نحوه یافتن (و استخدام) فروشنده مناسب

نحوه یافتن (و استخدام) فروشنده مناسب

پیدا کردن فروشنده مناسب مانند شکار یک پروانه است.

اما پروانه می تواند صحبت کند.

و احتمالاً دارای تجربه کاری و مهارت های افراد است.

و باید بداند چگونه خوب لباس بپوشد.

و زبان بدن خوبی دارد.

و اگر بتواند پرواز کند، بسیاری از مردم را وحشت زده خواهد کرد.

خب، من مسافت پیموده شده از قیاس پروانه بسیار کمتر از آنچه فکر می کردم بدست آوردم، اما یک شباهت کلیدی بین پیدا کردن یک پروانه و یک فروشنده عالی وجود دارد. هر دو می توانند واقعاً سخت باشند.

استخدام یک فروشنده استثنایی یک فرآیند پیچیده است. هیچ طرح جهانی وجود ندارد که تمام مراحل را برای انجام موفقیت آمیز آن مشخص کند. نیاز به ظرافت و قضاوت خوب دارد – با کمی شانس خالص هرازگاهی. همانطور که گفته شد، مطمئناً مراحلی وجود دارد که می توانید برای قرار دادن خود در مسیر درست بردارید.

در این مقاله، آنچه را که باید انجام دهید تا خود را در بهترین موقعیت برای یافتن و استخدام یک فروشنده عالی قرار دهید، بیان خواهم کرد.

1. شرایطی را برای نامزد ایده آل خود تعیین کنید.

وقتی فروشنده‌ها را استخدام می‌کنید، متقاضیان زیادی را رد می‌کنید. و من از اصطلاح “زیاد” به سادگی استفاده نمی کنم.

براساس گزارش معیار استخدام 2019 Jobvite، درخواست های شغلی فردی در خدمات مالی هر کدام به طور متوسط ​​32 متقاضی دریافت کردند، در حالی که لیست های فناوری اطلاعات 39 نفر را دریافت کردند.

و این ارقام ممکن است به میزان قابل توجهی کمتر از آن چیزی باشد که از کسب و کار خود انتظار دارید. یک جستجوی سریع برای «موقعیت‌های فروش سطح ورودی» در منطقه خود در لینکدین انجام دهید. شانس خوبی وجود دارد که چندین لیست با بیش از 100 متقاضی پیدا کنید.

منظور من این است که هنگام استخدام فروشندگان، ممکن است مجبور شوید در اقیانوسی از رزومه قدم بزنید، بنابراین مهم است که بدانید به دنبال چه هستید.

شرایطی را برای حداقل و شرایط ترجیحی خود برای موقعیتی که می‌خواهید پر کنید تعیین کنید. تجربه، تحصیلات و مدارک مربوطه را که از متقاضی ایده آل خود می خواهید، شناسایی کنید. از آن‌ها برای فیلتر کردن استخر متقاضی خود استفاده کنید و فقط با کارمندان احتمالی که واجد شرایط انجام مسئولیت‌های این موقعیت هستند تعامل داشته باشید.

2. یک آگهی کار عالی بنویسید.

وقتی آنچه را که از نامزد ایده‌آل خود می‌خواهید قفل کردید، فهرست شغلی بنویسید که با آن شخصیت طنین انداز شود. اگر می خواهید آگهی شغلی شما با نامزدهای مورد نظر ثبت شود، مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید.

شما باید عنوان شغلی خود را متناسب با نامزدهای مورد نظر خود بهینه کنید. سعی کنید کلمات کلیدی را که ممکن است آنها در جستجوی آن هستند، مانند “B2B” یا “Entry-Level” انتخاب کنید. با این حال، فریب نخورید؛ شما همچنان می خواهید عنوان شما ساده باشد و ماهیت موقعیت را نشان دهد.

بعد از آن، باید یک خلاصه شرکت را با یک کپی جذاب بنویسید. از کپی کردن و چسباندن نمای کلی دیگ بخار از وب سایت شرکت خودداری کنید. همچنین، در مورد کارهایی که تیم فروش خاص شما روزانه انجام می دهد، بینشی ارائه دهید. بسته مزایا و امتیازات شرکت را نیز شرح دهید.

و الزامات شغلی واضح و واقع بینانه را تنظیم کنید – برای ثبت نام در کاندیداهای واجد شرایط قانونی بدون ترساندن بیش از حد کافی.

در نهایت، از افعال قوی برای توصیف مسئولیت های شغلی استفاده کنید. استفاده از زبان خلاقانه و در عین حال معتبر – فکر کنید “موفقیت را ایجاد کنید” به جای “نظارت بر پروژه ها” – می تواند نامزدهای بالقوه را هیجان زده کند و به آنها کمک کند تا یک برنامه را برای شما ارسال کنند.

3. نامزدهای مناسب را برای مصاحبه انتخاب کنید.

به شخصی ترین برنامه هایی که دریافت می کنید توجه کنید. اگر یک نامه پوششی درخواست کرده‌اید، وقت بگذارید و مطمئن شوید که این فقط یک سند عمومی نیست که متقاضی برای هر پستی که در LinkedIn می‌بیند به طور کلی ارسال کرده است.

شما کاندیداهایی را می خواهید که می خواهند شما را برگردانند. یک نامه شخصی و قانع‌کننده می‌تواند به شما چیزهای زیادی در مورد اهمیت این فرصت برای متقاضی بگوید. اگر آنها وقت بگذارند تا یک نامه پوششی متفکرانه بنویسند و رزومه خود را مطابق با شرح شغل شما تنظیم کنند، احتمالاً این فرصت را جدی گرفته اند که برای شما کار کنند.

هنگامی که بهترین متقاضیان را شناسایی کردید، شروع به اجرای صفحه نمایش تلفن کنید. با نامزدهای خود تماس بگیرید و ببینید آیا تجربه قبلی آنها مشروع است یا خیر، آیا آنها زمان صرف کرده اند تا در مورد شرکت شما اطلاعات کسب کنند، و با چه سرعتی می توانند فکر کنند.

پس از استفاده از صفحه نمایش تلفن خود برای محدود کردن استخر متقاضی، ممکن است بخواهید مصاحبه های از راه دور انجام دهید. این صفحه نمایش‌های تلفن باید کمی فشرده‌تر باشند، و به طور کلی، از آنها برای شناسایی متقاضیانی که فکر می‌کنید برای مصاحبه حضوری مناسب‌تر هستند، استفاده خواهید کرد.

4. به نامزدهایی که قبل از مصاحبه تماس می گیرند، توجه ویژه ای داشته باشید.

لمس کردن پایگاه با مصاحبه کننده قبل از صحبت حضوری با آنها معمولاً نشانه این است که یک نامزد تلاش زیادی برای آماده شدن برای مصاحبه خود انجام می دهد. همچنین این یک راه عالی برای آنها برای نشان دادن اعتماد به نفس و دقتی است که می توانند روی میز به ارمغان بیاورند.

تماس با مصاحبه کننده قبل از مصاحبه ذاتاً تحمیل کننده است. کاندیداها اغلب با این احتمال که خیلی سختگیرانه کنار می آیند یا حرف اشتباهی می زنند، ناامید می شوند. و صادقانه بگویم، این می تواند به خوبی اتفاق بیفتد. این احتمال واقعی وجود دارد که تلاش آنها برای رسیدن به هدف توخالی یا غیرمولد باشد.

اما، اگر آنها سؤالات درستی بپرسند – مانند اینکه آیا مطالب خاصی وجود دارد که می خواهید آنها را آماده کنند، نام هر کسی که با آنها ملاقات می کند چیست، یا کد لباس مناسب چیست – آنها نشان می دهند که آنها به اندازه کافی کوشا و مطمئن هستند که می توانند تکالیف و قدرت خود را در موقعیت های ناراحت کننده انجام دهند.

5. در طول مصاحبه خود سؤالات متفکرانه بپرسید.

شما باید در ورای رزومه خود احساس کنید که این نامزدها چه کسانی هستند. هنگام انجام یک مصاحبه، نمی خواهید فقط سوالات فنی را بدون به چالش کشیدن نامزدها بررسی کنید تا نشان دهید که آنها چگونه خارج از یک زمینه حرفه ای متعارف فکر می کنند.

این فرآیند می‌تواند به معنای پرسیدن سؤالات خوب در مصاحبه باشد، مانند «درباره زمانی که اشتباه کرده‌اید به من بگویید بالا، یا، “اگر بخواهم از همه کسانی که با آنها کار کرده اید نظرسنجی کنم، چند درصد طرفدار شما نیستند؟”

شما می‌خواهید آنها در مورد چیزهایی فکر کنند که لزوماً نمی‌توانند درباره آن لاف بزنند. این به شما این احساس را می دهد که چگونه آنها به عنوان یک کارمند فردی و بخشی از تیم شما عمل می کنند. به یاد داشته باشید، استخدام یک فروشنده با شرایط عالی که با فرهنگ شرکت یا پویایی تیم شما سازگاری ندارد، ممکن است بیش از ارزش آن مشکل ایجاد کند.

6. مطمئن شوید که آنها سوالات متفکرانه ای نیز می پرسند.

پرسیدن سوالات متفکرانه راهی عالی برای متقاضی برای نشان دادن مهارت های تفکر انتقادی و علاقه واقعی به شرکت شما است. با پرسیدن سؤالات عالی، یک نامزد تمایل به تلاش و درک کسب و کار شما را نشان می دهد. آن‌ها همچنین نشان می‌دهند که می‌دانند وقتی گیر می‌کنند چگونه کمک بخواهند.

نامزدی که سؤالات خاص و معنی‌داری می‌پرسد که فراتر از حقایقی است که هر کسی می‌تواند در وب‌سایت شما بیابد، اغلب به یک فروشنده متعهد و دقیق تبدیل می‌شود.

7. هنگام توصیف آنچه نیاز دارید، دقیق و شفاف باشید.

به نامزد خود بگویید دقیقاً چه انتظاراتی از این نقش دارند. شما می خواهید آنها بفهمند که در چه چیزی قرار می گیرند – هم به خاطر خودشان و هم به خاطر شما. اگر فردی را استخدام می‌کنید که درک خوبی از آنچه در حال ورود به آن است ندارد، این احتمال وجود دارد که فقط برای چند ماه به کار خود ادامه دهد.

به آنها در مورد آنچه که این نقش مستلزم آن است بگویید. به آنها در مورد آنچه در آن سخت است بگویید. در مورد برخی از دام هایی که ممکن است به آنها برخورد کنند به آنها بگویید و پاسخ آنها را بسنجید. لازم نیست در مورد آن شوم و تحمیل کننده باشید. فقط باید صادق باشید.

مگر اینکه فردی را برای یک موقعیت قراردادی استخدام کنید، به دنبال فروشنده ای هستید که برای مدت طولانی در آن شرکت داشته باشد. شما نمی توانید بفهمید که آیا یک نامزد برای یک موقعیت کوتاه شده است یا نه، اگر آنها ندانند که آن موقعیت واقعا چیست.

8. با نامزدهای آینده به سرعت پیگیری کنید.

اگر نامزدی مصاحبه ای را انجام داد، فوراً به او اطلاع دهید. با آنها تماس بگیرید و آنها را درگیر و علاقه مند به شرکت و نقش خود نگه دارید. به آنها بگویید که شما را تحت تأثیر قرار داده اند و اطلاعاتی در مورد مراحل بعدی ارائه دهید.

یک نامزد فروش عالی می تواند یک کالای داغ باشد. اگر نامزد مورد علاقه شما برای چندین موقعیت در شرکت های دیگر مصاحبه می کند، می خواهید تا آنجا که ممکن است در ذهن او بمانید. برقراری تماس و برنامه ریزی برای مراحل بعدی راهی عالی برای انجام این کار است.

هنگامی که مراحل بعدی را ترتیب دادید – که اغلب به معنای مصاحبه های بیشتر است – بیشتر مراحل ذکر شده در بالا را تکرار کنید. ممکن است بخواهید مصاحبه‌گران بیشتری بیاورید، مصاحبه‌های مبتنی بر سناریو ترتیب دهید، از کاندیداها بخواهید ارائه‌هایی ارائه دهند، یا آنها را وادار به انجام هر کار دیگری برای نشان دادن درک عملی خود از فروش کنید.

همانطور که گفتم، هیچ طرح کلی گام به گام قطعی از فرآیند استخدام فروش وجود ندارد، اما پیروی از مراحل بالا باید شما را در مسیر درست قرار دهد.

چگونه یک فروشنده عالی پیدا کنیم

به رئیس CRO مجازی مراجعه کردیم کیسی موری برای چند نکته در مورد اینکه وقتی آن فروشنده عالی را پیدا کردید و تعدادی از خودمان را اضافه کردیم، چه کاری باید انجام دهید. .

1. قبل از مصاحبه با نامزدها ارتباط برقرار کنید.

نامزدی که قبل از مصاحبه برنامه ریزی شده با مصاحبه کننده تماس می گیرد، سطح بالایی از اعتماد به نفس را نشان می دهد. اگر آنها بپرسند که آیا چیز خاصی وجود دارد که باید آماده کنند – و حتی با ارائه چند موضوعی که امیدوارند در مورد آنها بحث کنند، فراتر می روند – قطعاً بالاتر از حد متوسط ​​هستند.

نیم ساعت در هفته را برای پاسخ دادن به سوالات نامزدها از طریق ایمیل و لینکدین اختصاص دهید. زمان با ارزش است، بنابراین آن را مختصر، گرم و در مورد موضوع نگه دارید. کمی تلاش بیشتر به کاندیداها نشان می دهد که برای ملاقات با آنها در طول مصاحبه اهمیت می دهید و هیجان زده هستید. حتی اگر نامزدها را انتخاب نکنید، آنها بر اساس اقدام متفکرانه شما با احساس خوبی در مورد برند شرکت شما از روند خارج می شوند.

2. سوالات متفکرانه پیگیری را تشویق کنید.

کیفیت سؤالات فروشنده در طول مصاحبه، نشانگر واضحی از توانایی آنها برای موفقیت است. یک سوال خوب فراتر از حقایقی است که نامزد می توانست به راحتی با نگاه کردن به وب سایت شرکت یا صفحه لینکدین شما یاد بگیرد. به آنچه برای انجام خوب این نقش نیاز است، می پردازد.

به‌عنوان مصاحبه‌گر، می‌توانید با تشویق نامزد به پرسیدن سؤال‌های بیشتر در طول مصاحبه، سؤالات خوب را ادامه دهید. اطلاعات مربوط به موضوعات مهم مانند ساختار پاداش، فرصت های رشد یا سهمیه ها را به اشتراک بگذارید. این نکات کلیدی باید علاقه یک فروشنده بزرگ را برانگیزد و آنها را تشویق کند تا بینش دقیق تری را در مورد آن زمینه های نقش جستجو کنند.

در اینجا چند نمونه از سوالات متفکرانه پیگیری وجود دارد که ممکن است یک فروشنده عالی بپرسد:

  • درآمد این منطقه در سه سال گذشته چقدر بوده است؟ چرا آخرین نفر این قلمرو را ترک کرد؟
  • رقیب شماره یک که به او می بازید کیست و برای رفع شکاف ها چه کاری انجام می شود؟
  • متوسط ​​چرخه فروش چقدر است؟ نرخ فعلی تمدید چقدر است؟ چند مشتری قرارداد چند ساله دارند؟
  • آیا برای تمدید پشتیبانی به فروشندگان کمیسیون پرداخت می کنید؟
  • سبک مدیر فروش چیست؟
  • بیشترین پولی که یک فروشنده در تیم شما به دست آورده است؟
  • متوسط ​​نرخ نزدیک شما چقدر است؟ میانگین درآمد بعدی برای حساب های نصب چقدر است؟
  • وقتی معامله ای را از دست می دهید، چرا بازنده می شوید؟
  • موانع ورود شرکت دیگری برای ارائه راه حلی مشابه با شما چیست؟
  • چه مکانیسم‌هایی برای حفاظت از مالکیت معنوی این شرکت (اختراعات، علائم تجاری و غیره) وجود دارد؟
  • پردرآمدترین نماینده سال گذشته چه درآمدی داشته است؟ سهمیه آنها امسال چقدر افزایش یافت؟

پاسخ‌های مشخصی را برای این سؤالات از قبل آماده کنید. آماده سازی نه تنها به نامزد نشان می دهد که شرکت شما برای پیگیری داده ها به اندازه کافی برای این موضوعات ارزش قائل است، بلکه اطلاعات زیادی را به نامزد می دهد تا تصمیم بگیرد که آیا این نقش برای آنها مناسب است یا نه.

3. ببینید کاندیداها چگونه به استراتژی تولید سرنخ شما پاسخ می دهند.

فروشندگان یک هدف اصلی دارند – بستن کسب و کار. برای انجام این کار، آنها به یک خط لوله از سرنخ ها نیاز دارند. چه تیم شما مسئول جستجوی سرنخ های خود باشد یا تیم بازاریابی شما کارهای سنگینی را برای آنها انجام دهد، یک فروشنده خوب باید با سؤالاتی در مورد استراتژی تولید سرنخ شما پاسخ دهد.

کاندیداهای خوب ممکن است سؤالاتی مانند “متوسط ​​نرخ نزدیک شدن به آن سرنخ ها چقدر است؟” یا «نمایندگان فروش شما در کجا بیشترین موفقیت را دارند؟ آنلاین، حضوری، در رویدادها؟» و یک نامزد حتی پیشرفته‌تر ممکن است در مورد بازاریابی و فروش سرنخ‌های واجد شرایط و اینکه چه فعالیت‌هایی برای جذب سرنخ‌های گرم و واجد شرایط بهتر کار می‌کنند، سوال کند. این سؤالات نشان می دهد که نامزد فروش شما می تواند به طور انتقادی در مورد فرآیندهای تجاری فکر کند تا به اهداف خود کمک کند.

4. کنجکاوی آنها را بسنجید.

اگر داوطلب سؤالی بپرسد که مربوط به اطلاعاتی باشد که تازه آموخته است، نشانه مثبتی است. این نشان می دهد که آنها در طول جلسات با مشتریان بالقوه درگیر و کنجکاو خواهند بود. به عنوان مثال: «شما اشاره کردید که شرکت اخیراً تعدادی مهندس پشتیبانی را استخدام کرده است. آیا بلیط های پشتیبانی افزایش یافته است؟»

به‌عنوان مصاحبه‌کننده، ممکن است به ذکر استخدام‌های جدید در بخش مهندسی فکر نکنید. احتمالاً در مورد دلیل نیاز به رشد در یک جلسه شرکت توضیح داده شده اید. با این حال، یک نامزد کنجکاو برای یک موقعیت فروش ممکن است بخواهد بداند که چرا آن تیم رشد کرده است. افزایش بلیط‌های پشتیبانی می‌تواند نشان‌دهنده مانعی باشد که در طول فروش باید بر آن غلبه کرد، در حالی که ویژگی‌های محصول جدیدی که مهندسان ممکن است ایجاد کنند به معنای پیشنهادهای جدید برای به اشتراک گذاشتن با مشتری بالقوه است.

5. به نکات دقیق در مورد شرکت توجه کنید.

یک نامزد خوب بیشتر از نگاه کردن به نمایه لینکدین شما انجام داده است. آنها کارهایی مانند:

را انجام داده اند

  • افراد مورد تحقیق در شرکت در موقعیتی که برای آن درخواست می کنند
  • بررسی های آنلاین این شرکت را در Glassdoor بخوانید
  • بررسی‌ها را از Gartner یا Forrester جستجو کرده‌اید تا ببینید راه‌حل‌های شما به کجا امتیاز می‌دهد

نامزدهای استثنایی همچنین در مورد جنبه‌های کسب‌وکار مانند سلامت مالی، هرگونه بدهی و هرگونه بحث برنامه‌ریزی‌شده درباره جمع‌آوری سرمایه یا IPOهای آینده تحقیق خواهند کرد.

به سوالاتی از این دست توجه کنید. آنها نشان می دهند که نامزد علاقه طولانی مدت به موفقیت شرکت دارد، نه فقط دستاوردهای خود.

6. از هم تیمی های متقابل به فرآیند مصاحبه دعوت کنید.

نامزدهای خوب با کارکنان منابع انسانی و اداری به عنوان بخش مهمی از تجربه مصاحبه برخورد می کنند. آن‌ها تشخیص می‌دهند که چقدر به فرآیندهای تشکیل جلسات، تبادل ایمیل، پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی، اشتراک‌گذاری اسناد و هماهنگی بازدیدها در محل نزدیک می‌شوند، نشان‌دهنده نوع کارمند و همکار آنهاست.

در حالی که معمولاً در فرآیند مصاحبه به کارکنان منابع انسانی و مدیریت نیاز است، اعضای تیم بازاریابی یا خدمات مشتری را نیز به مصاحبه ها اضافه کنید. فروشندگان بزرگ می دانند که چگونه روابط کاری مثبت را با هر دو گروه پرورش دهند. این نوع مصاحبه به شما نشان می دهد که کدام نامزد می تواند قهرمان تجربه مشتری شما در هر سه عملکرد شود.

7. مراقب نشانه های زبان بدن باشید.

زبان بدن بسیاری از ارتباطات غیرکلامی ما را هدایت می کند. در حالی که مصاحبه‌ها برای هر نامزدی می‌تواند تنش‌زا باشد، اما در یک فروشنده عالی، داشتن روحیه آماده ضروری است. برای ملاقات با مشتریان جدید، به ویژه مشتریانی که دارای حساب‌های پرمخاطب هستند، نیاز به یک فروشنده با رفتاری آرام و خوش‌آمد دارد.

به دنبال کاندیداهایی باشید که با اعتماد به نفس به نظر می رسند، حالت عمودی دارند و تماس چشمی برقرار می کنند. سایر نشانه‌های غیرکلامی که به اندازه زبان بدن مهم هستند عبارتند از لحن صدا، حالات چهره و ژست‌ها.

8. تنیس مکالمه بازی کنید.

مصاحبه‌شوندگان خوب آهنگ مکالمه را درک می‌کنند و می‌دانند چه زمانی باید پاسخ‌ها را کوتاه کنند و چه زمانی دوباره مصاحبه‌کننده را با یک سؤال درگیر کنند. این بحث ها نباید یک طرفه باشد. نامزدی که بتواند شما را به خوبی بخواند، مشتریان شما را نیز به خوبی می‌خواند و تشخیص می‌دهد که چه زمانی صحبت کند و چه زمانی گوش دهد.

نقش خود را به عنوان مصاحبه کننده با پرسیدن سؤالات مستقیم، پرهیز از سر و صدا کردن، و ارائه پاسخ های مختصر به سؤالات نامزد انجام دهید. کوتاهی باعث می‌شود که اثر تنیس مکالمه در طول مصاحبه شکوفا شود و به داوطلب این امکان را می‌دهد که احساس راحتی کند و بدرخشد!

9. پذیرای ایده های جدید باشید.

نامزدهای عالی نظرات قوی دارند و مایلند نظرات خود را به اشتراک بگذارند. زمانی یک نامزد با من در میان گذاشت که چه ارزشی در روش فروش چلنجر و پرسید که آیا با این مفهوم آشنا هستم؟ او این کتاب را به موفقیت اولیه خود در فروش نسبت داد.

اگرچه روش فروش چلنجر چیزی نبود که تیم من مرتباً از آن استفاده می‌کرد، اما از شنیدن تجربه این نامزد با آن لذت بردم. اگر این فرصت پیشنهاد می شد، تیم سبک کاری او را می پذیرفت و او را تشویق می کرد که به گونه ای کار کند که برای او منطقی باشد.

10. به دستاوردهای غیر کاری گوش دهید.

آیا آنها 5k را تکمیل کردند؟ یا در کلاس جوشکاری گواهینامه دریافت کنید؟ هر چه که باشد، انگیزه و انگیزه دو ویژگی هستند که معمولاً در زندگی شخصی افراد و همچنین در زندگی کاری آنها ظاهر می شود. 

فروشندگان بزرگ دستاوردهایی خارج از کار دارند که همان مهارت های نرمی را که برای موفقیت در کار استفاده می کنند را نشان می دهد. درخواست از یک نامزد برای به اشتراک گذاشتن بزرگترین دستاورد خود به شما دریچه ای برای چگونگی برنامه ریزی، تحقیق و اجرای اهداف بلندمدت خود می دهد. تعادل بین موفقیت‌های شخصی و کاری نیز می‌تواند نشانه خوبی باشد که این نامزد روش‌هایی را برای جلوگیری از فرسودگی شغلی و مدیریت استرس به روشی سالم آزمایش کرده است.

11. بیشتر از پول مذاکره کنید.

یک تصور غلط رایج وجود دارد که فروشندگان فقط به یک چیز توجه دارند – کمیسیون. این به سادگی درست نیست. بسیاری از حرفه ها با پورسانت پرداخت نمی شوند و انگیزه آنها مزایایی غیر از پول است. فروشندگان عالی تفاوتی ندارند. به مزایایی که برای نامزد شما مهم است گوش دهید و آنها را برای مرحله مذاکره در فرآیند یادداشت کنید.

آیا آنها برای مدرک بالاتر در مدرسه هستند؟ شاید آنها خانواده خود را بزرگ می کنند؟ در محدوده بسته مزایا خود کار کنید تا برخی از مزایایی را که فراتر از ساختار غرامت شما هستند برجسته کنید. کمک هزینه‌های توسعه حرفه‌ای و PTO انعطاف‌پذیر نمونه‌هایی از مزایای شرکت شما هستند که ممکن است قبلاً داشته باشد که می‌تواند فروشنده بزرگی را که در کنسرت بعدی خود به دنبال چیزی بیش از پورسانت است هیجان زده کند.

12. برای پاسخ به سوالات ناراحت کننده آماده شوید.

نشان دادن شجاعت برای پرسیدن یک سوال سخت نشان دهنده اعتماد به نفس بالا است و نشان می دهد که چگونه نماینده شرکت را در این زمینه نمایندگی می کند. یک نامزد فروش خوب چند سؤال سخت می پرسد و در ازای آن پاسخ های متفکرانه ای را انتظار دارد.

آماده پاسخ دادن به سؤالات ناراحت کننده باشید، مانند اینکه چرا آخرین نماینده شما مسیر دیگری را انتخاب کرد یا تیم با چه مشکلاتی روبروست. هیچ شرکت یا نقشی کامل نیست، اما ترسیم واقعی ترین پرتره کار با تیم شما توسط هر فروشنده بزرگی قدردانی خواهد شد. بعلاوه، این در نهایت به عهده کاندیدا است که با استفاده از تمام اطلاعاتی که در اختیار دارد، بهترین تصمیم را بگیرد.

فروشنده بزرگ بعدی خود را پیدا کنید

اگر یک نامزد دارای هشت تا 10 مورد از این ویژگی ها باشد، شما در مسیر درستی برای استخدام آنها هستید. و اگر فروشنده ای هستید که برای شغل درخواست می دهید، ممکن است بخواهید از این تاکتیک های مصاحبه برای دریافت نقش استفاده کنید.

پیدا کردن و استخدام فروشنده مناسب یک هنر ظریف است و هیچ طرحی قطعی برای آن وجود ندارد. با این حال، با در نظر گرفتن این نکات، در موقعیتی خواهید بود که می توانید نامزدهای واجد شرایط را بیاورید و شناسایی کنید که کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است.

< /a>

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل