نحوه نوشتن یک پیشنهاد تجاری [نمونه ها + الگو]

نحوه نوشتن یک پیشنهاد تجاری [نمونه ها + الگو]

این چیزی است که هر صاحب کسب و کار جدیدی به آن نیاز دارد: هشت ساعت اضافی در روز، یک منبع قهوه بی پایان، و مهمتر از همه، یک پیشنهاد تجاری واقعا قوی.

یک پیشنهاد تجاری می تواند شکاف بین شما و مشتریان بالقوه را پر کند. اگر به درستی انجام شود، ارزش پیشنهادی شما را مشخص می کند و یک شرکت یا سازمان را متقاعد می کند که با شما تجارت کند.

در اینجا، به انواع مختلف پیشنهادهای تجاری نگاهی می اندازیم و به نحوه نوشتن آن خواهیم پرداخت. همچنین چند ایده و مثال برای کمک به شما خواهیم دید.

دقیقا می دانید چه چیزی نیاز دارید؟ به یکی از بخش های زیر بروید:

این یک تصور غلط رایج است که پیشنهادهای تجاری و طرح‌های تجاری یکسان هستند. با این حال، یک پیشنهاد به شما کمک می کند محصول یا خدمات خود را بفروشید – نه خود کسب و کار شما.

به این فکر کنید: به جای کمک به جستجوی سرمایه‌گذاران برای تأمین مالی کسب‌وکارتان، یک پیشنهاد به شما کمک می‌کند تا مشتریان جدیدی را جستجو کنید.

الگوی پیشنهاد تجاری HubSpot را دنبال کنید< /strong>

بارگیری قالب به صورت رایگان

انواع پیشنهادهای تجاری

دو نوع پیشنهاد تجاری وجود دارد: ناخواسته و درخواستی.

در یک پیشنهاد تجاری درخواستی، سازمان دیگر درخواست پیشنهاد می‌کند. (RFP). هنگامی که یک شرکت نیاز به حل مشکل دارد، آنها از سایر مشاغل دعوت می کنند تا پیشنهادی ارائه دهند که جزئیات نحوه حل آن را توضیح دهد.

چه پیشنهاد درخواستی یا ناخواسته باشد، مراحل ایجاد پروپوزال شما مشابه است. مطمئن شوید که شامل سه نکته اصلی است:

قبل از نوشتن پروپوزال تجاری خود، بسیار مهم است که شرکت را درک کنید. اگر آنها برای شما RFP ارسال کرده اند، مطمئن شوید که آن را به دقت بخوانید تا دقیقا بدانید که آنها چه می خواهند.

من توصیه می‌کنم یک تماس اولیه یا ملاقات با مشتریان جدید داشته باشید تا مطمئن شوید که اهداف آنها را کاملاً درک می‌کنید. سؤالات باز بپرسید تا بفهمید نه تنها چه می‌خواهند، بلکه چرا آن را می‌خواهند.

هنگامی که تحقیق خود را انجام دادید، وقت آن است که نوشتن پیشنهاد تجاری خود را شروع کنید. در حالی که هیچ رویکرد یکسانی برای نوشتن یک پروپوزال تجاری وجود ندارد، عناصر مختلفی وجود دارد که اکثر پروپوزال ها شامل آن می شوند. (من این نمونه پیشنهاد تجاری را با استفاده از کانوا.)

1. با یک صفحه عنوان شروع کنید.

شما باید برخی از اطلاعات اولیه را در اینجا منتقل کنید. خودتان و کسب و کارتان را معرفی کنید. حتماً شامل موارد زیر باشد:

صفحه عنوان شما باید تعامل را با حرفه ای بودن هماهنگ کند. من آن را به عنوان اولین تنظیم کننده لحن شما در نظر می‌گیرم، بنابراین باید مطمئن شوید که صدای شما براق، از نظر زیبایی شناختی جذاب است و خیلی «آنجا» نیست.

در اینجا نمونه‌ای از اینکه یک الگوی پیشنهاد کسب‌وکار وقتی درست انجام می‌شود، به نظر می‌رسد.

2. “چرا” خود را با یک خلاصه اجرایی توضیح دهید.

خلاصه اجرایی دقیقاً دلیل ارسال پیشنهاد و اینکه چرا راه حل شما برای مشتری احتمالی بهترین است، توضیح می دهد.

ویژگی در اینجا کلیدی است. چرا بهترین انتخاب برای آنها هستید؟

مثل یک ارزش پیشنهادی، خلاصه اجرایی شما مزایای محصولات یا خدمات شرکت شما و چگونگی حل مشکل مشتری بالقوه شما را نشان می‌دهد.

پس از خواندن خلاصه اجرایی شما، مشتری بالقوه باید ایده روشنی از نحوه کمک به آنها داشته باشد، حتی اگر کل پیشنهاد را نخواند. این چیزی است که فرد باید شبیه باشد.

< /p>

این مثال هم کاری را که کسب و کار به طور کلی انجام می دهد و هم اینکه چگونه می تواند نیازهای خواننده را برآورده کند، نشان می دهد.

هنگام تهیه پیش نویس خلاصه اجرایی، دیدن آنچه که شما نباید چگونه باشد می تواند مفید باشد. در اینجا نمونه‌ای است که اخیراً با آن برخورد کردم و آن را خیلی مبهم دیدم.

علاوه بر این، اشاره ای به آنچه که خواننده به طور خاص از انجام تجارت با Outbound Telecom به دست می آورد، ندارد. همچنین نمی تواند توضیح دهد که چرا باید “بهترین در صنعت خود” در نظر گرفته شود.

3. مشکل یا نیاز را بیان کنید.

این جایی است که خلاصه ای از مشکلی را که بر مشتری بالقوه تأثیر می گذارد به اشتراک می گذارید. این فرصت شماست تا به آنها نشان دهید که نیازهای آنها و مشکلی که برای حل آنها به کمک نیاز دارند را درک می کنید.

< /p>

تحقیق و تفکر انتقادی در اینجا کلیدی است. سپس، این مراحل را دنبال کنید:

4. راه حلی پیشنهاد کنید.

به نظر من، دو عامل وجود دارد که یک پیشنهاد تجاری را واقعاً برجسته می‌کند: ویژگی و شخصی‌سازی.

< /p>

مطمئن شوید که راه حل پیشنهادی شما مطابق با نیازهای مشتری سفارشی شده است. راه‌هایی پیدا کنید که نشان دهید این پیشنهاد را به‌طور خاص برای آنها ایجاد کرده‌اید.

حتماً موارد زیر را لحاظ کنید:

5. مدارک خود را به اشتراک بگذارید.

می‌دانید که برای حل مشکل این مشتری واجد شرایط هستید، اما چگونه می‌دانند که می‌توانند به شما اعتماد کنند؟

از این بخش از الگوی پیشنهاد کسب‌وکار خود برای بیان اینکه چرا برای این کار بهترین هستید، استفاده کنید.

< /p>

در مثال بالا، من چندین سیگنال را برای نشان دادن تخصص خود اضافه کردم – اینکه من 10 سال در زمینه عکاسی بوده ام، با بیش از 500 مشتری کار کرده ام، و اینکه در تعدادی از آنها به نمایش گذاشته شده ام. از انتشارات.

هنگامی که به این بخش نزدیک می‌شوید، روی معرفی خود به عنوان یک مرجع تمرکز کنید. استفاده از ابزارهایی مانند:

را در نظر بگیرید

6. گزینه های قیمت گذاری را درج کنید.

قیمت‌گذاری جایی است که ممکن است همه چیز کمی پیچیده شود، زیرا نمی‌خواهید محصول خود را کمتر یا بیش از حد قیمت گذاری کنید.

< /p>

بخش قیمت‌گذاری پیشنهاد شما می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

7. جمع بندی با نتیجه گیری

پس از اشتراک‌گذاری اطلاعات بالا، همه آن را در یک بخش نهایی ساده کنید.

الگوهای پیشنهاد تجاری

قبل از شروع نوشتن به مقداری الهام نیاز دارید؟ در اینجا نمونه‌هایی از الگوهای پیشنهاد تجاری از شرکت‌های نرم‌افزار پیشنهاد تجاری که می‌توانید برای کمک به ایجاد پروپوزال خود استفاده کنید.

1. الگوهای طرح کسب و کار رایگان HubSpot< /strong>

دانلود این الگوها

ما می دانیم که یک پیشنهاد تجاری عالی برای موفقیت شما و مشتری شما چقدر حیاتی است. به همین دلیل است که ما 2 الگوی پیشنهادی رایگان کسب و کار را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید از آن برای هر یک از پروژه‌های خود استفاده و سفارشی کنید.

شما به یک الگوی مختصر و یک صفحه ای (تصویر بالا) و همچنین یک الگوی طولانی تر دسترسی خواهید داشت تا بتوانید طرح و پیشنهاد خود را اصلاح کنید.

اکنون الگوها را دانلود کنید تا شروع به ساختن پروپوزال خود کنید .

چیزی که دوست دارم

الگوی یک صفحه ای واضح، سرراست و خواندنی است — بدون صرف نظر از عناصر کلیدی یک پیشنهاد تجاری. این قالب مخصوصاً برای مشتریان پرمشغله ای مفید است که از ایجاز و وضوح قدردانی می کنند.

2. پیشنهاد طراحی وب< /a>

منبع تصویر

وقتی یک پیشنهاد طراحی وب ارائه می کنید، باید نیازهای مشتری خود را درک کنید. در این قالب، شما با معرفی خود و برنامه خود برای مشتری شروع می کنید. این الگو شما را با تشریح فرآیند توسعه، جدول زمانی پروژه و قیمت گذاری شما راهنمایی می کند.

چیزی که دوست دارم

این پیشنهاد را نه تنها از نظر بصری جذاب دیدم، بلکه در محتوای آن نیز بسیار قوی بود. این شامل تمام عناصر ضروری یک پیشنهاد طراحی وب است، از جمله تحقیق، برنامه ریزی، قالب بندی، ماکت ها و موارد دیگر.

می‌توانید از ابزارهایی مانند سازنده وب‌سایت کشیدن و رها کردن HubSpot برای ایجاد وب‌سایت‌های نمونه، که می‌تواند در نمایش مؤثر طراحی و عملکرد پیشنهادی شما مؤثر باشد. می توانید مطمئن باشید که تمام جزئیات در این الگو پوشش داده خواهد شد.

3. پیشنهاد SEO

منبع تصویر

برای بهینه سازی موتور جستجو، مشتریان می خواهند عبارات کلیدی مانند افزایش دید و ترافیک را بشنوند. این الگوی پیشنهاد سئو به شما این امکان را می دهد که برنامه های رشد خود را نشان داده و با آنها ارتباط برقرار کنید. این شامل محتوای نمونه است و شما را از طریق عناصر ضروری یک پیشنهاد سئو راهنمایی می کند.

چیزی که دوست دارم

من دوست دارم که این پیشنهاد شامل دستورالعمل‌های مفیدی در هر بخش برای کمک به نوشتن شما باشد. بیشتر کار برای شما انجام می شود، فقط باید اطلاعات کلیدی (نام شرکت، نام مشتری و غیره) را به آن متصل کنید. ساده تر از این نمی شود.

4. پیشنهاد فروش قوی>

منبع تصویر

هنگام ارائه پیشنهاد فروش، بسیار مهم است که مشتریان به تخصص و کار قبلی شما اعتقاد داشته باشند. با این قالب می توانید این را به سرعت برقرار کنید. با شروع از پیشینه شرکت خود و رفتن به توصیفات مشتری، می توانید فورا ارزش کار با شرکت خود را ثابت کنید.

این الگو همچنین به شما فضا می‌دهد تا در مورد پیشنهاد خدمات خود از طریق اهداف، چالش‌ها و راه‌حل‌های پیشنهادی توضیح دهید.

چیزی که دوست دارم

این الگو به شما امکان می‌دهد تا به زمین بنشینید، زیرا بیشتر نوشتن برای شما انجام می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات کلیدی در مورد کسب و کار خود را وصل کنید و شروعی عالی دارید. با این حال، توصیه می‌کنم قدم بیشتری را طی کنید و نسخه را مطابق با لحن و سبک برند خود ویرایش کنید.

5. پروژه بازاریابی پیشنهاد

منبع تصویر

بازاریابی یک صنعت پرسرعت است و بسیاری از بازاریابان نمی‌خواهند وقت خود را برای بررسی چندین صفحه پیشنهادات تلف کنند. این پیشنهاد بازاریابی یک صفحه ای به شما کمک می کند تا ایده های شما را به سرعت و کارآمد منتقل کنید. این الگو دارای توضیحات، نکات دردناک، راه حل ها، اهداف، هزینه ها و استراتژی است.

چیزی که دوست دارم

این الگو شامل تمام اطلاعات کلیدی یک پیشنهاد است – اما در یک صفحه خلاصه شده است. این یک پیشنهاد ساده و واضح است که مطمئناً تأثیر خوبی خواهد داشت.

6. پیشنهاد مشاوره تجاری

منبع تصویر< /em>

اگر شرکت شما خدمات مشاوره ای ارائه می دهد، این الگوی پیشنهادی مشاوره کسب و کار به راحتی با کسب و کار شما و نیازهای مشتری احتمالی شما مطابقت دارد. این الگو شامل خلاصه پروژه، فعالیت‌های پروژه (از جمله موارد قابل تحویل)، جدول زمانی و موارد دیگر است.

چیزی که دوست دارم

این پیشنهاد کاملاً قابل تنظیم است و آن را به گزینه ای عالی برای مشاوران در اکثر صنایع تبدیل می کند. همچنین یک طراحی مدرن با فضای سفید فراوان ارائه می دهد که خواندن آن را برای گیرنده آسان می کند.

7. پیشنهاد بازاریابی رسانه های اجتماعی

منبع تصویر

با پیش‌بینی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به 82.23 میلیارد دلار در سال 2025، به نفع کسب و کار شماست که برنامه ای برای رشد حضور مشتری خود در رسانه های اجتماعی داشته باشید.

برای کمک به شما در این تلاش، اطلاعات موجود در این پیشنهاد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شامل یک خلاصه اجرایی برای کمک به معرفی ایده‌های سطح بالای شما، ارزیابی شرکت مشتری برای نشان دادن سخت‌کوشی شما، و تفکیک صورت‌حساب برای نشان دادن چگونگی شرکت شما برای پست کردن، ایجاد محتوا و تجزیه و تحلیل هزینه می گیرد.

چیزی که دوست دارم

این الگو شامل تمام زنگ‌ها و سوت‌های پیشنهادی رسانه‌های اجتماعی است که در یک طراحی سرگرم‌کننده و در عین حال حرفه‌ای بسته‌بندی شده‌اند. همچنین شامل دستورالعمل‌های نوشتن مفید در زیر هر بخش است.

8. < /a>پیشنهاد بازاریابی محتوا

منبع تصویر< /a>

الگوهای پروپوزال کسب و کار مکان های مفیدی برای شروع هستند، اما پیشنهاد تجاری شما پس از تکمیل چگونه باید باشد؟ این الگو باید الهام بخش شما باشد.

چیزی که دوست دارم

هنگامی که خدمات بازاریابی محتوای خود را برای مشتریان ارائه می دهید، این الگو می تواند به شما در سازماندهی ایده هایتان کمک کند. در حالی که شما را از طریق اهداف اولیه و نحوه برقراری ارتباط با نتایج مورد نظر خود راهنمایی می کند، یکی از مفیدترین بخش های این الگو، ایده های قیمت گذاری است که هنگام دریافت هزینه برای خدمات شما به شما ارائه می دهد.

9. پیشنهاد بودجه قوی>

پیشنهادهای بودجه، منابع مالی را با اهداف استراتژیک شرکت به عنوان بخشی از برنامه ریزی تجاری هماهنگ می کند. این پیش بینی ها هزینه ها و درآمدهای سال مالی آینده را مشخص می کند. بودجه‌ها باید شامل گزارش‌های دقیق هزینه‌ها، پیش‌بینی‌های درآمد و تحلیل‌های هزینه-فایده باشد.

چیزی که دوست دارم

من فکر می‌کنم الگوهای پیشنهادی بودجه مانند این با طرح‌های تمیز، حرفه‌ای و ساختار واضح خود متمایز هستند. شما را از طریق بخش هایی مانند ماموریت و چشم انداز، اهداف سه ماهه و پیشنهادهای بودجه راهنمایی می کند. نمودارها و جداول به خصوص به انتقال داده های مالی کمک می کنند.

10. پیشنهاد تحقیق

یک پروپوزال تحقیقاتی اهداف، روش‌شناسی و اهمیت پروژه را مشخص می‌کند. با مقدمه ای شروع می شود که بیان مسئله و سؤالات تحقیق را به تفصیل توضیح می دهد. سپس، معمولاً یک مرور ادبیات و یک بخش روش‌شناسی وجود دارد که روش‌های تحقیق پیشنهادی را توضیح می‌دهد.

چیزی که دوست دارم

ساختار و وضوح زیادی در این الگوی پیشنهادی تحقیق وجود دارد. بخش‌های «درباره ما» و «تیم ما» شرکت و اعضای تیم آن را معرفی می‌کنند که برای ایجاد اعتبار عالی است.

11. پیشنهاد سرمایه گذاری

یک پیشنهاد سرمایه گذاری پیشینه، چشم انداز و ماموریت شرکت را برای ایجاد اعتبار مشخص می کند. همراه با پیش بینی های مالی دقیق، شامل تحقیقات بازار برای نمایش فرصت های رشد می شود. اساساً، شما سعی می کنید سرمایه گذاران بالقوه را متقاعد کنید که چرا پول آنها سرمایه گذاری خوبی است.

چیزی که دوست دارم

این الگوی پیشنهاد سرمایه گذاری در انتقال بصری فرصت کار بسیار خوبی انجام می دهد. بخش مورد علاقه من از پیشنهاد این است که چگونه فرصت های سرمایه گذاری و مزایای سرمایه گذار را شامل می شود.

نمونه‌های پیشنهاد تجاری

1. مثال پیشنهاد بازاریابی رسانه های اجتماعی

در مثال الگوی تجاری زیر، مشاوره پورتال اجتماعی (SPC) یک پیشنهاد بازاریابی را به Graphic Bean ارائه می‌کند. در نگاه اول، این پیشنهاد برای افراد خلاق جذاب است. توصیه می‌کنم یک قدم به جلو بروید و طرح‌بندی را با رنگ‌های برند خود یا مشتری‌تان طراحی کنید.

منبع تصویر

علاوه بر طراحی، نمادهای رسانه‌های اجتماعی به سرعت به مشتری می‌گویند که پورتال اجتماعی چه پلتفرم‌هایی را ارائه می‌کند. از آنجایی که ما نمادهای فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و پینترست را می بینیم، مشتری فوراً می داند که این پیشنهاد شامل لینکدین، یوتیوب یا سایر پلتفرم ها نمی شود.

این مثال در حالی که طراحی خود را حفظ می‌کند، طرح‌های Social Portal Consulting را به طور کارآمد ترسیم می‌کند. این با ارائه بینشی در مورد Graphic Bean و اهداف آن قبل از توضیح در مورد اینکه چگونه SPC می تواند از تخصص خود برای کمک به دستیابی به آنها استفاده کند، شروع می شود.

به طور کلی، این یک مثال عالی از نحوه ترکیب عناصر بازاریابی رسانه های اجتماعی در یک پیشنهاد تجاری خلاقانه و مختصر است.

آنچه من دوست دارم: این الگوی پیشنهاد کسب و کار شامل یک بازه زمانی آسان برای اهداف و اهداف است و در عین حال مشتری را در جریان نحوه پرداخت در سراسر پروژه قرار می دهد.

2. مثال پیشنهاد تحقیق

منبع تصویر

توجه من فوراً به طراحی حرفه ای صفحه جلد جلب می شود. من دوست دارم عنوان پیشنهاد، تهیه‌شده توسط، و نام شرکت به‌طور برجسته نشان داده شود، بنابراین به راحتی می‌توان فهمید چه چیزی مهم است.

عناوین واضح برای هدف تحقیق، سؤال تحقیق، خلاصه پیشنهاد و روش‌شناسی جریانی منطقی ارائه می‌دهند و سند را برای پیمایش ساده می‌کنند.

به طور کلی، من واقعاً طراحی و ساختار این پیشنهاد تحقیق را دوست دارم. طرح‌بندی اجزای کلیدی پروژه تحقیقاتی را برجسته می‌کند، در حالی که طراحی تمیز خواندن آن را آسان‌تر می‌کند.

آنچه دوست دارم: من بخش زیبای «داده های اولیه» را با نمودار و آمار کلیدی دوست دارم. به نظر من این نمودار ارزش زیادی دارد.

3. پیشنهاد پروژه

منبع تصویر

پیشنهاد پروژه “Project Mercury” محدوده، اهداف و جنبه های مالی یک پروژه ساخت و ساز را تشریح می کند.

خلاصه‌ای از شرکت، بیانیه‌های مأموریت و چشم‌انداز، و اهداف مشخصی برای سه ماهه وجود دارد. بخش‌ها پیش‌زمینه‌ای در مورد Whimson، شرکتی که پروژه را پیشنهاد می‌کند، نشان می‌دهد و همسویی آنها را با آنها برجسته می‌کند.

جدول زمانی یک رویکرد ساختاریافته را برای مدیریت پروژه پیشنهاد می کند. این پروژه را به فازهای مجزا، نقاط عطف، و قابل تحویل تقسیم می کند تا به شما درک روشنی از نحوه پیشرفت پروژه بدهد.

در حالی که صفحه جلد می تواند از جزئیات پروژه خاص تری استفاده کند، پیشنهاد به طور کلی جامع و منظم به نظر می رسد.

آنچه من دوست دارم: این پیشنهاد پروژه توانایی ها، طرح پروژه و ملاحظات مالی Whimson را بیان می کند. این یک پایه محکم برای مشتری فراهم می کند تا تصمیمی آگاهانه برای پیشبرد پروژه بگیرد.

4. پیشنهاد کسب و کار اسپانسر

منبع تصویر

در این الگوی پیشنهاد تجاری حمایت مالی، شرکت خدمات خود را به یک حامی بالقوه ارائه می‌کند. یک صفحه عنوان واضح بیان می کند که پیشنهاد درباره چه چیزی است و شامل جزئیاتی مانند گیرنده، شرکت سازنده و وب سایت آنها می شود.

همانطور که به صفحه دوم می‌روید، بخش «درباره شرکت» را می‌بینید که کسب‌وکار را معرفی می‌کند و بخش «چرا ما را انتخاب کنید» با نقاط گلوله‌ای که نقاط فروش منحصربه‌فرد آن را برجسته می‌کند. این به اسپانسر بالقوه یک دید کلی سریع از اینکه چه کسی است و چرا بهترین انتخاب است می دهد.

صفحه سوم با بخش های “پیشینه پروژه” ، “راه حل تجاری” و “برای تجارت” به مشخصات مشخص می شود. در اینجا ، این شرکت پروژه را با جزئیات توضیح می دهد ، راه حل پیشنهادی آنها را تشریح می کند و بر مزایای تجارت حامی تأکید می کند.

سرانجام ، این پیشنهاد با بخش “اهداف و اهداف” در صفحه چهارم و یک جدول زمانی بسته می شود و در صفحه آخر پیام تشکر می کند. این تضمین می کند که اسپانسر بالقوه درک روشنی از آنچه انتظار دارد و چه موقع است ، دارد.

آنچه من دوست دارم: طرح خلاق و در عین حال ساده است. من دوست دارم که چگونه چشم را جلب کند اما از هدف پیشنهاد منحرف نمی شود.

5. الگوی پیشنهادی مشاوره IT

منبع تصویر

در این الگوی پیشنهادی مشاوره فناوری اطلاعات ، شرکت یک برنامه جامع برای رفع نیازهای فناوری مشتری خود ارائه می دهد.

به صفحه دوم ، یک فهرست از مطالب را پیدا خواهید کرد که ساختار پیشنهاد را تشریح می کند. صفحه سوم به اهداف و اهداف خاص فرو می رود ، و اطمینان می دهد که همه در همان صفحه در مورد آنچه باید به دست بیایند هستند.

صفحه چهارم نشان می دهد که شرکت نیازهای منحصر به فرد مشتری را درک می کند. صفحه پنجم جایی است که گوشت واقعی این پیشنهاد نهفته است ، با توصیه های شرکت برای رفع آن نیازها.

آنچه من دوست دارم: به طور کلی ، این پیشنهاد همه پایه ها را در بر می گیرد و تضمین می کند که گیرندگان همه چیز مورد نیاز خود را برای تصمیم گیری آگاهانه دارند.

6. پیشنهاد بودجه سفر

منبع تصویر

این الگوی پیشنهادی بودجه سفر ، تفکیک واضح و ساده هزینه های بسته سفر را ارائه می دهد. در صفحه اول ، تمام موارد ضروری را پیدا خواهید کرد: آدرس شرکت ، نام گیرنده ، وب سایت ، تاریخ و شماره تلفن. در صورت داشتن هرگونه سؤال ، مشتریان می توانند در تماس باشند.

بیایید به جزئیات نگاه کنیم. در صفحه دوم ، یک جدول مفصل با برآورد بودجه وجود دارد. اینجاست که پیشنهاد می درخشد. در این جدول ، تفکیک هر قسمت از بسته سفر ، از جمله تور ، بیمه مسافرتی ، خدمات راهنمای تور و کمک های ویزا را نشان می دهد. هر مورد به وضوح با مبلغ ، تعداد و کل هزینه آن ذکر شده است. خرابی های دقیق مانند این جایی برای سردرگمی باقی نمی ماند.

آنچه من دوست دارم: این پیشنهاد ساده تمام ملزومات را پوشش می دهد و آن را به عنوان یک مثال عالی برای دنبال کردن می کند.

7. پیشنهاد تجاری راه اندازی

منبع تصویر

این الگوی پیشنهاد تجاری راه اندازی ، تحقیقات و استراتژی بازار شرکت را نشان می دهد.

وقتی وارد بخش تحقیقات بازار می شوید ، بینش های کلیدی در مورد بازار هدف شرکت و چشم انداز رقابتی پیدا خواهید کرد. تحقیق و درک آنها از صنعت نشان می دهد که آنها کارهای خانه خود را انجام داده اند.

بخش بعدی به گزاره فروش منحصر به فرد شرکت و نحوه برنامه ریزی برای ایستادگی در بازار متمرکز است. برجسته کردن تمایزات اصلی آن ، یک مورد قانع کننده را برای سرمایه گذاران برای حمایت از سرمایه گذاری خود ایجاد می کند.

سرانجام ، این پیشنهاد با یک طرح مالی دقیق ، به سرمایه گذاران می دهد و به سرمایه گذاران تصویر روشنی از بازده احتمالی سرمایه گذاری خود می دهد. صفحه نهایی در مورد تماس با آنها برای پرس و جوهای سرمایه گذاری روشی هوشمندانه برای پایان دادن به این پیشنهاد و تشویق گفتگوی بیشتر با طرفین است.

آنچه من دوست دارم: این پیشنهاد کسب و کار راه اندازی یک شاهکار بازاریابی است ، با هدف متقاعد کردن سرمایه گذاران که ایده آنها ارزش آن را دارد.

8. پیشنهاد نوشتن محتوا

در این الگوی پیشنهادی تجاری که من برای یک مشتری بالقوه ارسال کردم ، یک نمای کلی روشن و مختصر از آنچه می توانم ارائه دهم ارائه می دهم. در صفحه جلد ، اطلاعات کلیدی را در مورد ارسال و دریافت پیشنهاد پیدا خواهید کرد.

با حرکت به صفحه بعد ، من مستقیماً به دامنه کار شیرجه می زنم ، و به وضوح تشریح می کنم که چه خدماتی را ارائه می دهم. این به مشتری درک ملموس از آنچه می توانند از کار با من انتظار داشته باشند می دهد.

من سپس یک شکست شفاف قیمت گذاری را ارائه می دهم ، که با نشان دادن اینکه من از نظر هزینه ها چیزی برای پنهان کردن ندارم ، اعتماد را ایجاد می کند. با پیش فرض در مورد قیمت گذاری ، من از هرگونه شگفتی یا سوء تفاهم در خط خودداری می کنم.

در بخش “درباره من” ، من صلاحیت های خود را به نمایش می گذارم و توصیفات مربوط به مشتری های مبارک را شامل می شوم. این به پیشنهاد من اعتبار می بخشد و به مشتری بالقوه کمک می کند تا در انتخاب کار با من اطمینان بیشتری داشته باشد.

آنچه من دوست دارم: من صداقت را در تمام معاملات تجاری خود ارزیابی می کنم ، بنابراین شفاف بودن در مورد قیمت گذاری برای من بسیار مهم است.

9. پیشنهاد طراحی محصول

منبع تصویر

در این پیشنهاد طراحی مختصر محصول دو صفحه ای ، Aldenaire & Partners به ​​وضوح رویکرد خود را برای کمک به بورسل به شناسایی و حل چالش های اصلی محصول خود تشریح می کند. صفحه پوشش مستقیم به نقطه می رسد ، با بیان هدف پروژه و شرکتی که در آن قرار دارد.

با حرکت به صفحه دوم ، Aldenaire & Partners با ارائه دو بسته خدمات مجزا ، تخصص خود را به نمایش می گذارد. هر بسته به طور مرتب در جعبه مخصوص خود ارائه می شود ، که باعث می شود مشتری بتواند آنچه را که شامل می شود مقایسه و تضاد کند.

بسته ها جنبه های اساسی طراحی محصول را شامل می شوند ، از شناسایی مشکل گرفته تا کاردستی و ارائه راه حل.

آنچه من دوست دارم: طرح ساده و زبان روشن ، آن را برای بورسل ساده می کند تا دقیقاً بفهمد که آنها از Aldenaire & Partners می گیرند. این رویکرد بدون مزخرف باعث ایجاد اطمینان می شود که Aldenaire & Partners انتخاب مناسبی برای مقابله با چالش های طراحی محصول Borcelle است.

10. پیشنهاد کمک هزینه

> >

<منبع تصویر

ساختار این الگوی پیشنهادی کمک هزینه ساده و آسان برای حرکت است. سازمان این پیشنهاد را فقط به دو صفحه نگه می دارد تا کمیته کمک هزینه بتواند مهمترین اطلاعات را هضم کند.

صفحه جلد بلافاصله بازیکنان کلیدی را مشخص می کند – این پروژه برای چه کسی است و چه کسی آن را پیشنهاد می کند. کمیته می تواند به سرعت زمینه پیشنهاد را درک کند.

صفحه دوم کاملاً از توضیحات پروژه تشکیل شده است که هسته اصلی این پیشنهاد است. داشتن این بخش یک صفحه کامل به سازمان اجازه می دهد تا بدون اینکه آنها را تحت الشعاع قرار دهد ، به خوانندگان یک مرور کلی ارائه می دهد.

توضیحات خود به خوبی ساختار یافته است ، از هدف پروژه شروع می شود و سپس در مورد ابزارها و روش هایی که برای رسیدن به آنجا استفاده می کند صحبت می کند. داشتن یک جریان منطقی باعث می شود کمیته درک کند که پروژه در مورد چیست.

آنچه من دوست دارم: با درج بخشی از آموزش کارکنان ، این پیشنهاد یک رویکرد کاملاً گرد را نشان می دهد که عنصر انسانی و همچنین فناوری را در نظر می گیرد. سازمان و برنامه ریزی پروژه از این توجه به جزئیات بهره مند می شوند.

11. پیشنهاد رویداد

منبع تصویر

یک ساختار واضح در این الگوی پیشنهادی رویداد وجود دارد. در جدول مطالب ، نگاهی سریع به بخش های کلیدی ارائه می دهد: زمینه رویداد ، نمای کلی و بودجه ریزی. این به خوانندگان کمک می کند تا دقیقاً بدانند چه انتظاری دارند.

هر بخش فقط مقدار مناسب اطلاعات را ارائه می دهد. پیشینه رویداد زمینه ای راجع به هدف این رویداد فراهم می کند ، در حالی که نمای کلی اهداف مانند بازاریابی دیجیتال و بحث های گروهی را شامل می شود ، با تاریخ ، زمان و بلندگوها که به طور مرتب ذکر شده اند. این به شرکت کنندگان بالقوه یا حامیان مالی یک عکس فوری از ارزش رویداد می دهد.

بخش بودجه ریزی ، تفصیل مفصلی از هزینه های مورد انتظار و منابع بودجه ، نشان دادن شفافیت و برنامه ریزی را ارائه می دهد.

آنچه من دوست دارم: به طور کلی ، این الگوی به خوبی ساختار یافته و شهودی است. این به خوانندگان این امکان را می دهد تا جزئیات اساسی این رویداد را درک کنند و آنها را به مشارکت تشویق می کنند.

1. با یک طرح کلی شروع کنید.

اگر می خواهید یک پیشنهاد تجاری متفکرانه و مؤثر ارائه دهید ، باید ایده ای در مورد آنچه می خواهید با آن به دست بیاورید ، داشته باشید.

قبل از اینکه به نوشتن یک پیشنهاد بپردازم ، همیشه بخش های اصلی پیشنهادی را که می خواهم درج کنم ، ترسیم می کنم. به این ترتیب ، من می توانم متمرکز بمانم و اطمینان حاصل کنم که پیام من همانطور که می نویسم دست نخورده باقی می ماند.

از این استفاده کنید. الگوهای پیشنهادی تجاری رایگان برای اطمینان از اینکه طرح کلی شما شامل همه چیز شما است.

2. آن را ساده نگه دارید.

در نهایت ، هیچ طرح قطعی برای مدت زمان ارائه یک پیشنهاد تجاری وجود ندارد. برای انتقال اطلاعاتی که می خواهید از آن استفاده کنید باید طولانی باشد.

که گفت ، من یک مؤمن معتقد به کیفیت بیش از کمیت هستم ، به خصوص وقتی صحبت از پیشنهادات تجاری می شود. جملات خود را کوتاه و ساده نگه دارید ، و از شامل اصطلاحات بیش از حد تجارت خودداری کنید.

شما می خواهید هرکسی که پیشنهاد شما را انتخاب کند تا از آن استفاده کند. بنابراین ، سر راست باشید و بیش از حد فانتزی نکنید. هدف از ماده بیش از فلش.

3. روی برند بمانید.

نترسید که اجازه دهید شخصیت شرکت شما در پیشنهاد شما بدرخشد. به برند خود صادق باشید و به مشتری نشان دهید چه چیزی شما را از رقبای خود جدا می کند.

4. کنترل کیفیت.

من این عادت را برای اضافه کردن یک مرحله ویرایش/QA در روند نوشتن خود ایجاد کرده ام. در طی این مرحله ، من قبل از ضربه زدن به ارسال ، یک بررسی سریع املا و دستور زبان انجام می دهم.

بنابراین ، همانطور که پیشنهاد خود را تهیه می کنید ، و پس از بررسی اصول اولیه ، این سند را تا زمانی که درست باشد ، اسکن کنید.

بررسی کنید تا از پیشنهاد خود اطمینان حاصل کنید:

5. شامل داده ها و تصاویر.

شما می خواهید پیشنهاد کسب و کار شما توجه چشم انداز خود را به خود جلب کند و به شما کمک کند تا شما را از سایر مواردی که ممکن است دریافت کرده باشد جدا کند. یکی از بهترین راه های انجام این کار شامل داده های کمی و کمی است که به استرس ارزش تجارت شما کمک می کند.

از ارقام مربوطه و قانع کننده استفاده کنید که آنچه را که شما باید ارائه دهید برجسته می کند. این می تواند اقتدار ایجاد کند و پیشنهاد شما را قانع کننده تر کند. همچنین به شامل تصویری مانند نمودارها و نمودارها پیشنهاد خود را تقویت کنید.

6. اثبات اجتماعی را اضافه کنید.

از تجربه من ، شما فقط می توانید بسیار قانع کننده باشید وقتی که شخصاً صحبت می کنید که تجارت شما چقدر عالی است-به همین دلیل اضافه کردن اثبات اجتماعی برای ایجاد اعتبار مهم است.

در پایان روز ، چشم انداز شکاک است. آنها ممکن است شما را به کلام خود نبرند. اما آنها به احتمال زیاد به همسالان و مشتریان دیگر اعتماد خواهند کرد. به همین دلیل شامل عناصری مانند نقل قول های مشتری و توصیفات می تواند مسیری طولانی را طی کند.

7. از تماس تلفنی استفاده کنید.

من آموخته ام که بهترین پیشنهاد در جهان فقط می تواند شما را تا کنون سوق دهد اگر مراحل بعدی را به وضوح تعریف نکنید. به همین دلیل باید مطمئن شوید که خواننده می داند پس از خواندن پیشنهاد خود چه کاری انجام دهد.

یک تماس با تماس روشن بهترین راه برای رسیدن به آنجا است.

دقیقاً آنچه را که باید انجام دهند برای عمل به علاقه شما که پیشنهاد شما ایجاد کرده است ، تعریف و برجسته کنید. بدون این راهنمایی ، ممکن است خواننده خود را در لگدبو بگذارید.

مشتریان hubspot : از این cta builder برای ایجاد قدرتمند CTA های سفارشی.

8. حس فوریت ایجاد کنید.

هیچ کس نمی خواهد احساس کند که در یک فرصت عالی از دست نمی رود. از تجربه من ، چشم اندازها تمایل دارند که پاهای خود را بکشند و در صورت عدم وجود فوریت ، تصمیم بگیرند.

بنابراین ، همانطور که شما پیشنهاد تجاری خود را ایجاد می کنید ، هدف شما باید اضافه کردن درجه ای از فوریت باشد. هنگامی که مشتری های آینده نگر پیشنهاد کسب و کار شما را می خوانند ، باید احساس کنند که بهترین زمان برای ثبت نام در خدمات شما اکنون است.

یکی از راه های انجام این کار ، بیان اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای تجارت آنها است. آنها باید منتظر اهداف بلند مدت باشند ، اما من اهداف کوتاه مدت را چنان جذاب می کنم که آنها برای شروع همکاری آماده خواهند بود.

9. تصمیم را برای آنها بگیرید.

کپی خود را به شکلی تهیه کنید که به نظر می رسد “نه” به این پیشنهاد برای انتخاب سکه ها به دلار می رود. پیشنهاد شما باید فراتر از انتظارات آنها باشد. همه چیز را در قدرت خود انجام دهید تا اصطکاک و اعتراضات را در طول مسیر از بین ببرید.

10. فیلم را در پیشنهاد خود وارد کنید.

اگر با استفاده از قالب های پرونده اسناد مانند PDF ، یک پیشنهاد آنلاین ایجاد می کنید ، عناصر چندرسانه ای را اضافه کنید. این باعث می شود تجربه پیشنهادی ، سند شما را غنی تر کند و آنها را درگیر نگه دارید.

سعی کنید در ابتدا یک فیلم را به عنوان معرفی پیشنهاد خود اضافه کنید. یا ، یک ویدیو را در تجزیه پروژه قرار دهید تا به طور شفاهی در مورد برخی از قسمت های گیج کننده صحبت کنید.

موارد اضافی مانند این می تواند تصور کند. این نکته به خصوص با چشم اندازهایی که ارتباطات بصری یا شنوایی هستند ، خوب کار می کند.

نوک طرفدار : a href = “https://www.hubspot.com/products/video-hosting” rel = “noopener” target = “_ blank”> ویدیوی hubspot ضبط و جاسازی ویدیو را در وب سایت یا ایمیل آسان می کند برای افزایش یک پیشنهاد بزرگ.

11. شامل فرصت های فروش و افزودنی است.

آنها می گویند شما دریافت نخواهید کرد مگر اینکه سؤال کنید. و اگر این فرصت را به آنها ندهید ، خوانندگان ردیف های بالایی راه حل های شما را کشف نمی کنند.

بنابراین ، برخی از فروش ها و افزودنی ها را در مورد تجارت خود به اشتراک بگذارید که می توانند روی آن عمل کنند. یک نقطه درد خاص را صدا کنید و اینکه چگونه این اضافی می تواند مقدار را اضافه کند.

با این مرحله ، تعادل مهم است. هر آنچه را که کسب و کار شما ارائه می دهد به آنها نشان دهید بدون اینکه بیش از حد گیرنده خود را تحت الشعاع قرار دهید.

12. شرایط و ضوابط خود را روشن کنید.

پیشنهاد تجاری شما باید شامل جزئیات مربوط به جدول زمانی پروژه و برنامه پرداخت باشد. این خلاصه اساساً همان چیزی است که شما و مشتری با آن موافقت می کنید اگر پیشنهاد شما را بپذیرید.

قبل از ارسال پیشنهاد به مشتری ، شرایط و ضوابط را با تیم حقوقی خود پاک نکنید.

13. فضایی را برای امضای توافق نامه درج کنید.

یک جعبه امضا را برای مشتری امضا کنید و به آنها بگویید که هنگام ورود به آنها دقیقاً چه چیزی را با آنها موافقت می کنند.

این همچنین فرصتی برای درج کردن سریع برای چشم انداز برای تماس با شما در صورت داشتن هرگونه سؤال بدون پاسخ است که می توانید به آنها بپردازید.

14. یک فهرست از مطالب ایجاد کنید.

UX جامد تقریباً در هر زمینه ای ارزشمند است و پیشنهادات تجاری نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما باید پیشنهاد خود را تا حد امکان ساده و در دسترس قرار دهید. بنابراین ، حتماً یک فهرست از مطالب اضافه کنید:

این به مشتری بالقوه شما این امکان را می دهد تا دقیقاً آنچه را که پیشنهاد کسب و کار شما را پوشش می دهد ، بداند.

نکته حرفه ای: اگر پیشنهاد خود را به صورت الکترونیکی ارسال می کنید ، به شما کمک می کند تا یک جدول محتوای قابل کلیک را درج کنید. به این ترتیب ، خوانندگان می توانند برای خواندن و ناوبری آسان به بخش هایی از پیشنهاد شما بپردازند.

شما یک پیشنهاد کامل آماده دارید ، اما آیا این امر برجسته است؟ به خاطر داشته باشید ، 20 ٪ از استارتاپ ها به دلیل رقابت شکست می خورند. اما ، این ایده های پیشنهادی تجاری می توانند در یک بازار شلوغ به شما حاشیه ای بدهند.

همانطور که این لیست را اسکن می کنید ، فقط به دنبال درخشان ترین فناوری یا جالبترین مفهوم نروید. درعوض ، اطمینان حاصل کنید که هر ایده ای که سعی می کنید ارزش آن را اضافه می کند و به شما کمک می کند تا کیفیت پیشنهاد خود را به روشنی ارتباط برقرار کنید.

1. پیشنهاد تجاری خود را برای هر گیرنده شخصی کنید.

پیشنهاد تجاری خود را برای رفع علایق و نیازهای خاص هر شخصی که برای آن ارسال می کنید متناسب کنید. این نشان می دهد که شما واقعاً چالش های منحصر به فرد آنها را درک می کنید.

نوک طرفدار : از ویژگی های تقسیم بندی تماس و ویژگی های شخصی سازی ایمیل در hubspot crm برای تهیه پیشنهاد خود به هر گیرنده.

2. یک وب سایت پیشنهادی تجاری طراحی کنید.

من دوست دارم مشتری های بالقوه را با یک وب سایت پیشنهادی حرفه ای تحت تأثیر قرار دهم. بله ، یک وب سایت واقعی.

یک وب سایت مستقل برای پیشنهاد شما می تواند به شما کمک کند:

این ایده یک تصور ماندگار را به وجود می آورد و تعهد خود را به تجربه خواننده خود نشان می دهد.

نکته حرفه ای: جدید برای طراحی وب سایت ها؟ Hubspot’s cms رایگان برای ساختن یک وب سایت برای پیشنهاد تجاری خود.

3. با یک انیمیشن یا فیلم سفارشی شروع کنید.

اضافه کردن یک فیلم Premade ، مانند ویدیوی برند خود ، به یک پیشنهاد تجاری آسان است. اما من شخصاً فهمیدم که اگر واقعاً می خواهید توجه خود را جلب کنید ، باید یک لایه شخصی سازی را اضافه کنید ، چه با یک انیمیشن سفارشی یا فیلم.

ارائه بصری از پیشنهاد شما می تواند به شما کمک کند تا مفاهیم جدید یا پیچیده را در فرمی تجزیه کنید که درک و جذاب آن آسان است. همچنین پیشنهاد شما را از پیشنهادهای سنتی و سنگین تر متن جدا می کند.

نوک طرفدار : این پست را برای لیست ابزارهای انیمیشن < /A> که می تواند به شما در ایجاد ارائه های متحرک سفارشی کمک کند.

4. نسخه ی نمایشی VR یا AR را اضافه کنید.

یک واقعیت مجازی (VR) یا واقعیت افزوده (AR) نسخه ی نمایشی برای یک تجربه پیشنهادی همهجانبه. این فناوری ها می توانند به شما در افزودن تعامل به محصول یا پیشنهاد خدمات خود کمک کنند. همچنین یک تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی با تأثیر ماندگار ارائه می دهد.

برای الهام بخش این منابع را بررسی کنید و به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام فناوری برای پیشنهاد تجاری شما بهتر است:

5. صدا را در پیشنهاد خود بافت.

آهنگ یا صدای جیر جیر به یاد ماندنی را تشکیل دهید ، جلوه های صوتی را وصل کنید ، یا اضافه کنید موسیقی بدون حق امتیاز به پیشنهاد تجاری خود.

این ایده می تواند یک قلاب عاطفی ایجاد کند که پیام شما را به یاد مخاطبان خود بچسبد.

6. با نقاط شروع و پایان چند پیشنهادی ایجاد کنید.

اگر بازی های ویدیویی را انجام می دهید ، سرگرم کننده بازی کردن یک بازی بارها و بارها تا زمانی که هر پایان ممکن را تجربه نکرده اید.

بنابراین ، سعی کنید پیشنهاد کسب و کار خود را برای نقاط مختلف ورود به سیستم سفارشی کنید. سپس به خواننده خود اجازه دهید تا با کدام بخش که می خواهد به پایان برسد ، انتخاب کند. این انعطاف پذیری به مخاطبان شما اجازه می دهد تا روی مناطقی که بیشتر به آنها علاقه مند هستند تمرکز کنند ، و پیشنهاد شما را مرتبط تر و جذاب تر می کند.

یا ، اضافه کردن یک داستان پردازی عنصر پیشنهاد خود را با بخش های مختلف شروع و پایان. این استراتژی می تواند دانش شما در مورد تجارت و صنعت آنها را برجسته کند. همچنین می تواند راهی برای ارائه چشم انداز بیش از یک راه حل مربوط باشد.

7. نامه مستقیم را امتحان کنید.

خوانندگان شما احتمالاً ارتباطات دیجیتالی زیادی را می بینند. برای جدا کردن خود ، سعی کنید یک را اضافه کنید. = “https://blog.hubspot.com/sales/direct-mail” rel = “noopener” target = “_ blank”> عنصر نامه مستقیم .

یک یادداشت دست نوشته بنویسید ، یک هدیه کوچک ارسال کنید ، یا یک نامه دهنده زیبا را جمع کنید. این رویکرد ملموس ، پیشنهاد کسب و کار شما را به یک تجربه به یاد ماندنی و منحصر به فرد تبدیل می کند. این ایده توجه شما به جزئیات و تعهد به ارتباطات شخصی را بیان می کند.

8. از یک تأثیرگذار بخواهید که پیشنهاد خود را ارائه یا تضمین کند.

اگر قبلاً با تأثیرگذار کار می کنید ، می دانید که یک تأثیرگذار می تواند اعتبار و اعتماد به پیشنهاد شما را افزایش دهد.

تأیید آنها می تواند ایده های شما را تأیید کند و نشان دهد که ارقام محترم در صنعت از پیشنهاد شما پشتیبانی می کند. این ایده می تواند اقتدار را به پیشنهاد کسب و کار شما اضافه کند ، و شانس موفقیت شما را افزایش می دهد.

درباره تأثیرگذار برند و ما را ببینید راهنمای رایگان برای بازاریابی تأثیرگذار اینجا.

9. یک یا چند تخم مرغ عید پاک را مخفی کنید.

مخاطبان خود را با افزودن پنهان عید پاک تخم مرغ در طول پیشنهاد تجاری شما. این که آیا این یک پیام پنهان ، یک انیمیشن بازیگوش یا یک بخش مخفی است ، این شگفتی های کوچک باعث لمس سرگرم کننده و فتنه می شود.

تخم های عید پاک اکتشاف را تشویق می کنند. این ایده می تواند خوانندگان شما را به صرف وقت بیشتر در جزئیات پیشنهاد شما – در حالی که تجربه ای باورنکردنی و منحصر به فرد دارند.

اجازه دهید پیشنهاد کسب و کار خود صحبت کند.

بسته به نوع شغلی که در آن قرار دارید ، عناصر پیشنهادی تجاری شما بر اساس نیازهای چشم انداز متفاوت خواهد بود. پس از خواندن برنامه خود ، مشتریان آینده نگر باید در مورد شرکت شما و آنچه می تواند برای آنها انجام دهد ، سؤالات بسیار کمی داشته باشد. با استفاده از نکات و مثالهای موجود در این مقاله ، تمام ابزارهایی را برای راهنمایی شما در این فرآیند دارید. با یک پیشنهاد تجاری حرفه ای و سفارشی ، مطمئناً مشتری خود را خوشحال می کنید و به طور بالقوه تجارت خود را به دست می آورید.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در فوریه 2020 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است. این مقاله توسط یک انسان نوشته شده است، اما تیم ما از هوش مصنوعی در فرآیند ویرایش خود استفاده می کند. بررسی کنید افشای کامل ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از AI.

E53A-40D6-826E-9BA139233628 “id =” HS-CTA-366FEEA9-E53A-40D6-826E-9BA139233628 “> -E53A-40D6-826E-9BA139233628 “target =” _ Blank “rel =” noopener “>

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل