کسب و کار

12 CRM قدرتمند و موارد استفاده برای یک تجارت در حال رشد

12 CRM قدرتمند و موارد استفاده برای یک تجارت در حال رشد

با تعداد زیادی ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بازار امروز – و هر کدام با ویژگی‌ها، ادغام‌ها و قابلیت‌های خاص خود – یافتن ابزار مناسب برای کسب‌وکار در حال رشد شما می‌تواند چالش برانگیز باشد.

Woman on computer talking about crm examples

چگونه CRM مناسب را برای تیم خود انتخاب می کنید؟ و چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که از CRM خود به طور کامل استفاده می کنید؟

در این پست، 12 مورد از بهترین CRMهای موجود در بازار را بررسی می‌کنم تا به شما کمک کند جستجوی خود را محدود کنید. با این مثال‌های CRM، موارد استفاده را نیز برای هر ابزار ارائه می‌دهم تا بینشی در مورد اینکه چگونه می‌توانید بهترین استفاده از آنها را داشته باشید، ارائه می‌دهم.

Get HubSpot's Free CRM Now

نمونه هایی از نرم افزار CRM در حال استفاده

در اینجا 12 CRM در دسترس هستند و نمونه هایی از نحوه استفاده از آنها وجود دارد.

1. HubSpot

CRM example screenshot of HubSpot homepage

منبع تصویر

HubSpot یک پلتفرم CRM است – به این معنی که روابط با مشتری را ردیابی می کند و همچنین فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات را تسهیل می کند. HubSpot برای هر کسب و کار مقیاس پذیر (چه کوچک، چه متوسط ​​یا شرکتی) و هر تیمی (مانند بازاریابی، فروش، خدمات مشتری، عملیات یا C-suite) ایده آل است.

این پلتفرم ترکیبی از مرکز بازاریابی، مرکز فروش، مرکز خدمات و مرکز محتوا — به همراه صدها ادغام موجود — برای کمک به شما در تراز کردن همه تیم‌های داخلی، بینش‌های معنی‌داری را جمع‌آوری می‌کنند، درباره فرصت‌های موفقیت و رشد گزارش می‌دهند (و به اشتراک می‌گذارند)، تجربیات مشتری قابل توجهی ایجاد می‌کنند، پذیرش را افزایش می‌دهند، و خوشحال مخاطبان هدف خود rel=”noopener” target=”_blank”>سفر خریدار.

HubSpot به‌عنوان منبعی واحد از حقیقت در مورد مدیریت روابط با مشتری شما عمل می‌کند — و با تجربه کاربر (UX)، می توانید زمان بیشتری را برای مشتریان خود و زمان کمتری را برای مدیریت نرم افزار و فعالیت های دستی صرف کنید.

و صحبت از مشتریان شما، آنها بخش عمده ای از تفاوت HubSpot از سایر CRM های موجود در بازار هستند – HubSpot هر کاری را که در مورد مشتریان خود و تجربه مشتری انجام می دهید را مرکز می کند. در نتیجه، می‌توانید رشد بهتری داشته باشید و به مشتریان خود کمک کنید target=”_blank”> بهتر > نیز.

نمونه ای از HubSpot در حال استفاده: داده های خود را تراز کنید

HubSpot هر تعاملی را که بین شما و یک مخاطب اتفاق می‌افتد با آن همگام‌سازی می‌کند. جدول زمانی مخاطب. این یک منبع حقیقت واحد برای هر عضو تیم شما ایجاد می کند، از فروش گرفته تا بازاریابی و خدمات و عملیات.

این امر همچنین به تیم شما کمک می‌کند تا در صورت نیاز به آن داده‌های تماس مراجعه کرده و آن‌ها را اعمال کنند – و در نتیجه، هم‌ترازی داده‌ای را خواهید داشت که برای افزایش مؤثر وفاداری مشتری و شادی.

ناگفته نماند که در این فرآیند در زمان صرفه‌جویی خواهید کرد زیرا HubSpot داده‌های تماس شما را برای شما وارد، همگام‌سازی و به‌روزرسانی می‌کند — دیگر ورود دستی وجود ندارد.

آیا می‌دانستید؟ مشتریان HubSpot Marketing Hub طی سه سال بازدهی 505 درصدی از سرمایه خود را مشاهده کردند. برنامه سفید ما را بررسی کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد ارزش تجاری Marketing Hub (درست مانند این).

آزمایش آن

بخش اصلی CRM HubSpot نرم افزار پیش بینی امتیازدهی سرنخ آن است، که از یادگیری ماشینی برای تجزیه هزاران نقطه داده برای کسب امتیاز استفاده می کند. من فرآیند راه‌اندازی را ساده یافتم، و در عرض چند دقیقه، سیستم شروع به تجزیه و تحلیل سرنخ‌های موجود کرد و امتیازاتی را بر اساس احتمال تبدیل آنها به آنها اختصاص داد.

با استفاده از داده های تاریخی و تجزیه و تحلیل الگوهای رفتار سرنخ، نرم افزار توانست سرنخ هایی را که واقعاً به پیشنهادات ما علاقه مند بودند، اولویت بندی کند. این ابزار نه تنها می‌تواند به‌تنهایی سرنخ‌های با پتانسیل بالا را شناسایی کند، بلکه به من این امکان را می‌دهد تا حداکثر 25 سیستم امتیازدهی مختلف ایجاد کنم تا اطمینان حاصل کنم که هر سرنخ به اندازه کافی واجد شرایط است.

به طور کلی، تجربه من با نرم افزار امتیازدهی پیشگوی HubSpot مثبت بود. نه تنها در وقت من صرفه جویی کرد، بلکه دقت فرآیند اولویت بندی سرنخ من را نیز بهبود بخشید.

قیمت

HubSpot CRM خود یک ابزار رایگان است، اما هاب ها – از جمله هاب بازاریابی، فروش، خدمات، محتوا و عملیات – محصولات پولی هستند.

  • مرکز بازاریابی. از 800 دلار در ماه (حرفه ای) و 3600 دلار در ماه (شرکت) شروع می شود.
  • مرکز فروش. از 90 دلار/ماه/صندلی (حرفه ای) و 150 دلار/ماه/صندلی (تجاری) شروع می شود.
  • Service Hub. از 90 دلار/ماه/صندلی (حرفه ای) و 130 دلار/ماه/صندلی (تجاری) شروع می شود.
  • Content Hub. از 450 دلار در ماه (حرفه ای) و 1500 دلار در ماه (تجاری) شروع می شود.
  • Operations Hub. از 720 دلار در ماه (حرفه ای) و 2000 دلار در ماه (شرکتی) شروع می شود.

این قیمت‌ها سالانه صورت‌حساب می‌شوند.

2. Salesflare

CRM example screenshot of Salesflare homepage

منبع تصویر

Salesflare یک پلت فرم CRM فروش B2B است، زیرا به طور خاص برای ردیابی و سازماندهی عملیات B2B شما ساخته شده است. CRM آنها به طور خودکار مخاطبین را ایجاد می کند و آنها را با جزئیات اضافی از جمله امضای ایمیل، جدول زمانی کامل مشتری غنی می کند و سپس شما را وادار به پیگیری می کند.

Salesflare CRM دارای یک ابزار توالی ایمیل داخلی است که به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های شخصی را در مقیاس ارسال کنید، که می‌تواند ارتباط شما را کارآمدتر کند. و اگر کاربر سنگین لینکدین هستید، از نوار کناری LinkedIn آنها نیز قدردانی خواهید کرد، که به شما امکان می دهد مخاطبین را از LinkedIn ایجاد کنید و ایمیل آنها را با چند کلیک پیدا کنید.

نمونه ای از Salesflare در حال استفاده: فروش خود را ردیابی کنید

اگر در فروش B2B هستید، ردیابی هر سرنخ در خط لوله خود به روشی سازمان یافته دشوار است. گاهی اوقات سرنخ ها از بین می روند، می توانید جزئیات را فراموش کنید، یا می توانید کمی دیر پیگیری کنید و شتاب را از دست بدهید.

این دقیقاً همان چیزی است که یک پلت فرم CRM فروش B2B مانند Salesflare برای. پیگیری سرنخ‌هایتان را بسیار آسان می‌کند، بنابراین نیازی نیست جزئیاتی را از دست بدهید یا درآمد خود را از دست بدهید. Salesflare همچنین یک ابزار عالی برای مدیران فروش است که می خواهند مراقب کارهای تیم خود باشند و بر اساس آن آنها را مربیگری کنند.

آزمایش آن

وقتی Salesflare را آزمایش کردم، دو ویژگی برایم برجسته شد: ورود خودکار داده و ویژگی‌های ردیابی ایمیل و جلسه.

ورود خودکار داده بدون درز بود. به محض اتصال ایمیل و حساب‌های اجتماعی، Salesflare شروع به جمع‌آوری اطلاعات و پر کردن پروفایل‌های مشتریان بدون هیچ گونه ورودی دستی از من کرد. متوجه شدم که CRM به طور خودکار جزئیاتی مانند اطلاعات تماس، داده‌های شرکت و حتی نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی را جمع‌آوری می‌کند تا سوابق جامعی برای هر سرنخ و مشتری ایجاد کند.

ویژگی ردیابی ایمیل و جلسه به همان اندازه چشمگیر بود. هر ایمیلی که ارسال و دریافت می‌کردم به‌طور خودکار وارد CRM می‌شد، همراه با جزئیات مربوط به زمان باز شدن آن و پیوندهایی که گیرندگان روی آنها کلیک می‌کردند. این به من دید واضحی از میزان مشارکت سرنخ‌هایم داد و به من در اولویت‌بندی پیگیری‌ها کمک کرد.

این پلتفرم همچنین هر جلسه‌ای را که برنامه‌ریزی می‌کردم ردیابی می‌کرد و آن را به جدول زمانی اضافه می‌کرد، همراه با یادداشت‌ها و آیتم‌های اقدام، که تضمین می‌کرد هرگز جلسه‌ای را از دست نمی‌دهم و تمام زمینه‌ای را که برای هر تعامل لازم داشتم، دارم.

قیمت

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه در دسترس است. طرح های پرداخت شده عبارتند از:

  • رشد. 29 دلار/کاربر/ماه.
  • Pro. 49 دلار/کاربر/ماه.
  • شرکت. 99 دلار/کاربر/ماه.

این طرح‌ها سالانه صورت‌حساب می‌شوند. اگر می خواهید بیش از پنج کاربر را برای طرح Enterprise ثبت نام کنید، باید با تیم Salesflare تماس بگیرید.

3. EngageBay

CRM example screenshot of engagebay homepage

منبع تصویر

EngageBay به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا روابط با مشتری و فرآیندهای فروش را به طور موثر مدیریت کنند. طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند مدیریت تماس، اتوماسیون فروش، جذب سرنخ و اتوماسیون بازاریابی را ارائه می‌دهد.

EngageBay همچنین توسط شرکت‌ها برای مدیریت فروش و تلاش‌های بازاریابی خود استفاده می‌شود. این نرم افزار ابزارهایی را برای ایجاد و ردیابی سرنخ ها و همچنین پیگیری فرصت های فروش در اختیار کاربران قرار می دهد.

EngageBay همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کند کمپین‌های بازاریابی خود را اندازه‌گیری کنند تا ببینند چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست، بنابراین می‌توانند استراتژی‌های خود را بر اساس آن تنظیم کنند.

به طور کلی، EngageBay یک CRM عالی برای مشاغل در هر اندازه است. استفاده از آن آسان است و با قیمت کاملاً مقرون به صرفه نیز عرضه می شود.

نمونه‌هایی از EngageBay در حال استفاده: نمای مشتری 360 درجه

در دنیای امروز، داشتن یک دید کامل از سفر مشتری شما بسیار مهم است. با استفاده از داده ها از کانال های مختلف، شرکت ها می توانند مشتریان خود را در سطح عمیق تری درک کنند. این کاری است که CRM یکپارچه EngageBay انجام می دهد.

پلتفرم همه کاره همه ابزارها را به هم متصل می‌کند و داده‌های خود را از CRM تهیه می‌کند و به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا با اطلاعات هم‌زمان کار کنند.

نمای 360 درجه از منبع، امتیازات و تماس‌های هر مشتری استفاده می‌کند و تصویر کاملی را به صاحب کسب و کار یا مدیر فروش ارائه می‌دهد. این به تیم‌های فروش کمک می‌کند فرصت‌های جدید را کشف کنند، معاملات ببندند و ترجیحات مشتری را پیش‌بینی کنند.

آزمایش آن

نرم افزار مدیریت معامله نرم افزار مدیریت معامله مجهز به هوش مصنوعی EngageBay فوق العاده است کارآمد و کاربر پسند ردیابی معاملات خودکار به‌روزرسانی‌های بلادرنگ و اولویت‌بندی معاملات را براساس شرایط از پیش تعریف‌شده ارائه می‌کرد. این بدان معناست که می‌توانم روی معاملات با اولویت بالا تمرکز کنم بدون اینکه درگیر ردیابی دستی باشم.

تحلیل پیش‌بینی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز بسیار چشمگیر بود. این اطلاعات بینش‌هایی در مورد اینکه کدام معاملات احتمالا بسته می‌شوند و من باید به آن‌ها توجه بیشتری داشته باشم، ارائه می‌دهد. این به من این امکان را داد که زمان و منابع خود را به طور مؤثرتری تخصیص دهم و اطمینان حاصل کنم که هیچ معامله ای نادیده گرفته نشده است.

خط لوله فروش بصری یکی دیگر از نکات برجسته بود. رابط کشیدن و رها کردن، مدیریت معاملات را آسان کرد. من به راحتی می‌توانم معاملات را در مراحل مختلف جابجا کنم و یک نمای کلی واضح از پیشرفت آنها داشته باشم.

این رویکرد بصری – همراه با ویژگی‌های هوش مصنوعی و اتوماسیون – فرآیند مدیریت معامله من را به طور قابل توجهی ساده کرد و بهره‌وری کلی من را افزایش داد.

قیمت

یک طرح رایگان برای همیشه در دسترس است. طرح های پرداخت شده عبارتند از:

این طرح‌ها سالانه صورت‌حساب می‌شوند.

4. Microsoft Dynamics

CRM example screenshot of Microsoft Dynamics homepage

منبع تصویر

Microsoft Dynamics یک نرم افزار CRM و برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) است که برای بهبود فروش و بهره وری بازاریابی طراحی شده است. CRM بینش‌های اجتماعی را جمع‌آوری می‌کند، مدیریت کمپین مبتنی بر ابر را ارائه می‌کند و هوش تجاری را ارائه می‌دهد.

انتخاب کنید که CRM شما توسط ابر، میزبانی یا درون محل تحویل داده شود. Microsoft Dynamics برنامه هایی را ارائه می دهد تا بتوانید روابط خود را با مشتریان در تلفن همراه مدیریت کنید و همچنین داده های رسانه های اجتماعی را با CRM خود یکپارچه و همگام کنید.

نمونه ای از Dynamics در حال استفاده: دریافت اطلاعات عمیق از مشتری

یک CRM قدرت ارائه نمای 360 درجه از مشتریان شما را دارد و Microsoft Dynamics نیز از این قاعده مستثنی نیست. پلتفرم داده‌های بی‌درنگ مشتری CRM بینش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد که به شما می‌گوید چگونه مشتریان و مشتریان ارزشمندی را به دست آورید، مخاطبان شما چه کسانی هستند، به چه چیزی نیاز دارند، چگونه می‌توانید آنها را خوشحال کنید، و موارد دیگر.

همچنین بر اساس داده‌های رفتاری، جمعیتی، و معاملاتی و همچنین تعامل و بازخورد مشتری (به عنوان مثال، داده‌های نظرسنجی) بینش‌های بی‌درنگ درباره مشتریان شما وجود دارد. این به تیم شما امکان می‌دهد این اطلاعات آماری را برای فروش هدفمند و شخصی‌شده، کمپین‌های بازاریابی، پشتیبانی و موارد دیگر به کار گیرد.

آزمایش آن

Microsoft Dynamics یک ابزار اختصاصی هوش مصنوعی دارد که هدف آن تغییر گردش کار و فرآیندهای مدیریت مشتری است. وقتی آن را آزمایش کردم، ویژگی‌های اتوماسیون برایم برجسته بود. پیش نویس ایمیل با کمک هوش مصنوعی و خلاصه جلسات مقدار قابل توجهی در زمان صرفه جویی می کند و ورود خودکار داده ها (و یادآوری های هوشمند) تضمین می کند که هرگز پیگیری های مهم را از دست ندهم.

اطلاعات بینش مشتری یکی دیگر از ویژگی های عالی بود. Dynamics 365 AI داده ها را از نقاط تماس مختلف جمع آوری کرد و دید جامعی از رفتار و ترجیحات مشتری ارائه کرد. این به من این امکان را داد که تعاملات و کمپین هایم را به طور مؤثرتری تنظیم کنم. تقسیم‌بندی مبتنی بر هوش مصنوعی همچنین به من این امکان را داد که مشتریان با ارزش را شناسایی کنم و آنها را با پیشنهادات شخصی‌سازی شده هدف قرار دهم، که می‌تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد.

Dynamics 365 AI همچنین به خدمات مشتری کمک می‌کند، زیرا عوامل مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند به طور کارآمدی به سؤالات روتین رسیدگی کنند و عوامل انسانی را آزاد کنند تا روی مسائل پیچیده‌تر تمرکز کنند.

توانایی سیستم برای تجزیه و تحلیل تعاملات مشتری و ارائه پیشنهادات در زمان واقعی به بهبود کیفیت و سرعت پاسخ‌ها کمک می‌کند.

قیمت

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه در دسترس است. بسته به موردی که انتخاب می‌کنید، برنامه‌های پولی از 65 دلار/کاربر/ماه تا 1000 دلار/مستأجر/ماه متغیر است.

5. Salesforce

CRM example screenshot of salesforce homepage

منبع تصویر

CRM، Customer360 Salesforce، داده‌های مشتری به‌علاوه فروش، خدمات، بازاریابی، تجارت، فناوری اطلاعات و تجزیه‌وتحلیل‌ها را در یک مکان واحد برای دسترسی سریع، بینش قابل اشتراک‌گذاری و همکاری آسان به ارمغان می‌آورد. CRM قادر به مدیریت سرنخ و تماس، مدیریت فرصت های فروش، قوانین گردش کار، اتوماسیون و گزارش ها و داشبوردهای قابل تنظیم است. همچنین از طریق برنامه تلفن همراه قابل دسترسی است.

Salesforce تعدادی برنامه – مانند هوش مصنوعی انیشتین – ارائه می دهد که دستیابی به اهداف منحصر به فرد شما را آسان تر می کند. همچنین ویژگی‌های Employee Experience در این ابزار برای ساده‌سازی همکاری کاری و افزایش انگیزه وجود دارد.

نمونه ای از نیروی فروش در حال استفاده: کارهای تکراری را خودکار کنید

مانند بسیاری از گزینه های CRM، Salesforce کارهای تکراری و وقت گیر را خودکار می کند.

اینشتین AI این ویژگی از هوش مصنوعی برای ارائه داده‌های مربوط به تمام تعاملات گذشته با مشتریان به تیم شما استفاده می‌کند. این به شما این امکان را می دهد تا با تفکر بیشتری درگیر شوید و ارتباطات و روابط تجاری را بهبود بخشید. همچنین با ارائه اطلاعات مورد نیاز تیم شما، مانند طبقه بندی هوشمند موارد و اقدامات بعدی، بهره وری را افزایش می دهد.

اینشتین هوش مصنوعی همچنین فرآیند ارائه خدمات و پشتیبانی قابل توجه به مشتریان را با توصیه برخی اقدامات به نمایندگان، شخصی‌سازی پشتیبانی برای مشتریان، و پشتیبانی خودکار در صورت امکان با ربات‌ها برای صرفه‌جویی در زمان تکرار، آسان‌تر می‌کند.

آزمایش آن

Salesforce ابزار اختصاصی مبتنی بر هوش مصنوعی برای پشتیبانی از CRM خود ایجاد کرد و وقتی آن را آزمایش کردم، متوجه شدم که ویژگی‌های آن در ارائه بینش‌های عملی و افزایش بهره‌وری بسیار مؤثر است.

با تجزیه و تحلیل پیش‌بینی مبتنی بر هوش مصنوعی، به راحتی می‌توانم پیش‌بینی‌هایی در مورد روند فروش داشته باشم، که می‌تواند به من کمک کند تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرم و بر سرنخ‌های با پتانسیل بالا تمرکز کنم. انیشتین همچنین محتوای ایمیل شخصی‌سازی‌شده را بر اساس داده‌های مشتری پیشنهاد کرد که به‌طور قابل‌توجهی کارایی ارتباط من را بهبود بخشید.

قابلیت‌های هوش مصنوعی مکالمه نیز برای من برجسته بود. من می‌توانم از انیشتین برای ایجاد خلاصه‌ای از تماس‌های فروش و تعامل با مشتری استفاده کنم، که باعث صرفه‌جویی در وقت من در یادداشت‌برداری دستی شد. توانایی خودکارسازی کارهای روتین و دریافت پیش‌بینی‌های بی‌درنگ در مورد بسته شدن معاملات، به ساده‌تر کردن گردش کار من کمک کرد و به من این امکان را داد که بیشتر روی فعالیت‌های استراتژیک تمرکز کنم.

قیمت

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه در دسترس است. بسته به موردی که انتخاب می کنید، برنامه های پرداختی از 25 دلار / کاربر / ماه تا 1500 دلار / صندلی / ماه متغیر است. شاید لازم باشد برای قیمت گذاری سفارشی با تیم Salesforce تماس بگیرید.

6. زوهو

CRM example screenshot of Zoho homepage

منبع تصویر

Zoho یک CRM است که کاملاً مبتنی بر ابر، یکپارچه است و ویژگی‌های مختلفی از جمله مدیریت سرنخ و امتیازدهی، اتوماسیون گردش کار، تجزیه و تحلیل، و بازاریابی و مدیریت فرآیند را ارائه می‌دهد.

زیا، دستیار فروش هوش مصنوعی Zoho، داده‌های CRM را تفسیر می‌کند، بازدیدکنندگان وب‌سایت را ردیابی می‌کند و فروش را پیش‌بینی می‌کند. این پیش‌بینی‌های فروش همچنین سرنخ‌هایی را که به احتمال زیاد تبدیل می‌شوند و معاملاتی که به احتمال زیاد بسته می‌شوند، نشان می‌دهد.

ویژگی گیمیفیکیشن زوهو، نمایندگان شما را با انگیزه و بر روی سهمیه متمرکز نگه می‌دارد، در حالی که ادغام Google Ads، تیم‌های فروش و بازاریابی شما را با آشکار کردن هزینه‌های تبلیغاتی و درآمد فروش کسب‌وکارتان هماهنگ می‌کند.

در نهایت، می‌توانید از Zoho برای ارائه پشتیبانی همه‌کانالی برای مشتریان و سرنخ‌ها از طریق تلفن، ایمیل، چت زنده، رسانه‌های اجتماعی یا حضوری استفاده کنید.

نمونه ای از Zoho در حال استفاده: ارائه یک تجربه مشتری Omnichannel

Zoho به شما امکان می‌دهد یک تجربه مشتری همه‌کانالی برای مخاطبین خود ارائه دهید – به این معنی که می‌توانید از طریق ایمیل، چت زنده، رسانه‌های اجتماعی یا یک جلسه حضوری از مخاطبان خود پشتیبانی کنید، همه اینها بدون ترک CRM. هر داده ای که از طریق این تعاملات به دست می آید به طور خودکار در CRM ذخیره می شود.

همه ایمیل های خود را به CRM بیاورید و مستقیماً از ابزار پیام ارسال کنید. سابقه مکالمه ایمیل شما پس از هر مکاتبه به روز و ذخیره می شود.

در مورد تماس‌های تلفنی شما نیز همین‌طور است – تماس‌های فروش و پشتیبانی از Zoho را دریافت و دریافت کنید، بنابراین همه مکالمات ثبت می‌شوند و دیگر نیازی نیست ابزار را ترک کنید. همچنین می‌توانید جلسات را میزبانی کنید و ارائه‌ها را از CRM هدایت کنید.

آزمایش آن

من زیا، دستیار هوش مصنوعی Zoho CRM، ابزاری فوق العاده همه کاره و هوشمند است. قابلیت‌های مکالمه زیا بسیار چشمگیر است زیرا می‌تواند دستورات و پرس و جوهای مبتنی بر متن و صوتی را درک کند. من می‌توانم مستقیماً با ضیا تماس بگیرم و با آن صحبت کنم، که به راحتی می‌توان اطلاعات بینش و به‌روزرسانی‌های مربوط به فعالیت‌های فروش را در زمان واقعی دریافت کرد.

علاوه بر تسهیل یک تعامل سریع و بدون دست، زیا همچنین می‌تواند نتایج فروش را با تجزیه و تحلیل داده‌ها و الگوهای فروش گذشته پیش‌بینی کند. قابلیت های تشخیص ناهنجاری آن نیز قابل تحسین است. می تواند شما را از هرگونه بی نظمی در داده های فروش خود آگاه کند، مانند افزایش ناگهانی یا کاهش فعالیت. این به شما امکان می‌دهد تا به طور فعال به مشکلات احتمالی بپردازید.

قیمت

یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه در دسترس است. برنامه های قیمت گذاری پرداخت شده عبارتند از:

  • استاندارد. 14 دلار/کاربر/ماه.
  • حرفه ای. 23 دلار/کاربر/ماه.
  • شرکت. 40 دلار/کاربر/ماه
  • نهایی. 52 دلار/کاربر/ماه

این طرح‌ها سالانه صورت‌حساب می‌شوند.

7. BIGContacts

CRM example screenshot of BIGcontacts homepage

منبع تصویر

BIGContacts مدیریت ارتباط با مشتری را با طراحی آسان و رابط بصری خود ساده می کند. ابزار CRM روشی قابل اعتماد برای کسب‌وکارها برای حفظ اطلاعات و تعاملات مشتریان است. این یک نمای 360 درجه از اطلاعات تماس، از جمله لمس قبلی، نمایه های رسانه های اجتماعی، یادداشت ها، فایل ها و فعالیت های آینده را ارائه می دهد. این ابزار همکاری تیمی را افزایش می‌دهد، بینش‌های کاری عملی را ارائه می‌دهد و به افزایش بهره‌وری سازمانی کمک می‌کند.

BIGContacts مدیریت خط لوله فروش، اتصال فرم وب، پرورش سرنخ و ردیابی وظایف را ارائه می دهد. همچنین گزارش‌ها و داشبوردهای سفارشی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد دید بهتری نسبت به فعالیت‌های تجاری خود داشته باشید.

BIGContacts همچنین می‌تواند ابزاری قدرتمند برای مدیریت کار با نمایش‌های دقیق تقویم، کارهای تکرارشونده خودکار و یادآوری‌های سفارشی باشد.

نمونه‌ای از BIGContacts در حال استفاده: کمپین‌های شخصی‌شده قطره‌ای

تعاملات شخصی نقش مهمی در بهبود روابط با مشتری دارد. آنها به مشتریان کمک می کنند تا احساس ارزشمندی کنند و به بهبود وفاداری به برند و حفظ مشتری کمک می کنند. BIGContacts به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از داده‌های مشتری در دسترس برای ایجاد تجربیات معنادارتر و جذاب‌تر استفاده کنند.

کمپین‌های ایمیل قطره‌ای خودکار که بر اساس فعالیت‌های تماس تنظیم می‌شوند را می‌توان با استفاده از BIGContacts راه‌اندازی کرد. این ایمیل ها به شما امکان می دهد در زمان مناسب با مشتریان احتمالی و مشتریان ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، قالب های ایمیل در دسترس هستند که می توانند مقدار قابل توجهی در وقت شما صرفه جویی کنند. همچنین می توانید الگوهای خود را ایجاد کرده و آنها را برای استفاده در آینده ذخیره کنید.

آزمایش آن

یکی از ویژگی‌های اصلی BIGContacts آن است. ویژگی استانداردسازی داده‌های تماس مبتنی بر هوش مصنوعی، که از الگوریتم‌های پیشرفته و یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل و تبدیل داده‌های تماس خام به قالب یکنواخت استفاده می‌کند. این نه تنها مدیریت داده ها را ساده می کند، بلکه احتمال خطاهایی که معمولاً با پردازش دستی مشاهده می شود را نیز کاهش می دهد.

کاربرد هوش مصنوعی در اینجا وظایف دلهره آور تضمین دستی سازگاری داده ها در چندین پلتفرم را به یک فرآیند ساده و خودکار تغییر می دهد. مزایا بلافاصله قابل توجه است، زیرا تجزیه و تحلیل داده ها، تقسیم بندی مشتری و تلاش های بازاریابی هدفمند را ساده می کند.

من به‌ویژه از نحوه برخورد هوش مصنوعی با مجموعه داده‌های پیچیده برای اطمینان از دقت و یکنواختی اطلاعات تماس، تحت تأثیر قرار گرفتم.

قیمت

یک طرح رایگان برای همیشه برای حداکثر 100 کاربر موجود است. هزینه طرح پرداخت شده 9.99 دلار در ماه برای حداکثر 1000 مخاطب است که سالانه صورتحساب می شود. اگر بیش از 20000 مخاطب را مدیریت می کنید، باید برای قیمت گذاری سفارشی با تیم BIGContacts صحبت کنید.

8. Pipedrive

CRM example screenshot of Pipedrive homepage

منبع تصویر

Pipedrive یک CRM فروش و ابزار مدیریت خط لوله است که برای تیم های کوچک ایده آل است. این نرم افزار دارای ویژگی هایی برای ردیابی عملکرد، مدیریت معاملات، پیش بینی درآمد و خودکارسازی وظایف تکراری است. Pipedrive به طور خودکار خط لوله شما را تجسم می کند تا بتوانید تشخیص دهید که تلاش شما باید در کجا متمرکز شود.

Pipedrive شامل پیش‌بینی فروش و ادغام است، بنابراین می‌توانید ابزارهای فعلی خود مانند Mailchimp یا Zapier را با CRM خود جفت کنید. همچنین یک ویژگی امنیتی وجود دارد که نحوه استفاده از داده های کسب و کار شما را روشن می کند.

نمونه ای از Pipedrive در حال استفاده: داده ها و امنیت خود را ردیابی کنید

از Pipedrive برای پیگیری داده‌ها و امنیت خود استفاده کنید – این نرم‌افزار همه راه‌هایی را که از طریق آن به داده‌های شرکت شما دسترسی پیدا می‌کند و افرادی که به آن دسترسی دارند نظارت می‌کند. شناسایی کاربران و فعالیت های مشکوک در زمان واقعی، همه از طریق یک داشبورد امنیتی واحد. اعلان‌هایی را تنظیم کنید که به شما در مورد زمان و مکان ورود کاربر به سیستم هشدار دهند. در نهایت، قوانین سفارشی برای اقدامات ایمن (مانند دسترسی محدود به زمان) ایجاد کنید تا داده های CRM خود را ایمن نگه دارید.

آزمایش آن

مجموعه ابزار هوش مصنوعی Pipedrive بسیار مفید است. متوجه شدم که دستیار فروش هوش مصنوعی می‌تواند بینش‌های عملی ارائه دهد و بهترین اقدامات بعدی را برای معاملات توصیه کند، که به شما کمک می‌کند تصمیم‌های به موقع و آگاهانه بگیرید.

مولد ایمیل هوش مصنوعی همچنین در ایجاد ایمیل‌های فروش قانع‌کننده از طریق اعلان‌های ساده مؤثر است، که به غلبه بر بلوک نویسنده و شخصی‌سازی پیام‌ها در مقیاس کمک می‌کند.

من همچنین متوجه شدم که ویژگی خلاصه‌های ایمیل هوش مصنوعی صرفه‌جویی زیادی در زمان می‌کند، زیرا رشته‌های ایمیل طولانی را به خلاصه‌های مختصر فشرده می‌کند، و علایق رهبر را شفاف می‌کند و گام‌های قابل قبولی را برای برداشتن پیشنهاد می‌کند.

قیمت

یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه در دسترس است. طرح های پرداخت شده عبارتند از:

این طرح‌ها سالانه صورت‌حساب می‌شوند.

9. Freshworks

CRM example screenshot of freshworks homepage

منبع تصویر

Freshworks یک CRM فروش و پلت فرم تعامل با مشتری است که از هوش مصنوعی برای کمک به تیم های فروش و بازاریابی شما برای ارائه تجربیات شخصی مشتری استفاده می کند. Freshworks به دو بخش Sales Cloud و Marketing Cloud تقسیم می شود.

ابر فروش به جذب سرنخ، صلاحیت سرنخ و تعامل در معامله کمک می‌کند. همچنین از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی فروش و پیش‌بینی اقداماتی که نمایندگان باید با مشتریان احتمالی انجام دهند، استفاده می‌کند.

Cloud بازاریابی به شما کمک می‌کند مکالمات خودکار با مشتریان را از طریق یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی انجام دهید. همچنین جزئیات مربوط به رفتار و تعامل مخاطب را آشکار می کند تا بتوانید تعیین کنید که تلاش های خود را کجا متمرکز کنید و چگونه کمپین ها و تجربیات بسیار هدفمند ایجاد کنید.

نمونه ای از Freshworks در حال استفاده: تراز کردن فروش و بازاریابی

تراز فروش و بازاریابی برای موفقیت بسیار مهم است از هر کسب و کاری یک CRM مانند Freshworks این قدرت را دارد که تیم‌های فروش و بازاریابی شما را برای افزایش بهره‌وری، بهبود همکاری و بهبود تجربه مشتری هماهنگ کند.

FreshWorks داده های تماس و نامزدی را در یک مکان واحد سازماندهی و به روز می کند-به لطف ویژگی ابر مشتری برای زندگی-بنابراین نمایندگان فروش و بازاریابان دقیقاً می دانند که چه کسی را هدف قرار می دهند.

آزمایش آن

Freshworks یک دستیار AI (یا مربی ، ایجاد کرد. بسته به مورد استفاده) به نام Freddy AI ، که به مشتریان و کارمندان کمک می کند تا بهره وری خود را تقویت کنند. من واقعاً خدمات شخصی خود را دوست دارم ، که به نمایندگی های فروش اجازه می دهد تا چت های هوشمند را مستقر کنند تا سریعاً مسائل مشتری را 24/7 حل کنند. این زمان را برای تکرارهای پشتیبانی آزاد می کند تا روی کارهای پیچیده تر متمرکز شود.

Freddy Copilot برای کارمندان مفید است زیرا می تواند موضوعات و مباحث را خلاصه کند ، مراحل بعدی را پیشنهاد کند و کارهای تکراری را با دستورالعمل های مکالمه انجام دهد. و Freddy Insights بینش های AI را ارائه می دهد که به کارمندان نمای 360 درجه ای در عملکرد خود می دهد ، بنابراین می توانند هرگونه مسئله را برطرف کرده و فرصت های مناسب را نشان دهند.

قیمت

یک آزمایش رایگان 21 روزه در دسترس است. برنامه های پرداخت شده عبارتند از:

  • رشد. 9 $/کاربر/ماه.
  • Pro. 39 $/کاربر/ماه.
  • شرکت . 59 دلار/کاربر/ماه.
  • به علاوه. 19 دلار در ماه.
  • حرفه ای. 49 دلار در ماه.
  • شرکت . 99 دلار در ماه.

این برنامه ها سالانه صورتحساب می شوند.

10. activecampaign

CRM example screenshot of ActiveCampaign homepage

منبع تصویر

ActiveCampaign یک پلت فرم اتوماسیون تجربه مشتری و CRM با تعدادی از کارها و کارکردهای شغلی است که می توانید در رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، چت زنده ، پیام کوتاه و موارد دیگر به صورت خودکار انجام دهید. بیش از 300 ادغام – مانند Shopify ، Facebook و WordPress – وجود دارد که می توانید از آنها برای تنظیم CRM متناسب با نیازهای خاص خود استفاده کنید.

ActiveCampaign باعث می شود تا به اشتراک گذاری داده های متقاطع داده های چرخه عمر مشتری آسان شود و از آن برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد تعامل شما با مشتریان استفاده کنید (به عنوان مثال ، چه محتوایی را باید برای آنها ارسال کنید ، چه موقع دسترسی پیدا کنید و چه کانال را برای استفاده از آن استفاده کنید).

ActiveCampaign همچنین به شما کمک می کند تا مشتریان خود را به صورت فردی بهتر بشناسید و با ردیابی ترجیحات خریدار ، تعامل ، رفتار و صفات منحصر به فرد آنها را به طور مؤثر تقسیم کنید.

این ، به همراه سایر ویژگی هایی مانند کمپین ها و پیام های قابل تنظیم ، به شما امکان می دهد همه ارتباطات را با چشم انداز و مشتریان شخصی سازی کنید.

نمونه ActiveCampaign در حال استفاده: تجربیات مشتری را شخصی سازی کنید

CRM به طور جداگانه داده های مربوط به مشتریان خود را سازماندهی می کند – و CRM مانند ActiveCampaign استفاده از این داده ها را برای ایجاد تجربیات مشتری شخصی آسان می کند.

ActiveCampaign از یادگیری ماشین برای خودکارسازی شخصی سازی در کانال های مختلف استفاده می کند. با رشد کسب و کار شما ، می توانید به خودکار کردن این تجربیات یک به یک ادامه دهید تا اطمینان حاصل کنید که هر مشتری احساس می کند فردی است که برای تجارت شما مهم است.

ActiveCampaign همچنین دارای برچسب های شخصی سازی و زمینه های معامله . این ویژگی ها به شما امکان می دهد محتوای متناسب و پویا را به کمپین ها ، ایمیل ها ، پیامک ها ، فرم های وب ، پیام های پیگیری و موارد دیگر اضافه کنید ، و به شما امکان می دهد همه ارتباطات را با هر فرد تنظیم کنید.

آزمایش آن

وقتی وارد قابلیت های هوش مصنوعی فعال اکتیكامپین شدم ، آنها را پیدا کردم. سازنده اتوماسیون دارای هوش مصنوعی به طرز چشمگیری بصری و کارآمد است. این ویژگی اقدامات انعطاف پذیر را با AI مکالمه و یک رابط کاربری درگ و رها کردن کاربر دوستانه ترکیب می کند تا به شما در ایجاد کمپین های ایمیل و پیام کوتاه خودکار کمک کند.

تمام کاری که

شما باید انجام دهید این است که بصری سفری را که می خواهید مشتریان خود را در آن سوار کنید ، به محرک ها و نقاط لمسی اضافه کنید و وقتی می خواهید به مرحله اجرا برسد ، برنامه ریزی کنید.

ویژگی AI تولیدی من را نیز تحت تأثیر قرار داد. این سیستم با تنها چند ورودی در پایان من ، محتوای ایمیل جذاب و مربوطه را پیشنهاد می کند که به خوبی با مخاطب هدف از پیش تعریف شده من طنین انداز است. این یک تن وقت را صرفه جویی کرد و شخصی سازی کمپین من را بهبود بخشید.

من همچنین ویژگی پیش بینی کننده ارسال نامه الکترونیکی را مورد بررسی قرار دادم ، که از هوش مصنوعی برای تعیین زمان بهینه برای ارسال ایمیل بر اساس رفتار و الگوهای تعامل مخاطبین استفاده می کند. این منجر به نرخ باز بالاتر برای کمپین های ایمیل می شود ، که می تواند ROI را بهبود بخشد.

قیمت

یک آزمایش رایگان 14 روزه در دسترس است. برنامه های پرداخت شده برای بستر CRM و تعامل فروش شامل موارد زیر است:

این برنامه ها سالانه صورتحساب می شوند.

11. بستن

CRM example screenshot of Close homepage

منبع تصویر

به طور خاص برای مشاغل کوچک و متوسط ​​، نزدیک یک رویکرد ساده و کارآمد برای مدیریت تعامل مشتری ، ردیابی فعالیت های فروش و بهینه سازی گردش کار ارائه می دهد.

این پلتفرم ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل ، تلفن و پیام کوتاه را یکپارچه می کند ، که به شما امکان می دهد تمام ارتباطات خود را از یک مکان کنترل کنید و زمان صرف شده برای تعویض بین ابزارهای مختلف و افزایش کارایی کلی را کاهش دهید.

بستن همچنین وظایف تکراری مانند پیگیری ها ، یادآوری ها و ورود داده ها را خودکار می کند ، که تضمین می کند که هیچ منجر به ترک ها نمی شود و می توانید روی آنچه انجام می دهید تمرکز کنید.

مثال نزدیک در u se: تماس داخلی

یکی از ویژگی های برجسته Close ، قابلیت تماس داخلی آن است که نحوه عملکرد تیم های فروش خود را با استفاده از سرماخوردگی و مدیریت تعامل با مشتری تغییر می دهد. به عنوان مثال ، من دریافتم که با نزدیک ، می توانید با استفاده از فناوری VoIP ، مستقیماً در داخل سیستم عامل تماس بگیرید و دریافت کنید. این نیاز به سیستم های تلفن خارجی را از بین می برد و تمام سوابق ارتباطی را متمرکز می کند.

هر زمان که از طریق نزدیک تماس بگیرید ، این پلتفرم به طور خودکار تماس را ردیابی و ثبت می کند ، داده های ارزشمندی را در مورد مدت زمان تماس ، نتایج و اقدامات پیگیری ارائه می دهد. تماس ها همچنین می توانند برای اهداف مرجع یا آموزش آینده ثبت و ذخیره شوند.

آزمایش آن

در طی فرآیند آزمایش ، بستن gpt برای من ایستاد. این مانند chatgpt است ، اما متناسب با تولید سریع لیست های جستجوی فروش ، خلاصه روابط مشتری و ایجاد برنامه های جلسه ، از جمله موارد دیگر است. من همچنین عاشق ویژگی دستیار تماس هستم که به طور خودکار تمام تماس های مشتری (و سرماخوردگی) را برای کمک به تیم های فروش به تولید می رساند و خلاصه می کند.

ابزارهای رایگان هوش مصنوعی نزدیک نیز بسیار مناسب بودند. ژنراتور ایمیل سرد ، مولد خط موضوع و نویسنده ایمیل هوش مصنوعی به منظور ایجاد خودکار ایمیل های شخصی و مرتبط طراحی شده است که نرخ باز و پاسخ را افزایش می دهد و روند دسترسی را مقیاس می کند.

قیمت

یک آزمایش 14 روزه رایگان در دسترس است. برنامه های پرداخت شده عبارتند از:

  • راه اندازی . 49 دلار/کاربر/ماه.
  • حرفه ای . 99 دلار/کاربر/ماه.
  • شرکت . 139 دلار/کاربر/ماه.

این برنامه ها سالانه صورتحساب می شوند.

12. netsuite

CRM example screenshot of Netsuite homepage > >

منبع تصویر < /a>

NetSuite یک راه حل جامع CRM است که توسط NetSuite Oracle ارائه شده است. این پلتفرم طراحی شده برای مشاغل در هر اندازه ، این پلتفرم دیدگاه پرنده ای از مشتریان خود را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد کل چرخه عمر مشتری را مدیریت کنید ، از تولید سرب گرفته تا ردیابی فرصت ، خدمات به مشتری و مدیریت سفارش.

به عنوان بخشی از مجموعه گسترده NetSuite ERP ، این ابزار یکپارچه با سیستم های مالی ، موجودی و تجارت الکترونیک ادغام می شود و یک بستر یکپارچه برای مدیریت کلیه عملیات تجاری ارائه می دهد. NetSuite فرایندهای اصلی فروش مانند واگذاری سرب ، پیش بینی فروش و مدیریت قلمرو را خودکار می کند. این کار دستی را کاهش می دهد ، کارآیی را افزایش می دهد و اطمینان می دهد که می توانید بر ایجاد روابط محکم با مشتریان و بسته شدن معاملات تمرکز کنید.

نمونه ای از NetSuite در حال استفاده: اتوماسیون نیروی فروش

قابلیت های اتوماسیون نیروی فروش NetSuite (SFA) برای ارتقاء اثربخشی و بهره وری تیم های فروش طراحی شده است. به عنوان مثال ، این پلتفرم با ضبط اطلاعات دقیق در مورد چشم انداز و ردیابی پیشرفت آنها از طریق خط لوله فروش ، به شما کمک می کند تا سرب و فرصت ها را مدیریت کنید. این به شما امکان می دهد وضعیت های سرب را به راحتی مشاهده و به روز کنید ، اطمینان حاصل کنید که هیچ فرصت معامله ای نادیده گرفته نمی شود.

NetSuite همچنین ابزارهای پیش بینی قوی را ارائه می دهد که باعث افزایش فروش در آینده می شود ، که به شما کمک می کند تا منابع را برنامه ریزی کرده و موجودی را به طور مؤثر مدیریت کنید. این پیش بینی های فروش را می توان بر اساس داده های زمان واقعی تنظیم کرد ، که باعث می شود آنها بسیار قابل اعتماد باشند.

آزمایش آن

وقتی من قابلیت های هوش مصنوعی NetSuite را آزمایش کردم ، من از اینكه چقدر آنها در تقویت جنبه های مختلف گردش کار بازاریابی و فروش مؤثر بودند ، تحت تأثیر قرار گرفتم. به عنوان مثال ، ویژگی پردازش فاکتور AI محور می تواند کل فرآیند صورتحساب ، از استخراج داده ها تا ردیابی پرداخت را به صورت خودکار انجام دهد ، که به طور قابل توجهی تلاش دستی را کاهش می دهد و خطاها را به حداقل می رساند.

ابزار تولید محتوا برجسته دیگری بود. فهمیدم که با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ، NetSuite می تواند محتوای شخصی شده را برای ارتباطات مشتری و کمپین های بازاریابی ایجاد کند. توانایی تولید محتوای مرتبط و جذاب بر اساس داده ها و رفتار مشتری ، یک تغییر دهنده بازی در هنگام بهبود نرخ تعامل و تبدیل است.

قیمت گذاری

کاربران می توانند برای هزینه مجوز سالانه در NetSuite CRM مشترک شوند ، که تعداد کاربران ، پلت فرم اصلی و ماژول های اختیاری را در بر می گیرد. برای قیمت گذاری سفارشی باید با تیم Netsuite تماس بگیرید.

CRM خود را انتخاب کنید

چندین روش برای استفاده از CRM وجود دارد – و موارد استفاده در بالا فقط تعداد انگشت شماری از آنها است. در مورد اهداف خود فکر کنید و باید CRM مناسب را برای تیم خود انتخاب کنید. سپس ، از CRM خود برای شروع روابط قوی تر با مخاطبین ، بهبود تجربه مشتری ، صرفه جویی در وقت تیم خود ، تراز کردن داده های کسب و کار و رشد بهتر استفاده کنید.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ژانویه 2021 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

<کلاس اسپانیایی = "hs-cta-node hs-cta -F1EC2FBB-806B-4C72-8201-74353690938 "id =" HS-cta-f1ec2fbb-806b-4c72-8201-743353690938 "> crm software free

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا