چگونه به صورت آنلاین سرنخ پیدا کنیم

چگونه به صورت آنلاین سرنخ پیدا کنیم

کارآفرینان، مقیاس‌پذیری استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های سازمانی همه در حال انجام یک کار اصلی هستند: درآمدزایی.

در 10 سال گذشته، بازاریابی ورودی راهی عالی برای انجام این کار است. اما درک این نکته مهم است که مردم از کسب و کار شما کاملاً بی اطلاع به یک مشتری وفادار به برند تبدیل نمی شوند.

سطوحی برای این نوع چیزها وجود دارد.

مشتریان بالقوه باید قبل از اینکه آماده گفتگو در مورد آنچه می‌فروشید، چند مرحله مختلف را طی کنند: آگاهی، علاقه، توجه، قصد، ارزیابی و در نهایت خرید.

مرحله دوم جایی است که شما سرنخ دریافت می کنید.

علاقه‌کردن مردم به آنچه باید بفروشید، به لطف بازاریابی درون‌گرا، دشوار نیست. این روش یک رویکرد جامع و مبتنی بر داده است که در آن یک کسب و کار از محتوای وب سایت خود برای جذب خریداران علاقه مند و تبدیل آنها به سرنخ استفاده می کند – معمولاً پس از اینکه آنها از محصولات و خدمات آنلاین آگاه شدند.

این روش منعکس کننده روشی است که مردم در محیط دیجیتال امروزی خرید می کنند و در هر دو موقعیت B2B و B2C کار می کند.

اما اگر دپارتمان بازاریابی نداشته باشید یا تیم بازاریابی شما به صورت ورودی تمرین نکند، چه؟ اگر مجبور باشید سرنخ های فروش خود را ایجاد کنید؟

در اینجا، کانال‌های آنلاینی را بررسی می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند تولید سرنخ و تاکتیک هایی که امروز برای پر کردن خط لوله خود اعمال می کنید.

بسیاری از متخصصان فروش از پشتیبانی بازاریابی برای تکیه بر جریان ثابت سرنخ‌های ورودی برخوردار نیستند، اما همچنان باید به سهمیه خود دست یابند. خوشبختانه، روش فروش ورودی راه‌های زیادی برای رفع این نیاز فراهم می‌کند.

فروش ورودی راهی برای شناسایی و ارتباط با مشتریان بالقوه با استفاده از ذهنیت درونی ایجاد روابط قبل از اینکه شخصی آماده خرید باشد، است.

اکثر فروشندگان موفق در حال حاضر برخی از نسخه های فروش راه حل را تمرین می کنند. آن‌ها می‌دانند که فروش به معنای مشاوره در مورد مشکلات مشتری است، نه بستن معامله.

این در مورد اجازه دادن به مشتری بالقوه برای تعریف سرعت فرآیند و ارائه آموزش و مشاوره به عنوان راهی برای ایجاد اعتماد و اعتماد است. این امر خرید را برای مشتری آسان و ایمن می کند. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید آن را به تنهایی مقیاس پذیر و کارآمد کنید.

ممکن است از خود بپرسید “چه چیزی یک سرنخ را آماده می کند تا با فروش صحبت کند؟” و این می تواند به چندین عامل تعیین شده توسط تیم فروش شما بستگی داشته باشد. شاید نوع تاکتیک تولید سرنخ که آنها را وارد خط لوله کرده است تعیین کند که چه کسی به یک مشتری بالقوه تبدیل می شود. یا شاید، یک به آنها سرنخ دهید تا آنها را به صورت دستی واجد شرایط کنید. سوالات لایه ای.

شرایط پیشرو باید بر اساس اهداف درآمدی شما با نظرات تیم بازاریابی و فروش باشد. اما قبل از تعیین معیارهای سرنخ های خود را واجد شرایط کنید، ابتدا باید آنها را ایجاد کنید.

بیایید نگاهی به برخی از برترین کانال‌های اصلی بیاندازیم که یک پنی برای شما هزینه ندارند.

1. از لیست های شخص ثالث استفاده کنید.

وب‌سایت‌هایی مانند Fiverr و Upwork می‌توانند منبع عالی برای تیم فروش شما باشند. اگر کسب و کار شما خدماتی را می فروشد که در این سایت ها مورد تقاضا است، می توانید خدمات خود را فهرست کنید تا سرنخ های بیشتری کسب کنید. بهترین بخش در مورد استفاده از لیست های شخص ثالث برای دریافت سرنخ رایگان این است که آنها پتانسیل بسته شدن سریع را دارند. هنگامی که بین کسب و کار شما و مشتری تطابق وجود دارد، آنها احتمالاً می‌خواهند فوراً به کار خود برسند که برای KPI زمان برای بسته شدن و درآمد نهایی شما بسیار ارزشمند است.

2. محتوا ایجاد کنید.

ما در مورد روش‌های مختلفی که می‌توانید این کار را انجام دهید در بخش زیر صحبت خواهیم کرد، اما ایجاد محتوا به صورت آنلاین به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌مدت و بلندمدت، سرنخ‌های رایگان دریافت کنید. هنگامی که از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای خود استفاده می کنید، می توانید افزایش سریع ترافیک به وب سایت خود را مشاهده کنید و در پی آن افزایش سرنخ ها مشاهده می شود. در درازمدت، محتوای شما در سایت شما زنده می‌شود و در موتورهای جستجو اعتبار پیدا می‌کند، زیرا افراد بیشتری به دنبال سؤالاتی هستند که محتوای شما برای آنها پاسخ می‌دهد. همه اینها کاملا رایگان است و فقط به زمان، مهارت و ثبات نیاز دارد.

3. شبکه آنلاین.

چه در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر هستید یا از انجمن‌هایی مانند Reddit و Quora استفاده می‌کنید، شبکه‌سازی آنلاین با افراد موجود در بازار شما می‌تواند منجر به کسب و کار شما شود. این روش برای به دست آوردن مشتریان جدید می تواند زمان بر باشد، اما شما درک بهتری از آنچه مشتریان شما به دنبال آن هستند و چرا آنها محصولات یا خدمات شما را می خرند، ایجاد خواهید کرد. به نوبه خود، احساس همدلی و دانش مشتری را در خود ایجاد خواهید کرد که با پول نمی توان خرید.

1. نمایه های رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید.

آخرین باری که واقعاً نمایه لینکدین یا توییتر خود را به روز کردید چه زمانی بود؟ تازه و به روز نگه داشتن نمایه های رسانه های اجتماعی خود یک راه عالی برای جذب افراد بیشتر است.

Linkedin سودمندترین پلتفرم رسانه اجتماعی برای فروشندگان است. نمایه خود را متمایز کنید (و به طور بالقوه در جستارهای جستجو نشان داده شود) با تهیه پیش نویس سرفصل و خلاصه توصیفی خیره کننده لینکدین که به کسانی که از نمایه شما بازدید می کنند می گوید دقیقاً چه کار می کنید و به چه کسانی خدمات می دهید.

تویتر یکی دیگر از پلتفرم‌های رسانه اجتماعی است که فروشندگان می‌توانند از آن برای ارتباط با سرنخ‌ها و ایجاد علاقه در کسب‌وکارشان استفاده کنند.

برای استفاده حداکثری از نمایه توییتر خود، مطمئن شوید که یک عکس نمایه حرفه ای دارید، حساب شرکت خود را تگ کنید، پیوندی به نمایه LinkedIn خود اضافه کنید، و سعی کنید چند هشتگ مرتبط با خریداران خود قرار دهید.< /p>

ایجاد این تغییرات ساده در نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی شما را در موقعیت بهتری برای نشان دادن در نتایج جستجوی خریداران بالقوه قرار می‌دهد و اتصال را آسان‌تر می‌کند.

2. در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط، افراد بالقوه‌ای را پیدا کنید که می‌توانید به آنها کمک کنید.

اکثر فروشندگان در لینکدین هستند، اما ممکن است به طور موثر از آن برای ایجاد فعالیت های برتر استفاده نکنند. این رویای یک فروشنده است که بتواند به روشی با ارزش بالا و کم تلاش برای یافتن مشتریان بالقوه بالقوه ارتباط برقرار کند، و رسانه های اجتماعی راهی عالی برای انجام این کار است.

چند توصیه سریع برای تقویت حضور خود در رسانه های اجتماعی برای تولید سرنخ:

  1. سعی کنید با افراد زیادی که می توانید ارتباط برقرار کنید. هرچه ارتباطات بیشتری داشته باشید، دسترسی شما بیشتر خواهد بود. لازم نیست با افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید بهترین دوست باشید. اتصالات مماسی می تواند از بهترین ها برای بالقوه بالقوه باشد.
  2. در بخش “اشتراک گذاری یک به روز رسانی” پست کنید و در حال حاضر به دنبال شناسایی و کمک به نوع خاصی از مشتری با نوع خاصی از مشکل در یک تاریخ خاص هستید. به عنوان مثال، “ما به دنبال کار با سه شرکت جدید تجاری محوطه سازی تا 1 سپتامبر هستیم که علاقه مند به ایجاد تجارت خود در منطقه بزرگتر فینیکس، آریزونا هستند”.
  3. سه توصیه از مشتریان فعلی دریافت کنید که کار با کیفیتی را نشان می‌دهند که می‌تواند ارزش، حرفه‌ای بودن و اثربخشی شما را تضمین کند.

(اگر بتوانید نام تجاری حرفه ای خود را به فیس بوک برای کسب و کار، توییتر و اسنپ چت گسترش دهید، اعتبار اضافی دارد، اگرچه این کار میزان کار را افزایش می دهد.)

3. یک مقاله وبلاگ در لینکدین با پیشنهاد مشاوره 15 دقیقه ای ارسال کنید.

من سالی 50 بار از طرف HubSpot صحبت می کنم، و اغلب زمانی که از “وبلاگینگ” برای مخاطبان من، چشم مردم خیره می شود. آن‌ها وبلاگ‌نویسی را راهی ساختاریافته و دشوار برای نوشتن مقاله دانشگاهی می‌دانند – و نوشتن با سخنرانی عمومی در فهرست چیزهایی است که مردم از آن متنفرند و از آن‌ها می‌ترسند.

اما وبلاگ نویسی در واقع فقط یک مکالمه است و یک موضوع وبلاگ می تواند به سادگی پاسخ دادن به سؤالات استاندارد در مورد محصول شما باشد که هر روز انجام می دهید، مانند «راهنمای مبتدی برای [چالش تجاری رایج]» و «چیزهای X» شما باید درباره [منطقه تجاری] بدانید.”

4. از مشتریان فعلی خود برای ارجاع درخواست کنید.

در طول کارم که به آژانس‌های دیجیتال کمک می‌کنم قیف فروش خود را پر کنند، اغلب از مشتریانم می‌پرسم آخرین باری که مشتریان فعلی خود را پینگ کرده‌اند، از آنها برای کسب‌وکارشان تشکر کرده‌اند و برای ایجاد کسب‌وکار بیشتر از آنها کمک می‌خواهند.

همه موافق هستند که استراتژی جمع آوری ارجاع موثر است، اما بنا به دلایلی، اجرای موثر آن دشوار است. برای شروع می توانید هفت مرحله زیر را دنبال کنید:

  1. با مدیر حساب خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید مشتری راضی است (و اگر رضایت ندارد، به هر حال یک تماس برقرار کنید تا ببینید چگونه می‌توانید اوضاع را بهتر کنید).
  2. با یک تلفن و یک ایمیل به مشتری پینگ کنید و یک مکالمه 10 دقیقه ای بخواهید.
  3. از مشتری برای کسب و کار تشکر کنید، توضیح دهید که برای رابطه خود ارزش قائل هستید و همیشه علاقه مند هستید که آن را برای مشتری خود ارزشمندتر کنید.
  4. بپرسید آیا مخاطب یا شرکت دیگری وجود دارد که او بتواند به آن سطح خدمات علاقه مند باشد.
  5. نام، شماره تلفن و ایمیل مخاطب و اینکه چرا مشتری شما فکر می‌کند مناسب است را دریافت کنید.
  6. بپرسید آیا می‌توانند شما را با یک ایمیل معرفی سریع آشنا کنند.
  7. اعتبار اضافی: اگر می توانید، یک یادداشت دست نویس یا یک آیتم کوچک مانند یک تی شرت برای آنها ارسال کنید و از آنها برای ارجاع تشکر کنید. لمس های کوچک راه درازی را به شما می دهد.

5. برای شناسایی سرنخ های بالقوه با شبکه شخصی خود کار کنید.

کار کردن با شبکه شخصی شما یکی دیگر از گزینه‌هایی است که گاهی اوقات نادیده گرفته می‌شود که شروع به کار با آن نسبتاً آسان است زیرا اعتماد داخلی دارید. افراد خاصی هستند که در یک زمینه شخصی با آنها آشنا خواهید شد که فکر نمی کنید آنها را به عنوان یک ماشین تولید سرنخ می بینید اما می توانند فوق العاده ارزشمند باشند.

در دنیای شلوغ امروزی، شما دوستان یوگا، دوستان کاری، همسایه‌ها و موارد دیگر دارید – اما آنها در این سطل‌های جداگانه وجود دارند که لزوماً همدیگر را قطع نمی‌کنند. کلید بسیار ساده است – اگر در نقطه ای از رابطه خود هستید که می توانید در مورد کاری صحبت کنید، به آشنایان بالقوه مفید اطلاع دهید.

نوع شرکتی را که به دنبال آن هستید (اندازه، تعداد کارمند، میزان درآمد، مکان و غیره) شناسایی کنید و ایمیلی ارسال کنید که آنها می توانند برای برقراری ارتباط فوروارد کنند.

البته، اختلاط شخصی و حرفه ای مانند این باید مؤثر و محترمانه باشد – اما این یک راه عالی برای گسترش دامنه شماست.

6. در رویدادهای شبکه فعالانه با سرنخ‌های جدید درگیر شوید.

در صورت امکان، شرکت در این رویدادها (شخصی و آنلاین) باید بخشی از برنامه روزمره شما باشد زیرا آنها راهی عالی برای افزایش دسترسی شما و به طور بالقوه افزایش کسب و کار هستند.

در زیر چهار اصل اساسی وجود دارد که قبل از ورود به شبکه (چه حضوری و چه در یک رویداد شبکه مجازی) به مردم یادآوری می کنم:

  1. این در مورد آمیختگی و انسان بودن و تفریح ​​است. مسائل را خیلی جدی نگیرید!
  2. توضیح رو در رو فلسفه “همیشه کمک کن” معمولاً یک تمایز بسیار بزرگ است.
  3. کارت ویزیت را برای آشنایان جدید خود بیاورید.
  4. پیشنهاد اتصال به LinkedIn از تلفن خود را در حالی که در کنار شخصی ایستاده اید. من معمولاً با احترام می پرسم – آیا می خواهید در لینکدین وصل شوید؟ اگر آنها بگویند “بله،”، من فقط تلفنم را به آنها می‌دهم و می‌گویم، “می‌توانی خودت را پیدا کنی و وصل شوی؟”، که کار را بسیار آسان‌تر می‌کند.

7. فرصت های بسته/از دست رفته را دوباره مرور کنید.

اینها مشاغلی هستند که از قبل می دانند شرکت شما چه می کند. آنها ممکن است یک نسخه نمایشی محصول را دیده باشند یا از طریق یک تماس اکتشافی آن را دریافت کرده باشند و زمان مناسبی برای خرید نبود.

پایه لمسی با این مشتریان بالقوه هر شش ماه یکبار. بپرسید اولویت های آنها چگونه تغییر کرده است، آیا اهداف تجاری و تیمی آنها تغییر کرده است یا خیر، و چالش های آنها چیست.

در بازاریابی برای این افراد بالقوه سرمایه گذاری کنید، زیرا آنها در حال حاضر واجد شرایط تر از سرنخ های جدید و گرم هستند. آنها را در ایمیل های بازاریابی مناسب ثبت کنید، پست های وبلاگ مرتبط را برای آنها ارسال کنید و ارتباطات را شخصی سازی کنید.

ممکن است اولین یا سومین باری که پیگیری می کنید لحظه مناسبی نباشد، اما پنجمین بار می تواند به نفع شما باشد.

و هرگز نمی دانید چه زمانی یک مشتری بالقوه شغل خود را تغییر می دهد و در نهایت بودجه یا مورد تجاری را برای اجرای راه حل شما در اختیار خواهد داشت. با حفظ هوش، اولین فروشنده ای خواهید بود که با آنها تماس می گیرند.

8. ارسال خبرنامه های ایمیل خودکار.

در سالانه SaaStr 2018، سام بلوند، CRO Rainforest QA توصیه می‌کند، “استراتژی خود را برای توسعه تعریف کنید، سپس با کپی ایمیل خلاق باشید – باهوش باشید.”

بلوند توضیح داد که یکی از موفق‌ترین دنباله‌های ایمیل Rainforest از CTO آنها آدرس داده شده است. SDR های Rainforest ایمیل را به مدیر ارشد فناوری یک شرکت بالقوه ارسال می کنند و پیام را طوری قاب می کنند که گویی مدیر ارشد فنی آنها از آنها خواسته است تا با آنها تماس بگیرند.

بلوند گفت: “این خلاقانه است، توجه را به خود جلب می کند، و به ما امکان می دهد شبکه گسترده ای را بر روی شرکت هر مشتری بالقوه ایجاد کنیم.”

برای ارسال یک دنباله ایمیل موفق، برای هر کدام یک هدف مشخص داشته باشید. به عنوان مثال:

  • ایمیل 1: آدرس نقاط درد
  • ایمیل 2: یک پیام ارزش را توضیح دهید
  • ایمیل 3: نام یک مشتری بزرگ را رها کنید
  • ایمیل 4: پیام خود را واجد شرایط کنید
  • ایمیل 5: شامل یک پیام محصول
  • ایمیل 6: برای آخرین بار تماس بگیرید

یک توالی ایمیل و ببینید که برای شما کار می کند.

9. پست مهمان به وب سایت ها و وبلاگ های دیگر.

آیا هنوز در حال نوشتن وبلاگ هستید؟ تو باید باشی با نوشتن در مورد آنچه در آن متخصص هستید شروع کنید.

این می‌تواند بهینه‌سازی فرآیند فروش، بازاریابی ارجاع یا محصول/خدمت شما باشد – اما هر کاری که انجام می‌دهید، شروع به نوشتن کنید و آن را در وبلاگ شرکت، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شخصی و مشتریانتان به اشتراک بگذارید.

برای شما مهم است که در رشته خود یک متخصص قابل مشاهده باشید. نه تنها تخصص شما را نشان می دهد، بلکه به مشتریان بالقوه خود نیز آموزش می دهید. در اولین پست خود به کمک نیاز دارید؟ برای یک درس سریع با بازاریاب مقیم یا ویرایشگر وبلاگ خود تماس بگیرید. حتی ممکن است به شما کمک کنند تا یک یا دو پست بنویسید.

10. یک زمان‌بندی جلسه را در وب‌سایت خود جاسازی کنید.

اگر شما نماینده ای هستید که مسئول جذب سرنخ های خود هستید، منابع لازم برای ارسال سه ایمیل پشت سر هم برای هماهنگی برنامه ها با مشتری را ندارید. این اتلاف وقت شما و اتلاف آنهاست.

به‌جای آن، یک برنامه زمان‌بندی قرار در وب‌سایت خود و امضای ایمیل خود جاسازی کنید. ابزار زمان‌بندی جلسات رایگان با تقویم‌های Google و Office 365 همگام‌سازی می‌شود، بنابراین مشتریان احتمالی شما همیشه در دسترس بودن به‌روز شما را می‌بینند.

به‌علاوه، اگر نماینده فروش تعیین‌شده‌ای وجود ندارد، می‌توانید یک پیوند جلسه رفت و برگشتی تنظیم کنید، بنابراین مشتریان بالقوه می‌توانند جلساتی را با نماینده‌ای برنامه‌ریزی کنند که در دسترس بودن به بهترین وجه با آنها همخوانی دارد.

ارتباط با شما را برای سرنخ‌ها آسان کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر زمان‌بندی کنید.

11. از چت زنده برای تعامل با کاربران در وب سایت خود استفاده کنید.

یک راه دیگر برای بررسی سرنخ‌ها از طریق سازنده ربات چت با استفاده آسان است. امروزه موارد زیادی در بازار وجود دارد، اما مکالمات HubSpot ابزارها و زمینه مورد نیاز برای داشتن مکالمات نامحدود و شخصی شده در مقیاس را در اختیار شما قرار می دهد.

ویجت خود را طوری سفارشی کنید که با ظاهر و احساس برند شما مطابقت داشته باشد و با پیام خوشامدگویی که قابل اجرا است و با هدف آنها مطابقت دارد در صفحه مشتری ظاهر شود. از ربات چت خود برای واجد شرایط بودن سرنخ ها، رزرو جلسات، پاسخ به سؤالات متداول و موارد دیگر استفاده کنید.

می‌توانید از طریق صندوق ورودی مکالمات، Slack، حتی در حال حرکت با برنامه تلفن همراه HubSpot به چت‌ها پاسخ دهید. زیرا بخشی از HubSpot CRM، هر مکالمه ذخیره می شود.

12. یک کارگاه یا وبینار آنلاین هدایت کنید.

در حالی که اشتراک‌گذاری مقاله‌ها و پست‌های وبلاگ راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن دانش شماست، هیچ چیز بالاتر از فرصتی برای آموزش واقعی نیست. میزبانی یک وبینار یا کارگاه آنلاین که تخصص خود را در مورد یک موضوع مرتبط به اشتراک می‌گذارد، یک راه عالی برای ایجاد سرنخ آنلاین است.

به عنوان مثال، اگر نرم افزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک، می توانید یک کارگاه آنلاین برای کارآفرینان میزبانی کنید که به آنها نشان می دهد چگونه برای ایجاد تعامل در رسانه های اجتماعی با به اشتراک گذاشتن دانش خود در مورد یک موضوع مرتبط در قالبی صمیمی مانند ویدیو، به سرعت با سرنخ ها اعتماد می کنید.

13. محتوای وبلاگ ایجاد کنید تا در موتورهای جستجو قابل مشاهده باشید.

ارسال مهمان به وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های دیگر روشی هوشمندانه برای ایجاد آگاهی از برند با مخاطبان جدید است، اما با وبلاگ‌نویسی در دامنه خود، از مزایای سئو درازمدت بهره‌مند خواهید شد.

استراتژی محتوای وبلاگ یک شبه تعداد زیادی سرنخ برای شما به ارمغان نمی آورد، اما اضافه کاری، نقطه شیرینی از کلمات کلیدی و استراتژی های تبلیغاتی خارج از صفحه را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند تا دنبال کننده وفاداری از خوانندگانی بسازید که در نهایت ممکن است تبدیل شوند. منجر می شود.

14. برای یک محصول یا خدمات رایگان در ازای یک فرم سرنخ، هدیه بگیرید.

چه کسی چیزهای رایگان را دوست ندارد؟ علاقه خود را به ارائه محصول یا خدمات جدید با یک جایزه افزایش دهید. در ازای فرم لید، می توانید به مخاطبان خود فرصتی برای برنده شدن یک مشاوره، محصول یا خدمات رایگان از کسب و کار خود ارائه دهید. با رضایت افرادی که وارد هدایا شده‌اند، می‌توانید آنها را به کمپین‌های پرورش ایمیل خود اضافه کنید تا بتوانند درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و در آینده مشتری شوند.

15. برای تبلیغ متقابل پیشنهادات خود با سایر مشاغل آنلاین شریک شوید.

مشارکت‌ها هم برای شما و هم برای کسب‌وکار دیگر سودمند هستند. نه تنها هر دوی شما در دو مخاطب مختلف قرار می گیرید، بلکه اگر برند شما با نیازهای مخاطبان مطابقت داشته باشد، احتمالاً تأثیر خوبی بر مخاطبان دیگر خواهید گذاشت.

هنگام شراکت با کسب و کار دیگری، قبل از موافقت برای همکاری، باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

  1. یک تحلیل سریع مخاطب آیا اکثریت مخاطبان آنها در آن بازار برای آنچه می فروشید هستند؟ اگر نه، ممکن است استفاده مفیدی از زمان شما نباشد.
  2. در چه نوع همکاری مشارکت خواهید داشت؟ همکاری‌های رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار هستند — آیا ویدیو، یک سری پست، تصرف رسانه های اجتماعی؟
  3. هدف شما از این همکاری چیست؟ قصد دارید چند سرنخ جدید به دست آورید؟ چگونه آنها را پیگیری خواهید کرد

16. به جوامع شبکه بپیوندید تا با متخصصان صنعت خود چت کنید.

مجموعه درآمد و زنان در درآمد تنها چند نمونه از انجمن های شبکه که می توانید برای ارتباط با متخصصان همفکر به آنها ملحق شوید.

در حالی که ممکن است درخواست خدمات در این گروه‌ها ممنوع باشد، شما باید افرادی را بیابید که به دنبال کمک برای مشکلی هستند که می‌توانید آن را حل کنید. همچنین می‌توانید از ارتباطات خود در این گروه‌ها استفاده کنید تا به شما در یافتن سرنخ‌های آنلاین کمک کند.

17. یک حساب «Google برای کسب‌وکار من» راه‌اندازی کنید و از مشتریان فعلی یا قبلی نظر بخواهید.

Google بیش از 5 میلیارد جستجو در روز. این “میلیارد” با “B” است. به دلیل حجم زیاد ترافیک به موتور جستجو، ایده خوبی است که حضور خود را در آنجا تقویت کنید. Google برای کسب و کار من یک گزینه رایگان برای استفاده از هر کسب و کاری است. تا زمانی که آدرس فیزیکی معتبری داشته باشید که شرکت شما در آن تجارت می کند، پس از فعال شدن حساب خود، می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

با یک حساب Google My Business، جستجوگران شانس بیشتری برای مشاهده کسب و کار شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) در چرخ و فلک، قطعه ویژه، یا در یک گراف دانش.

یک خط لوله فروش قوی با منبع یابی آنلاین ایجاد کنید

مهم نیست کسب و کار شما چقدر کوچک یا بزرگ باشد، می توانید برای افزایش درآمد به صورت آنلاین سرنخ های باکیفیت ایجاد کنید. چه بیشتر نویسنده، نتورکر یا سخنران عمومی باشید، فرصتی برای ارتباط با مردم و ایجاد سرنخ آنلاین قطعا ارزش زمان شما را دارد. این تاکتیک‌های آنلاین را برای بستن معاملات بیشتر در این سه‌ماهه امتحان کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در آگوست 2016 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل