کسب و کار

4 چالشی که مبتکران فروش با آن روبرو هستند [+ چگونه آنها را هدایت کنیم]

4 چالشی که مبتکران فروش با آن روبرو هستند [+ چگونه آنها را هدایت کنیم]

نوآوری در فروش آسان نیست. این یک نبرد سخت است که به جسارت، تلاش و – در بسیاری موارد – شانس زیادی نیاز دارد.

4 da86d8a7d984d8b4db8c daa9d987 d985d8a8d8aadaa9d8b1d8a7d986 d981d8b1d988d8b4 d8a8d8a7 d8a2d986 d8b1d988d8a8d8b1d988 d987d8b3d8aad986 6677b16094d18

مبتکران در هر مرحله از توسعه خود با انواع چالش‌ها مواجه می‌شوند – این یک امر مسلم است. این نوع کسب‌وکارها تقریباً به مشکل برخورد می‌کنند، در نقاطی متوقف می‌شوند و باید استراتژی‌های خود را در حین حرکت تنظیم کنند.

برای کمک به مبتکران فروش در مسیریابی آزمایش‌ها و مصیبت‌های دنباله‌دار، ما فهرستی از چالش‌های رایج مبتکران فروش را گردآوری کرده‌ایم و بینشی در مورد چگونگی کشف آنها ارائه کرده‌ایم. بیایید نگاهی بیندازیم.

Free Download: Sales Plan Template

چالش های مبتکر فروش

1. جمع آوری بودجه و منابع برای نوآوری

اگر ابزاری برای از بین بردن خود نداشته باشید، نمی‌توانید نوآوری کنید، و گفتن این کار بسیار ساده‌تر از انجام دادن است. بسیاری از نوآوری ها در بدو ورود از بین می روند زیرا فاقد حمایت مالی لازم هستند.

دستیابی به سرمایه گذاران دشوار است. به احتمال زیاد نوعی رقابت در فضای شما وجود دارد – و تنها سرمایه گذاران زیادی به دنبال راه حل هایی مانند شما هستند. اگر به دنبال تامین مالی هستید، چند مرحله وجود دارد که می توانید برای قرار دادن خود در موقعیت مناسب برای موفقیت انجام دهید.

به عنوان مثال، می توانید:

  • داستانی متقاعد کننده بسازید تا به چارچوب ارزش پیشنهادی خود کمک کنید.
  • به شدت شبکه کنید تا در مقابل افراد مناسب قرار بگیرید.
  • از منابع آنلاین مانند AngeList و MicroVentures.
  • از پلتفرم های جمع سپاری استفاده کنید.
  • نشان دهید که درک محکمی از بازار خود و نحوه رسیدگی به مشتریان بالقوه در آن دارید.

همه این نکات بر توانایی شما در درک ارزش چیزی که می فروشید و اینکه چه کسی به خرید آن علاقه مند است بستگی دارد. هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید پشتوانه مالی مورد نیاز برای ایجاد جرقه و حفظ نوآوری خود را به دست آورید، اما اگر تحقیقات کاملی انجام دهید، به راه حل خود ایمان داشته باشید و پایدار بمانید، به خودتان فرصت خواهید داد.

2. تنظیم انتظارات غیر منطقی زیاد

جاه طلبی در نوآوری در فروش نقش اساسی دارد، اما گاهی اوقات عکسبرداری برای ماه راه حلی نیست. برآورد بیش از حد توانایی های خود و موفقیت بالقوه ای که به همراه دارد می تواند به روحیه شما آسیب برساند و پیش بینی فروش شما را منحرف کند. 

تعیین اهداف و مفروضات عالی برای تأمین بودجه یا بهبود محصول می تواند شما و کسب و کارتان را به چالش بکشد. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید در کسب و کارتان پیشرفتی داشته باشید، اغلب باید انتظارات خود را تعدیل کنید.

اگر می‌خواهید از این دام جلوگیری کنید، می‌خواهید برای پیشرفت تدریجی برنامه‌ریزی کنید – به عنوان مثال، سرمایه‌گذاری قابل توجهی را تضمین نکنید. همچنین باید در مورد نتایج نسبتاً بالا و پایین برنامه ریزی کنید. در نهایت، باید عواطف، منیت و هیجان را از این فرآیند جدا کنید و انتظارات منطقی را تعیین کنید که بتوانید به طور قانونی برآورده کنید.

3. ارائه خدمات به مرتبط ترین خریدارهای شخصی

نوآوری در فروش تا حد زیادی به توانایی شما در درک کامل بازار هدف بستگی دارد. اگر به طور انحصاری از پایگاهی استفاده می کنید که فقط خیلی به راه حل هایی مانند شما علاقه مند است، فرصت ها را از دست خواهید داد و پتانسیل خود را برای نوآوری خفه خواهید کرد.

بسیاری از مبتکران فروش اغلب در این مورد به مشکل برمی خورند، زیرا زمانی برای یافتن نقش خود نداشته اند. ممکن است شرکت‌های جدیدتر آنطور که نیاز دارند تصویری کامل و جامع از مشتریان خود نداشته باشند – نه به دلیل عدم آگاهی در زمینه فروش و بازاریابی، بلکه به دلیل عدم بلوغ.

در این موارد، مبتکران فروش باید به دقت در مورد اینکه با چه کسی تعامل دارند و چگونه با آنها ارتباط برقرار می کنند، صحبت کنند. بازاریابی همچنین باید در تحقیق و شکل دادن به شخصیت های دقیق خریدار نقش داشته باشد. در نهایت، با تجربه، تجزیه و تحلیل و تلاش می‌توان بر این چالش غلبه کرد – شما فقط با بینش محدود مشتری می‌توانید به این نتیجه برسید.

4. عدم تمایل به انطباق و محوری

در حالی که مبتکران باید همیشه با انگیزه به جایزه نگاه کنند، تلاش‌های آنها می‌تواند با دید تونلی تضعیف شود. توپ‌های منحنی معمولاً در مسیر پیشروی مناسب هستند – و اگر مایل به تطبیق نباشید، ممکن است آن چرخش‌های غیرمنتظره کمی خیلی سخت باشد.

آیا به طور مداوم در مراحل خاصی در چرخه عمر فروش خود مشکلی را مشاهده می کنید؟ ممکن است لازم باشد روند فروش خود را دوباره ارزیابی و تنظیم کنید. آیا رقیبی بر سهم بازاری که مد نظر شماست تسلط دارد؟ ممکن است مجبور شوید مدل پیام‌رسانی و قیمت‌گذاری خود را مجدداً ارزیابی کنید. آیا بمباران ثابتی انجام می دهید اما متوجه شده اید که یک برنامه کاربردی دیگر از محصول یا خدمات شما وجود دارد؟ ممکن است زمان چرخش فرا رسیده باشد.

توانایی شما برای نوآوری اغلب به توانایی شما برای انطباق بستگی دارد. چشم انداز فروش شما احتمالاً همیشه در حال تحول است و شما باید مایل به تکامل با آن باشید. منطقی و روشن فکر باشید و در موقعیت خوبی برای غلبه بر این مانع خواهید بود.

بدیهی است که این فهرست هنوز کامل نیست. مبتکران فروش تقریباً در هر نوبت با چالش های زیادی روبرو هستند که در یک مقاله به آن پرداخته می شود. با این حال، هر کسی که به دنبال ایجاد راه خود در صنعت خود است، باید به مشکلات احتمالی ذکر شده در اینجا توجه داشته باشد. مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید یا می‌سازید، نوآوری این نوع مسائل را به همراه دارد، بنابراین هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا در راس آنها باشید.

sales plan

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا