کسب و کار

آنچه هر کسب و کار باید در پشته فناوری فروش خود داشته باشد

آنچه هر کسب و کار باید در پشته فناوری فروش خود داشته باشد

«پشته فروش» اصطلاحی است برای فروشندگان فناوری/نرم‌افزار برای انجام کارهای خود و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان احتمالی. داشتن ابزارهای مناسب در پشته خود بهترین راه برای پشتیبانی از نمایندگان شماست تا بتوانند بهترین کار خود را انجام دهند.

sales-stack-1

برای تعیین اینکه چه چیزی در پشته خود نیاز دارید، با نگاه کردن به فرآیند فروش خود شروع کنید. در HubSpot، ما از infound=”boundology”>trg=”noopener”> target=”blank Sales” استفاده می‌کنیم. فرآیند فروش ما هر اقدامی را که فروشنده انجام می دهد (شناسایی، اتصال، کاوش، مشاوره) در رابطه با جایی که خریدار در فرآیند خود انجام می دهد (آگاهی، توجه، تصمیم) مشاهده می کند.

inbound-sales-stack

Free Download: Sales Plan Template

در تمام بخش‌های فرآیند فروش خود فکر کنید و مکان‌هایی را که می‌توانید با فناوری مناسب فرآیندها را ساده‌تر کنید یا زندگی نمایندگان خود را آسان‌تر کنید، شناسایی کنید.

برای کمک به شما در شروع کار، فهرستی از برترین انواع فناوری که باید در گروه فروش هر تیم باشد را گردآوری کرده‌ایم. آیا شکافی در پشته خود می بینید؟

پشته فروش

1. CRM

CRM شما ستون فقرات تیم فروش شما است — و احتمالاً شرکت شما. CRM ها ایجاد رابطه با مشتریان بالقوه شما را تسهیل می کند، چرخه فروش شما را سرعت می بخشد و تیم شما را منظم و متمرکز بر هدف نگه می دارد.

دیوید لی کیم، بازاریاب ارشد رشد HubSpot، CRMها را اینگونه توصیف می‌کند: «CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی‌ای است که شرکت‌ها برای ردیابی روابط با مشتری از قبل تا پس از فروش استفاده می‌کنند. اطلاعات CRM بین نرم‌افزارهایی است که اطلاعات بین‌المللی کارمندان و مشتریان را ذخیره می‌کند. “

خیم ادامه می‌دهد، «نقاط تماس بازاریابی و فروش (از جمله ایمیل، تلفن، وب‌سایت، چت زنده، و رسانه‌های اجتماعی) ردیابی می‌شوند و به کارمندانی که با مشتری روبه‌رو هستند، زمینه دقیقی در مورد فعالیت و بازخورد مشتری ارائه می‌دهند.

خیلی مهم است، درست است؟ به همین دلیل بسیار مهم است که choose one=”_blank right=”noopenera . هنگام انتخاب یک CRM، از خود بپرسید:

  • چرا در CRM سرمایه گذاری می کنیم؟
  • چه چالش‌های عملیاتی تجاری را باید حل کنیم؟
  • چه فرآیندهایی نداریم که باید اجرا کنیم؟
  • انتظار دارم چند نفر از CRM استفاده کنند؟
  • چه مقدار اطلاعات مشتری داریم؟
  • از چه نرم افزار دیگری استفاده می کنیم که CRM باید با آن یکپارچه شود؟
  • چقدر بودجه دارم؟

پاسخ‌های خود را به این سؤالات در ذهن داشته باشید، زیرا CRMهای بالقوه را بررسی می‌کنید و می‌دانید که کدام غیرقابل مذاکره هستند.

نمونه هایی از یک CRM

Hub

  • قیمت: رایگان
  • درباره: همه چیزهایی که برای سازماندهی، ردیابی و پرورش سرنخ ها نیاز دارید. می‌توانید خط لوله خود را مدیریت کنید، مواردی مانند تعاملات مشتری را از طریق ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی به‌طور خودکار ردیابی کنید، با Gmail یا Outlook همگام‌سازی کنید تا هر جلسه را در زمان واقعی ثبت کنید، و هر بخشی از فرآیند فروش را آسان‌تر کنید.

2. فعالسازی و اتوماسیون فروش

فروش قبلاً فوق‌العاده دستی بود. امروز، لازم نیست که باشد — بیشتر از آن، نباید باشد. هنگامی که در حال بررسی هر بخش از فرآیند فروش خود هستید تا شکاف های موجود در پشته فروش خود را شناسایی کنید، مطمئن شوید که به دنبال این هستید که چه فرآیندهایی را می توانید خودکار کنید. CRM شما ممکن است بتواند به برخی از این اتوماسیون کمک کند.

قبل از خرید یک نرم افزار مستقل، با پشتیبان CRM خود تماس بگیرید تا ببینید آیا قابلیتی وجود دارد که بتوانید به نرم افزار موجود خود اضافه کنید. در اینجا چند زمینه وجود دارد که فعال سازی فروش می تواند به فروش بهتر تیم شما کمک کند:

ایمیل

دلیلی وجود دارد که ایمیل رسانه اصلی ارتباط فروشندگان با ما است. در واقع، ایمیل را به هر نوع ارتباط دیگری در محل کار ترجیح دهید. این بدان معناست که این املاک و مستغلات بهینه سازی اصلی است.

به عنوان مثال، مرکز فروش توالی های ایمیل، که به شما امکان می دهد ایمیل های بعدی را برای مشتریان احتمالی خود شخصی سازی و خودکار کنید. ایجاد در CRM خود و آنها را سفارشی کنید تا زمان پاسخگویی خود را کاهش دهید. و عملکرد ایمیل خود را برای بهینه سازی و بهبود سریعتر به راحتی پیگیری کنید.

جستجو/نسل پیشرو

پیش‌بینی جایی است که بیشتر وقت یک نماینده می‌گذرد. این باعث می شود کاندیدای عالی دیگری برای اتوماسیون باشد. از یک الگوی ایمیلی استفاده کنید که دارای پیوند زمان‌بندی است و به مشتریان احتمالی شما اجازه می‌دهد تا با شرایط خود در یک جلسه شرکت کنند.

چت زنده

آیا چشم‌اندازی در اطراف صفحه قیمت‌گذاری یا ویژگی‌های شما وجود دارد؟ در لحظه با استفاده از پیام‌رسانی مستقیم با آنها درگیر شوید. فقط مطمئن شوید که از معیارهای فیلتر استفاده می کنید تا مطمئن شوید چت بات های شما واجد شرایط ترین سرنخ های ممکن را به شما می دهند.

محتوا

محتوا ابزار قدرتمندی در زرادخانه فروشنده است. یک مطالعه موردی هدفمند یا یک پست وبلاگ به موقع می تواند به یک قهرمان بالقوه آنچه را که برای متقاعد کردن یک مدیر محتاط نیاز دارد، بدهد. برای اطمینان از اینکه از بهترین موارد استفاده خود بهترین استفاده را می‌کنید، استفاده را در CRM خود دنبال کنید و از آن داده‌ها برای شناسایی و ارتباط با مشتریان بالقوه مطالعه موردی یا ویژگی وبلاگ استفاده کنید.

گزارش

شاخص KPIهای تیم شما را استاندارد کنید و ردیابی آن اعداد را در CRM یا نرم افزار گزارش دهی خود به طور خودکار انجام دهید. KPCommon=”_blank” rel=”_noop” :

  • نرخ جذب مشتری
  • تعداد تماس
  • تعداد ایمیل
  • نرخ‌های فروش متقابل/فروش متقابل
  • میانگین اندازه معامله
  • نرخ تبدیل

این اطلاعات را ردیابی کنید و آماده باشید که استراتژی خود را همانطور که داده ها نشان می دهد تغییر دهید یا بهینه کنید.

نمونه‌هایی از نرم‌افزار فعال‌سازی فروش

Gong.io

  • قیمت: در صورت درخواست موجود است
  • درباره: آیا می خواهید در مکالمات مشتری خود دیده شوید؟ ممکن است گونگ را بخواهید. این نرم‌افزار فعال‌کننده فروش ‏ را با شما integrates می‌کند. برای تجزیه و تحلیل تماس های شماره گیر و بررسی مواردی که تکرارهای عالی را از افراد خوب جدا می کند.

Zoho Analytics

LeadGnome

  • قیمت: بر اساس حجم پاسخ
  • درباره: مورد دیگری که با CRM شما ادغام می شود تا به شما اطلاعاتی در مورد ایمیل هایی که تیم ارسال می کند ارائه دهد. LeadGnome به شما امکان می‌دهد از پایگاه داده ارزشمند خود از اطلاعات مشتریان احتمالی و مشتریان محافظت کنید، از گردش‌های کاری قدرتمند استفاده کنید، تماس‌های API را به حداقل برسانید و موارد دیگر.

3. زمان بندی

ایمیل‌های پشت سر هم خداحافظی کنید و با نرم‌افزار زمان‌بندی قرار یا برنامه. دادن توانایی برنامه‌ریزی جلسات در زمان‌هایی که می‌خواهند به مشتریان بالقوه، باعث می‌شود که یک جلسه در مورد کتاب‌ها بدون دردسر باشد – و کمتر احتمال دارد که شما شبح دیده شوید. ما چند مثال خوب را در زیر فهرست کرده‌ایم، اما فهرست جامع‌تری از blanop”>.

نمونه هایی از نرم افزار زمان بندی

  • قیمت: رایگان
  • درباره: با HubSpot CRM رایگان خود برای دعوت از مشتریان احتمالی برای برنامه‌ریزی جلسات در تقویم خود، همگام‌سازی با تقویم Google یا Office 365، ارسال پیوندهای جلسات گروهی، جاسازی پیوندهای جلسه در سایت خود استفاده کنید. و حتی پیوندهای گردهمایی را راه‌اندازی کنید تا مشتریان احتمالی این گزینه را داشته باشند که با نماینده‌ای که بیشترین دسترسی را دارد صحبت کنند.

Calendly

  • قیمت: اساسی، رایگان؛ حق بیمه، 8 دلار در ماه؛ حرفه ای، 12 دلار در ماه
  • درباره: با حداکثر شش تقویم خود وصل شوید تا به طور خودکار در دسترس بودن را بررسی کنید. Calendly همچنین دارای یک ویژگی زمان‌بندی دور برگشتی است و به کاربران این امکان را می‌دهد که در یک رویداد چندین دعوت‌کننده را میزبانی کنند. Calendly همچنین دارای یک ویژگی بافر جالب است که به شما امکان می دهد زمان بیشتری را قبل و بعد از رویدادها اضافه کنید.

4. دمو

شاید طرح کاملی وجود نداشته باشد، اما نرم افزار ارائه مناسب می تواند شما را بسیار نزدیک کند. اطمینان حاصل کنید که کاربر پسند است (یعنی نیازی نیست که طراح املای یکی از اسلایدهای شما را اصلاح کند)، به راحتی قابل اشتراک‌گذاری است و در همه دستگاه‌ها سازگار است.

همچنین مهم است که به ارائه ها خارج از اسلایدهایی که به اشتراک می گذارید فکر کنید. ویدیو بهترین دوست یک نماینده است و برای شرکت شما نیز بسیار عالی است — زیرا آنها مجبور نیستند بودجه زیادی برای سفر داشته باشند تا شما را با مشتریان احتمالی روبرو کنند.

نمونه هایی از نرم افزار آزمایشی

پرزی

  • قیمت: استاندارد، 7 دلار در ماه. به علاوه، 19 دلار در ماه؛ حق بیمه، 59 دلار در ماه
  • درباره: با Prezi پاورپوینت خفه کننده خود را به یک ارائه پویا تبدیل کنید. شما 100 الگو، توانایی اضافه کردن حرکت به اسلایدهای خود و عملکرد مشترکی را دریافت خواهید کرد که به حداکثر 10 نفر اجازه می دهد همزمان روی Prezi شما کار کنند. به‌علاوه، Prezi با رایانه‌های رومیزی رایانه‌های شخصی و Mac و همچنین iPhone، iPad و دستگاه‌های Android سازگار است.

بزرگنمایی

  • قیمت گذاری: پایه، رایگان; حرفه ای، 14.99 دلار در ماه / میزبان؛ کسب و کار، 19.99 دلار در ماه / میزبان؛ سازمانی، 19.99 دلار در ماه/میزبان (حداقل 50 میزبان)
  • درباره: جلسات، وبینارها، اتاق‌های کنفرانس، سیستم‌های تلفن، و پیام‌رسانی بین پلتفرمی و اشتراک‌گذاری فایل – Zoom تمامی نیازهای ارائه و همکاری شما را پوشش می‌دهد. صفحه نمایش خود را با مشتریان احتمالی به اشتراک بگذارید، از جلسات ویدیویی شفاف لذت ببرید، و برای یک تجربه ارائه یکپارچه آماده شوید.

5. بسته شدن/امضای الکترونیکی

دانستن زمانی که شخصی قرارداد شما را دریافت کرده، آن را خوانده و امضا کرده است، می تواند زمان ارزشمندی را از چرخه فروش شما کم کند. با استفاده از ابزار امضای الکترونیکیبه همه شما اجازه می دهد تا امضای الکترونیکی را انجام دهید. زمان کمتری در انتظار خریداران است تا … خوب، ۱۰ دقیقه را صرف به یاد آوردن نحوه استفاده از چاپگر/اسکنر اداری خود کنید.

نمونه هایی از نرم افزار بستن/امضای الکترونیکی

PandaDoc

  • قیمت: تیم eSign، 25 دلار در ماه. کسب و کار، 49 دلار در ماه برای هر کاربر. شرکت، در صورت درخواست موجود است
  • درباره: ایجاد، ارسال، پیگیری و eSign پیشنهادها، نقل‌قول‌ها و قراردادها — همه از در CRM شما. با الگوهای سفارشی در زمان خود صرفه جویی می کنید، داده های مهم را در سند خود ادغام می کنید و پیشرفت سند را در زمان واقعی پیگیری می کنید.

DocuSign

6. ارتباط تیمی

بیشتر این لیست حول ارتباط شما با مشتری متمرکز شده است — که باید چنین باشد. اما مهم است که فناوری را فراموش نکنید که ارتباط شما با همکاران را ساده می کند.

این راز نیست که اکثر فروشندگان در صندوق ورودی خود زندگی می کنند، اما ابزارهایی وجود دارند که می توانند ارتباط، اشتراک دانش، و تجزیه و تحلیل رقابتی یا اعتراض را در بین تیم ها بسیار آسان تر کنند.

نمونه هایی از نرم افزار ارتباط تیمی

Slack

  • قیمت: رایگان؛ استاندارد، 6.67 دلار در ماه / کاربر فعال. به علاوه، 12.50 دلار در ماه/کاربر فعال
  • درباره: Slack یک نرم افزار همکاری است که به کانال ها و فرصت هایی برای پیام های مستقیم تقسیم می شود. کانال های خود را بر اساس تیم، پروژه، مشتری یا چیز دیگری سازماندهی کنید. برای ادامه گفتگو، موضوعاتی را در آن کانال ها شروع کنید. Slack همچنین قابلیت اشتراک فایل یکپارچه، تماس صوتی یا تصویری و target را ارائه می دهد. یکپارچه‌سازی CRM که مکالمات Slack شما را به وظایف و اعلان‌های HubSpot تبدیل می‌کند.

پشته فناوری شما باید به اندازه کسب و کار شما منحصر به فرد باشد. هر بخش از چرخه فروش خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید به چه فناوری برای افزایش عملکرد و افزایش درآمد نیاز دارید. برای اطلاعات بیشتر، Automatic. >

sales plan

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا