مشاوره دیجیتال چیست و چگونه شروع می کنید؟

مشاوره دیجیتال چیست و چگونه شروع می کنید؟

دنیای دیجیتال هر روز بزرگ‌تر می‌شود و ادامه دادن به آن دشوار است. پیمایش در چشم انداز دیجیتالی همیشه در حال تغییر یک چالش است — به خصوص اگر کسب و کار خود را دارید و در تلاش برای بازاریابی و فروش هستید.

اما لازم نیست به تنهایی با آزمایشات و مصیبت‌های تحول دیجیتال مقابله کنید. حرفه ای ها که به عنوان مشاوران دیجیتال شناخته می شوند، می توانند با دانش گسترده خود به شما کمک کنند تا به اهداف خود برسید – و لازم نیست برای سرمایه گذاری در خدمات آنها بخشی از یک شرکت بزرگ باشید.

و اگر در زمینه فن آوری با درک مفاهیم سئو، طراحی کاربر پسند، رسانه های اجتماعی، و سایر روش های مجازی کلیدی آشنا هستید، ممکن است به دنبال یک کنسرت جانبی یا کنسرت تمام وقت در این زمینه باشید. فیلد.

از مهارت‌ها و مدرک‌ها یا آموزش‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یکی تا اهمیت استخدام، در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره مشاوران دیجیتال و شغل مشاوره دیجیتال بدانید.

به طور کلی، یک مشاور دیجیتال کلاه های زیادی بر سر می گذارد. این کار آنها را واقعاً ارزشمند می‌کند، زیرا آنها می‌توانند به راحتی به شما کمک کنند تا یک دقیقه تبلیغات آنلاین را درک کنید و سپس به ادغام نرم‌افزار جدید در سراسر شرکت کمک کنند.

منبع: Oro Inc

هدف کلی مشاوره دیجیتال کمک به یک کسب و کار است که به صورت دیجیتالی استراتژی های خود را برای رسیدن به اهداف خود پیاده سازی کند. این ممکن است به معنای طراحی یک وب سایت کاربر پسند، ارائه راهنمایی در مورد هشتگ های بهینه رسانه های اجتماعی و زمان ارسال، مدیریت خدمات بازاریابی ایمیلی یا متنی، تجزیه و تحلیل تلاش های بازاریابی دیجیتال، یا بهینه سازی محتوای وب سایت برای موتورهای جستجو باشد.

چگونه وارد مشاوره دیجیتال شویم

اگر با فناوری زندگی می‌کنید و نفس می‌کشید و رویای کمک به کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای را در دستیابی به اهداف خود دارید، ممکن است مشاوره دیجیتال برای شما مناسب باشد. از آموزش و تحصیل گرفته تا میانگین حقوق و رشد شغلی مورد انتظار، این مواردی است که قبل از ورود به مشاوره دیجیتال باید بدانید.

آموزش و پرورش

اکثر مشاوران دیجیتال – حدود 67٪ – دارای مدرک لیسانس و حدود 18٪ دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. حدود 1٪ دارای مدرک دکترا هستند، در حالی که نزدیک به 10٪ از متخصصان این حرفه دارای مدرک کاردانی هستند.

پس مشاوران دیجیتال برای شروع در این مسیر شغلی چه چیزی را مطالعه می کنند؟ بسیاری از آنها مدرک بازاریابی، تجارت یا ارتباطات دارند. اما مشاوران دیجیتال از برنامه‌های تحصیلی مختلف، از جمله اقتصاد، روزنامه‌نگاری، طراحی گرافیک و علوم کامپیوتر می‌آیند.

برای تبدیل شدن به یک مشاور دیجیتال، لازم نیست مدرک تحصیلات عالی داشته باشید. حدود 2% از مشاوران دیجیتال دارای مدرک دیپلم دبیرستان هستند که می تواند با گواهینامه ها و سایر آموزش ها برای تقویت مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مشاور دیجیتال تکمیل شود.

آموزش

مشاوران دیجیتال صرف نظر از ماهیت مدرک تحصیلی خود، می توانند مهارت های خود را تقویت کنند و با شرکت در آموزش های مداوم در طول حرفه خود، در مورد فضای دیجیتال در حال تغییر مداوم اطلاعات بیشتری کسب کنند. کسب گواهینامه ها راهی عالی برای نشان دادن این مهارت ها است.

یکی از محبوب‌ترین گواهینامه‌ها برای مشاوران دیجیتال در Google Data Analytics< است. /a>. سایر موضوعات سودمندی که باید برای صدور گواهی در نظر گرفت عبارتند از بازاریابی دیجیتال، فناوری اطلاعات، زنجیره بلوکی ، SEO، طراحی وب، کدنویسی، و

رسانه های اجتماعی

مهارت ها

مشاوران دیجیتال دارای ده ها مهارت هستند تا به آنها در انجام کارهایشان کمک کنند. همانطور که گفته شد، برخی از مشاوران دیجیتال ممکن است تخصص هایی داشته باشند که روی آنها تمرکز کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بسته های مشاوره جامع ارائه دهند. این حوزه های تمرکز می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • استراتژی دیجیتال: این مهارت به بهبود کسب و کار با فناوری اشاره دارد.
  • بازاریابی: مشاوران دیجیتال در بازاریابی متخصص هستند و ممکن است این کار را از طریق رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، متن یا محتوای دیگر انجام دهند.
  • رسانه‌های اجتماعی: مشاوران دیجیتال می‌دانند چگونه از طریق پست‌های ارگانیک و پولی در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، مخاطبان و تعامل را افزایش دهند.
  • مدیریت پروژه: مشاوران باید بتوانند بر استراتژی‌های تصویر بزرگ و پروژه‌های روزمره نیز نظارت داشته باشند.
  • رابط کاربری و طراحی وب: مشاوران دیجیتال ممکن است با کاربرپسندتر کردن وب سایت به افزایش ترافیک وب سایت کمک کنند.

حقوق

مشاوره دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک سرویس بسیار پر تقاضا است و کسب مهارت های گسترده برای این حرفه می تواند به معنای دستمزد شش رقمی باشد.

  • Entry-level: بسیاری از مشاوران دیجیتال سطح ابتدایی سالانه حدود 70000 دلار درآمد دارند.
  • حقوق بالا: 10 درصد مشاوران دیجیتال برتر حدود 120000 دلار در سال درآمد دارند.
  • متوسط ​​حقوق: به طور متوسط، مشاوران دیجیتال حدود 92000 دلار در سال یا حدود 44 دلار در ساعت درآمد دارند.

مشاوران دیجیتال در کالیفرنیا، دلاور، رود آیلند، ویرجینیا و واشنگتن بیشترین حقوق را دریافت می کنند. جای تعجب نیست که مشاوران دیجیتال در مرکز فناوری سانفرانسیسکو بالاترین حقوق را برای این شغل در ایالات متحده دارند

اگرچه مشاغل با هر نوع و اندازه می توانند از مشاوره دیجیتال بهره مند شوند، شرکت های بزرگتر در صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی و بیمه معمولاً بالاترین حقوق را برای مشاوران دیجیتال ارائه می دهند.

رشد پیش بینی شده

کسب و کارها به سرعت می آموزند که کار با مشاوران دیجیتال چقدر کارآمد است. رشد پیش بینی شده برای مشاوران دیجیتال تا سال 2028 20 درصد است، طبق دفتر آمار کار. یک گزارش از Statista همچنین انتظار دارد که بازار مشاوره دیجیتال در سال 2021 به 53 میلیارد دلار برسد.

اهمیت مشاوران دیجیتال

مشاوران دیجیتال می‌توانند بازی را برای کسب‌وکارها تغییر دهند. این روزها، 70٪ یکی از تاثیرگذارترین استراتژی های بازاریابی کسب و کار به اینترنت گره خورده است، مانند وب سایت ها یا بازاریابی ایمیلی، که مشاوران دیجیتال در آنها برتری دارند.

به عنوان مثال، McKinsey Digital یک شرکت مشاوره دیجیتال برتر با تجربه رشد کسب و کار از طریق مشاوره دیجیتال است. شرکت به یک خرده فروش پیتزا کمک کرد با ایجاد یک پلتفرم برتر و نوآورانه برای کسب و کار آنلاین خرده فروش – که منجر به افزایش 40٪ در تبدیل و رشد 7٪ در فروش شد. .

به طور مشابه، مک کینزی دیجیتال با راه اندازی اولین بانک کاملا دیجیتالی مشارکت داشت. در زمان راه‌اندازی، این موضوع در حال حاضر موضوع شماره 1 ترند در توییتر بود و بیش از 19 میلیون بازدید در رسانه‌های اجتماعی به دست آورد.

مشاوره دیجیتال به طور مجازی کسب و کارها را برای نتایج واقعی رشد می دهد

اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را با جذاب‌تر کردن مشتریان و کارآمدتر کردن آن برای تیم خود توسعه دهید، استخدام یک مشاور دیجیتال ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. از سوی دیگر، اگر به فناوری علاقه دارید، می‌توانید از مهارت‌های خود به عنوان مشاور دیجیتالی استفاده کنید، چه برای مشاغل کوچک و محلی در نزدیکی شما یا شرکت‌های بزرگ.

در هر صورت، مزایای مشاوره دیجیتال تقریباً بی پایان است. از طراحی بهتر وب تا بازاریابی محتوای مؤثرتر و در نهایت افزایش تولید و فروش سرنخ، مشاوره دیجیتال به کسب و کارها کمک می کند تا از پاداش های فراوانی بهره مند شوند.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل