کسب و کار

بهترین زمان برای شروع یک کسب و کار چه زمانی است؟ آنچه تحقیقات و کارشناسان می گویند

بهترین زمان برای شروع یک کسب و کار چه زمانی است؟ آنچه تحقیقات و کارشناسان می گویند

من اخیراً این سؤال را پست کردم، “آیا باید در زمان های نامشخص کسب و کار راه اندازی کنید؟” در توییتر من و چند پاسخ جالب و واقعی دریافت کردم حساب ها – بسیاری از آنها را در زیر به اشتراک خواهم گذاشت. اما یک پاسخ به من توجه کرد: “چیزی به نام وجود ندارد زمان مشخصیبرای شروع یک کسب و کار است.”

d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8b2d985d8a7d986 d8a8d8b1d8a7db8c d8b4d8b1d988d8b9 db8cdaa9 daa9d8b3d8a8 d988 daa9d8a7d8b1 da86d987 d8b2d985 6677a725a915b

درست است. راه اندازی یک کسب و کار جدید یکی از غیرقابل پیش بینی ترین و پر فراز و نشیب ترین ماجراهایی است که می توانید وارد آن شوید – اما این پتانسیل را نیز دارد که یکی از لذت بخش ترین و پرسودترین ماجراها باشد.

در اینجا، بررسی می‌کنیم که آیا راه‌اندازی یک کسب‌وکار در زمان‌های نامشخص ارزش آن را دارد یا خیر، نکاتی را در مورد نحوه درست انجام آن مرور می‌کنیم و تعیین می‌کنیم که آیا راه‌اندازی یک کسب‌وکار در سال 2021 به نفع شماست یا خیر.

→ Download Now: Free Business Plan Template

بنابراین، آیا باید در شرایط نامطمئن اقتصادی یک کسب و کار راه اندازی کنید؟

TL;DR: بله.

من با تعداد انگشت شماری از کارآفرینان در مورد تجربیات شخصی آنها در راه اندازی مشاغل در سال 2020 صحبت کردم. بازخورد آنها در زیر به تفصیل آمده است.

برندان هافورد، بنیانگذار SEO for the Rest of Us

هافورد SEO for the Rest of Us را به‌عنوان انجمنی که به مردم کمک می‌کند تا یادگیری را متوقف کنند (و شروع به انجام دادن) کنند، تأسیس کرد SEO.

“اگر این دوران چیزی به ما آموخته است، این است که دنیای ما دورتر از آن چیزی است که ما تصور می‌کردیم. جریان‌های درآمدی متعدد می‌توانند امنیت و سطحی از آزادی را فراهم کنند که به نوعی، چیزها را تر کند. “بیشتر مطمئن،” هافورد به اشتراک گذاشت.

هافورد یاد گرفت که در حالی که راه اندازی کسب و کار جدیدش استرس زا بود، او همچنین توانست کمی اطمینان و آرامش را برای افرادی که به دنبال یادگیری سئو هستند به ارمغان بیاورد. او به اشتراک گذاشت: “این یک امتیاز بود که به دیگران کمک کنیم تجارت خود را در طول همه گیری رشد دهند.”

آیا همه باید در مواقع نامشخص کسب و کاری راه بیندازند؟ هافورد می گوید نه. او گفت: «اگر بیشتر از خودتان قمار می کنید، نباید کسب و کاری راه اندازی کنید. “افزودن این سطح از استرس به رابطه خود با افراد مهم یا فرزندانتان کاری نیست که من هرگز انجامش دهید.”

Melissa Pedigo، CPA، بنیانگذار A CPA Writes

Pedigo یک CPA است که مالیات، حسابداری و محتوای مالی را منحصراً برای CPAها، حسابداران مالیاتی و مشاوران مالی – او همچنین به خود لقب افسر ارشد و جادوگر مالیات نویسی داده است.

پدیگو گفت: «اگر از قبل می‌دانید می‌خواهید چه کاری انجام دهید و مطمئن هستید که بازاری برای محصول یا خدمات شما وجود دارد، راه‌اندازی یک کسب‌وکار در زمان‌های نامشخص تفاوتی با راه‌اندازی آن در زمان‌های خاص ندارد.

با این حال، او هشدار می دهد که اگر از تقاضای ایده خود مطمئن نیستید، باید تا زمان پایدارتری صبر کنید تا عواقب آن کمتر تأثیرگذار باشد.

از سوی دیگر، داشتن یک ایده خاص می تواند عدم اطمینان بازار، اقتصاد و جهان را به طور کلی نفی کند.

به‌علاوه، با یک سیستم پشتیبانی قوی (مانند همسر، دوستان، یا bus=”i_blackener”>bus. شرکا)، شما برای شروع یک کسب و کار در زمان های نامشخص مناسب تر هستید. Pedigo به اشتراک گذاشت: «داشتن یک همسر حامی، هم از نظر مالی و هم از نظر عاطفی، در ایجاد امنیت برای تصمیم‌گیری‌های بزرگ مانند راه‌اندازی یک کسب‌وکار مورد توجه قرار نمی‌گیرد و به رسمیت شناخته نمی‌شود.

داگ دیویدوف، بنیانگذار و مدیر عامل توسعه کسب و کار تصور کنید

دیویداف و تیمش شرکت‌ها را قادر می‌سازند تا تمام عناصر فروش، بازاریابی و تلاش‌های موفقیت مشتری خود را برای ایجاد تأثیر بیشتر هماهنگ کنند.

دیویدوف در پاسخ گفت: «پرسیدن اینکه آیا باید در زمان‌های نامشخص یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کرد، به این نتیجه می‌رسد که گزینه‌ای برای شروع آن در زمان‌های خاص وجود دارد». “در تجربه من، چیزی به نام قطعیت وجود ندارد، به خصوص در مورد راه اندازی و اداره یک تجارت.”

در واقع، دیویدوف معتقد است که زمان‌های نامشخص یا دشوار، در واقع بهترین زمان‌ها برای شروع یک کسب‌وکار هستند – به سه دلیل:

  • زمان‌های سخت (مانند رکود) تأثیر بیشتری بر شرکت‌های بزرگ‌تر دارد. اگر یک شرکت جدید هستید، هنوز فرصت های زیادی برای شما وجود دارد.
  • شرکت ها و افراد به طور یکسان بیشتر به احتمال زیاد به طور فعال در حال بررسی تغییر در زمان های آشفته هستند تا در زمان های آرام.
  • خوب rel=”_blankener”>decision=”_blankener”>ar در بازارهای دشوار و نامطمئن بسیار بیشتر از بازارهای خوب و مستحکم است. شرکت‌ها در زمان‌های خوب عالی نمی‌شوند – زمانی که زمان‌ها سخت است، عالی می‌شوند.

دیویدوف اظهار داشت: «کسب و کارها باید در زمان‌های نامشخص شروع شوند، زیرا اگر نبودند، هرگز راه‌اندازی نمی‌شدند». “من معتقدم استثناهایی وجود دارد که چه کسی باید در زمان های نامشخص یک کسب و کار را راه اندازی کند، اما اگر زمان نامطمئن نبود، پاسخ یکسان خواهد بود – راه اندازی یک تجارت برای همه مناسب نیست.”

دکتر D’vorah Graeser، مدیر عامل و بنیانگذار KISSPlatform

Graeser KISSPlatform را به عنوان یک هوش رقابتی به شما کمک می‌کند تا ایده‌های خود را نوآوری و اعتبارسنجی کنید تا آنها را سریع‌تر به بازار عرضه کنید.

وقتی از گریزر در مورد شروع یک تجارت در زمان‌های نامشخص سؤال شد، گفت: “زمان‌های بحران فرصت‌های منحصربه‌فردی را برای کنترل آینده شما ارائه می‌دهند. [در طول بحران]، تنها شرکت‌هایی که جرأت انجام کار جدید را داشتند، زمانی که اوضاع آرام می‌شد، در دسترس بودند. پایین’.”

طبق نظر گریزر، بحران سناریوی جدیدی را ارائه می‌کند که در آن می‌توانیم موفق شویم در حالی که سایر شرکت‌ها شکست می‌خورند. برای رسیدن به آن موفقیت، او کارآفرینان جدید را تشویق می‌کند تا سریع تصمیم بگیرند و فرصت‌های خود را به دست آورند. او به اشتراک گذاشت: «محدودیت‌ها و محدودیت‌ها باعث می‌شوند بهتر و سریع‌تر فکر کنیم.

او موافق است که اگرچه راه‌اندازی یک کسب‌وکار در زمان‌های نامشخص برای همه مناسب نیست، اما می‌تواند یک حرکت هوشمندانه باشد. “[راه اندازی یک کسب و کار] شما را آزمایش می کند … اما من با شرکت های زیادی کار کرده ام که به لحظات نامطمئن نگاه می کنند و از انجام اقدامات جسورانه، برنامه ریزی برای آینده و سرمایه گذاری در کسب و کارشان سپاسگزارم.”

نکاتی برای راه اندازی کسب و کار در یک اقتصاد نامطمئن

راه اندازی یک کسب و کار – مهم نیست که چقدر زمان های “معین” باشد – گفتن آسان تر از انجام آن است. در اینجا چند توصیه عملی در مورد real=”noopener” target=”_blank”>real=”noopener” target=”_blank”>target انجام داد.

1. با مردم واقعی باشید.

“افراد بسیار زیادی تلاش کردند واقعیت هایی را که خیلی ها [در سال 2020] با آن مواجه بودند پنهان کنند. بیش از هر زمان دیگری، افراد باید احساس کنند که دیده می شوند.

“زمانی که زمان نامطمئن است، سنگ اندازی برای دیگران و حمایت از آنها در خارج از کسب و کار اصلی خود بسیار مهم است.”

2. برای سازگاری آماده شوید.

امرسون لی، بنیانگذار نام تجاری بازی شخصی، “برای کندی کسب و کار آماده شوید، و باز و مایل به انطباق [در پاسخ” باشید. rel=”noopener” target=”_blank”>Raggammufyn.

او سال 2020 را به‌عنوان یک

3. هزینه های خود را پیگیری کنید و برنامه داشته باشید.

پدیگو گفت: “میزان مالی خود را پیگیری کنید، و من این را نمی گویم زیرا من یک CPA هستم.” “در زمان‌های نامشخص، باید بدانید هر دلار کجا می‌رود و مطمئن شوید که تمام کارهای خود را به‌موقع صورت‌حساب می‌کنید. جریان نقدی در مواقع عدم اطمینان مهم تر می شود.”

علاوه بر این، یک target=”start_blankener”>rel=blankener رشد شرکت شما این به شما کمک می کند تا زمانی که همه چیز به ناچار سخت می شود، روی هدف خود متمرکز بمانید. همچنین به شما در جذب سرمایه گذاران و حمایت مالی در زمان مناسب کمک می کند.

4. مخاطبان و مشکلات آنها را روشن کنید.

“مشخص باشید که مخاطب هدف شما چه کسانی هستند — و به همان اندازه مشکلی را که می‌خواهید پیش روی شما روشن کنید برای حل بهتر از هر کسی،” Davidoff توضیح داد.

او صاحبان مشاغل جدید را تشویق می‌کند که پاسخ این سه سوال را از طرف مخاطبان خود بدانند:

  • چرا باید تغییر کنم؟
  • چرا باید اکنون تغییر کنم؟
  • چه چیزی را باید با شما تغییر دهم؟

تامارا سایکس، استراتژیست سئو در حضور سطح بعدی موافق است. او گفت: “شما باید از خود بپرسید که آیا نیازی وجود دارد که بتوانید راه حلی برای آن ارائه دهید.” “اگر نیاز آشکار است، ادامه دهید و کسب و کار خود را شروع کنید، زیرا می دانید بازار وجود دارد. اما اگر اینطور نیست، شروع کسب و کار خود در یک زمان نامشخص عاقلانه نیست – به خصوص که زمان بیشتری برای جلب توجه نیاز دارد.”

5. ابتدا مخاطب بسازید.

جک کیترهینگ، بنیانگذار “شبکه کنید و یک مخاطب ایجاد کنید قبل از راه اندازی” >EatsWP، شرکتی که به صاحبان رستوران‌ها اجازه می‌دهد منوهای دیجیتالی سازگار با موبایل بسازند که با کد QR قابل دسترسی هستند.

یکی از راه‌های ایجاد مخاطب، اشتراک‌گذاری رایگان دانش است از طریق وبلاگ و در توییتر. کیترهینگ گفت: «مردم شما را دنبال می‌کنند، روی داستان شما سرمایه‌گذاری می‌کنند و می‌توانند مشتری شوند.

تهیه کننده پادکست ایوا شی موافق است: “هر چیزی که درباره شروع می خوانید یک کسب‌وکار توصیه می‌کند که قبل از انجام هر کار دیگری، مشتریان را جذب کنید، و این همان کاری است که من در حال حاضر از طریق فهرست انتظاری از مشتریان کار می‌کنم – بنابراین من یک لوگو یا یک وب‌سایت ندارم و استخدام در اواخر امسال… در حال حاضر، خوشحالم که فقط خوشحال هستم و کار خوبی انجام می دهم.»

6. حرکت کنید.

Graeser اصرار کرد: اکنون حرکت کنید. “به خصوص در این مواقع که احساس می کنید همه چیز ثابت مانده است – نوبت شماست که حرکت را شروع کنید. بحران ها به ناچار پایان می یابند و اگر اکنون حرکت را شروع کنید، شما همان کسی خواهید بود که می ایستید در حالی که دیگران زمان می برند تا دوباره به کار خود بازگردند. ”

7. شجاع باشید.

تام رنکین، یک نویسنده مستقل برای مشاغل وردپرس، به مسائل مختلف سلامتی می پردازد. برای شروع کسب و کار خود در زمان‌های نامشخص، او باید تصمیمی شجاعانه می‌گرفت تا برخی از برنامه‌های خود را کنار بگذارد، برخی دیگر را دوبرابر کند، و به هر حال محور قرار دهد. او به اشتراک گذاشت: «تصمیم‌های بزرگ و جسورانه، چه کسب‌وکار یا زندگی، سخت است. “[اما اکنون]، من تعادل کار، زمان شخصی و زندگی را دارم – چیزهایی که در ابتدا قصد داشتم به آنها برسم.”

مگان سایرز، بنیانگذار طراحی خوب نیز در این مدت بر شجاعت تکیه کرده است. بار. “ما هنوز از جنگل بیرون نیامده‌ایم، اما دانستن اینکه تعداد زیادی در یک قایق هستند یک چیز آرامش‌بخش وجود دارد – تقریباً به ما اجازه شکست داده شده است، که به نوبه خود باعث شده احساس شجاع‌تری داشته باشیم.”

حقیقت درباره عدم قطعیت

در حالی که زمان‌های نامشخص مطمئناً build=”a href=”/sales/how-to-start-a-business?” کسب و کار، حقیقت این است که واقعاً زمان قطعی یا کاملی برای انجام این کار وجود ندارد. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری جدیدی را شروع کنید، زندگی، روابط، و حساب بانکی خود را ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که آیا آن‌ها به اندازه کافی قوی هستند تا بر امواج کارآفرینی سوار شوید.

اگر هستند، و شما برای فراز و نشیب‌های ایجاد کسب‌وکار آماده هستید، احتمالاً زمان بهتری برای شروع وجود ندارد.

این یادداشت را از جو کلارک، نویسنده مستقلی که کسب و کار خود را در سال 2020 راه اندازی کرد، بگیرید. : “آیا مردم باید در زمان‌های نامشخص کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند؟ این به عدم اطمینان بستگی دارد. اگر یک موقعیت شخصی مملو از بی‌ثباتی است، می‌توانم بگویم که احتمالاً ایده خوبی نیست که چیزهای بیشتری به ظرف خود اضافه کنید. اگر بی‌ثباتی در جهان است، پس شما برای مدت طولانی منتظر زمان مناسب برای شروع کسب و کار خود خواهید بود.

“هر کاری که می توانید برای اضافه کردن شبکه های ایمنی قبل از شروع کسب و کار خود انجام دهید (خواه صرفه جویی در هزینه های زندگی X ماه، یک خط لوله سالم از سرنخ ها، و غیره)، اما بدانید که همیشه خطر وجود دارد.

“اما چیزی که در مورد ریسک وجود دارد؟ پاداش معمولاً همراه با آن است.”

آیا سال 2021 سال خوبی برای شروع یک کسب و کار است؟

پایان سال 2020 یک آه تسکین جمعی به همراه داشت، اما آیا وعده یک سال جدید برای شروع موفقیت آمیز یک تجارت در سال 2021 کافی است؟ پاسخ چندان ساده نیست.

به دلیل پیچیدگی همه‌گیری، داده‌های مربوط به خروج و تشکیلات تجاری ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هنوز در حال جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل هستند. اما گزارش اولیه از فدرال رزرو نشان می دهد که خروج کسب و کار حدود یک چهارم تا یک سوم است. بالاتر از سطوح تاریخی.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که علی‌رغم پیش‌بینی‌های اولیه فاجعه، صنایع خاصی خروجی‌هایی نزدیک‌تر (یا پایین‌تر از) سطح تاریخی داشته‌اند. اینها شامل اسکان، خدمات غذایی، هنر، سرگرمی، و تفریح ​​است.

به عبارت دیگر، ما انتظار داشتیم که بسیاری از مشاغل در سال 2020 کار خود را تعطیل کنند. اما بسیاری از شرکت‌ها با خروجی‌های کمتر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد، از این همه‌گیری عبور کردند، همانطور که با داده‌های سه ماهه اول سال 2021 می‌بینید.

when is the best time to start a business fed

در همان زمان، گزارش دیگری از دادگاه های ایالات متحده به اشتراک گذاشت که پرونده های ورشکستگی نزدیک به 30٪ کاهش یافته است. این شامل مشاغل می‌شود — 21655 کسب‌وکار در سال 2020 اعلام ورشکستگی کردند که کمتر از 22780 پرونده در سال 2019 است.

when is the best time to start a business us courts

منبع تصویر: دادگاه های ایالات متحده

بنابراین داده های اولیه همچنان از کسانی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستند حمایت می کند. اداره سرشماری گزارش داد که بیش از 4.4 میلیون شرکت جدید در ایالات متحده در طول سال 2020 ایجاد شد – یک رکورد رکورد.

این یک 24٪ است نسبت به سال 2019 و 51 درصد بیشتر از میانگین 2010-2019 افزایش یافته است. مشاهده این افزایش در برنامه های تجاری جدید که به صورت ماهانه توسط اداره سرشماری پیگیری می شود، آسان است.

when is the best time to start a business census

منبع تصویر: اداره سرشماری

هجوم فعالیت‌های کارآفرینی در طول سال 2020 تنها رکوردی در ایالات متحده ایجاد نکرد. همچنین این بزرگترین افزایش در بین هر کشور دیگری در سازمان همکاری اقتصادی و توسعه یا G20 با داده های موجود بود.

when is the best time to start a business piie

هدف

منبع تصویر: PIIE

در حالی که برای اعلام رسمی رکود همه گیر خیلی زود است، کسب و کارها به آرامی در حال بازگشت هستند. این خبر خوبی برای کارآفرینانی است که کسب و کار خود را در طول همه‌گیری راه‌اندازی کرده‌اند – و همچنین کسانی که به دنبال تبدیل شدن به رئیس خود با بهبود اقتصادهای سراسر جهان هستند.

قبل از جهش، مهم است که در نظر بگیرید کدام صنایع بیشتر تحت تاثیر این همه گیری قرار گرفته اند و کدام ممکن است سودآورترین باشد. خرده‌فروشی، خدمات غذایی و تدارکات زیان‌های عمده‌ای را تجربه کرده‌اند – در حالی که سرعت مالی، ساخت‌وساز و تجارت الکترونیک به سختی کاهش یافته است. Shopify لیستی از بهترین مشاغل کوچک برای شروع در سال 2021 را به اشتراک گذاشت، پیش بینی شرکت ها در زمینه سلامت و زیبایی، اشتراک، و B2B و B2C بیشترین موفقیت را خواهند داشت.

پس آیا سال 2021 سال خوبی برای شروع یک تجارت است؟ بله، می تواند باشد. صنعت انتخابی شما و همچنین میزان بودجه اضافی که می توانید از دولت و کمک هزینه های خصوصی دریافت کنید، نقش دارد. اما واضح است که اقتصاد دوباره روی پاهای خود باز می گردد و افراد بیشتری نسبت به قبل کسب و کار خود را راه اندازی می کنند.

بهترین زمان برای شروع کسب و کار چه زمانی است

از هر کارآفرینی بپرسید که آیا زمان خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار است یا نه، و احتمالاً پاسخ های مشابهی دریافت خواهید کرد. هیچ زمان عالی وجود ندارد. هر کسب و کاری نیازمند فداکاری، رهبری قوی، محصول یا خدمات عالی و کمی شانس است.

فرقی نمی‌کند در تولد دوباره بهار کسب‌وکاری را شروع کنید یا در پایان زمستان، اما یک چیز مهم است: شما.

تحقیقات بنیاد کافمن نشان داد که 30 درصد از کارآفرینان جدید در سال 2020 هنگام راه اندازی شرکت خود بیکار بودند – تقریباً دو برابر نرخ قبل از همه گیری. این جهش در کارآفرینی ممکن است به دلایلی افزایش یافته باشد.

برخی بنیان‌گذاران جدید برای مدتی ایده هایی در سر داشت و از زمان تعطیلی برای ایجاد شرکت های رویایی خود استفاده کرد. دیگران خود را بیکار می بینند و برای تبدیل شدن به رئیس خود انرژی صرف می کنند.

اگر احساس می کنید آماده استعفای خود استعفا دهید یا فعالیت های جانبی خود را به یک تجارت تمام وقت تبدیل می کنید، مطمئن شوید که برای بررسی چند مرحله کلیدی و ملاحظات وقت خود را صرف کرده اید.

آیا درباره محصول و مخاطب هدف خود تحقیق کرده اید؟

تقریباً 50 درصد از مشاغل کوچک در پنج سال اول شکست می‌خورند. این تعداد در 10 سال به تقریباً دو سوم می رسد.

when is the best time to start a business bls

منبع تصویر: BLS

دلایل زیادی برای شکست یک کسب و کار وجود دارد، اما CB Insights دریافت که 35% استارت آپ ها شکست می خورند زیرا نیازی به بازار وجود ندارد. هیچ مشتری برای محصول یا خدمات شما رقابت نمی کند.

راه حل این است که قبل از شروع یک کسب و کار، در مورد مخاطب هدف خود تحقیق کنید. به روندهای اقتصادی، رفتار مصرف کننده، جمعیت شناسی مخاطب و رقابت نگاه کنید.

آیا نیازی به جایگاه خاص شما وجود دارد؟ اگر چنین است، آن را تست کنید. یک یا دو مشتری را انتخاب کنید تا ببینید آیا خدمات شما برای آنها کار می کند یا خیر. اگر یک محصول است، به گروه کوچکی از مخاطبان هدف خود نمونه رایگان ارائه دهید. مطمئن شوید که بازخورد جمع‌آوری کرده‌اید — به شما می‌گوید آیا در مسیر درستی هستید یا خیر.

آیا زمان، انرژی و منابع دارید؟

راه اندازی کسب و کار خود می تواند خسته کننده باشد. فرسودگی کارآفرینی هم توسط تحقیقات و هم صدها گزارش شخصی ثبت شده است. بنابراین به طور جدی در نظر بگیرید که آیا زمان، انرژی و پشتوانه مالی برای رئیس خود دارید. این شامل نحوه صرف زمان و نحوه برنامه ریزی برای تأمین مالی کسب و کارتان می شود.

ساختن یک بودجه تجاری و ترسیم نقشه درآمد و هزینه هایمان، هوشمندانه است. شما همچنین می خواهید پس انداز، امتیاز اعتباری، شبکه و سرمایه خود را در نظر بگیرید. چه کسی ممکن است مایل به سرمایه گذاری در ایده شما باشد؟ چه مقدار پول می توانید تضمین کنید تا محصول خود را عرضه کنید؟

هنگامی که روی این جزئیات کار می کنید، به یاد داشته باشید که سلامت روان خود را در نظر داشته باشید. محققان از MIT Sloan با مدیریت خودآگاهی به بنیانگذاران جدید کمک کرد تا استرس شروع یک کسب و کار جدید را کاهش دهند. شرکت‌کنندگانی که یک روال برای سلامت روانی و جسمی ایجاد کردند، مایل به درخواست کمک بودند و برای رفاه خود ارزش قائل بودند.

بنابراین قبل از شروع هراس، بدانید که می‌توانید یک کسب‌وکار جدید را بدون کاهش سلامتی و تمام وقت آزادتان شروع کنید.

برنامه شما چیست؟

در کسب و کار، موفقیت به ندرت از بال دادن به آن حاصل می شود. درعوض، شما به یک

یک طرح تجاری قوی از تحقیق در مورد رقبا و مخاطبان هدف شما استفاده می کند. پیشنهادات رقبا، مدل‌های قیمت‌گذاری، گزینه‌ها، KPI، تحویل، جدول زمانی، بازخورد مشتری، کانال‌های بازاریابی و زمینه‌های رشد را در نظر می‌گیرد. هدف این است که بفهمید صنعت شما در کجا قرار دارد، به کجا می رود، و چگونه می توانید کسب و کار خود را برای موفقیت در این فضا راه اندازی کنید.

Business Plan Template

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا