کسب و کار

18 روش غیرممکن برای ارتباط آسانتر با مشتریان بیشتر

18 روش غیرممکن برای ارتباط آسانتر با مشتریان بیشتر

به دنبال چند راه آسان و تقریباً رایگان برای ارتباط فوری با مشتریان احتمالی بیشتر هستید؟ حاضرم شرط ببندم که گفتی، “این کار بیهوده ای است.”

no-brainer-prospecting-tips

در زیر، من 18 روش مورد علاقه خود را برای دستیابی به مشتریان بالقوه گردآوری کرده ام. استقرار برخی از آنها چند ثانیه طول می کشد و همه آنها در طول روز کاری در وقت شما صرفه جویی می کنند. برای کمک به اولویت‌بندی گام‌های اول، آنها را به ترتیب متوالی قرار دادم — از آن‌هایی که سریع‌ترین ارزش را ارائه می‌دهند شروع می‌شوند و با مواردی که به زمان بیشتری نیاز دارند پایان می‌دهم.

Download Now: Sales Conversion Rate Calculator [Free Template]

با این حال، پس از چند مورد اول متوقف نشوید. آنها زمینه را برای نکات در پایین فراهم می کنند — که ارزش تلاش بیشتری را دارند.

بیایید این کار را انجام دهیم.

1. قبل از صحبت با مشتریان احتمالی خود، علایق آنها را درک کنید.

تصور کنید که صاحب یک فروشگاه خرده‌فروشی گران‌قیمت هستید که لباس‌های طراحان را می‌فروشد، اما فروشگاه را با کارشناسانی که می‌توانند رفتار مرور خریدار را مشاهده کنند و کمک ارائه دهند، پر نکنید. دیوانه، درست است؟ خوب، این روشی است که بسیاری از وب سایت ها رفتار می کنند.

مهم نیست که وب سایت شما چقدر ترافیک کمی داشته باشد، بازدیدکنندگانی هستند که می توانند مشتریان بزرگی شوند. متأسفانه، اگر وب سایت شما برای جلب علاقه و قصد این بازدیدکنندگان بهینه نشده باشد، فرصتی برای صحبت با آنها نخواهید داشت.

خوشبختانه، فناوری برای نظارت بر صفحات سایت و زمان مشاهده بازدیدکنندگان در دسترس است. ابزارهایی مانند Spot به شما این امکان را می دهد که نحوه و زمان تعامل سرنخ های شما با وب سایت شما را نظارت کنید.

با این دانش، به جای شروع مکالمه با “چگونه می توانم به شما کمک کنم؟”، می توانید با “شرط می بندم که علاقه مند به یادگیری در مورد چگونگی انجام این کار هستید؟” کمک به X و Y” (X و Y در صفحاتی که مشتری بالقوه در وب سایت شما مشاهده می کند پوشش داده می شود).

فکر می‌کنید خیلی ترسناک است؟ راه دیگری برای شروع مکالمه در اینجا وجود دارد: “شرکت‌هایی مانند شما معمولاً با نحوه انجام X یا Y مشکل دارند. آیا هر کدام از اینها در حال حاضر برای شما مشکل دارند؟”

2. درصد بیشتری از بازدیدکنندگان وب سایت را به سرنخ تبدیل کنید.

بسیاری از وب‌سایت‌ها درصد کمی از بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می‌کنند، زیرا آنها فقط یک راه را برای تماس مشتریان با شرکت ارائه می‌دهند. بازاریابان ممکن است یک صفحه «فروش تماس» را در وب‌سایت خود قرار دهند و یک روز آن را صدا کنند.

شرکت‌ها می‌توانند با ایجاد پیشنهادهایی که با محتوای صفحات مختلف سایتشان مطابقت دارد، نرخ تبدیل را به سرعت افزایش دهند. فرم ها و CTA های شما باید به خریداران کمک کند تا محصولات مناسب را بر اساس نیازها و علایق خود پیدا کنند.

به عنوان مثال، وقتی Turbine فقط یک نقطه مکالمه اضافی به سایت خود اضافه کرد، دعوت به اقدام جدید 26 درصد از تبدیل های آنها را ایجاد کرد. پیشنهاد؟ یک جعبه اشتراک ساده برای وبلاگ آنها.

وقتی برای اولین بار در حال بررسی سایت شما هستند، اکثر خریداران آماده خرید نیستند. آنها در حالت تحقیق هستند پیشنهادات خود را با مراحل مختلف سفر خرید آن‌ها مطابقت دهید و اطلاعات تماس آن‌ها را به دست آورید، بنابراین می‌توانید در مراحل اولیه تصمیم‌گیری آنها را مرتبط کرده و تحت تأثیر قرار دهید.

3. ردیابی کنید که کدام مخاطبین در بازار برای خدمات شما هستند.

اکنون که در حال جذب سرنخ های بیشتری هستید، احتمالاً در سریع ترین زمان ممکن پیگیری می کنید تا برخی از آن مخاطبین را به مشتری تبدیل کنید. اما همه پاسخ نمی‌دهند، و اگر زمان‌بندی مناسب نباشد، اکثر آنها به فرصت فروش فوری منجر نمی‌شوند.

وقتی زمان مناسب باشد، ممکن است با شما تماس نگیرند، و احتمالاً آنقدر خوش شانس نخواهید بود که با آنها تماس بگیرید — مگر اینکه رفتار آنها را دنبال کنید.

ابزارهای بازاریابی رایگان HubSpot به شما امکان می‌دهد اقدامات بازدیدکنندگان را در وبسایت شما. هنگامی که یک بازدیدکننده در وب سایت شما تبدیل می شود، از ابزارهای خود برای شناسایی این مخاطبین استفاده کنید. من فروشندگان زیادی را می شناسم که صبح خود را با سرنخ هایی که اخیراً تبدیل شده اند تماس می گیرند. و چرا این کار را نمی کنند؟ اینها بالقوه هایی هستند که به وضوح برای خدماتشان در بازار هستند.

4. از طریق ایمیل با مشتریان احتمالی بیشتری ارتباط برقرار کنید.

ایجاد یک ایمیل فروش که به خوبی نوشته شده باشد زمان و تلاش می خواهد. فروشندگان باهوش منتظر پاسخ مشتریان بالقوه نیستند. فقط به این دلیل که مشتری بالقوه پاسخ نمی نویسد، به این معنی نیست که آنها علاقه مند نیستند.

ممکن است مشتریان بالقوه پاسخ ندهند زیرا خیلی سرشان شلوغ است، در یک ضرب الاجل کار می کنند، یا به سادگی حواسشان پرت می شود و فراموش می کنند. اگر پیام به خوبی ساخته شده باشد، برای شخص مناسب و شخصی سازی شده باشد، گیرندگان احتمال بیشتری دارد که ایمیلی را باز کرده و بخوانند. آنها سؤالات و دیدگاه های فروشنده را در نظر می گیرند – و حتی ممکن است برای کسب اطلاعات بیشتر روی پیوندهای موجود در ایمیل کلیک کنند.

اگر آنها پاسخی ارسال نکنند، فروشندگان از علاقه خود اطلاعی ندارند. در عوض، آن‌ها به سراغ مشتری دیگر می‌روند، یا کورکورانه ایمیل‌های بعدی را پس از ایمیل پیگیری ارسال می‌کنند. در حالی که ارسال یادداشت‌های متعدد و ارسال یک شبکه گسترده برای موفقیت در جستجوی موفقیت بسیار مهم است، این تکرارها فرصت واضحی را برای ارتباط با آن دسته از مشتریان علاقه‌مند، اما بیش از حد مشغله برای نوشتن، که به احتمال زیاد به تلاش بعدی پاسخ خواهند داد، از دست می‌دهند.

با کمک ابزارهای ردیابی ایمیل فروش، ارائه شده توسط نرم افزارهایی مانند HubSpot CRM، می‌توانید زمانی که گیرندگان ایمیل‌هایتان را باز می‌کنند و روی ایمیل‌هایتان کلیک می‌کنند، هشدارها را نظارت و دریافت کنید. چگونه باید از این اطلاعات برای افزایش نرخ اتصال خود استفاده کنید؟

زمانی که مشتری احتمالی شما در حال خواندن ایمیل شماست، تماس بگیرید. اگر مشتری احتمالی را انتخاب نکرد، به جای اینکه کل لیست آنها را بپوشانید یا تسلیم شوید، تلاش های ایمیلی آینده را بر روی این مشتریان احتمالی که ظاهراً علاقه مند هستند متمرکز کنید. با تمرکز بر مشتریان احتمالی که ایمیل شما را خوانده اند و در نظر گرفته اند، می توانید نرخ پاسخ خود را افزایش دهید.

5. ردیابی و سازماندهی خودکار هر تلاش برای فروش.

زمان بین کشف خدمات یک شرکت توسط مشتری و انجام خرید به طور قابل توجهی متفاوت است. برخی از چرخه های فروش سریع هستند، اما بسیاری از آنها تعداد زیادی فرصت دارند که ماه ها — و شاید سال ها — از آن می گذرد.

از آنجایی که فروشندگان در مدیریت فرصت‌های ماه‌ها یا سال‌ها غرق می‌شوند، جزئیات و تاریخچه ارتباطات را از دست می‌دهند. اگر فروشندگان نقش ها، قلمروها را تغییر دهند یا از یک شرکت خارج شوند، سوابق پیگیری فروش اغلب تا حدی به دلیل مستندات ضعیف CRM از بین می روند.

اگر هر ایمیل و تماس تلفنی به طور خودکار به مخاطب و حساب مناسب در CRM شما وارد شود، بسیار بهتر است، اینطور نیست؟ HubSpot CRM رایگان با سرویس گیرنده ایمیل شما (Gmail، Outlook یا Office ادغام می شود 365)، سیستم تلفن شما و تقویم نماینده شما، تا به طور خودکار هر تعاملی را که فروشندگان با مشتریان احتمالی خود دارند ثبت کنید. روند فروش آنها را سرعت می بخشد و چیزی در ترجمه گم نمی شود.

6. اطلاعات تماس و شرکت را با یک کلیک در CRM خود وارد کنید.

فروشندگان نه تنها در ثبت تماس‌ها و ایمیل‌ها در CRM خود تعلل می‌کنند، بلکه بسیاری از آنها حتی به خود زحمت وارد کردن مخاطبین را هم نمی‌دهند. درعوض، آنها از صندوق ورودی ایمیل خود استفاده می کنند و تنها زمانی که یک معامله را تأیید کردند، مخاطبین و شرکت ها را وارد می کنند (اگر اصلاً وجود داشته باشد).

ابزارهایی مانند Zapier و افزونه ایمیل فروش HubSpot به شما امکان می دهد به طور خودکار اضافه کنید تماس با CRM شما از ایمیل های ارسال شده به مشتری احتمالی شما. با ورود خودکار داده ها، فروشندگان می توانند زمان بیشتری را صرف فروش واقعی به جای ثبت سوابق کنند

7. با مشتریان احتمالی در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

اگر فروشندگان شما بتوانند در یک رویداد شبکه ای بی پایان شرکت کنند که در آن می توانند با مشتریان احتمالی ملاقات کنند و صحبت کنند، آیا به آنها می گویید که نروند؟ زمانی که شرکت‌ها از استفاده از رسانه‌های اجتماعی در محل کار خودداری می‌کنند، این کاری است که انجام می‌دهند.

قابل انکار نیست که افراد بالقوه حداقل گاهی از رسانه های اجتماعی استفاده کنند. در واقع، 65 درصد از نمایندگان فروش که از فروش اجتماعی استفاده می کنند پر می کنند خط لوله آنها، در مقایسه با 47٪ از تکرارهایی که این کار را نمی کنند. تیم خود را تشویق کنید تا رسانه های اجتماعی را برای ذکر نام شرکت، محصول یا خدمات شما، یا هشتگ همسو با پیشنهاد شما توسط خریداران بالقوه زیر نظر بگیرند.

8. حتی شرکت های بیشتری را در بازار پیدا کنید که از وب سایت شما بازدید می کنند.

مهم نیست که وب سایت شما چقدر در تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ خوب باشد، هر بار کار نخواهد کرد. حتی وب‌سایت‌های با عملکرد برتر تنها یک درصد از بازدیدکنندگان را تبدیل می‌کنند. اما، راهی برای کشف این که برخی از این بازدیدکنندگان ناشناس چه کسانی هستند، وجود دارد، به خصوص اگر به شرکت های بزرگتر بفروشید.

وقتی شخصی از یک سازمان بزرگ از وب‌سایت شما بازدید می‌کند، نرم‌افزار «جستجوی IP معکوس» یا شناسایی بازدیدکننده می‌تواند آدرس IP رایانه او را شناسایی کرده و آن را با آدرس‌های شناخته‌شده کارفرما مطابقت دهد.

Sales Hub Professional و نرم افزارهای دیگر ابزارهایی برای شناسایی کنید که کدام شرکت ها از وب سایت شما بازدید می کنند و به تیم فروش خود تصویر واضح تری از اینکه مشتریان بالقوه از کجا می آیند ارائه دهید.

9. زمان‌بندی پاسخ‌های ایمیل.

فروشندگان هستند در طول فرآیند فروش به شدت به ایمیل وابسته است، اما اغلب در ساعات غیرفعال پاسخ می دهد – صبح زود یا شب. این بدان معناست که وقتی مشتری بالقوه وارد دفتر می شود، پیام فروشنده در پایین بهمن صندوق ورودی مدفون می شود.

با ابزارهایی مانند بومرنگ و افزونه Chrome Sales HubSpot، فروشندگان می‌توانند شانس خود را برای دریافت پاسخ با برنامه‌ریزی ایمیل‌ها برای ارسال زمانی که احتمال باز شدن و خواندن یک مشتری احتمالی وجود دارد، افزایش دهند.

10. از پیام‌های جستجوی ایمیل برای دریافت پاسخ استفاده کنید.

آیا تا به حال هنگام نوشتن یک ایمیل برای مشتری بالقوه دژاوو داشته اید؟ با خود فکر کردید، «می‌دانم چند بار ایمیلی تقریباً به این شکل نوشته‌ام؟»

به مدت زمانی که هر فروشنده برای تایپ یک چیز یکسان تلف می‌کند فکر کنید و آن را در تعداد فروشندگان شرکتتان ضرب کنید. این زمان زیادی تلف شده است.

این جایی است که الگوهای ایمیل فروش وارد تصویر می شوند. پس از ایجاد آنها، آنها را کپی و در ارائه دهنده ایمیل خود جایگذاری کنید و در صورت نیاز مجددا از آنها استفاده کنید. در اینجا الگوهای ایمیل فروش آزمایش شده و واقعی وجود دارد. تیم شما می تواند از امروز شروع به استفاده کند.

ایجاد الگوهای ایمیل و تجزیه و تحلیل عملکرد آنها می تواند استراتژی جستجو شما را بهبود بخشد و مدت زمان را کاهش دهد. تیم شما صرف تایپ ایمیل می کند.

11. کمپین های جستجوی سفارشی شده را خودکار کنید.

بیش از 40 درصد از نمایندگان فروش، جستجو را چالش‌برانگیزترین بخش فرآیند فروش است و بسیاری پس از چند بار تلاش از کار منصرف می‌شوند. چرا این است؟

بسیاری از فروشندگان سریعاً به سراغ سرنخ‌های جدید می‌روند و به دنبال میوه‌های کم درآمد هستند. دیگران به اندازه کافی سازماندهی نشده اند تا چندین بار پیگیری کنند. برخی دیگر نگران این هستند که بیش از حد پرخاشگر باشند. هیچ کدام از اینها دلایل خوبی نیستند. فروشندگان برای پر کردن بالای قیف خود با فرصت ها، باید سعی کنند بیش از یک بار با هر مشتری بالقوه ارتباط برقرار کنند.

با ابزار توالی در مرکز فروش، فروشندگان می تواند مجموعه ای از ایمیل های هدفمند را برای ارسال در طول زمان برنامه ریزی کند. هنگامی که مشتری بالقوه پاسخ داد، آنها از دنباله حذف می شوند. هرگز دوباره توپ را در مراحل بعدی رها نکنید.

12. تماس‌های خود را در صف قرار دهید.

در حالی که ایمیل و رسانه‌های اجتماعی راه‌های عالی برای ارتباط با مشتریان بالقوه هستند، هیچ چیز برای ایجاد ارتباطات معنادار و به یاد ماندنی بهتر از تلفن نیست. با این حال، اکثر فروشندگان در مورد جستجوی تلفنی بسیار غیرمولد هستند.

شرکت‌ها اغلب گزارش می‌دهند که نمایندگان فروش به کمک نیاز دارند شناسایی مخاطبین مناسب برای تماس، و بسیاری از سرنخ های ایجاد شده در بازاریابی یا گم می شوند، نادیده گرفته می شوند، یا نادیده گرفته می شوند. وقتی از فروشندگان می‌پرسید چرا این اتفاق می‌افتد، آنها می‌گویند اولویت‌بندی و پیگیری اینکه با چه کسی تماس بگیرید دشوار است.

این جایی است که صف تماس وارد می‌شود. همانطور که نمایندگان در طول روز خود می‌گذرند، می‌توانند افراد بالقوه را به صف تماس اضافه کنند و از اتلاف وقت خودداری کنند و فکر کنند، «بعدی با چه کسی باید تماس بگیرم؟» “در حال ردیابی موثر افرادی هستند که ایمیل‌های شما را باز می‌کنند و از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، صف تماس کلید اولویت‌بندی و ارتباط با این سرنخ‌های داغ است.

13. دردسر رزرو جلسات را از بین ببرید.

به همان اندازه که تلفن در ایجاد اتصالات مؤثر است، این واقعیت باقی می ماند که بیشتر تماس ها به پست صوتی می روند. این امر باعث می‌شود که زمان‌بندی جلسات برای فروشندگان پرمشغله و حتی مشتریان پرمشغله‌تر بسیار خسته‌کننده باشد.

این فرآیند اغلب شامل نگاه کردن به تقویم، پیشنهاد فهرستی از روزها و زمان‌ها، نگاه کردن مشتری به تقویم خود و پیشنهاد زمان‌های بیشتر است. چه دردسری تصور کنید که این فرآیند به طور خودکار انجام شود تا فروشنده فقط باید پیوندی را به نسخه عمومی تقویم خود ارسال کند که در دسترس بودن آن را نشان می دهد، که به خریدار اجازه می دهد زمانی را رزرو کند که برای او مناسب است.

خوشبختانه ابزار جلسات HubSpot وجود دارد، Calendly و Setmore. شما جلسات را به راحتی برنامه ریزی خواهید کرد و زمان بیشتری برای تمرکز بر بقیه مراحل جستجوی خود خواهید داشت.

14. زمانی که مشتریان بالقوه در وب سایت شما هستند، گفتگو را آغاز کنید.

ما از قبل فناوری ایجاد کرده‌ایم که می‌تواند به فروشندگان این امکان را بدهد که وقتی از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند یا یکی از ایمیل‌های شما را باز می‌کنند، با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنند. اما آنها ممکن است پاسخ ندهند یا پاسخ ندهند. آیا می خواهید به طور کلی از تاخیر جلوگیری کنید؟

چت زنده به تیم فروش شما اجازه می‌دهد تا در حین مرور سایت شما به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کند. راه حل های چت مانند کایاکو، اینترکام و مکالمات HubSpot به شما امکان تعامل با بازدیدکنندگان وب سایت، پاسخ به سؤالات و پیشنهاد راه حل ها را می دهد.

اگر یک بازدیدکننده سوالی دارد، تنها کاری که باید انجام دهد این است که روی پنجره چت کلیک کند تا پاسخ فوری را از فروشنده دریافت کند. این به تیم شما کمک می کند تا جلسات بیشتری را با خریداران علاقه مند رزرو کند.

می توانید درخواست خود را برای صفحات مختلف وب سایت خود سفارشی کنید. اگر مشتری در صفحه‌ای است که در مورد قیمت شما صحبت می‌کند، ممکن است بنویسید، “آیا می‌توانم به شما کمک کنم محصول و قیمت مناسب را برای نیازهای خود تعیین کنید؟”

اما اگر آنها در حال خواندن یک پست وبلاگ در مورد موضوع X هستند، پیامی که با این جمله شروع می شود، “من در کمک به افراد در مورد موضوع X متخصص هستم. آیا می خواهید در مورد اینکه آیا سرمایه گذاری بیشتری در X انجام می دهید صحبت کنید. برای شما منطقی است؟ منطقی تر است.

15. گفتگوهایی را که فروشندگان شما دارند مرور کنید.

اکثریت قریب به اتفاق گفتگوهای فروش هرگز بازبینی نمی شوند. شرکت‌ها فروشنده‌ها را استخدام می‌کنند، آنها را آموزش می‌دهند، به تعدادی از تماس‌های آنها ملحق می‌شوند و آنها را به حال خود رها می‌کنند.

با این حال، تسلط بر فروش به این سرعت یا آسان نیست. به من اعتماد کنید: فروشندگان معاملات زیادی را خراب می کنند. آنها جزئیات مهمی را که مشتریان بالقوه خود به اشتراک می گذارند از دست می دهند. دلشان برای خرید تابلو تنگ شده است. آنها زمان زیادی را با افراد بالقوه بی‌صلاحیت می‌گذرانند.

یکی از مهمترین کارهایی که هر شرکتی می تواند برای بهبود نرخ برد انجام دهد این است که مدیران فروش یا رهبران تماس ها را بررسی کنند. این به بازگرداندن معاملات کمک می‌کند و توصیه‌هایی را ارائه می‌کند که می‌توانند از آنها برای مؤثرتر شدن استفاده کنند.

در فروش میدانی، لازم است که برای مشاهده تکرارها، سواری فیزیکی انجام دهید. اما در فروش داخلی، ضبط تماس، مربیگری فروش را بسیار مقیاس‌پذیرتر می‌کند. ضبط تماس‌های فروش به مدیران فروش این امکان را می‌دهد که به طور مستمر بررسی کنند و مربی.

آنقدر مشغول هستید که نمی توانید فروشندگان خود را راهنمایی کنید؟ یک مربی فروش خارجی استخدام کنید. اگر می‌خواهید تماس‌ها را حاشیه‌نویسی کنید و کتابخانه‌ای از بهترین روش‌ها بسازید، ابزارهایی مانند ExecVision یا انکسار.

16. برای گسترش دسترسی و تعامل با مخاطبین خود، محتوا را منتشر کنید.

کلید جذب و درگیر کردن مشتریان بالقوه آنلاین، ایجاد محتوایی است که آنها را آگاه کند، آموزش دهد و سرگرم کند. اما محتوا فقط برای جذب بازدیدکنندگان وب سایت ناشناس و تبدیل آنها به سرنخ نیست.

وقتی یک فروشنده با مشتری بالقوه ارتباط برقرار می کند، محتوا به چالش کشیدن تفکر خریدار و آموزش راه حل های بالقوه به او کمک می کند. علاوه بر این، محتوای اصلی، تخصص نمایندگان را تقویت می‌کند و مشتریان بالقوه را نه تنها برای پذیرش تماس، بلکه توصیه‌های آنها نیز متقاعد می‌کند.

مشکل؟ اکثر فروشندگان نمی دانند چگونه از محتوا استفاده کنند، چه رسد به ایجاد آن. در حالی که هر فروشنده ای نویسنده خوبی نیست، همه فروشندگان برتر ارتباطات خوبی هستند که می دانند برای تبدیل یک مشتری بالقوه از خریدار ناآگاه به مشتری خوشحال چه چیزی لازم است.

با کمک تیم بازاریابی خود، آنها می توانند محتوایی را که شرکت ایجاد می کند در رسانه های اجتماعی و در تعامل 1:1 خود با مشتریان احتمالی به اشتراک بگذارند. و با کمک خدمات ایجاد محتوا مانند Zerys، Blogmutt، یا با محتوا، نمایندگان می توانند افکار خشن، تماس های ضبط شده و محتوای شرکت را به مطالب اصلی تبدیل کنند.

وقتی متعهد به ایجاد محتوا می‌شوید، سؤال بعدی این است که کجا آن را منتشر کنید. اگر شرکت شما وبلاگ دارد و از نرم افزار بازاریابی مناسب استفاده می کنید، مشارکت در آن نام شما را به بازدیدکنندگان وب سایت نشان می دهد، به شما نشان می دهد که کدام یک از مشتریان بالقوه شما محتوای شما را مشاهده کرده اند و به شرکت شما کمک می کند تا سرنخ های جدید جذب کند – برد-برد- برنده شوید.

اگر شرکت شما هنوز روی نرم افزار بازاریابی سرمایه گذاری نکرده است یا وبلاگی ندارد، در منتشر کنید. لینکدین. با فرض اینکه در طول حرفه خود با افراد بالقوه مناسب ارتباط برقرار کرده اید، پست های شما در فید خبری آنها ارائه می شود. بعد از اینکه مشتری یکی از مقالات شما را خواند، شروع یک مکالمه بسیار آسان می شود.

17. از نظرسنجی ها برای درک و ارتباط با مشتریان احتمالی بیشتر استفاده کنید.

هنگام جستجو، اکثر فروشندگان مستقیماً به این می پردازند که محصولشان چه می کند، چقدر عالی است، و چرا مشتری باید در مورد آن با آنها صحبت کند. در واقع، آنها اعلام می کنند، “من یک محصول برای فروش دارم. آیا می خواهید در مورد خرید آن از من صحبت کنید؟” این رویکرد دستوری برای شکست است.

یک راه بهتر برای برانگیختن علاقه یک مشتری احتمالی این است که از آنها در مورد چالش هایی که با آن روبرو هستند سؤال کنید — اتفاقاً شما می توانید به آنها کمک کنید تا بر آنها غلبه کنند. و چه راهی بهتر از این که در ازای گزارشی که آنها را با همتایان خود مقایسه می کند، از آنها دعوت کنید تا در تحقیقات بازار شرکت کنند؟

SurveyMonkey یک نمونه نرم افزار نظرسنجی است و پاسخ های آنها با CRM و سایر ابزارهای استفاده شده توسط تیم فروش شما یکپارچه شوید. فروشندگان می توانند مشتریان بالقوه را برای شرکت در نظرسنجی دعوت کنند، که به فروشنده توانایی شروع گفتگو را می دهد.

هنگامی که مشتری بالقوه پاسخ داد، فروشنده چندین دیالوگ باز کننده را در اختیار دارد، همانطور که در پاسخ های آنها آشکار می شود. برای افزایش بیشتر تعداد تماس‌های فروش، یک نظرسنجی را قادر می‌سازد، افراد بالقوه را در طراحی نظرسنجی بگنجانید، گزارش را پس از آن برای آنها توزیع کنید، و حتی پیشنهاد ارائه یافته‌ها و ارائه توصیه‌ها را بدهید.

داده‌های نظرسنجی هنگام دستیابی به سرنخ‌های جدید پس از تکمیل تحقیقات نیز مفید است. به عنوان فروش چلنجر و Insight Selling اشاره می‌کند، بینش‌های مبتنی بر داده‌ها که افراد بالقوه را تشویق می‌کند درباره چالش‌هایشان فکر کنند، شروع‌کننده‌های گفتگوی فوق‌العاده‌ای هستند.

18. از اسناد برای ارتباط با مخاطبین بیشتر در حساب های مورد نظر خود استفاده کنید.

هنگامی که با شرکت‌های بزرگتر تماس می‌گیرید، اکثر فروشندگان از تماس کافی با مخاطبین داخل حساب خود کوتاهی می‌کنند. حتی اگر این کار را انجام دهند، ممکن است با بیش از یک یا دو نفر ارتباط برقرار نکنند.

مشکل این است که اکثر شرکت ها برای تصمیم گیری خرید به بیش از یک یا دو مخاطب متکی هستند. بدون دسترسی مستقیم به آنها — یا حتی دانستن اینکه آنها چه کسانی هستند — برای یک فروشنده دشوار است که بر این سهامداران اضافی تأثیر بگذارد.

این تصمیم گیرندگان و تأثیرگذاران دیگر را با ارسال اسناد احتمالی که احتمالاً برای دیگران ارسال می کنند، شناسایی کنید. اسناد، یک ابزار HubSpot CRM، فروشندگان را قادر می‌سازد تا یک بخشی از محتوا و دریافت یک پیوند قابل اشتراک گذاری.

اگر مشتری بالقوه پیوند سند را به شخص دیگری ارسال کند، از آن شخص جدید خواسته می‌شود فرمی را تکمیل کند که او را به حساب اضافه می‌کند. علاوه بر این، نمایندگان اطلاعاتی در مورد اینکه چه محتوایی بر موفقیت فروش تأثیر می‌گذارد و چه چیزی تأثیر نمی‌گذارد، دریافت می‌کنند.

آینده فروش، مشتریان بالقوه را برای شما جذب می کند — نه برعکس

در عصری که مشتریان بالقوه به خوبی آگاه هستند و اغلب قبل از رسیدن به فروش در مورد شرکت شما تحقیق می‌کنند، وقت آن است که رفتار آنها را مطابقت دهید. آینده فروش مربوط به جذب مشتریان بالقوه به سوی شما است، اما این بدان معنا نیست که می توانید بنشینید و منتظر بمانید آنها شما را پیدا کنند.

تکنیک‌های بالا شرکت و فروشندگان شما را بر تعداد و کیفیت مکالمه‌هایشان کنترل کامل می‌کنند. بسته به اندازه تیم فروش و لیست مخاطبین خود، می توانید به صورت رایگان شروع به کار کنید. حتی می‌توانید روش‌های بالا را برای سرمایه‌گذاری نسبتاً کمی تکمیل کنید، مخصوصاً وقتی با بازده احتمالی مقایسه می‌شود. 

Improve your website with effective technical SEO. Start by conducting this audit.  

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا