مشتری دیگر پاسخ نمی دهد؟ این ایمیل “بستن فایل” را ارسال کنید
مشتری دیگر پاسخ نمی دهد؟ این ایمیل “بستن فایل” را ارسال کنید
هر چند وقت یکبار در فروش، مردم دیگر به ایمیلهای من پاسخ نمیدهند. هر چه تلاش کردم یا امید داشتم، نتوانستم پاسخی از آنها بگیرم.
در ابتدا، نمی دانستم در مرحله بعد چه بگویم. بنابراین من شروع به آزمایش ایمیل های مختلف کردم و به یکی رسیدم که واقعا کار می کند. من آن را الگوی “مجوز بستن فایل شما” می نامم.
قالب ایمیل فایل را ببندید
این 7% rate email دارد. . و مهم نیست که چقدر تنوع را امتحان می کنم، نمی توانم نتایج را مطابقت دهم.
من فقط زمانی این ایمیل را بیرون میکشم که با کسی دنبال کنم الف> دو یا سه بار و پاسخی نشنوید. در صورت استفاده نادرست، ممکن است به عنوان تهدید کننده ظاهر شود.
هدف در اینجا این است که دوباره با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید که ارتباط خود را به طور کامل با شما قطع کردهاند، زمانی که میخواهید رابطهای را شروع کنید، نباید از آن استفاده کنید.
قالب ایمیل تفکیک
من از این الگوی ایمیل شکسته پس از هر مکالمه یا پیشنهادی که در آن ارتباط با مشتری احتمالی را از دست داده ام. این برعکس یک پیگیری معمولی است. ایمیل به شخص می گوید که من تسلیم شدم. از آنها اجازه میگیرد تا حسابشان را ببندند، و دیگر از من خبری نخواهند داشت.
طبق تجربه من، تقریباً 25 تا 30 درصد از مردم هنوز هم علاقه زیادی به کار با شما دارند — اما فرصتی برای برقراری ارتباط نداشته اند.
این ایمیل فوریت لازم را برای ضربه زدن به پاسخ ایجاد می کند.
اما این بدان معناست که بخش معقولی از مردم می گویند که دیگر علاقه ای ندارند. و این چیز خوبی است.
به طور عینی در مورد آن فکر کنید – وقتی نمی دانید در یک مکالمه چه کاری انجام دهید، هدف شما این است که مرحله بعدی را کشف کنید. و اگر طرف مقابل دیگر پاسخ نداده باشد، به احتمال زیاد علاقه ای به آن ندارد. بدترین کاری که میتوانم انجام دهم این است که وقتم را برای کسی که نمیخرد تلف کنم. بهتر است بدانم کجا ایستاده ام.
بنابراین، وقتی کسی نه می گوید چه اتفاقی می افتد؟
اگر شما جای او بودید، آیا دوست دارید کسی بعد از اینکه به او گفتید علاقه ای ندارید به فروش شما ادامه دهد؟
خیر. البته که نه. شما می خواهید آنها آن را بپذیرند و ادامه دهند.
بنابراین، از غم و اندوه زیادی صرفهجویی میکنم و وقتم را صرف یافتن افرادی میکنم که به پیشنهاد من علاقمند هستند.
آیا این بدان معناست که کار شما تمام شده است؟
نه واقعا…
اگر مشتری بالقوه نمیخواهد با من کار کند، من هنوز این فرصت را دارم که بفهمم اشتباهی که انجام دادهام یا چیزی در مورد محصولم که نیاز به اصلاح دارد. بنابراین، به دنبال بهبود مداوم، این ایمیلی است که من ارسال می کنم:
اگر پاسخ ندهند، ادامه می دهم، اما اگر بتوانم از فروش یاد بگیرم، امتیاز بزرگی است.
ارسال ایمیل درست “بستن فایل” مهم است. از این الگوها با دقت استفاده کنید — و الگوهای ایمیل رایگان بیشتری را برای هر موقعیتی در اینجا بیابید.
منبع:hubspot