کسب و کار

22 الگوی ایمیل املاک برای استفاده در سال 2024

22 الگوی ایمیل املاک برای استفاده در سال 2024

این الگوهای ایمیل املاک و مستغلات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ارتباط با مشتریان احتمالی را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کنند—بدون به خطر انداختن لمس شخصی که آنها را مؤثر می‌سازد.

real estate email templates: person holding a house with a template paper airplane ready to fly

و از آنجایی که اخیراً این فرآیند را طی کرده‌ام، در واقع بیشتر این ایمیل‌ها را خودم دریافت کرده‌ام، بنابراین نکاتی را نیز در نظر گرفته‌ام که از دیدگاه خریدار/فروشنده باید در نظر داشته باشم.

Download Now: 25 Sales Email Templates  [Free Access]قالب‌ها را در ابزار بازاریابی ایمیلی مورد علاقه خود جای‌گذاری کنید (این مرکز بازاریابی، درست است؟) و ایمیل شما در عرض چند دقیقه آماده ارسال است.

نکته حرفه ای: اگر کاربر HubSpot هستید، می توانید از ژتون‌های شخصی‌سازی تا به‌طور خودکار جزئیاتی مانند نام مشتری، آدرس، یا محله مورد نظر مشتری را پر کند.

در حالی که من به شدت توصیه می کنم ابتدا نکات را بررسی کنید، با خیال راحت مستقیماً به الگوی مورد نیاز خود بروید.

نکات سریع قبل از استفاده از الگوهای ایمیل مستغلات

استفاده از ایمیل‌های الگو ممکن است آسان باشد، اما اشتباه گرفتن آنها نیز آسان است. قبل از اینکه وارد شوید، در اینجا فقط چند نکته سریع وجود دارد:

1. باز کردن خانه یا نمایش ایمیل پیگیری

چه قبلاً از طریق یک نمایشگاه خصوصی یا یک خانه باز با مشتری بالقوه رابطه برقرار کرده باشید، پیگیری هوشمندانه است. اگر دومی باشد، این ایمیل لحن فعالانه و مؤدبانه ای را برای بقیه روابط کاری شما تعیین می کند.

از آنها برای وقت خود تشکر کنید و جذاب ترین ویژگی های خانه را به آنها یادآوری کنید. سپس خانه دیگری را اذیت کنید، و آنها را رها کنید تا ببینند چه “غافلگیری” دارد. مطمئنا، آنها احتمالاً می توانند آن را آنلاین پیدا کنند، اما همچنان کنجکاو هستند که اسرار خانه را شخصاً کشف کنند.

از خریدار: من همین هفته به پنج خانه باز رفتم. یادآوری ملک (و ویژگی‌های کلیدی آن) آن (و شما) را دوباره در ذهن من قرار می‌دهد.

2. ایمیل کارشناسی محله

هیچ کس نمی خواهد برای خرید یک خانه خاص یا انتخاب یک مشاور املاک خاص تحت فشار باشد. بیان کنید که تناسب مناسب هدف اصلی شماست و مطمئناً خود را از عوامل مشتاق و سختگیر متمایز خواهید کرد.

شما همچنین به تخصص خود اشاره کرده‌اید، بدون اینکه آشکارا بگویید: “من بهترین هستم، و اگر با من کار نکنید.”

نکته حرفه ای: برای اثبات تخصصی خود، به ملکی که در نزدیکی فروخته اید پیوند دهید.

از خریدار: من دوست دارم که به تناسب اندام فکر می کنید، نه فقط فروش را. قبل از اینکه یکی را پیدا کنم که کلیک کرده بود، با چهار مشاور املاک ملاقات کردم.

3. تحت ایمیل قرارداد

این ایمیل همیشه برای خریدار ناامید کننده است، بنابراین بسیار مهم است که مشکل را حل کنید (این خانه دیگر برای فروش نیست) و به سرعت به سمت راه حل بروید (من خانه های بیشتری برای نشان دادن به شما دارم).

یک جمله در پایان که رقابت پذیری بازار را تأیید می کند، احساس فوریت را ایجاد می کند. این درک شما را از بازار املاک و مستغلات منحصر به فرد در منطقه خود نشان می دهد، که به قدرت شما کمک می کند.

از خریدار: این اتفاق برای من خیلی وقت‌ها رخ داده است، و هیچ‌وقت از دردش باز نمی‌ماند. بعد از بار سوم یا چهارم، وعده نمایش زودهنگام باعث می‌شود که از دست شما بخورم!

Real estate email template example for under contract properties

4. ایمیل فهرست جدید

مشتریان می‌توانند به راحتی در سایت‌هایی مانند Zillow یا Redfin به خانه‌های جدید دسترسی داشته باشند، بنابراین برای جذاب و ارزشمند کردن این ایمیل‌ها سخت‌تر تلاش کنید. از منابعی که فقط در اختیار مشاوران املاک دارای مجوز است استفاده کنید تا خانه هایی را به آنها نشان دهید که در هیچ جای دیگری نمی توانند پیدا کنند.

از خریدار: در حال ارسال لیست‌هایی که نمی‌توانستم آن را پیدا کنم احساس صبح کریسمس می‌کردم. مخصوصاً بعد از گشت و گذار در چند تاد.

به من نشان دهید که می‌دانید به دنبال چه هستم و من مال شما هستم.

5. ایمیل با نرخ بهره کم

این ایمیل برای برقراری ارتباط مجدد با مشتریان قبلی یا پرورش مشتریان جدید عالی است. اگر مشتریان فعلی دارید که در یک منطقه کم موجودی خرید می کنند، این ایمیل را برای مشتریان قبلی که در آن محله یا اطراف آن زندگی می کنند ارسال کنید. شما هرگز نمی دانید چه کسی را ممکن است وسوسه کنید که حرکت دهید.

این ایمیل را از احساس “فروشندگی” دور نگه دارید و با پیشروی در مورد اینکه چقدر این نرخ‌ها می‌توانند برای فروشنده سودمند باشند و آن را با اخبار یا رویدادهای محلی شخصی‌سازی کنید.

از خریدار: در این اقتصاد؟ می دانم، می دانم.

اما در مواقع افزایش نرخ بهره، می‌توانید به جای آن افزایش قیمت مسکن را جایگزین کنید، و من به همان اندازه کنجکاو خواهم بود.

6. ایمیل حفظ مشتری

فروشنده معمولی از زمان فروش خانه خود دو بار نماینده خود را توصیه کرده است. حدود 27 درصد از فروشندگان از زمان فروش خانه خود چهار بار یا بیشتر به نماینده خود توصیه کردند. می توانید با درخواست از مشتریان فعلی خود برای ارجاع، تعداد مشتریان بالقوه خود را افزایش دهید.

اطلاعاتی مانند افزایش ارزش خانه و معاملات محلی محصولات/خدمات خانگی شما را در ذهن خریداران دفعه بعد که نقل مکان می کنند یا درخواست معرفی می کنند، نگه می دارد.

از خریدار: دو سال بعد، من هنوز ایمیل‌های مشاور املاکم را باز می‌کنم.

من دوست دارم در مورد رویدادهای محلی یا مغازه‌ها و رستوران‌هایی که شاید در غیر این صورت پیدا نمی‌کردم اطلاعاتی داشته باشم.

در عوض، من قطعاً او را به دوستان و خانواده معرفی کرده ام. (و اکنون به شما نیز! سلام، LaNita!)

7. ایمیل گواهی

خرید خانه یک تجربه احساسی است. با یک گواهی انتخاب شده با دقت از یک مشتری مورد علاقه، به این احساسات ضربه بزنید.

بیشتر مشتریان از ارائه یک بررسی درخشان (مخصوصاً بلافاصله پس از بسته شدن یکپارچه و موفقیت آمیز) خوشحال خواهند شد. همچنین می توانید از بازبینان Yelp بپرسید که آیا می توانید از توصیفات آنها در بازاریابی ایمیلی آینده استفاده کنید.

از خریدار: پیوندی به خانه‌ای که فروخته‌اید (به همراه گواهینامه) اضافه کنید و این قطعاً روی من کار می‌کند.

اثبات اجتماعی به دلایلی مؤثر است.

8. قالب ایمیل با تشکر

خریداران خانه هنگام خرید یا فروش خانه انتخاب های زیادی دارند و شما را انتخاب کردند! قدردانی خود را با یک یادداشت تشکر و یک هدیه کوچک نشان دهید. دسته‌های گل، بطری‌های شراب، و شام‌های رایگان، نشانه‌هایی از قدردانی هستند که بسیار کمک می‌کنند.

خریدارانی که برای اولین بار خانه می‌خرند، می‌توانند به‌ویژه از میزان ایمیل‌های ناخواسته و جعلی که پس از بسته شدن دریافت می‌کنند غرق شوند. پیشنهاد دهید در چند هفته اول به عنوان صاحب خانه جدید برای تجربه مشتری فوق العاده به آنها کمک کنید.

از خریدار: ملاک من همچنین به من و همسرم درباره ده‌ها پیشنهاد ضمانت‌نامه ساختگی که دریافت خواهیم کرد، هشدار داد.

این نکات کوچک ممکن است برای شما زیاد به نظر نرسد، اما برای یک خریدار خانه برای اولین بار، نگرانی کمتری در انبوهی از نگرانی‌ها وجود دارد.

9. خبرنامه ایمیل املاک و مستغلات

مهمترین بخش خبرنامه املاک و مستغلات این است که توجه خواننده شما را با یک موضوع عالی جلب کند. حتی اگر مشتری شما در حال حاضر به دنبال فروش نباشد، این خط موضوع آنها را وسوسه می کند که باز شوند.

آن را با دلایل قانع‌کننده و فراخوانی برای اقدامی که به آنها مرحله بعدی مشخص می‌دهد، دنبال کنید. این ایمیل را تا حد امکان شخصی کنید و برای خواننده ارزشمند کنید تا دفعه بعد نیز مشارکت آنها را به دست آورید.

از خریدار: به این فکر کنید که چرا یک خریدار حتی به خبرنامه شما اهمیت می دهد.

ملاک من پیوندهایی به مقالاتی می فرستد که به من در مورد حقوق صاحبان سهام، پروژه های DIY یا ماشین حساب هایی که به من در درک امتیازات اعتباری کمک می کنند، می آموزد. حتی دو سال بعد، من هنوز گهگاه آنها را می خوانم!

Real Estate email template example of newsletter

10. Open House یا نمایش ایمیل تشکر

با ارائه خانه‌های جایگزین برای مشاهده مشتری، می‌توانید در زمانی که بازار داغ است، حرکت خود را ادامه دهید. این احتمال وجود دارد که خانه ای که امروز مشاهده می کنند، فردا فروخته شود. با استفاده از این الگو، زمانی را تلف نخواهید کرد که مشتریان خود را به مجموعه بعدی خانه‌های فروش علاقه مند کنید.

از خریدار: خانه‌ها تحت قرارداد آنقدر به‌سرعت وقتی به دنبال آن بودم، احساس می‌کردم که باید در هر نمایشی بپرم.

ممکن است ذکر تعداد روزهای موجود در بازار کمی ابلهانه به نظر برسد، اما باعث می‌شود روی آن فهرست‌ها خیلی سریع کلیک کنم!

Real estate email templates showing new listings

11. ایمیل پیگیری یک ساله

از ایمیل پیگیری یک ساله برای ایجاد ارجاعات و حفظ ارتباط با مشتریان قدیمی استفاده می شود. مشتریان سابق منابع بسیار خوبی برای ارجاع هستند و تماس ماندن با آنها ممکن است به آنها کمک کند دفعه بعد که به دنبال خرید یا فروش ملک هستند شما را به خاطر بسپارند.

اولین سالگرد خرید خانه را به مشتری تبریک بگویید و آنها را تشویق کنید تا در صورت نیاز به کمک با شما تماس بگیرند. همچنین از آنها دعوت کنید تا خدمات شما را به یکی از دوستان، اعضای خانواده یا همکار خود که ممکن است برای خرید یا فروش خانه در بازار باشد، ارجاع دهند. به هر حال، 90٪ از خریداران گزارش می دهند که آنها دوباره از نماینده خود استفاده می کنند یا نماینده خود را به دیگران توصیه می کنند.

از خریدار: این را نادیده نگیرید! سالگرد خانه جدیدم در ذهن من نبود، بنابراین دریافت یک ایمیل پیگیری یک ساله در واقع یک یادآوری احساسی کوچک خوب بود.

(ملک من نیز سالگرد ازدواجم را به یاد من می اندازد! خوب، LaNita!)

12. درخواست بازخورد خانه باز

به‌عنوان نماینده فروشنده، درخواست بازخورد از خریداران احتمالی در مورد خانه باز که در آن شرکت کرده‌اند به شما این امکان را می‌دهد تا به ذهن خریداران خانه وارد شوید.

بازخورد به شما کمک می‌کند تعیین کنید که آیا قیمت فهرست منطقی است و آیا خانه به سرعت به فروش می‌رسد.

به‌عنوان نماینده خریدار، درخواست بازخورد به شما کمک می‌کند تا پیشنهادات آینده را تنظیم کنید.

از خریدار: هیچ چیز خسته‌کننده‌تر از دریافت فهرست‌های ارسالی که با آنچه شما به دنبال آن هستید مطابقت ندارد، نیست.

پرسیدن نظرات من تنها کاری بود که لازم بود تا من یک بار مشاور املاک را تغییر دهم!

13. ایمیل پیگیری برای روشن کردن نیازهای خریدار

پرسیدن از مشتریان بالقوه خود برای روشن کردن سؤالات در مورد نیازهای آنها و آنچه در خانه به دنبال آن هستند، به شما کمک می کند تا محدوده خانه هایی را که به مشتریان بالقوه نشان می دهید محدود کنید.

از خریدار: شما آزاردهنده نیستید. من دوست داشتم به سوالاتی از این دست پاسخ دهم!

این نه تنها نشان داد که مشاور املاک به من توجه می کند، بلکه بهانه ای به من داد تا به خانه رویایی خود فکر کنم.

14. ایمیل پیش تأیید به خریدار احتمالی

پیش تأیید به فروشندگان نشان می‌دهد که خریداران بالقوه می‌توانند تأمین مالی دریافت کنند. همچنین به خریداران و مشاوران املاک کمک می کند تا محدوده قیمت و محدوده مالیاتی بهینه را برای جستجوی ملک خود تعیین کنند. گزینه های خریدار را محدود می کند و فرآیند انتخاب را کارآمدتر می کند.

از خریدار: خرید خانه احساس بسیار زیادی دارد.

دادن یک اولین قدم ساده به من باعث می‌شود تا بتوانم اقدامی انجام دهم.

و اگر برای شروع به من یک پیوند یا یک فرد مخاطب بدهید؟ تو قبلا مرا وادار به حرکت کردی (Pun در نظر گرفته شده است.)

1. ایمیل فهرست منقضی شده (اگر نماینده لیست نیست)

وقتی یک فهرست منقضی می‌شود، فروشندگان اغلب احساس می‌کنند به آنها خیانت شده، ناامید می‌شوند و نگران پیامدهای مالی آن هستند.

هدف این ایمیل تأیید احساسات آنها، بیان مجدد مشکل و ارائه یک راه حل منحصر به فرد است. این ایمیل را کوتاه و با حقایق مشخص نگه دارید که ثابت می کند می دانید چه کاری انجام می دهید.

این افراد بالقوه نمی خواهند اظهارات شیوا در مورد اینکه چگونه به آنها کمک می کنید خانه رویایی خود را پیدا کنند. آنها می خواهند بدانند که شما می توانید خانه آنها را سریع و با قیمت مناسب بفروشید.

از فروشنده: با توضیح (به طور خاص) کاری که شما متفاوت از نماینده من انجام خواهید داد، به من امیدوار باشید و من فقط به تیم شما تغییر می کنم.

در حالی که الگو خواستار داده‌هایی درباره تعداد خانه‌هایی است که فروخته‌اید، یک پیوند واحد به ملکی که واقعاً فروخته‌اید می‌تواند به همان اندازه تأثیرگذار باشد. (به خصوص اگر شبیه من باشد.)

2. ایمیل فهرست منقضی شده (If Listing Agent)

ناراحتی طبیعی فروشنده خود را تصدیق کنید، اما عذرخواهی نکنید. شما تمام تلاش خود را برای فروش ملک او انجام داده اید.

با توضیح مزایای ماندن با شما به جای کار با یک نماینده جدید، اعتماد به نفس خود را نشان دهید. واضح، مختصر باشید و به احساسات تکیه نکنید.

با یک تماس برای اقدام به پایان برسانید که آنها را تشویق می‌کند تا زمانی را با شما رزرو کنند تا در مورد موضوع عمیق‌تر صحبت کنند.

از فروشنده: در اعماق من می دانم که این تقصیر شما نیست ، اما بخشی از من شما را سرزنش می کند.

دادن یک جدول زمانی واضح و توضیح آنچه که شما متفاوت انجام خواهید داد به من کمک می کند تا ببخشید و فراموش کنم. فقط مطمئن شوید که این قول می توانید نگه دارید.

3. الگوی ایمیل مبتنی بر داده

%0A%0A

%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%D8%B8%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%D8%A8%D9%87%D9%85%20%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF”>

از فروشنده: حتی اگر من به فکر فروش نبودم ، دانستن اینکه خانه هایی مانند من برای فروش بذر چه می فروشند.

کنجکاوی باعث می شود که جلسه ای را برنامه ریزی کنم تا بدانم که اموال من چه ارزش دارد.

اگر یک ویژگی مشابه را فروخته اید ، آن را در ایمیل پیوند دهید تا همه آن واقعی به نظر برسد.

4. ایمیل به فروشندگان بالقوه

آنها را با اطلاعاتی در مورد اینکه خانه آنها به جای اینکه بلافاصله اطلاعات را به آنها بدهد چقدر ارزش دارد ، اذیت کنید. این باعث می شود که آنها از طریق تلفن در جایی که می توانید در مورد اهداف آنها اطلاعات بیشتری کسب کرده و آنچه را که می توانید ارائه دهید در عوض به اشتراک بگذارید.

می خواهید مایل اضافی بروید؟ همه اینها را از طریق یک ایمیل ویدیویی برای یک پیام شخصی که به زودی فراموش نمی کنند بگویید.

از فروشنده: این ممکن است مانند یک عکس طولانی به نظر برسد ، اما شبیه این است که چگونه Realtor من خانه فعلی من را پیدا کرد!

اگر خانه همسایه را فروخته باشید و می توانید به آنها بگویید که برای چه چیزی پیش رفته است ، این امر به ویژه مؤثر است.

5. من یک خریدار دارم

موضوع: من یک خریدار برای خانه شما دارم.

send-now-hubspot-sales-bar < /span>

چیزی در مورد خریدار آماده خرید ، باعث می شود صاحب خانه بخواهد بفروشد. حتی اگر آنها قبلاً آن را در نظر نگرفتند ، داشتن یک معامله آماده فقط ممکن است بذر را کاشت کنید.

و این واقعیت که ملک همسایه آنها مناسب بود (و به سرعت فروخته می شود) به این معنی است که احتمالاً آنها نیز خواهد بود.

از فروشنده: این ایمیل واقعی است که Realtor من برای یافتن خانه من استفاده می کرد!

در آن زمان ، به نظر می رسید که کار زیادی برای پرداخت بعید است ، اما فقط یک صاحب خانه مایل را برای موفقیت می طلبد.

6. پیشنهاد ارزیابی خانه

ارسال فروشندگان بالقوه یک پیشنهاد ارزیابی خانه به آنها نشان می دهد که شما آماده هستید تا به طور رسمی روند فروش خانه خود را شروع کنید.

اگرچه فقط یک تحلیل مقایسه ای بازار ارزش بازار خاصی را به فروشندگان می دهد ، اما می توانید منجر به شروع کار خود با یک تخمین شود.

از فروشنده: فقط به من اطلاع دهید که درخواست من را دیدید و روی آن کار می کنید ، شما را مایل جلوتر از Realtors می کند که به من اجازه می دهند هفته ها بدون پاسخ بنشینم.

این نوع ارتباطات یک برد آسان است!

7. خانه همسایه شما فقط فروخته شده است

موضوع

موضوع: [آدرس] فقط فروخته شده! ملک شما نیز می تواند!

send-now-hubspot-sales-bar

هنگامی که یک ملک همسایه فروخته می شود ، صاحبان خانه به طور طبیعی در مورد آنچه خانه آنها می تواند ارزش داشته باشد کنجکاو می شوند.

یک ایمیل به موقع می تواند فقط چیزی باشد که آنها را متقاعد می کند تا پیدا کنند.

به علاوه ، چشم انداز فروش بالاتر از درخواست قیمت به طور طبیعی امیدها و رویاهای چشم انداز را نشان می دهد.

از فروشنده: این فقط برای من اتفاق افتاد! خانه همسایه من بیش از 30 ٪ بیشتر از آنچه پرداخت کردم در لیست قرار می گیرد.

البته ، من الان به دنبال فروش نیستم … درست است؟ اما پیدا کردن این مسئله ضرری ندارد ، درست است؟

8. ارائه نکاتی برای کمک به فروشنده برای جذب خریداران

نکاتی برای فروشندگان برای جذب خریداران و ارائه ارتباط آنها با مناظر و طراحان داخلی به آنها کمک می کند تا آماده شوند تا این ملک در بهترین شرایط خود ارائه شود و خانه باز یک موفقیت است.

از فروشنده: من دوست دارم دست به دست هم بدهم ، بنابراین وقتی Realtor من مقالات بهبود خانه DIY را برای من ارسال می کند ، واقعاً قدردانی می کنم.

سایر صاحبان خانه ترجیح می دهند پول را از زمان سرمایه گذاری کنند ، بنابراین پیشنهاد ارتباط با یک حرفه ای ترجیح داده می شود.

ایمیل را به چشم انداز خود تنظیم کنید ، و آنها به احتمال زیاد ورودی شما را با ارزش می دانند. اگر آنها آن را ارزشمند بدانند ، احتمالاً وقتی زمان فروش مجدد است ، شما را به یاد می آورند!

با مشتری های بالقوه خلاق شوید.

از آن چشم اندازهای “فقط به دنبال” سرمایه گذاری کنید و آنها را با سایر خصوصیات وسوسه انگیز در همان منطقه و دامنه قیمت به حالت خریدار تغییر دهید.

صندوق ورودی خریدار و فروشنده هر روز با ایمیل ها غرق می شوند ، اما نمایندگان املاک و مستغلات توانایی منحصر به فرد و قدرتمندی برای ارسال نامه ای دارند که بلافاصله مشتری و چشم انداز باز می شوند. تأثیر هر پیام را با الگوهای ایمیل بالا به حداکثر برسانید.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در فوریه 2021 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

New Call-to-Action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا