کسب و کار

5 الگوهای ایمیل را برای استفاده پس از تماس‌های اتصال، کشف و آزمایشی خلاصه کنید

5 الگوهای ایمیل را برای استفاده پس از تماس‌های اتصال، کشف و آزمایشی خلاصه کنید

شما به‌تازگی تلفن را پس از یک تماس سازنده با مشتری خود قطع کردید. اما مراحل بعدی شما چیست؟ آیا یادداشت های جلسه را در CRM خود ثبت می کنید و به کار بعدی روز می روید؟

recap email templates

اگر این روال معمول پس از تماس شماست، ممکن است یک مرحله ارزشمند را از دست داده باشید: ارسال یک ایمیل خلاصه.

Free Download: 30 Follow-Up Email Templates

یک ایمیل خلاصه پس از تماس، اکتشاف یا آزمایشی، مکالمه را در بالای ذهن مشتری شما نگه می دارد و مراحل بعدی را به سه روش مهم تقویت می کند:

  1. ایمیل‌ها نکات مهم جلسه شما را متبلور می‌کنند. حتی افراد بالقوه‌ی بالقوه نیز گاهی جزئیات را فراموش می‌کنند — و خریداران حواس‌پرت یا بی‌حوصله حتی کمتر آن را حفظ می‌کنند. ایمیل نکات کلیدی جلسه را تقویت می کند و احتمال اینکه مشتری بالقوه نکات اصلی بحث را به خاطر بسپارد را افزایش می دهد.
  2. الگوهای ایمیل فروش (مانند موارد زیر) این فرصت را به شما می دهد که تأیید کنید مراحل بعدی. ارجاع به تاریخ و زمان خاص جلسه بعدی به عنوان یادآوری برای مشتری بالقوه عمل می کند، آنها را تشویق می کند تا جلسه را به تقویم خود اضافه کنند، و شانس تبدیل شدن به شبح را کاهش می دهد (اگرچه ما داریم < یک href="/sales/no-show-prospects-templates" rel="noopener" target="_blank">الگوهای ایمیل برای آن نیز.
  3. پیام‌های جمع‌بندی ارزش افزوده می‌کنند. همانطور که عمیق‌تر در موقعیت، اهداف و نقاط درد مشتری خود غوطه‌ور می‌شوید، درک بهتری از نحوه کمک به آنها خواهید داشت. هر پیام خلاصه فرصتی برای ارائه یک نکته یا ارائه یک منبع مرتبط است. این نه تنها ارزشی را که می توانید ارائه دهید را نشان می دهد، بلکه نقش شما را به عنوان یک مشاور قابل اعتماد تقویت می کند.

5 الگوهای ایمیل را برای استفاده پس از تماس با فروش خود خلاصه کنید

1. خلاصه تماس

تماس‌های اتصال معمولاً برای برقراری ارتباط با خریدار استفاده می‌شوند. اکثر آنها نسبتا مختصر هستند.

در ایمیل بعدی خود، چالش یا هدف اصلی را که شناسایی کرده اید و برخی توصیه های مرتبط را تکرار کنید. اگر محتوای مفیدی دارید، ضمیمه کنید.

برای عمیق‌تر کردن رابطه‌ای که در تماس ایجاد کردید، یک نقطه مشترک یا بحث را ذکر کنید.

الگو:

مثال:

2. درپوش پایه

را لمس کنید

همیشه پس از یک تماس طولانی یا جلسه پیشنهادی، مشتری احتمالی را دنبال نمی‌کنید. ارسال یک ایمیل بعدی پس از یک تماس سریع برای پاسخ به سؤالات یا مشاهده پیشرفت آنها در فرآیند به همان اندازه مهم است.

در این ایمیل‌ها کوتاهی نکنید. به همان اندازه محتوا و ارزش ارائه دهید که بعد از یک نسخه نمایشی ارائه می دهید، و تقویت کنید که همیشه خوشحال هستید به سؤالات بیشتری پاسخ دهید.

الگو:

مثال:

3. خلاصه جلسه

ایمیل پس از اکتشاف شما باید به خریدار بگوید که در همان صفحه هستید تا آنها احساس اطمینان کنند که به جلو می روند. مهم‌ترین چیزهایی را که از مکالمه یاد گرفتید خلاصه کنید: چالش‌های سطح بالای آنها، پیشنهادات تاکتیکی که ارائه کرده‌اید، و گام‌های بعدی مورد توافق طرفین.

الگو:

مثال:

4. خلاصه نسخه ی نمایشی

در این مرحله، خریدار باید بداند که محصول شما چگونه زندگی او را بهبود می بخشد. با خلاصه کردن سریع دو تا چهار ویژگی که بیشترین ارزش را از آنها خواهند داشت، روی این چشم انداز آینده بهتر تأکید مجدد کنید.

اگر نیاز به خرید از یکی دیگر از اعضای تیم خود دارند، منابعی را ضمیمه کنید که مورد آنها را تقویت می کند.

در نهایت، هر اقدامی را همراه با جلسه برنامه ریزی شده بعدی خود تأیید کنید.

الگو:

مثال:

5. خلاصه رسیدگی به اعتراض

گاهی اوقات، شما یکی از آن تماس‌هایی را دارید که در آن می‌توانید احساس سردی مشتری احتمالی خود را داشته باشید. شاید آنها به همکار دیگری اجازه می دهند که آنها را از راه حل شما منصرف کند یا شاید آنها فقط یک روز مرخصی دارند. وظیفه شما این است که ترس آنها را از طریق تلفن تسکین دهید و بلافاصله پس از آن با ایمیلی که ماهرانه ساخته شده است، آن را دنبال کنید.

الگو:

مثال:

یک ایمیل خلاصه و مختصر به خریدار کمک می کند تا نکات اصلی تماس شما را پیگیری کند. همچنین باعث می‌شود سازمان‌دهی‌شده‌تر، روشمندتر و با کنترل‌تر به نظر برسید، که می‌تواند اعتماد آنها را نسبت به شما افزایش دهد.

حتی بهتر از آن، با این الگوها، ارسال یکی نباید بیش از 10 دقیقه طول بکشد.

Free Resource: How to Reach & Engage Your Audience on Facebook

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا