کسب و کار

چگونه یک مشاور املاک پاره وقت باشیم: نکات و الزامات

چگونه یک مشاور املاک پاره وقت باشیم: نکات و الزامات

املاک و مستغلات یک راه عالی برای یک شلوغی جانبی بالقوه پرسود و بسیار لذت بخش فراهم می کند. اگر صبر، پشتکار، شخصیت و مهارت های مدیریت زمان برای ایجاد شغلی در زمینه شغل فعلی خود دارید، می توانید خود را در موقعیتی قرار دهید که یک جریان ثابت درآمد اضافی ایجاد کنید.

da86daafd988d986d987 db8cdaa9 d985d8b4d8a7d988d8b1 d8a7d985d984d8a7daa9 d9bed8a7d8b1d987 d988d982d8aa d8a8d8a7d8b4db8cd985 d986daa9d8a7 6674f79eb3fe3

در اینجا، مراحلی را که باید برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک پاره وقت بردارید، مرور خواهیم کرد، به آنچه که می‌توانید انتظار کسب درآمد را داشته باشید، می‌پردازیم، و نکاتی در مورد چگونگی پیشرفت را مشاهده می‌کنیم. در زمینه بیایید وارد شویم.

Free Resource: Real Estate Strategy Template

1. مجوز املاک خود را دریافت کنید.

تبدیل شدن به هر نوع مشاور املاک و مستغلات همیشه با دریافت یک ملک آغاز می شود. مجوز — حتی اگر فقط پاره وقت هستید. اگر از نظر قانونی صلاحیت انجام این کار را ندارید، نمی‌توانید صنعت را زیر پا بگذارید و شروع به فروش ملک کنید، بنابراین حتماً قبل از شروع به کار، گام‌های درستی برای رفع الزامات قانونی و آموزشی پشت این عمل بردارید.

این موارد عبارتند از:

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه این فرآیند معمولاً چگونه به نظر می‌رسد، این مقاله را بررسی کنید.

2. به یک کارگزاری بپیوندید.

شما نمی‌توانید بدون پیوستن به یک کارگزاری – یک آژانس فراگیر که نمایندگان املاک و مستغلات را استخدام می‌کند – یک مشاور املاک باشید، صرف نظر از اینکه به صورت تمام وقت یا پاره وقت کار می‌کنید. این یک واقعیت در زندگی املاک و مستغلات است، اما متأسفانه برای مشاوران املاک پاره وقت مشتاق، یافتن کسی که مایل به همراهی شما باشد آسان تر از انجام دادن است.

جای تعجب نیست که یک نماینده پاره وقت – ساعات محدودی کار می کند و در عین حال شغل اصلی خود را در اولویت قرار می دهد – عملاً نسبت به یک نماینده تمام وقت که تمام وقت خود را به املاک و مستغلات اختصاص می دهد درآمد کمتری ایجاد می کند.

این روند معمولاً باعث ایجاد انگی در اطراف نمایندگان پاره وقت می شود و کارگزاران اغلب از وارد کردن آنها محتاط هستند. اما هر کارگزاری متناسب با آن قالب نیست، بنابراین نباید اجازه دهید این انگ شما را از بین ببرد.

احتمالاً به صبر، پشتکار و اطلاع رسانی پیشگیرانه بیشتری نیاز خواهد داشت، اما باید بتوانید کارگزاری را پیدا کنید که مایل به پیوستن به شما باشد – و هنگامی که وارد کشتی شدید، مطمئن شوید که همه چیز را در ساعات محدود انجام می دهید می توانید وارد کنید.

3. یک طرح کسب و کار کنار هم بگذارید.

شما باید درک دقیقی داشته باشید که می‌خواهید شغل پاره وقت خود را در زمینه املاک و مستغلات به کجا ببرید و با پیشرفت آن چه انتظاراتی دارید. این شامل درک عناصری مانند شرایط مالی فعلی، درآمد پیش‌بینی‌شده، استراتژی‌های فروش و بازاریابی، و محدودیت‌های قانونی است که در آن اعمال خواهید کرد.

بهترین راه برای رسیدن به آنجا، ایجاد یک

مقدار این مرحله دو برابر است. اولاً، تصویر واضح تری از آنچه از حرفه املاک و مستغلات خود می خواهید به شما می دهد، و ثانیاً، به شما یک نقطه مرجع مشخص برای مشتریان بالقوه شما می دهد تا به آن نگاه کنند.

4. روی فناوری مربوطه سرمایه گذاری کنید.

اگر می خواهید شغل پاره وقت خود در زمینه املاک و مستغلات را تا حد امکان ناب، کارآمد و مولد کنید، باید آن را با فناوری مربوطه پشتیبانی کنید. این معمولاً با سرمایه‌گذاری در C شروع می‌شود. همچنین می‌توانید از کارت‌های ویزیت دیجیتال استفاده کنید که به راحتی با CRM شما ادغام می شوند و از تلاش شما برای ضبط دستی اطلاعات مشتری صرفه جویی می کنند.

این می تواند به مسئولیت های کلیدی مانند ردیابی جایی که مشتریان شما در فرآیند خرید هستند، سازماندهی اطلاعات مشتریان احتمالی، و پاسخ سریع به سوالات احتمالی کمک کند. منابع کلیدی دیگری که باید در نظر داشته باشید عبارتند از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، نرم‌افزار زمان‌بندی ایمیل و طراحان وب‌سایت.

5. راه هایی برای تولید سرنخ پیدا کنید.

جریان مستحکمی از سرنخ ها به یک شغل نیمه وقت پربار در املاک و مستغلات زندگی می بخشد. نادیده گرفتن تولید سرنخ یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای متوقف کردن فشارهای جانبی و در نهایت بیرون راندن خود از صنعت است.

تولید سرنخ در املاک و مستغلات می تواند از طیف گسترده ای از منابع و تاکتیک ها باشد. گاهی اوقات، تبلیغات آنلاین بهترین راه را فراهم می کند. در مواقع دیگر، شبکه سازی حضوری و ایجاد ارجاعات از مشتریان قبلی بیشترین تأثیر را دارد. صرف نظر از نحوه رسیدن به آنجا، باید مطمئن شوید که منبع ثابتی از مخاطبین علاقه مند و فعال دارید.

6. یک برنامه زمانی مشخص کنید که در مورد شغل فعلی شما کار می کند.

یک شغل پاره وقت در املاک و مستغلات باید دقیقاً همین باشد – پاره وقت. این بدان معناست که شغل اصلی شما باید نسبت به شلوغی املاک و مستغلات شما اولویت داشته باشد. با این حال، اگر می‌خواهید در این زمینه موفق شوید، نمی‌توانید مسئولیت‌هایی را که با شغل پاره وقت در زمینه املاک و مستغلات همراه است نادیده بگیرید.

شما باید تعادلی بین تعهدات تمام وقت و کارهای پاره وقت خود ایجاد کنید – که با تنظیم یک برنامه سخت و خوب شروع می شود که به شما امکان می دهد مشتریان خود را ببینید، روی تولید سرنخ کار کنید و خود را بازاریابی کنید. به طور مؤثر خدمات ارائه می دهند و در عین حال مسئولیت های شغلی تمام وقت خود را به خوبی انجام می دهند.

در حالی که ممکن است گفتن آن آسان تر از انجام آن باشد – و این نکته خاص اغلب نیمه راه را از موفقیت نهایی حذف می کند – غیرممکن نیست.

7. استراتژی بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید.

یک شغل پاره وقت در املاک و مستغلات تقریباً بیهوده است و اگر کسی نداند شما چه کسی هستید، به ناچار بی نتیجه است. شما باید درجاتی از آگاهی از برند را در اطراف خود ایجاد کنید، و این با یک استراتژی بازاریابی املاک و مستغلات.

در نمایش‌های بازاریابی متفکرانه و هدفمند سرمایه‌گذاری درستی انجام دهید. این با تعیین یک بازار هدف شروع می شود – تصمیم بگیرید که آیا می خواهید تجارت را با اجاره دهندگان، فروشندگان، خریداران خانه برای اولین بار یا هر نوع مشتری بالقوه دیگری دنبال کنید. از آنجا، اهداف بازاریابی هوشمند کوتاه مدت و بلندمدت را تعیین کنید.

سپس، در مورد یک ارزش پیشنهادی منحصر به فرد تصمیم بگیرید – مشخص کنید که چگونه می توانید خود را از رقبا جدا کنید. از آنجا، تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید خود را به‌عنوان یک منبع معتبر معرفی کنید که می‌تواند خدماتی را ارائه دهد که همتایان شما نمی‌توانند ارائه دهند، و بفهمید که چه نوع موادی به پرونده شما کمک می‌کند.

بودجه‌ای تنظیم کنید و تعیین کنید که آیا می‌خواهید با چیزی مانند رسانه‌های تبلیغاتی سنتی مانند بیلبوردها یا چاپ، یک وب‌سایت خوش‌ساخت، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، کارت‌های ویزیت، سواگ مارک دار، یا هر نوع وثیقه دیگری که شما را در بالاترین سطح با مشتریان بالقوه قرار می‌دهد.

همان‌طور که گفتم، اگر کسی نداند شما چه کسی هستید، نمی‌توانید در املاک و مستغلات خیلی پیشرفت کنید – بنابراین برای تقویت تخصص و شخصیت خود گام‌های مناسب بردارید.

حقوق نماینده املاک پاره وقت

یک نظرسنجی از Allied Real Estate Schools نشان داد که میانگین حقوق برای مشاوران املاکی که کمتر از 30 ساعت در هفته کار می کنند 24566 دلار در سال است – اما این رقم ممکن است از ایالت به ایالت دیگر متفاوت باشد. و مقدار زمانی که مایل به صرف آن هستید.

چگونه یک مشاور املاک پاره وقت موفق باشیم

1. در مورد در دسترس بودن و تعهد خود با مشتریان صریح باشید.

یکی از گناهان اساسی یک شغل نیمه وقت ناموفق در املاک، تعهد بیش از حد به مشتریان احتمالی و مشتریان است. اگر زمان لازم برای کمک به آنها را ندارید، باید صریحاً به آنها اطلاع دهید.

باید درک روشنی بین شما و آنها در مورد میزان تعهدی که می توانید ارائه دهید وجود داشته باشد. اگر دائماً بیش از حد وعده دهید و کمتر از آن ارائه دهید، به خودتان فشار وارد می‌کنید و به اندازه‌ای به اعتبارتان آسیب می‌زنید که پتانسیل کسب‌وکارتان را تضعیف کند.

2. زمانی را برای تولید سرنخ متمرکز در نظر بگیرید.

همان‌طور که در بخش قبل اشاره کردم، تولید سرنخ مایه حیات یک شغل نیمه وقت موفق در املاک و مستغلات است. اگر کسی را نداشته باشید که با او ارتباط برقرار کنید، نمی‌توانید روابط برقرار کنید و در نهایت معامله ببندید. اگر صمیمانه می‌خواهید به دنبال شلوغی املاک و مستغلات باشید، باید بلوک‌های زمانی را کنار بگذارید، که به‌شدت به سمت تولید سرنخ‌ها تنظیم شود.

3. زمانی را با دقت و به شدت به فیس تایم با مشتریان اختصاص دهید.

املاک و مستغلات ذاتاً یک تجارت مشتری محور است. این شامل تعامل بین فردی نزدیک و مداوم با مشتریان شما است. بنابراین، اگر می‌خواهید از شغل پاره‌وقت خود بیشترین استفاده را ببرید، باید مقداری از زمان حضور خود را با پایه خود کنار بگذارید.

این بخش از فرآیند در دو نکته ذکر شده در بالا نقش دارد – همه چیز در مورد مدیریت زمان و تعیین انتظارات واضح و قابل درک متقابل با خریداران و فروشندگان است.

اگر می‌توانید چارچوب‌های زمانی مشخصی برای جلسات تعیین کنید و همیشه به موقع و درگیر حضور داشته باشید، می‌توانید خود را در موقعیت خوبی قرار دهید تا به عنوان یک مشاور املاک پاره وقت پیشرفت کنید.

4. به دنبال آموزش فنی مرتبط باشید.

اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از یک شغل پاره وقت در املاک و مستغلات ببرید، آموزش شما باید فراتر از دوره‌های اولیه‌ای باشد که به عنوان بخشی از فرآیند صدور مجوز املاک می‌گذرانید. بهترین نماینده ای که می توانید باشید، یک فرآیند مداوم است – فرآیندی که می تواند توسط منابعی مانند برنامه های آموزش مداوم کمک و تقویت شود.

انجمن ملی مشاوران املاک (NAR) طیف گسترده ای از منابع آموزشی و گواهینامه‌ها که آژانس‌های املاک پاره وقت می‌توانند به عنوان بخشی از پیشرفت حرفه‌ای خود دنبال کنند.

با تقویت دانش، مهارت و شهرت خود با این نوع بینش و آموزش، خود را در بهترین موقعیت ممکن قرار خواهید داد تا به عنوان یک مشاور قابل اعتماد برای مشتریان خود خدمت کنید و در نتیجه ارجاعات را به دست آورید.

5. مهارت های خود را تخصصی کنید و برجسته کنید تا برجسته شوید.

مشاور املاک و مستغلات پاره وقت در حال حاضر یک نبرد دشوار است، و تلاش برای تبدیل شدن به یک معامله گر واقعاً به این مورد کمک نمی کند. اگر می‌خواهید از شلوغی املاک و مستغلات خود نهایت استفاده را ببرید، باید جایگاهی برای خود ایجاد کنید.

همانطور که در بخش قبل اشاره کردم، استراتژی بازاریابی املاک و مستغلات شما باید هدفمند باشد – پس یک هدف را انتخاب کنید. این می‌تواند به معنای توسعه تخصص در کمک به دسته‌هایی از خریداران مانند اجاره‌کنندگان، جمعیت‌شناسی خاص مانند افراد مسن، یا انواع املاک مانند آپارتمان‌ها باشد.

اگر بخواهید پایگاه های زیادی را پوشش دهید، مطمئناً خود را نازک خواهید کرد – و به عنوان یک مشاور املاک پاره وقت، فقط زمان زیادی برای اختصاص دادن به کارهای جانبی خود دارید. خودتان را متمایز کنید و با انتخاب یک خط و متعهد شدن به آن، خود را برای موفقیت آماده کنید.

آیا می توانید یک مشاور املاک پاره وقت باشید؟

پاسخ کوتاه؟ بله.

پاسخ طولانی؟ همچنین بله – اما شما باید متعهد باشید، صبر داشته باشید، پافشاری کنید، خطر را درک کنید و چانه خود را بالا نگه دارید.

بسیاری از مشاوران املاک پاره وقت در اوایل کار خود در موقعیتی ناخوشایند، دشوار و سازشکارانه قرار می گیرند. پیدا کردن یک کارگزاری که نماینده محور باشد و به اندازه کافی برای پذیرش مشاوران املاکی که در موقعیتی نیستند که بتوانند درآمد تمام وقت به دست آورند، بپذیرد، سخت باشد.

فراتر از آن، مشتریان بالقوه می‌توانند نسبت به کسی که فکر می‌کنند پهنای باند یا علاقه‌ای برای متعهد شدن کامل به موقعیت‌های منحصربه‌فرد خود ندارند، محتاط باشند. اگر واقعاً می‌خواهید یک مشاور املاک پاره وقت موفق باشید، باید بدانید که وارد چه کاری می‌شوید و هر آنچه می‌توانید در زمان محدودی که برای فعالیت‌های جانبی خود تعیین می‌کنید، بگذارید.

همانطور که گفتم، یک نماینده پاره وقت بسیار امکان پذیر است – اما مسیریابی در این دوره دشوار است. اگر می خواهید این نوع موقعیت را دنبال کنید، نمی توانید آن را نیمه راه انجام دهید و انتظار داشته باشید که نتایج را به طور خودکار ببینید.

New call-to-action

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا