22 الگوی ایمیل املاک برای استفاده در سال 2024
22 الگوی ایمیل املاک برای استفاده در سال 2024
این الگوهای ایمیل املاک و مستغلات به گونهای طراحی شدهاند که ارتباط با مشتریان احتمالی را سریعتر و آسانتر میکنند—بدون به خطر انداختن لمس شخصی که آنها را مؤثر میسازد.
و از آنجایی که اخیراً این فرآیند را طی کردهام، در واقع بیشتر این ایمیلها را خودم دریافت کردهام، بنابراین نکاتی را نیز در نظر گرفتهام که از دیدگاه خریدار/فروشنده باید در نظر داشته باشم.
قالبها را در ابزار بازاریابی ایمیلی مورد علاقه خود جایگذاری کنید (این مرکز بازاریابی، درست است؟) و ایمیل شما در عرض چند دقیقه آماده ارسال است.
نکته حرفه ای: اگر کاربر HubSpot هستید، می توانید از ژتونهای شخصیسازی تا بهطور خودکار جزئیاتی مانند نام مشتری، آدرس، یا محله مورد نظر مشتری را پر کند.
در حالی که من به شدت توصیه می کنم ابتدا نکات را بررسی کنید، با خیال راحت مستقیماً به الگوی مورد نیاز خود بروید.
نکات سریع قبل از استفاده از الگوهای ایمیل مستغلات
استفاده از ایمیلهای الگو ممکن است آسان باشد، اما اشتباه گرفتن آنها نیز آسان است. قبل از اینکه وارد شوید، در اینجا فقط چند نکته سریع وجود دارد:
14 ایمیل املاک و مستغلات به خریداران
- خانه باز نمایش پیگیری
- ایمیل کارشناسی محله
- ایمیل تحت قرارداد
- ایمیل فهرست جدید
- ایمیل با نرخ بهره کم
- ایمیل حفظ مشتری
- ایمیل گواهی
- ایمیل تشکر
- خبرنامه ایمیل املاک و مستغلات
- Open House یا نمایش ایمیل تشکر
- پیگیری یک ساله
- درخواست بازخورد خانه باز
- ایمیل پیگیری برای روشن شدن نیازهای خریدار
- ایمیل پیش از تأیید به خریدار احتمالی
1. باز کردن خانه یا نمایش ایمیل پیگیری
موضوع: از آشنایی با شما در [آدرس خیابان]
خوشحالم
سلام [Prospect]،
دیدار با شما در [آدرس] آخر هفته گذشته بسیار عالی بود. امیدوارم حس خوبی نسبت به خانه و [منافع ملک – یعنی استخر عالی، اتاق خواب اصلی بزرگ، منظره زیبا] داشته باشید. اگر می توانم به هر سوالی پاسخ دهم به من اطلاع دهید.
اگر به این محله علاقه دارید، ملک دیگری در این نزدیکی وجود دارد. بسیاری از ویژگی های شگفت انگیزی را دارد که [آدرس] دارد، با چند شگفتی! خوشحال می شوم این هفته یک نمایش خصوصی برای شما راه اندازی کنم.
باز هم از حضور شما متشکریم!
با احترام،
[نام شما]
چه قبلاً از طریق یک نمایشگاه خصوصی یا یک خانه باز با مشتری بالقوه رابطه برقرار کرده باشید، پیگیری هوشمندانه است. اگر دومی باشد، این ایمیل لحن فعالانه و مؤدبانه ای را برای بقیه روابط کاری شما تعیین می کند.
از آنها برای وقت خود تشکر کنید و جذاب ترین ویژگی های خانه را به آنها یادآوری کنید. سپس خانه دیگری را اذیت کنید، و آنها را رها کنید تا ببینند چه “غافلگیری” دارد. مطمئنا، آنها احتمالاً می توانند آن را آنلاین پیدا کنند، اما همچنان کنجکاو هستند که اسرار خانه را شخصاً کشف کنند.
از خریدار: من همین هفته به پنج خانه باز رفتم. یادآوری ملک (و ویژگیهای کلیدی آن) آن (و شما) را دوباره در ذهن من قرار میدهد.
2. ایمیل کارشناسی محله
موضوع: می دانم، [محله] محل رویایی من نیز هست.
سلام [Prospect]،
از اینکه یکشنبه گذشته در [آدرس] حضور داشتید بسیار متشکریم. از آشنایی با شما عالی بود!
اگر علاقه مند به دیدن خانه های بیشتری در این محله هستید، چند خانه وجود دارد که می خواهم به شما نشان دهم. این یک منطقه رقابتی است، اما تخصص من در خرید و فروش در [همسایگی] بی نظیر است.
قبل از اینکه به هر چیز جدی بپردازیم، دوست دارم درباره آنچه در خانه جدید به دنبال آن هستید بیشتر بدانم. من همچنین می خواهم رویکرد خود را در مورد فرآیند خرید خانه به اشتراک بگذارم تا مطمئن شوم که مناسب شما هستم. اگر میخواهید زمانی را برای ملاقات تعیین کنید، برای رزرو برنامه در تقویم من روی این پیوند کلیک کنید: [پیوند به ابزار جلسه]
با احترام،
[نام شما]
هیچ کس نمی خواهد برای خرید یک خانه خاص یا انتخاب یک مشاور املاک خاص تحت فشار باشد. بیان کنید که تناسب مناسب هدف اصلی شماست و مطمئناً خود را از عوامل مشتاق و سختگیر متمایز خواهید کرد.
شما همچنین به تخصص خود اشاره کردهاید، بدون اینکه آشکارا بگویید: “من بهترین هستم، و اگر با من کار نکنید.”
نکته حرفه ای: برای اثبات تخصصی خود، به ملکی که در نزدیکی فروخته اید پیوند دهید.
از خریدار: من دوست دارم که به تناسب اندام فکر می کنید، نه فقط فروش را. قبل از اینکه یکی را پیدا کنم که کلیک کرده بود، با چهار مشاور املاک ملاقات کردم.
3. تحت ایمیل قرارداد
موضوع: [آدرس] سریع انجام شد، اما من موارد بیشتری دارم!
سلام [Prospect]،
از علاقه شما به ملک در [آدرس] سپاسگزاریم. از ملاقات با شما خوشحال شدم. همانطور که احتمالا شنیده اید، این خانه در حال حاضر تحت قرارداد است.
می دانم که می تواند ناامید کننده باشد، اما یک خبر خوب دارم! چندین خانه دیگر در این منطقه به زودی می آیند، و من خوشحال می شوم که یک نمایش خصوصی یا اولیه فقط برای شما ترتیب دهم.
[همسایگی] در حال حاضر یک منطقه رقابتی است، اما با تخصص من، مطمئن هستم که میتوانیم خانه مناسبی برای شما پیدا کنیم.
با احترام،
[نام شما]
این ایمیل همیشه برای خریدار ناامید کننده است، بنابراین بسیار مهم است که مشکل را حل کنید (این خانه دیگر برای فروش نیست) و به سرعت به سمت راه حل بروید (من خانه های بیشتری برای نشان دادن به شما دارم).
یک جمله در پایان که رقابت پذیری بازار را تأیید می کند، احساس فوریت را ایجاد می کند. این درک شما را از بازار املاک و مستغلات منحصر به فرد در منطقه خود نشان می دهد، که به قدرت شما کمک می کند.
از خریدار: این اتفاق برای من خیلی وقتها رخ داده است، و هیچوقت از دردش باز نمیماند. بعد از بار سوم یا چهارم، وعده نمایش زودهنگام باعث میشود که از دست شما بخورم!
4. ایمیل فهرست جدید
موضوع: آماده ای برای کشیدن انگشت به سمت راست در برخی خانه ها؟
سلام [نام مشتری]،
در اینجا چند فهرست وجود دارد که فکر میکنم دوست داشته باشید. آنها معیارهای شما را برای حضور در [محله شماره 1] و [محله شماره 2] برآورده می کنند. و آنها [نیاز شماره 1]، [نیاز شماره 2] و [نیاز شماره 3] دارند.
- [خانه شماره 1]
- [خانه شماره 2]
- [خانه شماره 3]
- [خانه شماره 4]
- [خانه شماره 5]
اگر میخواهید برای هر یک از این خانهها نمایش خصوصی داشته باشید، به من اطلاع دهید. اگر هیچ کدام از اینها به نتیجه نرسید، من هم می خواهم بدانم. مشتاقانه منتظر شنیدن نظر شما در مورد این خانه ها (به خصوص شماره 4!) هستم.
با احترام،
[نام شما]
مشتریان میتوانند به راحتی در سایتهایی مانند Zillow یا Redfin به خانههای جدید دسترسی داشته باشند، بنابراین برای جذاب و ارزشمند کردن این ایمیلها سختتر تلاش کنید. از منابعی که فقط در اختیار مشاوران املاک دارای مجوز است استفاده کنید تا خانه هایی را به آنها نشان دهید که در هیچ جای دیگری نمی توانند پیدا کنند.
از خریدار: در حال ارسال لیستهایی که نمیتوانستم آن را پیدا کنم احساس صبح کریسمس میکردم. مخصوصاً بعد از گشت و گذار در چند تاد.
به من نشان دهید که میدانید به دنبال چه هستم و من مال شما هستم.
5. ایمیل با نرخ بهره کم
موضوع: این تمرین نیست.
سلام [نام مشتری]،
امیدواریم از [آب و هوای محلی، فصل تعطیلات، رویداد سالانه، و غیره] لذت برده باشید!
فکر میکنم برایتان جالب است بدانید که نرخهای بهره در منطقه شما به [درصد] کاهش یافته است. اگر میخواهید بدانید خانهتان با چه قیمتی میتواند فهرست شود و گزینههای شما برای خرید چیست، برای رزرو وقت در تقویم من روی این پیوند کلیک کنید: [پیوند به ابزار جلسه]
اکنون به لذت بردن از [آب و هوای محلی، فصل تعطیلات، رویداد سالانه و غیره] برگردید
با احترام،
[نام شما]
این ایمیل برای برقراری ارتباط مجدد با مشتریان قبلی یا پرورش مشتریان جدید عالی است. اگر مشتریان فعلی دارید که در یک منطقه کم موجودی خرید می کنند، این ایمیل را برای مشتریان قبلی که در آن محله یا اطراف آن زندگی می کنند ارسال کنید. شما هرگز نمی دانید چه کسی را ممکن است وسوسه کنید که حرکت دهید.
این ایمیل را از احساس “فروشندگی” دور نگه دارید و با پیشروی در مورد اینکه چقدر این نرخها میتوانند برای فروشنده سودمند باشند و آن را با اخبار یا رویدادهای محلی شخصیسازی کنید.
از خریدار: در این اقتصاد؟ می دانم، می دانم.
اما در مواقع افزایش نرخ بهره، میتوانید به جای آن افزایش قیمت مسکن را جایگزین کنید، و من به همان اندازه کنجکاو خواهم بود.
6. ایمیل حفظ مشتری
موضوع: فهرست کارهای خانگی شیرین عسل
سلام [نام مشتری]،
امیدوارم در خانه خود مستقر شده باشید و آن را دوست داشته باشید!
اکنون که بخش سخت به پایان رسیده است، فکر کردم که شما علاقه مند هستید که یاد بگیرید چگونه ارزش خانه خود را در چند سال آینده افزایش دهید. در اینجا چند ایده وجود دارد:
- [مقاله درباره پروژه بهسازی خانه شماره 1]
- [مقاله درباره پروژه بهسازی خانه شماره 2]
- [مقاله درباره پروژه بهسازی خانه شماره 3]
اگر درباره نحوه شروع به کار سؤالی دارید، یا اگر به توصیههایی در مورد نجار، دستکار، برقکار و غیره نیاز دارید، خوشحال میشوم موارد دلخواه خود را به اشتراک بگذارید.
بهبود خانه مبارک!
[نام شما]
فروشنده معمولی از زمان فروش خانه خود دو بار نماینده خود را توصیه کرده است. حدود 27 درصد از فروشندگان از زمان فروش خانه خود چهار بار یا بیشتر به نماینده خود توصیه کردند. می توانید با درخواست از مشتریان فعلی خود برای ارجاع، تعداد مشتریان بالقوه خود را افزایش دهید.
اطلاعاتی مانند افزایش ارزش خانه و معاملات محلی محصولات/خدمات خانگی شما را در ذهن خریداران دفعه بعد که نقل مکان می کنند یا درخواست معرفی می کنند، نگه می دارد.
از خریدار: دو سال بعد، من هنوز ایمیلهای مشاور املاکم را باز میکنم.
من دوست دارم در مورد رویدادهای محلی یا مغازهها و رستورانهایی که شاید در غیر این صورت پیدا نمیکردم اطلاعاتی داشته باشم.
در عوض، من قطعاً او را به دوستان و خانواده معرفی کرده ام. (و اکنون به شما نیز! سلام، LaNita!)
7. ایمیل گواهی
موضوع: خانه برای من چه معنایی دارد
سلام [نام مشتری]،
انتخاب مسکن میتواند سخت باشد، و یافتن مناسب یکی از مهمترین تصمیمهایی است که میتوانید بگیرید. مشاوران املاک (از جمله خود من) آمار زیادی در مورد خرید و فروش خانه ارائه می دهند، اما این به افرادی مربوط می شود که به دنبال مکانی برای سلامت، شاد بودن و ساختن زندگی هستند.
برای اینکه بفهمم این فرآیند چقدر انسانی و شخصی است، میخواستم داستانی از یک مشتری اخیر، [نام مشتری] به اشتراک بگذارم.
[درج گواهی مشتری]
اگر علاقه مندید که یاد بگیرید چگونه می توانم به شما کمک کنم تا یک تناسب کامل مانند [نام مشتری] پیدا کنید، برای راه اندازی جلسه، روی این پیوند کلیک کنید: [درج پیوند به ابزار جلسات]
با احترام،
[نام شما]
خرید خانه یک تجربه احساسی است. با یک گواهی انتخاب شده با دقت از یک مشتری مورد علاقه، به این احساسات ضربه بزنید.
بیشتر مشتریان از ارائه یک بررسی درخشان (مخصوصاً بلافاصله پس از بسته شدن یکپارچه و موفقیت آمیز) خوشحال خواهند شد. همچنین می توانید از بازبینان Yelp بپرسید که آیا می توانید از توصیفات آنها در بازاریابی ایمیلی آینده استفاده کنید.
از خریدار: پیوندی به خانهای که فروختهاید (به همراه گواهینامه) اضافه کنید و این قطعاً روی من کار میکند.
اثبات اجتماعی به دلایلی مؤثر است.
8. قالب ایمیل با تشکر
موضوع: متشکرم [نام مشتری]!
سلام [مشتری]،
امیدوارم در خانه جدید خود مستقر شده باشید و خانه برای شما و [نامهای اعضای خانواده/خانوادههای خانگی] احساس شود.
می خواستم تشکر کنم که من را به عنوان مشاور املاک خود انتخاب کردید. کار کردن با شما مایه خرسندی بود، و باعث افتخار است که به من اجازه دادید در این فرآیند مهم به شما کمک کنم.
اگر بتوانم در طی چند هفته و ماه آینده به هر سؤالی پاسخ دهم، لطفاً در تماس با ما دریغ نکنید. من می دانم که شما نامه های ناخواسته زیادی دریافت خواهید کرد – از جمله نامه های گمراه کننده در مورد وام خود – و من همیشه خوشحالم که کمک می کنم واقعی را از جعلی جدا کنید!
لانه سازی مبارک،
[نام شما]
خریداران خانه هنگام خرید یا فروش خانه انتخاب های زیادی دارند و شما را انتخاب کردند! قدردانی خود را با یک یادداشت تشکر و یک هدیه کوچک نشان دهید. دستههای گل، بطریهای شراب، و شامهای رایگان، نشانههایی از قدردانی هستند که بسیار کمک میکنند.
خریدارانی که برای اولین بار خانه میخرند، میتوانند بهویژه از میزان ایمیلهای ناخواسته و جعلی که پس از بسته شدن دریافت میکنند غرق شوند. پیشنهاد دهید در چند هفته اول به عنوان صاحب خانه جدید برای تجربه مشتری فوق العاده به آنها کمک کنید.
از خریدار: ملاک من همچنین به من و همسرم درباره دهها پیشنهاد ضمانتنامه ساختگی که دریافت خواهیم کرد، هشدار داد.
این نکات کوچک ممکن است برای شما زیاد به نظر نرسد، اما برای یک خریدار خانه برای اولین بار، نگرانی کمتری در انبوهی از نگرانیها وجود دارد.
9. خبرنامه ایمیل املاک و مستغلات
موضوع: 3 دلیل اکنون زمان خرید است
سلام [نام مشتری]،
آیا در مورد خرید خانه در حصار بوده اید؟ این وظیفه من است که در بالای بازار مسکن [نام ایالت، شهر یا محله را درج کنید]، و اکنون زمان خرید خانه و شروع ساختن آینده است. دلیلش اینه:
- دلیل 1: نرخ بهره پایین است. نرخ های بهره پایین تر به معنای پرداخت کمتر ماهانه وام مسکن است.
- دلیل 2: خرید یک خانه به شما امکان می دهد سهام ایجاد کنید، که به شما در ایجاد ثروت کمک می کند. حقوق صاحبان سهام همچنین ممکن است به عنوان پیش پرداخت برای یک خانه جدید یا برای بهبود خانه استفاده شود.
- دلیل 3: گرفتن وام مسکن می تواند تأثیر مثبتی بر اعتبار شما داشته باشد، بخشی اساسی از سلامت مالی شما.
آیا هنوز شما را متقاعد کرده ام؟ من میدانم که این یکی از بزرگترین تصمیمهایی است که میگیرید، بنابراین اگر میخواهید زمانی را برای صحبت بیشتر تلفنی تعیین کنید، در تقویم من از اینجا زمان بگیرید: [پیوند تقویم را در اینجا وارد کنید]
با احترام،
[نام شما]
مهمترین بخش خبرنامه املاک و مستغلات این است که توجه خواننده شما را با یک موضوع عالی جلب کند. حتی اگر مشتری شما در حال حاضر به دنبال فروش نباشد، این خط موضوع آنها را وسوسه می کند که باز شوند.
آن را با دلایل قانعکننده و فراخوانی برای اقدامی که به آنها مرحله بعدی مشخص میدهد، دنبال کنید. این ایمیل را تا حد امکان شخصی کنید و برای خواننده ارزشمند کنید تا دفعه بعد نیز مشارکت آنها را به دست آورید.
از خریدار: به این فکر کنید که چرا یک خریدار حتی به خبرنامه شما اهمیت می دهد.
ملاک من پیوندهایی به مقالاتی می فرستد که به من در مورد حقوق صاحبان سهام، پروژه های DIY یا ماشین حساب هایی که به من در درک امتیازات اعتباری کمک می کنند، می آموزد. حتی دو سال بعد، من هنوز گهگاه آنها را می خوانم!
10. Open House یا نمایش ایمیل تشکر
موضوع: از حضور شما متشکریم!
سلام [نام مشتری]،
از حضورتان در روز یکشنبه متشکریم. میخواستم بررسی کنم و بپرسم که آیا میتوانم به هر سؤالی درباره [آدرس وارد کنید] برای شما پاسخ دهم. همچنین، فکر کردم چند ملک مشابه دیگر را برای فروش در منطقه به اشتراک بگذارم. خوشحال می شوم در صورت علاقه، قرار ملاقات هایی را برای مشاهده آن ویژگی ها تنظیم کنم:
- مخصوص 1
- مخصوص 2
- مخصوص 3
خانههایی مانند این تقریباً [شماره را وارد کنید] روز را در بازار میگذرانند، بنابراین اگر میخواهید شروعی به کار کنید، به من اطلاع دهید!
با احترام،
[نام شما]
با ارائه خانههای جایگزین برای مشاهده مشتری، میتوانید در زمانی که بازار داغ است، حرکت خود را ادامه دهید. این احتمال وجود دارد که خانه ای که امروز مشاهده می کنند، فردا فروخته شود. با استفاده از این الگو، زمانی را تلف نخواهید کرد که مشتریان خود را به مجموعه بعدی خانههای فروش علاقه مند کنید.
از خریدار: خانهها تحت قرارداد آنقدر بهسرعت وقتی به دنبال آن بودم، احساس میکردم که باید در هر نمایشی بپرم.
ممکن است ذکر تعداد روزهای موجود در بازار کمی ابلهانه به نظر برسد، اما باعث میشود روی آن فهرستها خیلی سریع کلیک کنم!
11. ایمیل پیگیری یک ساله
موضوع: [مشتری]، این سالگرد یک سالگی خانه شماست!
سالگرد خانه مبارک، [مشتری]!
امیدوارم سال اول را در خانه جدید خود سپری کرده باشید و در کنار خانواده خود به خوبی زندگی کرده باشید. با این حال، اگر چیزی برای کمک نیاز دارید، لطفاً به من اطلاع دهید.
همانطور که می دانید، تجارت املاک و مستغلات به روابط بستگی دارد. بنابراین، اگر دوست یا همکار خود را می شناسید که به دنبال خرید یا فروش در [منطقه] است، خوشحال می شوم اطلاعات تماس من را در اختیار او قرار دهید.
با احترام،
[نام شما]
از ایمیل پیگیری یک ساله برای ایجاد ارجاعات و حفظ ارتباط با مشتریان قدیمی استفاده می شود. مشتریان سابق منابع بسیار خوبی برای ارجاع هستند و تماس ماندن با آنها ممکن است به آنها کمک کند دفعه بعد که به دنبال خرید یا فروش ملک هستند شما را به خاطر بسپارند.
اولین سالگرد خرید خانه را به مشتری تبریک بگویید و آنها را تشویق کنید تا در صورت نیاز به کمک با شما تماس بگیرند. همچنین از آنها دعوت کنید تا خدمات شما را به یکی از دوستان، اعضای خانواده یا همکار خود که ممکن است برای خرید یا فروش خانه در بازار باشد، ارجاع دهند. به هر حال، 90٪ از خریداران گزارش می دهند که آنها دوباره از نماینده خود استفاده می کنند یا نماینده خود را به دیگران توصیه می کنند.
از خریدار: این را نادیده نگیرید! سالگرد خانه جدیدم در ذهن من نبود، بنابراین دریافت یک ایمیل پیگیری یک ساله در واقع یک یادآوری احساسی کوچک خوب بود.
(ملک من نیز سالگرد ازدواجم را به یاد من می اندازد! خوب، LaNita!)
12. درخواست بازخورد خانه باز
موضوع: [نام احتمالی]، نظر شما در مورد [آدرس] چیست؟
سلام [Prospect name]،
از اینکه آخر هفته گذشته در خانه باز در [آدرس] حضور داشتید متشکریم.
من تماس میگیرم زیرا دوست دارم بازخورد شما را بشنوم، چه خوب و چه بد.
اولین برداشت شما از ملک چه بود؟ این اموال چگونه با دیگرانی که دیده اید مقایسه شده است؟ نظر شما در مورد قیمت چیست؟
لطفاً همه چیز را در مورد تجربیات خود در طول خانه باز به من بگویید. این پیوند تقویم من برای رزرو جایگاه برای گپ بازخورد است: [پیوند به ابزار جلسه].
بازخورد شما به من کمک می کند تا تجربه بهتری در آینده ایجاد کنم.
با احترام،
[نام شما]
P.S.: یک اتاق خواب خیره کننده (#) در بازار در (نام منطقه) با قیمت قابل توجهی وجود دارد. اگر مایل باشید خوشحال می شوم که یک بازدید راه اندازی کنم.
بهعنوان نماینده فروشنده، درخواست بازخورد از خریداران احتمالی در مورد خانه باز که در آن شرکت کردهاند به شما این امکان را میدهد تا به ذهن خریداران خانه وارد شوید.
بازخورد به شما کمک میکند تعیین کنید که آیا قیمت فهرست منطقی است و آیا خانه به سرعت به فروش میرسد.
بهعنوان نماینده خریدار، درخواست بازخورد به شما کمک میکند تا پیشنهادات آینده را تنظیم کنید.
از خریدار: هیچ چیز خستهکنندهتر از دریافت فهرستهای ارسالی که با آنچه شما به دنبال آن هستید مطابقت ندارد، نیست.
پرسیدن نظرات من تنها کاری بود که لازم بود تا من یک بار مشاور املاک را تغییر دهم!
13. ایمیل پیگیری برای روشن کردن نیازهای خریدار
موضوع: [نام شما] در اینجا با یک سوال سریع.
سلام، [Prospect]:
باز هم از اینکه یک دقیقه وقت گذاشتید و در [تاریخ گفتگو] درباره خرید خانه با من گپ زدید، سپاسگزارم. من مطمئن هستم که می توانم به شما کمک کنم یکی را پیدا کنید که دوستش دارید. من چند سوال دارم که به من کمک می کند لیست های مناسب را برای شما بفرستم:
- [واضح سوال برای خریدار]
- [واضح سوال برای خریدار]
از اینکه لحظه ای برای پاسخ دادن وقت گذاشتید متشکریم. این به من کمک می کند تا جستجو را محدود کنم. در صورت تمایل با من تماس بگیرید تا توضیحات بیشتری درباره خانه رویایی خود داشته باشید.
با احترام،
[نام شما]
پرسیدن از مشتریان بالقوه خود برای روشن کردن سؤالات در مورد نیازهای آنها و آنچه در خانه به دنبال آن هستند، به شما کمک می کند تا محدوده خانه هایی را که به مشتریان بالقوه نشان می دهید محدود کنید.
از خریدار: شما آزاردهنده نیستید. من دوست داشتم به سوالاتی از این دست پاسخ دهم!
این نه تنها نشان داد که مشاور املاک به من توجه می کند، بلکه بهانه ای به من داد تا به خانه رویایی خود فکر کنم.
14. ایمیل پیش تأیید به خریدار احتمالی
موضوع: [Prospect]، بیایید فرآیند خرید خانه را شروع کنیم! در اینجا نحوه دریافت از قبل تأییدیه آمده است.
سلام [Prospect]،
خرید خانه یکی از بزرگترین تصمیمهایی است که میگیرید، و این فرآیند میتواند برای هر کسی ترسناک باشد. هدف من این است که به شما کمک کنم تا با فرآیند خرید خانه آشنا شوید و دریابید که چگونه می توانم بهترین خدمات را در رفع نیازهای خاص شما داشته باشم.
اولین مرحله در این فرآیند دریافت از قبل تأییدیه است. پیش تأیید به فروشندگان خانه نشان می دهد که شما در خرید جدی هستید و اغلب به تسریع روند پس از پذیرفته شدن پیشنهاد شما کمک می کند.
در اینجا مقاله ای در مورد مشخصات دریافت پیش تأییدیه شما آمده است: [پیوند مقاله].
اگر سؤالی دارید یا میخواهید برای برداشتن این قدم اول راهنمایی کنید، به من اطلاع دهید. همچنین خوشحالم که شما را با یکی از باتجربهترین افسران وام در شهر وصل میکنم وقتی آماده شروع کار شدید.
بهترین،
[نام شما]
پیش تأیید به فروشندگان نشان میدهد که خریداران بالقوه میتوانند تأمین مالی دریافت کنند. همچنین به خریداران و مشاوران املاک کمک می کند تا محدوده قیمت و محدوده مالیاتی بهینه را برای جستجوی ملک خود تعیین کنند. گزینه های خریدار را محدود می کند و فرآیند انتخاب را کارآمدتر می کند.
از خریدار: خرید خانه احساس بسیار زیادی دارد.
دادن یک اولین قدم ساده به من باعث میشود تا بتوانم اقدامی انجام دهم.
و اگر برای شروع به من یک پیوند یا یک فرد مخاطب بدهید؟ تو قبلا مرا وادار به حرکت کردی (Pun در نظر گرفته شده است.)
8 ایمیل املاک و مستغلات به فروشندگان
- ایمیل فهرست منقضی شده (نه نماینده لیست)
- ایمیل فهرست منقضی شده (اگر نماینده لیست)
- الگوی ایمیل مبتنی بر داده
- ایمیل به فروشندگان بالقوه
- من خریدار دارم
- پیشنهاد ارزش گذاری خانه
- خانه همسایه شما به تازگی فروخته شد
- ارائه نکاتی برای کمک به فروشنده برای جذب خریداران
1. ایمیل فهرست منقضی شده (اگر نماینده لیست نیست)
موضوع: بیایید خانه شما را (اکنون) بفروشیم!
سلام [Prospect]،
من متوجه شدم فهرست شما برای [آدرس] اخیرا منقضی شده است. شما احتمالاً احساس غرق شدن، ناامیدی و بی حوصلگی می کنید. اما نگران نباشید، من می توانم در این زمینه به شما کمک کنم.
بسیاری اوقات، وقتی خانهها به فروش نمیرسند، مشاوران املاک قیمت را مقصر میدانند. این کاملاً منصفانه نیست. این خانه ها اغلب از بازاریابی ضعیف رنج می برند. به همین دلیل است که من خودم را هم یک بازاریاب و هم یک مسکن می دانم.
من خانههای [تعداد] را در [همسایگی] در [تعداد] روز به قیمت [درصد] بیش از قیمت درخواستی فروختهام. من این کار را با بازاریابی هوشمند و دانش به دست آمده در طول [تعداد] سال خدمت در منطقه [شهر] انجام می دهم.
من چندین ایده در مورد چگونگی موقعیت بهتر ملک خود دارم، و دوست دارم نظر شما را در مورد آن بدانم. اگر میخواهید بدانید چگونه میتوانیم خانه شما را به بازار و رقابتی بازگردانیم، از تقویم من در اینجا استفاده کنید: [درج پیوند به ابزار جلسه]
با احترام،
[نام شما]
وقتی یک فهرست منقضی میشود، فروشندگان اغلب احساس میکنند به آنها خیانت شده، ناامید میشوند و نگران پیامدهای مالی آن هستند.
هدف این ایمیل تأیید احساسات آنها، بیان مجدد مشکل و ارائه یک راه حل منحصر به فرد است. این ایمیل را کوتاه و با حقایق مشخص نگه دارید که ثابت می کند می دانید چه کاری انجام می دهید.
این افراد بالقوه نمی خواهند اظهارات شیوا در مورد اینکه چگونه به آنها کمک می کنید خانه رویایی خود را پیدا کنند. آنها می خواهند بدانند که شما می توانید خانه آنها را سریع و با قیمت مناسب بفروشید.
از فروشنده: با توضیح (به طور خاص) کاری که شما متفاوت از نماینده من انجام خواهید داد، به من امیدوار باشید و من فقط به تیم شما تغییر می کنم.
در حالی که الگو خواستار دادههایی درباره تعداد خانههایی است که فروختهاید، یک پیوند واحد به ملکی که واقعاً فروختهاید میتواند به همان اندازه تأثیرگذار باشد. (به خصوص اگر شبیه من باشد.)
2. ایمیل فهرست منقضی شده (If Listing Agent)
موضوع: بیایید یک رویکرد جدید را امتحان کنیم.
سلام [نام مشتری]،
فهرست شما منقضی شده است. شما ناامید شده اید و احتمالاً توسط سایر مشاوران املاک که به شما یک گلوله جادویی برای فروش خانه خود ارائه می دهند غرق شده اید. شما حق کامل دارید که لیست خود را در اطراف خرید کنید. اما اینجاست که چرا باید با من بمانید.
من دارایی شما را در داخل و خارج می دانم. من به دقت بازخورد خریداران و نمایندگان را جمعآوری کردهام، خانههای دیگر را در همسایگی زیر نظر گرفتهام و با آنچه خانه شما را منحصربهفرد میکند آشنا هستم.
من آماده هستم تا یک گزینه خدمات محدود جدید با کمیسیون تخفیف ارائه دهم. این بدان معناست که در پول خود صرفه جویی می کنید.
من یک برنامه اقدام دارم که فکر میکنم چگونه میتوانیم جلو برویم و خانه شما را در 30 روز یا کمتر بفروشیم. مایلم در مناسب ترین زمان شما حضوری یا تلفنی در مورد آن صحبت کنم. زمان رزرو در تقویم من در اینجا: [درج پیوند تقویم]
من می دانم که اینجا جایی نیست که هیچ کدام از ما امیدوار بودیم باشیم، اما مصمم هستم که خریدار مناسب برای شما و خانه شما پیدا کنم.
با احترام،
[نام شما]
ناراحتی طبیعی فروشنده خود را تصدیق کنید، اما عذرخواهی نکنید. شما تمام تلاش خود را برای فروش ملک او انجام داده اید.
با توضیح مزایای ماندن با شما به جای کار با یک نماینده جدید، اعتماد به نفس خود را نشان دهید. واضح، مختصر باشید و به احساسات تکیه نکنید.
با یک تماس برای اقدام به پایان برسانید که آنها را تشویق میکند تا زمانی را با شما رزرو کنند تا در مورد موضوع عمیقتر صحبت کنند.
از فروشنده: در اعماق من می دانم که این تقصیر شما نیست ، اما بخشی از من شما را سرزنش می کند.
دادن یک جدول زمانی واضح و توضیح آنچه که شما متفاوت انجام خواهید داد به من کمک می کند تا ببخشید و فراموش کنم. فقط مطمئن شوید که این قول می توانید نگه دارید.
3. الگوی ایمیل مبتنی بر داده
موضوع: به فکر یک شروع تازه است؟ اکنون زمان است.
سلام [چشم انداز] ،
آیا وقت آن رسیده است که چیز جدیدی باشد؟ اگر قصد حرکت را دارید ، در اینجا چند دلیل وجود دارد که اکنون بهترین زمان برای شروع تازه است:
- قیمت مسکن در محله شما طی پنج سال گذشته افزایش یافته است.
- متوسط خانه در [شهر] در روزهای [شماره] به فروش می رسد.
- خانه ها با قیمت متوسط [شماره] به فروش می رسند.
من سال [شماره] سال تجربه فروش در محله شما را دارم و اطمینان دارم که با هم می توانیم خانه شما را برای حداکثر بازگشت بفروشیم و خانه رویایی بعدی خود را پیدا کنیم. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر هستید ، روی این لینک به %0A
%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%8C
%0A
%20%5B%D9%86%D8%A7%D9%85%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%5D%20
%0A
%0A%0A
%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%D8%B8%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%D8%A8%D9%87%D9%85%20%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF”>
از فروشنده: حتی اگر من به فکر فروش نبودم ، دانستن اینکه خانه هایی مانند من برای فروش بذر چه می فروشند.
کنجکاوی باعث می شود که جلسه ای را برنامه ریزی کنم تا بدانم که اموال من چه ارزش دارد.
اگر یک ویژگی مشابه را فروخته اید ، آن را در ایمیل پیوند دهید تا همه آن واقعی به نظر برسد.
4. ایمیل به فروشندگان بالقوه
موضوع: خریداران به خانه شما علاقه مند هستند.
سلام [نام مشتری]،
بازار در حال گرم شدن است و خریداران به محله شما علاقه مند هستند. این خبر عالی برای شما است زیرا موجودی کم است و تقاضا زیاد است.
اگر علاقه مند به بحث در مورد احتمال لیست خانه خود هستید ، من تجزیه و تحلیل رقابتی دارم که دوست دارم با شما به اشتراک بگذارم. من فکر می کنم شما از اینکه چقدر می توانیم خانه شما را لیست کنیم تعجب خواهید کرد.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید یک تماس سریع 15 دقیقه ای با من در اینجا برقرار کنید: [پیوند تقویم]
با احترام،
[نام شما]
آنها را با اطلاعاتی در مورد اینکه خانه آنها به جای اینکه بلافاصله اطلاعات را به آنها بدهد چقدر ارزش دارد ، اذیت کنید. این باعث می شود که آنها از طریق تلفن در جایی که می توانید در مورد اهداف آنها اطلاعات بیشتری کسب کرده و آنچه را که می توانید ارائه دهید در عوض به اشتراک بگذارید.
می خواهید مایل اضافی بروید؟ همه اینها را از طریق یک ایمیل ویدیویی برای یک پیام شخصی که به زودی فراموش نمی کنند بگویید.
از فروشنده: این ممکن است مانند یک عکس طولانی به نظر برسد ، اما شبیه این است که چگونه Realtor من خانه فعلی من را پیدا کرد!
اگر خانه همسایه را فروخته باشید و می توانید به آنها بگویید که برای چه چیزی پیش رفته است ، این امر به ویژه مؤثر است.
5. من یک خریدار دارم
موضوع:
سلام [نام Prospect] ،
من در حال حاضر با یک خریدار واجد شرایط که به دنبال خانه ای در [محله] برای خود و خانواده آنها است ، کار می کنم.
خاصیت همسایه شما انتخاب مناسبی خواهد بود ، اما قبل از اینکه بتوانیم آن را ببینیم تحت قرارداد بود!
اگر علاقه ای به فروش دارید ، لطفاً با من تماس بگیرید. اطلاعات تماس من در امضای من است.
از توجه شما متشکرم!
[نام شما]
چیزی در مورد خریدار آماده خرید ، باعث می شود صاحب خانه بخواهد بفروشد. حتی اگر آنها قبلاً آن را در نظر نگرفتند ، داشتن یک معامله آماده فقط ممکن است بذر را کاشت کنید.
و این واقعیت که ملک همسایه آنها مناسب بود (و به سرعت فروخته می شود) به این معنی است که احتمالاً آنها نیز خواهد بود.
از فروشنده: این ایمیل واقعی است که Realtor من برای یافتن خانه من استفاده می کرد!
در آن زمان ، به نظر می رسید که کار زیادی برای پرداخت بعید است ، اما فقط یک صاحب خانه مایل را برای موفقیت می طلبد.
6. پیشنهاد ارزیابی خانه
موضوع: بیایید دریابیم که خانه شما چه ارزش دارد ، [نام چشم انداز]!
سلام [نام چشم انداز]!
از شما برای پرسیدن گزارش های ارزیابی ما برای خانه خود در [نام خیابان] متشکرم.
من در اسرع وقت گزارش ارزیابی خانه شما را شروع می کنم. شما گزارش را در [زمان پردازش برای گزارش ارزیابی] روزهای کاری دریافت خواهید کرد.
هنگام ایجاد گزارش ارزیابی ، من اطلاعاتی را که در مورد فرم تماس و داده های خود در مورد فروش اخیر خانه در [نام خیابان] ارائه داده اید در نظر می گیرم.
در ضمن ، آیا چیز دیگری وجود دارد که بتوانم به شما کمک کنم؟
با احترام،
[نام شما]
ارسال فروشندگان بالقوه یک پیشنهاد ارزیابی خانه به آنها نشان می دهد که شما آماده هستید تا به طور رسمی روند فروش خانه خود را شروع کنید.
اگرچه فقط یک تحلیل مقایسه ای بازار ارزش بازار خاصی را به فروشندگان می دهد ، اما می توانید منجر به شروع کار خود با یک تخمین شود.
از فروشنده: فقط به من اطلاع دهید که درخواست من را دیدید و روی آن کار می کنید ، شما را مایل جلوتر از Realtors می کند که به من اجازه می دهند هفته ها بدون پاسخ بنشینم.
این نوع ارتباطات یک برد آسان است!
7. خانه همسایه شما فقط فروخته شده است
موضوع
موضوع:
سلام ، [نام چشم انداز]!
همسایه شما در [آدرس] فقط ملک خود را بالاتر از قیمت درخواست کرده است! [محله] تقاضا است و املاک به سرعت در حال فروش هستند.
اگر تا به حال به فروش فکر کرده اید ، اکنون زمان مناسب است. ملک شما می تواند بیش از آنچه فکر می کنید ارزش داشته باشد!
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید یک تماس سریع 15 دقیقه ای با من در اینجا برقرار کنید: [پیوند تقویم]
با احترام،
[نام شما]
هنگامی که یک ملک همسایه فروخته می شود ، صاحبان خانه به طور طبیعی در مورد آنچه خانه آنها می تواند ارزش داشته باشد کنجکاو می شوند.
یک ایمیل به موقع می تواند فقط چیزی باشد که آنها را متقاعد می کند تا پیدا کنند.
به علاوه ، چشم انداز فروش بالاتر از درخواست قیمت به طور طبیعی امیدها و رویاهای چشم انداز را نشان می دهد.
از فروشنده: این فقط برای من اتفاق افتاد! خانه همسایه من بیش از 30 ٪ بیشتر از آنچه پرداخت کردم در لیست قرار می گیرد.
البته ، من الان به دنبال فروش نیستم … درست است؟ اما پیدا کردن این مسئله ضرری ندارد ، درست است؟
8. ارائه نکاتی برای کمک به فروشنده برای جذب خریداران
موضوع: [چشم انداز] ، در اینجا نکاتی برای جذب خریداران بیشتر آورده شده است.
سلام ، [چشم انداز]:
در آخرین مکالمه ما در مورد فروش خانه شما ، ما در مورد ساخت ترفندهایی صحبت کردیم که باعث می شود خانه شما با خریداران پاپ شود ، بنابراین من برای شما چند پیوند به مقالات با نکات و ایده ها برای شما ارسال می کنم تا به شما در شروع کار کمک کند:
• [پیوند 1]
• [پیوند 2]
• [پیوند 3]
من مرتباً با بسیاری از مناظر معتبر و طراحان داخلی کار می کنم و خوشحال می شوم که اطلاعات تماس آنها را به شما منتقل کنم.
اگر سوالی دارید به من اطلاع دهید!
با احترام،
[نام شما]
نکاتی برای فروشندگان برای جذب خریداران و ارائه ارتباط آنها با مناظر و طراحان داخلی به آنها کمک می کند تا آماده شوند تا این ملک در بهترین شرایط خود ارائه شود و خانه باز یک موفقیت است.
از فروشنده: من دوست دارم دست به دست هم بدهم ، بنابراین وقتی Realtor من مقالات بهبود خانه DIY را برای من ارسال می کند ، واقعاً قدردانی می کنم.
سایر صاحبان خانه ترجیح می دهند پول را از زمان سرمایه گذاری کنند ، بنابراین پیشنهاد ارتباط با یک حرفه ای ترجیح داده می شود.
ایمیل را به چشم انداز خود تنظیم کنید ، و آنها به احتمال زیاد ورودی شما را با ارزش می دانند. اگر آنها آن را ارزشمند بدانند ، احتمالاً وقتی زمان فروش مجدد است ، شما را به یاد می آورند!
با مشتری های بالقوه خلاق شوید.
از آن چشم اندازهای “فقط به دنبال” سرمایه گذاری کنید و آنها را با سایر خصوصیات وسوسه انگیز در همان منطقه و دامنه قیمت به حالت خریدار تغییر دهید.
صندوق ورودی خریدار و فروشنده هر روز با ایمیل ها غرق می شوند ، اما نمایندگان املاک و مستغلات توانایی منحصر به فرد و قدرتمندی برای ارسال نامه ای دارند که بلافاصله مشتری و چشم انداز باز می شوند. تأثیر هر پیام را با الگوهای ایمیل بالا به حداکثر برسانید.
یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در فوریه 2021 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.
منبع:hubspot