندگی را به شما معرفی کنم: CRM املاک و مستغلات.

یک سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) یک پایگاه داده تماس آنلاین است که به شما امکان می دهد سرنخ ها و مشتریان را مدیریت کنید، کمپین های بازاریابی راه اندازی کنید، و در این فرآیند در زمان صرفه جویی کنید.

< /a>

فهرست محتوا

چرا نمایندگان به CRM نیاز دارند

به‌عنوان یک مشاور املاک، احتمالاً در یک زمان چندین مشتری را فریب می‌دهید و به دنبال مشتریان جدید می‌گردید – در حالی که سعی می‌کنید قرارها و قراردادهای خود را مرتب نگه دارید. استفاده از CRM برای مشاورین املاک می تواند جنبه های تکراری حجم کاری شما را خودکار کند تا بتوانید روی کارهای معنی دار تری تمرکز کنید.

در اینجا برخی از ویژگی‌های کلیدی CRM ارائه می‌شود تا زندگی شما را آسان‌تر کند:

  • اطلاعات مشتریان احتمالی را سازماندهی کنید تا یافتن آنها آسان باشد (یعنی دیگر از جستجوی صفحات گسترده استفاده نکنید).
  • به‌سرعت به درخواست‌های دارایی بدون نیاز به جستجو در صندوق ورودی خود پاسخ دهید.
  • پیگیری کنید که با کدام یک از مشتریان بالقوه تماس گرفته‌اید و کدامیک در فرآیند خرید خانه دورتر هستند.
  • معیارهای دیجیتالی را جمع آوری کنید، مانند فعالیت وب سایت مشتریان احتمالی شما یا اینکه آیا ایمیل های شما را باز کرده اند.
  • خط لوله فروش خود را در یک مکان مدیریت کنید و بسته شدن را پیگیری کنید.
  • ارتباط خود را با مشتریان قبلی برای مدیریت روابط و ارجاعات حفظ کنید.
  • کارها و گردش کار را خودکار کنید، مانند پیگیری ایمیل پس از برگزاری جلسات باز.

ده ها پلتفرم CRM در بازار وجود دارد، اما همه آنها خوب نیستند. ممکن است در گذشته تجربه ضعیفی در رابطه با رابط‌های بد، عملکرد محدود یا عدم پشتیبانی داشته باشید.

اما نه بیشتر. برای صرفه جویی در وقت شما، 12 بهترین CRM را برای مشاوران املاک پیدا کردم و بررسی کردم. این 12 ابزار دارای ابزارهای ارتباطی قدرتمند، تجزیه و تحلیل، ادغام، و بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند تا کسب و کار شما را با قیمتی مقرون به صرفه متحول کنند.

اگر در استفاده از CRM تازه کار هستید و به دنبال روشی کم خطر برای آزمایش هستند، بسیاری از این نرم افزارها دارای آزمایشات رایگان یا سطوح پایه هستند. با این حال، اکثر کسب‌وکارها متوجه می‌شوند که یک CRM با ارزش افزوده و صرفه‌جویی در زمان، هزینه خود را پرداخت می‌کند.

نرم افزار CRM برای املاک: ویژگی هایی که باید جستجو کنید

اتوماسیون بازاریابی

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی می تواند زمان و دردسر زیادی را برای شما صرفه جویی کند – به شما زمان بیشتری برای انجام بهترین کاری که انجام می دهید می دهد: فروش ملک. یک نرم‌افزار CRM که برای متخصصان املاک و مستغلات بهینه‌سازی شده است به شما کمک می‌کند فرآیند صلاحیت پیشرو را خودکار کنید و مرکزی برای نیازهای بازاریابی دیجیتال خود ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید ابزارهایی را بیابید که به شما کمک می‌کنند مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

گرفتن و ردیابی سرنخ

هنگام انتخاب یک CRM، می‌خواهید مطمئن شوید که ویژگی‌ای دارد که به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌های خود را جذب و ردیابی کنید. مشتریان احتمالی شما احتمالاً از منابع مختلفی می آیند، خواه از طریق بازاریابی دیجیتال، ارجاعات یا رسانه های اجتماعی باشد. برای تبدیل تعداد بیشتری از این سرنخ ها به مشتریان، به ابزاری نیاز دارید که بتواند به شما در ردیابی و سازماندهی سوالات خود کمک کند.

برخی از ابزارها، مانند Qobrix، می‌تواند یک قدم فراتر رفته و سرنخ‌ها را با ویژگی‌هایی مطابقت دهد که مناسب آنهاست.

ابزارهای ارتباطی

می دانید که املاک و مستغلات یک تجارت مبتنی بر روابط است. بنابراین، نحوه ایجاد روابط با مشتریان خود – از مرحله مشتری تا پس از فروش – برای موفقیت و شهرت شما بسیار مهم است. یک CRM عالی می تواند بسیاری از این فرآیند را برای شما ساده کند و به شما در ایجاد اعتماد و وفاداری در طول زمان کمک کند.

به عنوان مثال، یک CRM به شما کمک می کند تا یک رکورد دقیق از تعاملات، اولویت ها و نقاط عطف مشتری داشته باشید. یک قدم جلوتر بمانید و یک رویکرد مناسب برای ارتباطات مشتری خود ارائه دهید.

گزارش‌دهی مبتنی بر داده

متخصصان املاک و مستغلات برای تصمیم گیری بر تجزیه و تحلیل داده ها تکیه می کنند. چه بخواهید داده های دقیق در مورد روندهای بازار یا رفتار مشتری را ردیابی کنید، می توانید از یک CRM برای کمک به ترکیب و تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که بیشترین اهمیت را دارند استفاده کنید.

همچنین می‌خواهید توانایی ایجاد امتیاز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد کسب‌وکارتان را داشته باشید. این می تواند شامل پیش بینی درآمد آینده، عملکرد کمپین های بازاریابی و موارد دیگر باشد.

اکنون که ایده ای در مورد چی پیدا کرده اید، من شما را از طریق برخی از بهترین CRM های املاک و مستغلات در بازار راهنمایی می کنم. می‌توانید آن‌ها را از نظر قیمت، مزایا، و ویژگی‌هایی که برای شما مهم‌تر است مقایسه کنید.

{{ sgMacro.render_ftSnippet({ header: “بهترین CRMهای املاک و مستغلات”، content_type: “ordered_list”، لیست: { آیتم‌ها: [ “HubSpot”، “Pipedrive”، “Zoho CRM”، “Real Geeks”، ” Follow Up Boss، “IXACT Contact”، “Close”، “Nutshell”، “Less Annoying CRM”، “Freshsales CRM”، “NetHunt CRM”، “kvCORE”، “AgentPro”، REsimpli” ] }، پاراگراف: { محتوا: “” } }) }}

1. < /strong>HubSpot

دریافت CRM رایگان HubSpot برای مشاغل املاک

ویژگی های کلیدی

  • اتوماسیون کار
  • ابزارهای ردیابی تماس
  • نویسنده ایمیل هوش مصنوعی
  • نرم افزار چت زنده
  • اطلاعات آماری شرکت

CRM همه کاره برای رشد در کسب و کار شما طراحی شده است و کار شما را در هر مرحله آسان تر می کند. HubSpot CRM با ویژگی‌هایی مانند مدیریت تماس، الگوهای ایمیل، و زمان‌بندی جلسات، طراحی شده است تا به شما کمک کند سریع‌تر و بهتر بفروشید.

از ویژگی‌های آن می‌توان به قالب‌های ایمیل، ابزارهای ردیابی تماس، قابلیت‌های اتوماسیون فروش و سیستم‌های مدیریت خط لوله اشاره کرد. همچنین می‌توانید وظایف را خودکار کنید، یک زمان‌بندی قرار ملاقات شخصی ایجاد کنید، چت زنده را به وب‌سایت خود اضافه کنید، و CRM را با برنامه‌ها و ابزارهای شرکتتان از طریق فروشگاه برنامه.

چیزی که دوست دارم

HubSpot CRM بخشی از مرکز فروش است و می‌تواند با a href=”https://www.hubspot.com/products/marketing” rel=”noopener” target=”_blank”>مرکز بازاریابی، CMS Hub و مرکز خدمات برای عملکرد حتی بیشتر. این ابزار برای آژانس‌های املاک و مستغلات که می‌خواهند در عین حال که همه سیستم‌هایشان را در یک مکان یکپارچه نگه می‌دارند مقیاس‌بندی کنند، ایده‌آل است.

آنچه کاربران می گویند

“همه آنچه در CRM نیاز دارید.” — Estevan R.، رهبر بازاریابی برند، بازار میانی

  • “از مدیریت مشتری، عملکرد پلاگین، و رابط کاربر پسند، همه چیزهایی که ما به آن نیاز داریم را دارد… این پلتفرم که همه CRMها باید با آن اندازه گیری شوند، زیرا واقعا استاندارد طلایی هستند.”

“یکی از بهترین ابزارهای CRM!” — ویرج م.، کسب و کار کوچک

  • این یک رابط کاربری تازه‌سازی دارد، گزینه‌های فیلتر واقعاً خوب هستند، مخاطبینی که می‌توانند ذخیره شوند نامحدود هستند و سفارشی‌سازی‌ها تقریباً نامحدود هستند. برای کسی که هرگز از CRM استفاده نکرده است، راه‌اندازی و استفاده بسیار آسان است…”

قیمت‌گذاری: افراد و تیم‌های کوچک می‌توانند به صورت رایگان از این ابزار استفاده کنند. نسخه های پولی از 15 دلار در ماه برای هر صندلی شروع می شود. نسخه های حرفه ای 90 دلار در ماه هزینه دارند. هزینه طرح های سازمانی برای هر صندلی 150 دلار در ماه است.

2. Pipedrive

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • با تقویم Google همگام‌سازی می‌شود
  • سرنخ های بخش
  • مدیریت تماس
  • اطلاعات آماری و گزارش
  • ردیابی ایمیل و ارتباطات

Pipedrive برای ساده کردن تجربه CRM برای کاربران طراحی شده است. این ابزار با ایجاد خطوط لوله سفارشی‌شده، فروش را بصری می‌کند تا بتوانید دقیقاً ببینید که همه معاملات شما در فرآیند فروش کجاست.

ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از یادآوری، همگام‌سازی تقویم Google، و اتوماسیون کار. خط لوله فروش بصری آن همچنین به شما امکان می دهد داده های تماس را به روز کنید، معاملات جدید ایجاد کنید و فروش را از ابتدا تا انتها در یک رابط بصری بکشید و رها کنید.

چیزی که دوست دارم

Pipedrive برای فروش ساخته شده است و یک برنامه تلفن همراه ارائه می دهد و سیستم خود را با سیستم های شخص ثالث محبوب، از جمله Asana، Trello، و Slack یکپارچه می کند.

آنچه کاربران می گویند

“عالی برای فروش و مدیریت حساب B2B SMB!” — جاش ال. مدیر توسعه کسب و کار، کسب و کارهای کوچک

  • “من دوست دارم که Pipedrive کسب و کار محور باشد (به جای شخص محور)، من به راحتی می توانم فیلدهای سفارشی را اضافه و قالب بندی کنم … عملکرد گزارش داخلی تقریباً همه چیزهایی را دارد که من برای تیمم نیاز دارم. برای مدیریت خطوط لوله خود.»

قیمت: < /strong>برنامه های ضروری 14 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. هزینه برنامه های پیشرفته 29 دلار برای هر کاربر در ماه است. برنامه های حرفه ای 49 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. هزینه برنامه های برق برای هر کاربر 64 دلار در ماه است. هزینه برنامه‌های سازمانی ۹۹ دلار برای هر کاربر در ماه است.

3. Zoho CRM

<منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • همکاری آسان
  • بخش بندی مشتری
  • تجزیه و تحلیل جامع
  • اتوماسیون قوی
  • راه حل های شخصی شده

Zoho CRM به نمایندگان اجازه می دهد تا با مشتریان بدون توجه به جایی که هستند ارتباط برقرار کنند. با ادغام با نرم‌افزار چت زنده، ایمیل و رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید اعلان‌های هم‌زمان را تنظیم کنید تا در هر زمانی که یک سرنخ یا مشتری با کسب‌وکار شما تعامل دارد، از آن مطلع شوید. گزارش‌ها و اطلاعات آماری بی‌درنگ تضمین می‌کنند که می‌توانید داده‌های به‌روز را بدون توجه به مکانتان در دسترس داشته باشید.

چیزی که دوست دارم

از دیگر ویژگی‌هایی که دوست دارم می‌توان به اتوماسیون گردش کار، مدیریت تماس و مدیریت معاملات از مرحله‌ای به مرحله دیگر اشاره کرد. همچنین می‌توانید یک فرآیند فروش برای نمایندگان املاک خود ایجاد کنید تا خریداران احتمالی بدون توجه به عضو تیمی که با آن کار می‌کنند، تجربه‌ای ثابت داشته باشند.

آنچه کاربران می گویند

“Zoho CRM نحوه کنترل مشتریانم را کاملاً تغییر داده است» Ridhi S.، Small Business

  • “من دوست دارم که به راحتی بتوانم داشبوردها را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنم. من می توانم فوراً وضعیت امکانات فروش، توسعه پروژه و همچنین تعامل با مشتری را ببینم.»

قیمت: برنامه های استاندارد 14 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. برنامه های حرفه ای 23 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. هزینه برنامه های سازمانی 40 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های نهایی برای هر کاربر 52 دلار در ماه است.

4. گیک های واقعی قوی>

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • مسیریابی عامل
  • اعلان‌های درون‌برنامه، ایمیل و پیامک
  • نظارت بیدرنگ فعالیت سرنخ
  • سابقه فعالیت
  • فیلتر جستجوی پیشرفته

Real Geeks CRM پشتیبانی خودکار را برای مشاغل املاک و مستغلات فراهم می کند. با ورود لیدها به سیستم، نمایندگان را از طریق ایمیل و موبایل مطلع می کند و به شما امکان می دهد فوراً پیگیری کنید. مدیران همچنین می توانند مسئولیت پذیری و بهره وری نماینده را برای عملکرد بهینه و فرصت های آموزشی پیگیری کنند.

چیزی که دوست دارم

با Real Geeks، همچنین می‌توانید یک وب‌سایت IDX برای کسب و کار املاک و مستغلات خود بدون نیاز به کدنویسی از ابتدا ایجاد کنید.

با استفاده از این ویژگی ایجاد وب‌سایت، می‌توانید دارایی‌ها را از مناطق جغرافیایی هدف خود فهرست کنید، صفحات فرود را برای نمایندگان خود ایجاد کنید، و یک صفحه فرود ارزیابی خانه برای فروشندگان احتمالی ایجاد کنید. همه سرنخ هایی که از طریق سایت می آیند به طور خودکار به عنوان مخاطبین CRM شما را وارد می کنند.

آنچه کاربران می گویند

“کاربر CRM دوستانه ساخته شده برای املاک و مستغلات» — Abby R., Small Business

  • «[بخش] مورد علاقه من سهولت جعل جعل جستجوهای مشتریان در MLS برای ایجاد جستجوهای سفارشی برای آنها است. این آنها را تشویق می‌کند تا از طریق وب‌سایت من املاک را جستجو کنند و به من کمک می‌کند ببینم به چه چیزی علاقه‌مند به تور هستند.

قیمت:< قوی> ایجاد برنامه ها 299 دلار در ماه هزینه دارد. هزینه برنامه های رشد 599 دلار در ماه است. برنامه های توسعه ماهانه 999 دلار هزینه دارند. هزینه برنامه های Conquer 1599 دلار در ماه است.

5. تعقیب رئیس

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • سرنخ‌ها را از بیش از 200 منبع وارد می‌کند
  • برنامه تلفن همراه
  • مدیریت تماس های خروجی
  • سیستم عامل مرکزی

Follow Up Boss یک CRM املاک و مستغلات است که برای تبدیل هر نماینده به یک عملکرد برتر طراحی شده است. ویژگی های قابل توجه عبارتند از ارسال خودکار برای ایمیل ها، مدیریت تماس های ورودی و خروجی، و پیام های متنی خودکار در یک رابط ساده.

چیزی که دوست دارم

ارائه دهندگان اصلی Follow Up Boss شامل Zillow و Realtor.com هستند که به صورت بومی در پلتفرم ادغام شده اند و همچنین Homes.com. همچنین می‌توانید با ابزارهای مفید شخص ثالث مانند Showcase IDX، افزونه IDX، و RealSavvy، ابزار نرم‌افزاری برای ایجاد وب‌سایت‌های IDX، ادغام کنید.

آنچه کاربران می گویند

“جامعه Follow Up Boss همه جنبه های کسب و کار املاک و مستغلات شما را ارتقا می دهد!” — Tricia S.، کسب و کار کوچک

  • «کاربر پسند است، اما اگر سؤالی دارید، پشتیبانی از طریق تلفن یا ایمیل بسیار پاسخگو است. همچنین، یک مدیر حساب به شما اختصاص داده شده است. یکی از کارهای مورد علاقه من که آنها انجام می دهند، نمونه های ویدیویی مرحله به مرحله از حساب من است.»

قیمت: هزینه برنامه‌های رشد برای هر کاربر 58 دلار است هر ماه. برنامه های حرفه ای برای کاربر در ماه هزینه دارد. هزینه برنامه های پلت فرم برای هر کاربر 833 دلار در ماه است.

6. تماس با IXACT قوی>

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • برنامه تلفن همراه و Google Sync
  • «متن های انبوه» شخصی شده و پاسخگوی خودکار
  • کمیسیون ها را پیگیری می کند
  • بررسی سلامت خط لوله فروش
  • سرنخ ها را پرورش دهید و به مشتریان تبدیل کنید

IXACT Contact یک CRM املاک و مستغلات و راه حل اتوماسیون بازاریابی است که مانند یک دستیار عمل می کند و به نمایندگان و تیم ها در سازماندهی اطلاعات مهم تجاری کمک می کند.

ویژگی اصلی آن مدیریت تماس و پرورش رهبر است. با IXACT، می‌توانید پیام‌های انبوه شخصی‌سازی شده ارسال کنید و یادآورهای خودکار را برای حفظ ارتباط با مشتریان فعلی تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از وب‌سایت‌هایی مانند Zillow سرنخ بگیرید، فهرست‌های دارایی خود را مدیریت کنید و کمیسیون‌ها را پیگیری کنید.

چیزی که دوست دارم

به کاربران جدید یک سرویس راه‌اندازی دربان ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند داده‌های موجود خود را از اسناد و صفحات گسترده به پایگاه داده با مدیریت آسان خود منتقل کنید. این پلتفرم همچنین کمپین‌ها، نامه‌ها و خبرنامه‌های از پیش نوشته‌شده‌ای را ارائه می‌کند که می‌توانید آن‌ها را برای کسب و کار خود سفارشی کرده و توزیع کنید.

آنچه کاربران می گویند

“CRM مستحکم و با قیمت مناسب برای کارگزاری های کوچک” — تام بی، مجوز Associate Real Estate کارگزار، کسب و کار کوچک

  • این یک CRM عالی برای کارگزاری‌های کوچک است، ظاهر خوبی دارد و تمام عملکردهایی را که اکثر نمایندگان به آن نیاز دارند را ارائه می‌کند، بدون اینکه کارگزاری خراب شود.”

قیمت: طرح‌ها از 46.75 دلار در ماه هنگام صورت‌حساب سالانه یا 55 دلار در ماه هنگام صورت‌حساب ماهانه شروع می‌شوند.

7. بستن

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • فروش همه در یک
  • اتوماسیون با گردش کار و دستیار تماس
  • ایمیل و تقویم با نرم افزار تماس قابل تنظیم همگام سازی می شوند
  • گزارش قیف فروش
  • 100+ ادغام

Close یک CRM قوی با اتوماسیون فروش داخلی است. ویژگی هایی که برای متخصصان املاک و مستغلات بسیار جذاب هستند عبارتند از همگام سازی ایمیل دو طرفه، تماس داخلی و پیامک، و یک ویژگی جستجوی جامع، بنابراین شما و تیمتان دیگر هرگز مجبور نخواهید شد اطلاعات مربوط به مشتریان احتمالی را جستجو کنید.

چیزی که دوست دارم

یکی دیگر از ابزارهای مفید، ادغام Zoom درون برنامه ای است که به شما امکان می دهد جلسات Zoom را مستقیماً در CRM میزبانی کنید. ضبط برای دسترسی آسان در آینده به طور خودکار به کارت مخاطب شما اضافه خواهد شد.

آنچه کاربران می گویند

“بهبود کارایی و ادغام آسان – تجربه من با Close”، Yannik H.، مدیر بازاریابی دیجیتال، کسب و کارهای کوچک

  • «ویژگی های اتوماسیون Close روز کاری من را متحول کرده است. از توالی ایمیل گرفته تا اتوماسیون تماس، همه چیز برای تسریع چرخه فروش و در عین حال حفظ روابط شخصی با مشتریان بالقوه طراحی شده است.»

قیمت‌گذاری: وقتی صورت‌حساب سالیانه صورت‌بندی می‌شود، طرح‌های راه‌اندازی هزینه 49 دلار برای هر کاربر در ماه. هزینه برنامه های حرفه ای 99 دلار برای هر کاربر در ماه. هزینه برنامه های سازمانی برای هر کاربر 139 دلار در ماه است.

8. خلاصه

< /p>

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • گزارش‌های سفارشی
  • همکاری تیمی آسان
  • بازاریابی و اتوماسیون ایمیل
  • اتوماسیون فروش بصری
  • گزارش دهی دقیق

Nutshell CRM یک پلتفرم قابل تنظیم است که کارهای اتلاف وقت را برای شما و نمایندگان همکارتان کاهش می دهد. با مدیریت تماس، ادغام Gmail و قابلیت‌های اتوماسیون فروش، این CRM برای صرفه‌جویی در وقت و تسریع فرآیند فروش طراحی شده است. ویژگی‌های مفید عبارتند از توالی ایمیل خودکار، شماره‌گیری و ضبط تلفن با یک کلیک، و گزارش‌های قیف و فعالیت که به شما اطلاع می‌دهند کسب و کار شما چگونه است.

چیزی که دوست دارم

من دوست دارم اگر در زمینه املاک تجاری و مسکونی معامله می کنید، چگونه می توانید چندین خط لوله فروش داشته باشید. اگر به چندین نوع مشتری با مراحل و فرآیندهای خرید مختلف خدمات ارائه می‌کنید، این کار مفید است.

آنچه کاربران می گویند

“دقیقاً همان چیزی که ما به دنبالش بودیم!” — ماریا بی.، کسب و کار کوچک

  • “ما عاشق این هستیم که پلتفرم چقدر قابل تنظیم است … این به ادغام آنها با Zapier نیز کمک می کند تا بتوانیم سیستم های مختلف خود را به یکدیگر متصل کنیم. برای برقراری ارتباط با کل تیم و داشتن منطقه ای که می توانید تصویر بزرگ و همه چیز را به یکباره ببینید عالی است.»

قیمت: برنامه های بنیاد 16 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. هزینه برنامه های حرفه ای 42 دلار برای هر کاربر در ماه است. برنامه های هوش مصنوعی قدرت 52 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. هزینه برنامه های سازمانی 67 دلار برای هر کاربر در ماه است.

9. CRM کمتر آزاردهنده

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • بدون ردیف قیمت پیچیده
  • استفاده آسان
  • مناسب برای همکاری تیمی
  • پشتیبانی قدرتمند
  • مرکز کسب و کار کوچک

همه اینها در نام است – CRM کمتر آزاردهنده طوری طراحی شده است که یادگیری و استفاده از آن برای تیم های کوچک بسیار آسان باشد. آنها ویژگی‌های املاک و مستغلات قابل تنظیم را ارائه می‌دهند، از جمله خطوط لوله برای ردیابی فروشندگان و خریداران و تجزیه و تحلیل ساده.

چیزی که دوست دارم

می‌توانید کل رویدادها و وظایف تیم خود را در یک تقویم نگه دارید، ارتباطات را از یک نماینده به نماینده دیگر ساده کنید و اصطکاک در پروژه‌های داخلی را کاهش دهید. CRM کمتر آزاردهنده همچنین به شما امکان می‌دهد دسترسی به داده‌ها و ابزارهای خاصی را محدود کنید تا تیم شما فقط بر آنچه باید تمرکز کند تمرکز کند.

آنچه کاربران می گویند

“اولین CRM که واقعا برای من کار می کند!” — کارول ام.، کسب و کار کوچک

  • «ادغام با ایمیل و تقویم موجود من فوق‌العاده است – دیگر پیام‌ها، رویدادها و وظایف را وارد نمی‌کنید. اگر یک CRM می خواهید که بتوانید به سادگی و به سرعت آن را با سبک فروش خود تطبیق دهید، کمتر آزاردهنده قطعا برای شما مناسب است!»

قیمت‌گذاری: 15 دلار برای هر کاربر در ماه.

10. CRM تازه فروش

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • امتیاز برتری
  • قابلیت‌های پیامک، ایمیل و چت
  • بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی

Freshsales CRM (محصول Freshworks) شامل ویژگی‌هایی مانند مدیریت تماس، امتیازدهی سرنخ، و سیستم تلفن داخلی است تا بتوانید داده‌های مهم سرنخ خود را در یک مکان نگه دارید. همچنین می‌توانید فیلدهای سفارشی اضافه کنید، فعالیت‌های فروش سفارشی ایجاد کنید، و خط لوله فروش خود را در یک رابط بصری کشیدن و رها کردن مدیریت کنید.

چیزی که دوست دارم

تجزیه و تحلیل و داشبورد Freshsales درجه یک هستند. می‌توانید بین جدول، فهرست، و نمای Kanban برای مشتریان جابه‌جا شوید، به مخاطبین امتیاز دهید، و بسته شدن معاملات و پیش‌بینی‌های فروش را با بینش‌های هوش مصنوعی فردی پیش‌بینی کنید.

آنچه کاربران می گویند

“CRM مدرن و همه کاره و مقرون به صرفه” — گرجستان اچ.، بازار متوسط

  • “این ویژگی عملکردهای ساده و آماده را با عناصر بسیار قابل تنظیم و سفارشی ترکیب می کند که برای نیازهای خاص ما بسیار مناسب است زیرا ما به یک سیستم رزرو سفارشی که در CRM ما تعبیه شده بود نیاز داشتیم. من همچنین دوست دارم که چگونه “مقاوم در آینده” است و به طور مداوم با عملکردهای اضافی بدون هزینه اضافی بهبود می یابد.”

قیمت‌گذاری: وقتی صورت‌حساب سالانه صورت‌حساب می‌شود، برنامه‌های رشد ۹ دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. برنامه های حرفه ای 39 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. هزینه برنامه های سازمانی 59 دلار برای هر کاربر در ماه است.

11. NetHunt CRM

منبع تصویر< /p>

ویژگی های کلیدی

  • با Google Workspace ادغام می شود
  • ردیابی متریک متمرکز و گزارش‌ها
  • ارتباطات همه کانالی
  • محاسبات کمیسیون را ساده می کند
  • جریان کاری خودکار

NetHunt CRM به طور خاص برای آژانس‌های املاک و مستغلات ایجاد شده است. این ابزار به طور یکپارچه با Google Workspace ادغام می شود و به شما امکان می دهد معاملات را ببندید، مخاطبین را مدیریت کنید و نمایه های خریداران را مستقیماً در برنامه وب Gmail خود سازماندهی کنید.

چیزی که دوست دارم

از آنجا که نمایندگان املاک و مستغلات در حال کار هستند ، ادغام Gmail یک تغییر دهنده بازی است. شما می توانید به تمام داده ها ، اسناد و مکالمات مشتری خود در حساب Gmail خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید الگوهای ایمیل ایجاد کنید که برقراری ارتباط با مشتری ها بی دردسر باشد.

آنچه کاربران می گویند

“بهترین G Suite CRM”- نیک A. ، تجارت کوچک

  • “رابط Gmail یک نجات دهنده است. ما می توانیم تمام اطلاعات CRM ، پروژه ، رویداد و مشتری را از سمت راست داخل Gmail مدیریت کنیم. استفاده بسیار آسان ، و برای تنظیم زیاد نیست ، گردش کار و اتوماسیون ها برای ایجاد بسیار بصری و ساده بودند. “

قیمت گذاری : برنامه های اساسی 24 دلار برای کاربر در هر ماه هزینه دارد. برنامه های اصلی به علاوه 34 دلار برای کاربر در هر ماه هزینه دارد. برنامه های تجاری در هر ماه 48 دلار هزینه دارد. برنامه های تجاری به علاوه 68 دلار برای کاربر در هر ماه هزینه دارد. برنامه های پیشرفته در هر ماه 99 دلار هزینه دارد.

12. kvcore

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • یک مکان اصلی برای مدیریت سرب و Soi
  • اعتبار سنجی تماس و بینش در حال انجام است
  • مسیریابی پیشرفته سرب
  • پیگیری خودکار AI محور
  • در سراسر کارگزاری همکاری کنید

KVCORE یک بستر جامع املاک و مستغلات است که برای کمک به متخصصان املاک و مستغلات در مدیریت کارآمدتر مشاغل خود طراحی شده است. این پلتفرم دارای رسانه های اجتماعی و ابزارهای پیامکی است تا بتواند در ارتباط با مشتریان آسان شود. همچنین برای امضاها با Docusign ، dotloop و Skyslope ادغام می شود.

چیزی که دوست دارم

با KVCORE ، می توانید وب سایت های IDX کاملاً قابل تنظیم با هشدارهای املاک در زمان واقعی برای خریداران خانه ایجاد کنید. اتوماسیون رفتاری با هوش مصنوعی این پلتفرم با سرب به طور خودکار در زمانی که به احتمال زیاد پاسخ می دهند ، دنبال می شود.

آنچه کاربران می گویند

“CRM که من به تیم املاک و مستغلات خود توصیه می کنم!” – igor t. بازار میانی

“پس از ورود به kvcore خود ، ممکن است برای مدت کوتاهی احساس غرق شدن کنید … اما بعد از آن 20 دقیقه اول استفاده از CRM ، شما آن را به همان اندازه که من آن را دوست دارم دوست خواهید داشت … من از این استفاده می کنم CRM روزانه ، و من آن را به کل تیم 50+ Realtors توصیه می کنم. “

قیمت گذاری : در صورت درخواست موجود است.

13. نماینده

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • تولید سرب پیشرفته
  • تجزیه و تحلیل داده ها و گزارش دهی
  • مدیریت جامع تماس
  • بینش دقیق لیست

AgentPro یک CRM است که برای نمایندگان املاک و مستغلات با هدف بالا بردن بازی بسته بندی معامله خود ساخته شده است. این پلتفرم متناسب با پشتیبانی نمایندگان در تمام سطوح شغلی ، ارائه مجموعه ای از ابزارها.

با AgentPro ، نمایندگان به قابلیت های قدرتمند تولید سرب ، الگوهای خبرنامه قابل تنظیم و راحتی دسترسی به موبایل دسترسی پیدا می کنند و از اتصال به حرکت در می آیند. این پلتفرم تجزیه و تحلیل داده های دقیقی را برای ردیابی ROI بازاریابی ، فرم های آنلاین آسان برای ضبط سرب ، و طیف گسترده ای از الگوهای Mailer برای ارتباطات بازاریابی تأثیرگذار ارائه می دهد.

AgentPro اطمینان می دهد که از طریق مدیریت گسترده تماس و ارتباطات ایمیل ساده ، که توسط کمپین های قطره ای خودکار تکمیل شده است ، روابط نزدیک خود را با مشتریان خود حفظ کنید. نرم افزار شماره گیری پیگیری های سریع را تسهیل می کند ، در حالی که ابزارهای ایجاد محتوا به ایجاد اقتدار شما در زمینه املاک و مستغلات کمک می کنند.

چیزی که دوست دارم

AgentPro دارای یک تن ابزارهای تبلیغاتی است که در سیستم عامل ساخته شده است که باعث می شود گسترش و مدیریت مکالمات مداوم با مشتری های جدید و موجود آسان شود.

آنچه کاربران می گویند

من دوست دارم که بتوانم در مورد هر مشتری یادداشت کنم و هر یک از اطلاعات شخصی خود را در پرونده نگه دارم. //www.g2.com/products/agency-pro/reviews#reviews “rel =” noopener “target =” _ blank “> تینا W.

قیمت گذاری : دهانه> 99 دلار/کاربر/ماه

14.

منبع تصویر

ویژگی های کلیدی

  • لیست انباشت
  • سازگاری وب سایت فروشنده
  • رانندگی برای دلار با ردیابی مسیر
  • اتوماسیون قطره

Resimpli یک نرم افزار جامع سرمایه گذار همه در یک املاک و مستغلات CRM است که برای ساده سازی داده ها ، بازاریابی ، فروش و عملیات طراحی شده است. پلتفرم آنها ویژگی های نوآورانه ای مانند جمع آوری لیست ، وب سایت های فروشنده ، رانندگی برای دلار با ردیابی مسیر ، اتوماسیون قطره ای ، ایمیل های بازاریابی فله/پیامک ، مدیریت تماس و تکالیف سرب قابل تنظیم را ارائه می دهد تا به شما در بسته شدن معاملات بیشتر کمک کند.

شما می توانید از CRM برای ارتباط با فروشندگان با انگیزه از طریق تماس های انتقال زنده ، سرعت برای هدایت و قابلیت های پاسخگویی درون برنامه استفاده کنید. CRM Resimpli برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات که می خواهند مشاغل خود را در حالی که تمام ابزارها و فرآیندهای اساسی خود را در یک مکان مدیریت می کنند ، ایده آل است. Resimpli همچنین به زودی Agent CRM را راه اندازی می کند و توانایی های خود را برای تهیه طیف وسیع تری از متخصصان املاک و مستغلات گسترش می دهد.

چیزی که دوست دارم

با Resimpli ، ویژگی های ردیابی سفر آنها بینش های عمیقی در مورد چگونگی احساس مشتری بسته به نوع آنها در مرحله خود ارائه می دهد.

آنچه کاربران می گویند

این که آیا شما یک سرمایه گذار فصلی هستید یا تازه شروع به کار می کنید ، Resimpli یک سیستم قوی را با یک قیمت قیمت مناسب ارائه می دهد ” – Jacob N.

“به عنوان ابزاری متناسب با سرمایه گذاران املاک و مستغلات ، Resimpli با ویژگی های جامع CRM خود که برای سازماندهی و بهینه سازی تجارت سرمایه گذاری شما طراحی شده است ، مشخص است. CRM و ویژگی های آن بسیار آسان برای درک و استفاده است ، اما آنها همچنین یک تن ماژول و پشتیبانی را برای کمک به حرکت در سیستم برای حتی پیشرفته ترین یا تازه ترین استفاده ها ارائه می دهند. “

قیمت گذاری : 99 دلار در ماه (اساسی) ؛ 299 دلار در ماه (طرفدار) ؛ 749 دلار در ماه (شرکت)

تجارت املاک و مستغلات خود را با CRM رشد دهید

مدیریت یک تجارت املاک و مستغلات کار آسانی نیست. لیست طولانی از خواص ، یک نمونه کار گسترده از لیست املاک و مستغلات و حجم زیاد مخاطبین می توانند برای سازماندهی در یک مکان احساس غرق کنند. اما این جایی است که یک CRM املاک و مستغلات وارد می شود. با استفاده از CRM ، می توانید در حالی که روند فروش را برای شما و تیم خود سریعتر و آسان تر می کنید ، ارتباط مشتری خود را بهبود بخشید.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در سپتامبر 2020 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

{{CTA (‘F1EC2FBB-806B-4C72-8201-743353690938’)}}

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل