23 ایده اتوماسیون املاک و مستغلات برای بستن معاملات بیشتر

23 ایده اتوماسیون املاک و مستغلات برای بستن معاملات بیشتر

شاید شنیده باشید که اتوماسیون یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود عملیات تجاری، بازاریابی و فروش شما است.

اما اتوماسیون واقعاً چیست، چرا باید از آن استفاده کنید و چگونه می توانید کار خود را به عنوان یک متخصص املاک و مستغلات خودکار کنید؟

اگر این سؤال‌ها را از خود می‌پرسید، در جای درستی هستید.

در اینجا راهنمای ما برای شروع اتوماسیون املاک و مستغلات و دستیابی به نتایجی است که برای شرکت هایی مانند شما ممکن است.

اتوماسیون املاک چیست؟

به بیان ساده، اتوماسیون روشی است که می‌توانید کار دستی را کاهش دهید و به ابزارهایتان اجازه دهید کارهای بیشتری برای شما انجام دهند. این می‌تواند از طریق جریان‌های کاری ایمیل، اعلان‌ها و وظایف خودکار برای تیم شما، یا ادغام‌های مفید بین برنامه‌های املاک و مستغلات شما باشد.

اتوماسیون املاک و مستغلات، عملیات تجاری و بازاریابی شما را از خوب به عالی می رساند و حجم کاری را کاهش می دهد. این بدان معنا نیست که همه کارمندان خود را اخراج کنید تا به ماشین‌ها اجازه دهید کار آنها را انجام دهند – بلکه به این معنی است که کار آنها (و شما) به طور قابل توجهی آسان‌تر و کارآمدتر شود.

می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید اتوماسیون انجام دهید. هنگام شروع، هدف شما باید ساده سازی کاری باشد که در حال حاضر انجام می دهید. اگر از CRM یا ابزار ایمیل استفاده می‌کنید، احتمالاً می‌توانید برخی از آنها را راه‌اندازی کنید. اتوماسیون در حال حاضر با ویژگی هایی که قبلاً به آنها دسترسی دارید.

در اینجا بهترین نمونه‌هایی از اتوماسیون وجود دارد که می‌توانید به راحتی در کسب و کار املاک خود برای بهره‌وری بیشتر و رشد شرکت پیاده‌سازی کنید.

ایده های اتوماسیون املاک و مستغلات

1. تولید سرنخ از طریق فرم های وب سایت

با فرم‌های صفحه فرود و وب‌سایت که به CRM خود پیوند داده شده‌اند، می‌توانید یک ماشین بازاریابی خودکار بسازید که در هنگام خواب، سرنخ‌های جدیدی را جذب کند. این نیازی به پیچیده بودن ندارد. می توانید یک فرم درخواست پاسخ تماس یا حتی یک فرم تماس ساده داشته باشید.

2. Open House Lead Generation

در طول مشاهده باز بعدی خود، مجموعه سرنخ خود را با Spacio خودکار کنید را امتحان کنید. ایمیل‌های همه افرادی که شرکت می‌کنند را ضبط کنید، ایمیل‌های پیگیری خودکار ارسال کنید، و به پرورش آن سرنخ‌های جدید ادامه دهید.

< /p>

3. همگام سازی سرنخ ها از کانال های مختلف

شما احتمالاً از تعداد بی‌شماری از منابع سرنخ دریافت می‌کنید. ماندن در بالای آن ممکن است سخت باشد، اما مطمئناً لازم نیست. چندین نمونه از نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی برای همگام‌سازی سرنخ‌های شما وجود دارد. در یک مکان.

Follow Up Boss یکی از بهترین نرم افزارهای بازاریابی املاک و مستغلات است — و این شامل برخی از ویژگی های اتوماسیون مفید نیز می شود. سیستم مدیریت سرنخ مورد اعتماد بیش از 20k عامل است که از این ابزار برای توزیع خودکار و پیگیری سرنخ‌ها از بیش از 200 منبع مختلف استفاده می‌کنند.

4. همگام سازی سرنخ ها با تلفن شما

یکی دیگر از اتوماسیون آسان اما بسیار مفید برای راه اندازی، اتصال حساب Follow Up Boss خود به Google Contacts یا iCloud است. این بدان معناست که سرنخ‌های شما در Follow Up Boss با پایگاه داده مخاطبین تلفن شما همگام‌سازی می‌شوند، بنابراین وقتی یک سرنخ با شما تماس می‌گیرد، نام او در شناسه تماس‌گیرنده نشان داده می‌شود و شما همیشه می‌دانید دقیقاً با چه کسی صحبت می‌کنید.

5. خودکار کردن مسیریابی سرنخ

اگر به‌صورت دستی سرنخ‌ها را به سمت بهترین نمایندگان هدایت می‌کنید، می‌توانید با نرم‌افزار بازاریابی املاک و مستغلات در وقت خود صرفه‌جویی کنید که مسیریابی و چرخش سرنخ را خودکار می کند. از نظر جغرافیایی با کد پستی مسیریابی کنید، از نمایندگان ارشد سرنخ های با قیمت بالاتر عبور کنید، یا یک فرآیند “اول به درخواست” یا دور برگشت راه اندازی کنید.

6. Lead Nurture Workflows

جمع آوری و ذخیره سرنخ ها در CRM شما کافی نیست. شما باید آنها را پرورش دهید پرورش رهبر شامل ارسال ایمیل‌های مرتبط و به موقع به سرنخ‌های مناسب برای هدایت آنها به سمت پایین قیف است.

ساده‌ترین راه برای انجام این کار، گردش‌های کاری خودکار یا ایمیل‌های قطره‌ای است که با سیستم‌های املاک و مستغلات مانند Brivity یا ابزارهای ایمیل مانند Mailchimp به راحتی ایجاد می‌شوند. پس از راه‌اندازی، می‌توانید آرام بنشینید، استراحت کنید و بدانید که ایمیل‌های شما برای افراد مناسب ارسال می‌شوند، بدون اینکه نیازی به تکان دادن انگشت داشته باشید.

7. گردش کار ایمیل مبتنی بر فعالیت

لحظه‌های خاصی در سفر خریدار شما وجود دارد که باید با مشتریان ارتباط برقرار کنید. از گردش کار ایمیل برای ارسال خودکار پاسخ به سرنخ ها هنگام درخواست مشاهده، امضای قرارداد یا دانلود منبع در وب سایت شما استفاده کنید. ایمیل های پیگیری املاک و مستغلات یکی از موثرترین راه ها برای به دست آوردن نتیجه از اتوماسیون است.

8. مدیریت سرنخ

از نرم‌افزار اتوماسیون املاک و مستغلات برای ایجاد فهرستی از سرنخ‌های داغ که برای شرکت شما مناسب هستند، استفاده کنید. اگر از Follow Up Boss استفاده می کنید، ویژگی Smart Lists مفید است. روشی برای مرتب‌سازی سرنخ‌ها بر اساس ارزش، مانند فهرستی از همه سرنخ‌هایی که بیش از 1 میلیون دلار جستجو می‌کنند.

9. ردیابی فرصت

مهم‌ترین سرنخ‌های شما فرصت‌های شما هستند — اینها سرنخ‌هایی هستند که می‌دانند شرکت شما وجود دارد و افرادی که می‌شناسید در بازار هستند.

از اتوماسیون برای زیر نظر گرفتن این سرنخ‌ها استفاده کنید. در بسیاری از CRMها، می‌توانید از مراحل معامله برای ردیابی سفر یک فرصت از طریق مراحل رایج خط لوله خود استفاده کنید – به عنوان مثال، از پاسخ به تماس درخواستی تا قرارداد ارسال شده، و در نهایت به بسته‌بندی برنده.

10. نظارت بر فعالیت سرنخ

نباید وقت خود را صرف تماشای سرنخ های خود کنید و به این فکر کنید که چه کسی ارزش تماس هر روز را دارد. از نظارت خودکار فعالیت برای ردیابی رفتار سرنخ‌ها در وب‌سایت خود استفاده کنید و از محرک‌های از پیش تنظیم‌شده استفاده کنید تا در صورت نیاز به عمل به شما اطلاع دهند.

11. مدیریت وظایف و معاملات

آیا برای ماندن در بالای تمام وظایف و چک لیست های خود تلاش می کنید؟

با یک CRM خاص املاک و مستغلات، می‌توانید فهرست کارهای خودکار ایجاد کنید تا به شما در مدیریت هر جزئیات مرتبط با فهرست، فروش، خانه باز و موارد دیگر کمک کند.

12. اعلان ها

بهترین بنگاه‌های املاک وقتی اتو داغ است ضربه می‌زنند. اجازه دهید CRM به شما کمک کند این کار را از طریق اعلان‌های خودکار انجام دهید که هنگام نشان دادن تعامل یک سرنخ، به شما کمک می‌کند.

13. حسابداری و اتوماسیون مالی

آیا حسابداری شما را سردرد می کند؟

یک سیستم مبتنی بر فضای ابری مانند Xero برای زیر گرفتن امور مالی شما بی‌معنی است. کنترل. با این حال، مطمئن شوید که با سایر ابزارهای کلیدی شما، مانند CRM، همگام سازی شده است، تا مخاطبین شما در همه جا به روز باشند.

14. مدیریت املاک

اگر مشترک یک CRM املاک و مستغلات هستید، مطمئن شوید که از ویژگی های مدیریت دارایی آن استفاده می کنید. می‌توانید دارایی‌های خود را برای ردیابی بسته‌ها، خودکارسازی وظایف، و مدیریت ضرب‌الاجل‌ها وارد کنید تا چیزی از بین نرود.

15. قراردادها

نرم افزار اتوماسیون املاک و مستغلات می تواند در زمان مدیریت قراردادها صرفه جویی کند. برای سرعت بخشیدن به ارسال قراردادها و امضای آنها، می توانید از یک راه حل مدیریت تراکنش برای املاک و مستغلات استفاده کنید، مانند Dotloop.

16. همگام سازی داده های دو طرفه

موثرترین کسب و کارها ابزارها و مخاطبین خود را همگام نگه می دارند. همگام‌سازی دو طرفه داده همه اطلاعات تماس شما را حفظ می‌کند تا به امروز مهم نیست از کدام برنامه یا پلتفرم استفاده می کنید.

و هنگامی که اطلاعات را در یک برنامه به‌روزرسانی می‌کنید، آن مخاطب را در همه برنامه‌هایی که همگام‌سازی کرده‌اید نیز به‌روزرسانی می‌کند.

17. یادآوری پیامک/ایمیل

خط لوله خود را با پیامک و یادآوری‌های ایمیلی درگیر و در مسیر خود نگه دارید که بازدیدها، جلسات یا بازرسی‌های از دست رفته را به شدت کاهش می‌دهد.

18. تعامل ویدیویی

BombBomb یک برنامه ویدئویی املاک و مستغلات است که راه بسیار خوبی را ارائه می دهد برای تعامل با مشتریان قبلی، به خصوص اگر آن را با ابزاری مانند Dotloop یا Follow Up Boss همگام کنید تا در تاریخ های کلیدی قابل توجه تماس بگیرید. این باعث ایجاد ارتباط به موقع و مرتبط می شود.

19. پیام‌های پست صوتی خودکار

با Agent Legend، می‌توانید به‌طور خودکار پست‌های صوتی، پیام‌های متنی و ایمیل‌های شخصی‌شده ارسال کنید. به سرنخ های شما.

با ادغام Agent Legend با ابزاری مانند Follow Up Boss، می توانید به طور خودکار یک یادداشت به مخاطب اضافه کنید تا نشان دهید چه چیزی برای آنها ارسال شده است. همچنین وقتی سرنخ پاسخ داد، یک اعلان مستقیم دریافت خواهید کرد.

20. پیگیری ها و نقاط تماس

اگر به دنبال سرنخ های جدید هستید، به بهترین سرنخ هایی که در حال حاضر دارید نگاه کنید: مشتریان قبلی خود.

گردش‌های ایمیل خودکار را برای ارتباط با مشتریان گذشته در فواصل زمانی مشخص (مانند یک سال پس از خرید یا در سالگرد خانه) تنظیم کنید. یا، می‌توانید کمپین‌های تعامل را از طریق پیامک برای دسترسی بیشتر شخصی ارسال کنید.

21. بازرسی خودکار اموال

بازرسی ممکن است خسته کننده باشد. با این حال، فناوری می تواند به حل این مشکل برای نمایندگان املاک کمک کند.

با ابزارهایی مانند Spectora، می‌توانید بازرسی‌های خانه را سریع‌تر تکمیل کنید. همچنین می‌توان توافق‌نامه‌های بازرسی، یادآوری‌ها و پیگیری‌ها را برای مشتریان و نمایندگان به‌طور خودکار انجام داد و در صورت تغییر زمان بازرسی، به همه افراد مرتبط اطلاع داد.

22. در دسترس بودن عامل

با داشتن آخرین نمای در دسترس بودن نمایندگان خود از طریق همگام سازی تقویم با نرم افزار املاک خود، مدیریت تیم را آسان تر کنید. این باعث می‌شود تا قرار ملاقات‌ها و تعیین نمایندگان را آسان‌تر کنید.

23. تجزیه و تحلیل، تعامل، و عملکرد

به عنوان یک مدیر، عملکرد تیم شما مهم است. با ابزاری که گزارش‌ها و داشبوردهای خودکار را جمع‌آوری می‌کند، می‌توانید نمای سریعی از آمارهای مهم داشته باشید و شناسایی کنید که چه کسانی از مربیگری اضافی سود می‌برند.

انتخاب اتوماسیون املاک و مستغلات مناسب

ما در این پست به بسیاری از ابزارهای مدیریت املاک اشاره کرده ایم. ما شرط می‌بندیم که شما هم از قبل زیاد استفاده می‌کنید. از آنجایی که اتوماسیون صرفه جویی در زمان است، اجازه ندهید کار و دردسر بیشتری برای شما ایجاد کند.

به‌جای آن، از همگام‌سازی داده‌های دوطرفه استفاده کنید تا مخاطبین خود را در همه مکان‌های مهم به‌روز نگه دارید، از جمله در تلفنتان وقتی در جاده هستید. این کار شما را از دردسر ردیابی اطلاعات مهم نجات می‌دهد و باعث می‌شود مشتریان را خوشحال کنید و کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل