در اینجا آمده است که چگونه ابزار اسکنر کارت ویزیت ما به ورود داده ها و تولید سرنخ کمک می کند

در اینجا آمده است که چگونه ابزار اسکنر کارت ویزیت ما به ورود داده ها و تولید سرنخ کمک می کند

این پست بخشی از Made @ HubSpot است، مجموعه‌ای از رهبری فکری درونی که از طریق آن درس‌هایی از آزمایش‌های انجام‌شده توسط HubSpotters خودمان استخراج می‌کنیم.

مارک را ملاقات کنید.

مارک مدیر فروش شرکت خود است و وظیفه او کمک به رشد بهتر تجارت است. او هر روز را صرف ملاقات با مشتریان بالقوه و مشتریان، درک نیازهای اصلی آنها، شرکت در کنفرانس ها و تبادل اطلاعات می کند.

ما از ابزار رایگان خود Build Your Persona برای درک بهتر مارک استفاده کردیم . اکنون آن را امتحان کنید تا شخصیت خریدار شرکت خود را ایجاد کنید.

مارک در بخش مالی فعالیت می‌کند، جایی که اطلاعات عمدتاً با کارت‌های ویزیت رد و بدل می‌شود. وقتی کارت های جدیدی از مخاطبین دریافت می کند، پشت لپ تاپ خود می نشیند، CRM خود را باز می کند، و به صورت دستی اطلاعات را رونویسی می کند.

مارک همیشه از این فرآیند لذت نمی‌برد، اما هر کارت ویزیت مهم است و او باید آن اطلاعات را برای CRM خود ثبت کند.

به نظر می رسد فرآیندی درهم، یکنواخت و وقت گیر باشد؟ این است و مارک تنها نیست.

HubSpot اخیراً یک نظرسنجی در مورد نحوه عملکرد تیم‌های فروش انجام داد و آنها دریافتند که فروشندگان 20٪ از زمان خود را صرف فعالیت‌های وارد کردن داده‌ها می‌کنند، مانند وارد کردن اطلاعات سرنخ، افزودن یادداشت‌ها و پیوست کردن اسناد.

این تقریباً دو ساعت از یک روز کاری هشت ساعته است … که زمان ارزشمند است که می‌تواند صرف سایر فعالیت‌های درآمدزا شود.

در HubSpot، ما به این نتیجه رسیدیم که این به اندازه کافی خوب نیست. ما عمیق‌تر در آن 20 درصد جستجو کردیم و سعی کردیم بفهمیم که این ورود داده‌ها چگونه و کجا اتفاق می‌افتد.

ما دریافتیم که اگرچه فناوری مدرن جهانی است، اما فروشندگان همچنان به تبادل مخاطبین به روش قدیمی – از طریق کارت‌های ویزیت وابسته هستند. از کنفرانس ها گرفته تا جلسات انفرادی گرفته تا بازی های بیسبال، این اتفاق در همه جا رخ می داد.

آداب کارت ویزیت نیز بین فرهنگ‌ها متفاوت است. با گسترش HubSpot به بازارهایی مانند ژاپن که در آن تبادل کارت در جلسات کاری الزامی است (و هدف پاریس، جایی که کارت های دو زبانه بسیار مهم هستند)، فروشندگان خود ما نیز به یک ابزار اتوماسیون ورود اطلاعات نیاز داشتند.

ایجاد اسکنر کارت ویزیت

تیم فروش موبایل ما اولین بار HubSpot ابزار اسکنر کارت ویزیت< /a> به عنوان یک برنامه Android.

ما با یک نسخه ابتدایی شروع کردیم که از یک مدل ساده و مبتنی بر قانون استفاده می‌کرد و امکان انتشار سریع و تأیید بازار را فراهم می‌کرد. به عنوان مثال، اگر بخشی از داده یک عدد بود، ابزار Business Card Scanner آن را به عنوان شماره تلفن تشخیص می داد. اگر داده‌ها شامل نماد @ می‌شد، ابزار آن را به‌عنوان یک آدرس ایمیل ثبت می‌کند.

پس از انتشار، ابزار اسکنر کارت ویزیت به سرعت به ابزاری ارزشمند برای نمایندگان فروش دوره گرد تبدیل شد. ما شاهد افزایش فوری در استفاده بودیم، حدود 20٪ هفته به هفته.

با تأیید اعتبار، ما شروع به طوفان فکری نسخه دو اسکنر کارت ویزیت کردیم. ما در یک فضای رقابتی کار می کردیم و نیاز داشتیم محصول خود را متمایز کنیم. با وجود این ویژگی در حال حاضر در بازار، ما تعداد زیادی از کاربران داشتیم که همین موضوع را به ما می گفتند: آنها می خواستند اسکنر کارت ویزیت سریع، دقیق و باشد. ارزان.

همانطور که عمیق‌تر شدیم، مشخص شد که مهم نیست که استخراج داده‌های کارت ویزیت چقدر بی‌نقص و دقیق بود، فروشندگان می‌خواستند این فناوری داده‌ها را برای آنها طبقه‌بندی کند. ما باید به طور سیستماتیک به این مشکل نزدیک می شدیم.

ما چالش را به سه مرحله تقسیم کردیم:

  1. گرفتن،
  2. تشخیص تصویر نوری (OCR)، و
  3. طبقه بندی

مرحله اول، گرفتن، همه چیز در مورد تشخیص و ضبط تصویر، اصلاحات پرسپکتیو عکس، تشخیص لبه، برش و سایر عواملی بود که تصویر را برای مرحله دوم آماده می‌کرد.

برای مرحله بعدی، OCR، از Google Cloud استفاده کردیم Vision برای استخراج متن کارت ویزیت. همانطور که ما این راه حل را توسعه دادیم، چهار ابزار OCR را با استفاده از داده های کارت ویزیت نسخه یک بررسی و محک زدیم. اینها شامل دو ابزار منبع باز (Tesseract 3 و Tesseract 4) و دو راه حل اختصاصی (Amazon Rekognition و Google Cloud Vision) بود. Google Cloud Vision به طور مداوم در صدر قرار گرفت.

مرحله آخر، طبقه بندی، جایی بود که سرگرمی اتفاق افتاد. این مشکلی عالی برای یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای مقابله بود. در سطح بالا، یادگیری ماشینی همه چیز در مورد تلاش برای کپی کردن تصمیمات انسانی است. اگر به انسان زمان نامحدود و داده‌های مناسب داده شود، می‌تواند تصمیم درستی بگیرد – این همان چیزی است که هوش مصنوعی سعی می‌کند از آن تقلید کند.

این دقیقا چالشی بود که ما با اسکنر کارت ویزیت داشتیم. هدف ما این بود که وقتی شخصی از این ابزار برای اسکن کارت استفاده می‌کند، به طور خودکار متن را روی ویژگی CRM که می‌خواهد تنظیم کند. به عنوان مثال، اگر عنوان شغلی از کارت ویزیت بیرون کشیده شود، ابزار آن داده را به عنوان عنوان شغل در CRM تنظیم می کند.

قبل از اینکه این پیش‌بینی را شروع کنیم، باید مدل یادگیری ماشین را آموزش دهیم تا بدانیم کدام قسمت در کارت ویزیت با ویژگی CRM مناسب مطابقت دارد.

برای آموزش این مدل، نسخه دو اسکنر کارت ویزیت را برای کاربران iOS خود منتشر کردیم، زیرا آنها از زمان انتشار Android این ابزار را درخواست کرده بودند. ما همچنین می‌خواستیم مدل یادگیری ماشینی ما از نحوه تنظیم دستی ویژگی‌های CRM برای داده‌های اسکن شده توسط کاربران یاد بگیرد.

برنامه اسکنر کارت ویزیت ما را دانلود کنید و تغییر دهید کارت ویزیت خود را در چند ثانیه به مخاطبین CRM وارد کنید.

هنگامی که مدل ما داده‌های طبقه‌بندی کافی را جمع‌آوری کرد، تیم توانست یک مدل پیش‌بینی ابداع کند که ویژگی‌های کلیدی را بدون هیچ ورودی کاربر طبقه‌بندی می‌کند — با دقت 95 درصد. این بدان معناست که از هر 100 ویژگی اسکن شده در ابزار Business Scanner Tool، تنها پنج مورد نیاز به تغییرات دستی دارند.

به این ترتیب محصول ما در بین رقبا متمایز شد.

وقت آن رسیده بود که نسخه نهایی خود را برای کاربران خود منتشر کنیم. ما از ابزاری خارج شده بودیم که کاربران را ملزم می کرد به صورت دستی ویژگی های CRM اصطکاک را انتخاب کنند. نسخه جدید ما نیز دو برابر سریعتر بود – آنچه قبلاً بیش از 10 ثانیه طول می کشید اکنون فقط پنج ثانیه طول می کشد.

اسکنر کارت ویزیت ما به رشد بهتر شما کمک می کند

ماموریت HubSpot این است که کمک به رشد میلیون‌ها سازمان بهتر. اسکنر کارت ویزیت ما اکنون در زمان با ارزشی که کاربران ما قبلاً به ورود دستی داده اختصاص داده بودند صرفه جویی می کند.

با خودکارسازی فرآیندهایی مانند این، بخشی از این مأموریت را انجام می‌دهیم، و به شما امکان می‌دهد بر روی آنچه که بیشترین اهمیت را دارد تمرکز کنید – روابط ایجاد کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

خروج از نسخه موبایل