کسب و کار

سریع و شگفت‌انگیز: به بازار رفاهی خوراک‌شناسان میلیارد دلاری ضربه بزنید

سریع و شگفت‌انگیز: به بازار رفاهی خوراک‌شناسان میلیارد دلاری ضربه بزنید

به هفته نامه Trends خوش آمدید خبرنامه با جذاب ترین روندهای تجاری و بینش عملی برای کارآفرینان.

gourmet-convenience

وقتی «گورمت» را می شنوید چه چیزی به ذهنتان می رسد؟

احتمالا غذای راحت نیست.

اما این دقیقاً همان چیزی است که مصرف‌کنندگان امروزی می‌خواهند – لقمه‌های درجه یک در قالب‌های بسیار راحت سرو می‌شوند.

  • فروش غذای خوراکی افزایش یافته است 72% پس از همه گیری
  • خدمات تحویل کیت غذا یک بیش از 20 میلیارد دلار بازار و در حال رشد
  • فروش خرده‌فروشی تنقلات به 214 میلیارد دلار در 20

Screenshot 2024-06-11 at 6.07.11 PM

خدمات تحویل غذاهای راحت و کیت غذا با افزایش یافتن مشتریان به دنبال تجربه‌های راحت‌تر غذاخوری است. منبع: Statista

Download Now: The State of U.S. Consumer Trends [Free Report]

در همین حال، مصرف کنندگان تشنه طعم های جدید و طعم های جهانی. Millennials و Gen Zers در جستجوی مواد منحصر به فرد و بین المللی هستند. 

یکی از این نمونه ها ube است یا یام بنفش، یکی از اصلی ترین غذاهای فیلیپینی است. با جذابیت زیبایی شناختی و مزایای سلامتی فراوان، مواد لازم برای تماشا در سال 2023، و یک طعم پیشرو در سال 2024 نیز. 

Screenshot 2024-06-17 at 11.29.27 AM

Ube این را از دست ندهید! منبع: Foodaciously

Ube تنها یکی از در حال ظهور با تأثیرات جهانی.

روند واضح است: مصرف‌کنندگان مشغول هستند و می‌خواهند بهترین‌ها را سریع بچشند.

برای کارآفرینان، ما دو حوزه بزرگ از فرصت ها را می بینیم:

1. روی The Gourmet

بزرگنمایی کنید

می توانید با تبدیل غذاهای روزمره به یک تجربه لذیذ، خمیر جدی درست کنید.

🥨 حمله اسنک ممتاز

میان‌وعده‌ها، بهترین غذای راحت، برای آشفتگی آماده هستند.

فروش خرده‌فروشی تنقلات در سال 2023 به ~214 میلیارد دلار. 

آنها 27٪ از کل فروش مواد غذایی و خوراکی در ایالات متحده، و 54٪ از مصرف کنندگان برای درمان خود میان وعده می خورند.

مصرف‌کنندگان میان‌وعده‌های حرفه‌ای و حیله‌گر می‌خواهند که به آنها احساس خوبی بدهد. بنابراین شروع به پاشیدن طعم‌ها، مواد اولیه و ارائه به premium-ize تنقلات شما.

لازم نیست به Pinterest برای اینکه بدانید کوکی‌های لذیذ بسیار محبوب هستند – کافیست هر بار که کوکی‌های Crumbl جدیدی باز می‌شود به بیرون از پنجره نگاه کنید. چیزی که در سال 2017 به عنوان یک نانوایی متعلق به خانواده شروع شد، به 800+ فروشگاه در آمریکای شمالی منفجر شد. .

Screenshot 2024-06-17 at 11.28.41 AM

Viera، FL Crumbl open خطوط طولانی تبلیغ شده و گرمازدگی. کوکی ها را به مردم بدهید!

یک چرخش سالم نیز توجه شما را جلب خواهد کرد: تقاضا برای تنقلات سالم‌تر افزایش یافته است ~252٪ از سال 2022 تا 2023. به دفاتر یا محوطه های دانشگاهی مراجعه کنید، جایی که کارگران و دانشجویان پرمشغله برای ردیابی افراد سالم در بند زمان هستند.

🥫 Get Saucy

بازار سس تند به ~5.1 میلیارد دلار تا سال 2030 برسد. این زمین حاصلخیز برای آزمایش های طعم جسورانه است.

یک جعبه اشتراک از سس‌های دست‌ساز – داغ یا غیره – از مناطق مختلف بفروشید. برنامه‌ای را تگ کنید که مواد تشکیل دهنده هر سس، منشأ آن‌ها و دستور العمل‌هایی را که به بهترین وجه با آن‌ها ترکیب می‌شوند را معرفی می‌کند (ما آزمون‌ها، کالاها، شبکه‌های اجتماعی… محتوای فراوان را می‌بینیم).

برایتلند، فروشنده روغن، سرکه و عسل، 147 هزار دنبال کننده در اینستاگرام و هک در 5.3 میلیون دلار در درآمد سالانه.

Screenshot 2024-06-17 at 11.28.50 AMدر سس شیرین و پرسود بیز غوطه ور شوید. منبع: Brightland

🍱 تغذیه جوان

ناهارهای مدرسه مشهور است. با تبدیل شدن نسل هزاره های مراقب سلامتی به والدین، آنها می خواهند گزینه های بهتر برای فرزندانشان. 

خدمات تحویل غذا در میان بزرگسالان پرمشغله محبوب است، اما تعداد زیادی از آنها بر روی کودکان متمرکز نیستند. 

Screenshot 2024-06-11 at 6.35.47 PM

CookUnity، یک سرویس تحویل غذا، به شما امکان می‌دهد غذاهای سرآشپز را از منوی غذاهای متنوع جهانی. منبع: Google Trends، میانگین چرخشی شش ماهه

یک «CookUnity Junior» بسازید مانند Nurture Life (که باعث افزایش ~7 میلیون دلار) که نیازهای تغذیه ای کودکان را هدف قرار می دهد.

آن را در دسترس والدین قرار دهید و با مدارس محلی K-12 شریک شوید تا گزینه‌های ناهار راحت، سالم و متنوع را ارائه دهید. چیزهای جالبی را اضافه کنید تا غذاخوری‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر برگردند (به این فکر کنید: غذاهای شاد (اما سالم)).

سلامتی آنها را تقویت کنید و کام آنها را بالا ببرید – هیچ کس برای لذیذ بودن آنقدر جوان نیست. 

2. Nibble on Nearby Niches

اگر در تجارت مواد غذایی نیستید، نگران نباشید – هنوز راه‌های زیادی برای پول نقد وجود دارد:

🎯 خدمات بازاریابی را ارائه دهید تا به برندهای جدید کمک کنید تا خندق رقابتی در بازار سریع لذیذ بسازند، و به برندهای قدیمی کمک کنید خود را دوباره اختراع کنند.

🎨 بسته‌های اسنک زیبایی‌شناختی و بطری‌های سس را نشان دهید. خوب، حتی برای خرده فروشان بوتیک یا سوپرمارکت هایی که بر تجربه لذیذ تمرکز دارند، ویترین طراحی کنید. کمی به جادوی هوش مصنوعی… حد آسمان است.

🗞️ یک خبرنامه یا کانال YouTube راه اندازی کنید تا مواد اولیه جهانی را به مصرف کنندگان روزمره معرفی کنید. خودتان از غذاها نمونه بگیرید تا حس شخصی را به آن اضافه کنید. بهره بردن از کنجکاوی و آرزوهای افراد برای تجربه های جدید مفید است. >.

هر چه آن را برش دهید، بازار خوراکی های لذیذ مجموعه ای از فرصت های چشم نواز است. پس ادامه بده، لقمه بگیر! 

New Call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا