5 نکته شگفت‌انگیز مبتنی بر تحقیقات که بهره‌وری تیم شما را افزایش می‌دهد

5 نکته شگفت‌انگیز مبتنی بر تحقیقات که بهره‌وری تیم شما را افزایش می‌دهد

بهره وری رگ حیات یک تیم فروش با عملکرد بالا است – عامل کلیدی که تیم های واقعا استثنایی را از همتایان “میانه راه” آنها جدا می کند.

بنابراین، به‌طور طبیعی، به‌عنوان یک مدیر، یکی از اولین مسئولیت‌های شما این است که اطمینان حاصل کنید که نمایندگان شما تا حد امکان پربازده هستند. اما چگونه می توان به آنجا رسید؟ چه ترفندها و تاکتیک هایی را می توانید به کار ببرید تا تیم خود را با پتانسیل کامل خود حفظ کنید؟

پاسخ به این سؤالات همیشه ساده نیست – بنابراین برای کمک به شما در گذر از مشکلات به حداکثر رساندن بازده تیم فروش خود، فهرستی از نکات مبتنی بر تحقیقات را برای بهره‌مندی بیشتر از تکرارها گردآوری کرده‌ایم. تلاش تا حد امکان.

روش هایی که مدیران با پشتوانه علمی می توانند بهره وری تیم را افزایش دهند

1. برنامه های محل کار را برای حمایت از عادات خواب سالم معرفی کنید.

اشاره به این نکته که خواب خوب شبانه به سلامت شخصی کمک می‌کند، کاملاً انقلابی نیست – اگر هر شب هشت ساعت کامل بخوابید، احساس بهتری نسبت به کسی دارید که فقط چهار ساعت دارد.

با این وجود، ممکن است از میزان کمک عادات خواب سالم به عملکرد سازمانی تعجب کنید. بر اساس تحقیق از گروه روانشناسی دانشگاه کلمسون، خواب ضعیف یا ناکافی به طیفی از نقایص شناختی کمک می کند – از جمله ناتوانی در حفظ توجه، تغییر پردازش عاطفی، و ناتوانی کلی در تفکر واضح.

این مطالعه همچنین نشان داد که محرومیت از خواب انگیزه کارکنان را مختل می‌کند – زیرا مجموع پیامدهای مختلف مرتبط با سلامت و روان‌شناختی خواب ضعیف باعث می‌شود کارکنان تمایل کمتری به کار سخت داشته باشند.

بنابراین همه اینها این سوال را ایجاد می کند: سازمان شما چه کاری می تواند انجام دهد تا به پیامدهای خواب ضعیف کارکنان شما رسیدگی کند؟ خب، این مطالعه می گوید که احتمالاً پاسخ به بخش منابع انسانی شما خواهد رسید.< /p>

به گفته محققان، گام‌هایی مانند ارائه ساعات کاری انعطاف‌پذیر، ایجاد زمان سازگاری برای کارگران برای سازگاری با مناطق زمانی جدید در حین سفر، و ترتیب دادن فضاهای اداری برای قرار گرفتن کارگران در معرض نور طبیعی خورشید، همگی می‌تواند به رفع بی‌خوابی کارکنان کمک کند. /p>

به هر ترتیب، سازمان شما باید اطمینان حاصل کند که کارکنان شما فضا و اطلاعات لازم برای تمرین عادات خواب سالم و سازنده را دارند. آنها از آن قدردانی خواهند کرد و عملکرد سازمانی شما در نتیجه سودمند خواهد بود.

2. با تفاوت های ظریف رفتار مشتریان نمایندگان خود آشنا شوید.

مدیران مؤثر فقط به نیازها و علایق نمایندگان فروش خود توجه نمی کنند – آنها با رفتار و ترجیحات مشتریان خود نیز هماهنگ هستند. یک مطالعه 2021 منتشر شده در ژورنال بازاریابی تجاری و صنعتی، تعامل با مشتری را به عنوان یکی از چهار عنصر کلیدی که مدیران فروش برای به حداکثر رساندن تیم خود باید پوشش دهند، شناسایی کرد. بهره وری.

طبق تحقیقات، فروشندگان عموماً بر این باورند که حضور مدیران در هنگام تعامل با مشتریان، میزانی از اعتبار را به تلاش‌های آن‌ها می‌افزاید – باعث می‌شود در تعامل با مشتری احساس حمایت و اطمینان کنند.

بنابراین، این برای شما به عنوان یک رهبر فروش چه معنایی دارد؟ خوب، بالاتر از هر چیز دیگری، این تحقیق نشان می‌دهد که شما نباید در برخی مواقع از تعامل با مشتریان نمایندگان خود بی‌میل باشید – و در حالی که اعضای تیم شما در نهایت مسئول مشتریان بالقوه‌ای هستند که به آنها می‌فروشند، حمایتی از این جنبه از شما ارائه می‌کنند. تلاش‌های نمایندگان می‌تواند به افزایش بهره‌وری کمک زیادی کند.

3. از نمایندگان خود دفاع کنید.

همان مطالعه که در نکته قبل به آن اشاره شد، قهرمانی را مشخص می‌کند – تمرین حمایت از تکرارها برای به حداقل رساندن مشغله کاری در زمینه روزمره آنها – به عنوان یک رفتار کلیدی که مدیران باید تمرین کنند تا بیشترین بهره را ببرند. خارج از تیم هایشان.

و منطقی است – اگر نمایندگان شما کارهای اداری و یکنواخت کمتری داشته باشند، انعطاف پذیری بیشتری برای تمرکز بر فروش دارند. بنابراین، به عنوان یک رهبر فروش، وظیفه شما این است که از تیم خود محافظت کنید، موانع را برطرف کنید، تأییدیه‌ها را دریافت کنید و از طرف نمایندگان خود تشدید کنید.

تیم شما برای تلاشی که می‌خواهید برای آنها انجام دهید ارزش قائل می‌شود، در نتیجه برای شما سخت‌تر کار می‌کند، و فضای لازم برای تمرکز بر مسئولیت‌های اصلی خود را خواهد داشت – که همه اینها منجر به بهره‌وری سازمانی بیشتر می‌شود.< /p>

4. از یک CRM تلفن همراه برای پشتیبانی از پذیرش گسترده CRM خود استفاده کنید.

اگر سازمان فروش شما از CRM استفاده نمی‌کند، برای شروع، خود را کوتاه می‌فروشید. اما حتی اگر هم هستید، معرفی این نوع فناوری به روز به روز نمایندگان شما به ندرت ساده است.

تقویت پذیرش CRM در سازمان فروش چالشی است که می تواند حتی باهوش ترین رهبران فروش را نیز دچار مشکل کند. واداشتن تیم شما به پذیرش فعال یکی از این پلتفرم‌ها می‌تواند شامل مقدار مناسبی از آموزش و برخی دردسرهای جدی در حال رشد باشد.

اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید به تسریع این فرآیند کمک کنید، و یک مطالعه منتشر شده در The Journal of Marketing Analytics نشان می‌دهد که اعمال نفوذ < a href="/sales/mobile-crm-solutions?_ga=2.197324262.87090168.1651790155-695966550.1651790155" rel="noopener" target="_blank">راه‌حل‌های سریع CRM برای فروش تلفن همراه در میان راه‌حل‌های تسهیل کننده فروش سریع CRM کمک می‌کند. .

این مطالعه همچنین نشان داد که اتخاذ یک CRM تلفن همراه امکان ارتباطات ساده‌تر بین فروشندگان را فراهم می‌کند، از همکاری تیمی پشتیبانی می‌کند و در نهایت عملکرد روابط نمایندگان با مشتریان را بهبود می‌بخشد.

اگر سازمان شما در حال حاضر از CRM استفاده می کند، آن را با راه حل CRM تلفن همراه تکمیل کنید< /a>. انجام این کار می‌تواند به معنای فرآیند پذیرش یکپارچه‌تر، ارتباطات تیمی بهتر و همکاری بهبود یافته باشد – همه این عناصر در کنار هم منجر به بهره‌وری بیشتر از نمایندگان شما می‌شوند.

5. کارمندان را هنگام بیماری مجبور به کار نکنید.

اگرچه وجود کارمندان در دفتر تا حد امکان ممکن است راه درستی برای به حداکثر رساندن خروجی بالقوه آنها به نظر برسد، تحقیقات چیز دیگری می گوید. مراقب سلامتی تیم خود باشید و در صورت نیاز به آنها مرخصی بدهید هم به نفع شما و هم به نفع آنهاست.

حضور گرایی — عمل مجبور کردن کارکنان به حضور فیزیکی در هنگام بیماری یا آسیب دیدن — مثلاً بر بهره وری سازمانی تأثیر می گذارد.< /p>

این انتظارات غیرمنطقی و محدودیت‌های زمانی را برای کارمندان و همکارانشان ایجاد می‌کند – زیرا همکاران اغلب برای جبران ناکارآمدی اعضای تیم خود تحت فشار هستند. این جبران اجباری و اصطکاک که به طور طبیعی با آن همراه است، به پویایی تیم سالم فشار وارد می‌کند و باعث می‌شود تیم‌ها بازدهی کمتری داشته باشند.

به عنوان یک مدیر، مسئولیت رفاه کارکنان خود را بر عهده دارید – فراتر از زمینه مشارکت های سازمانی آنها. شما باید به دنبال بهترین منافع شخصی آنها باشید.

اگر احساس می‌کنند نمی‌توانند، هرگز آنها را مجبور نکنید که سر کار بیایند. این یک موضوع همدلی و نجابت است. این واقعیت که ارائه‌گرایی به بهره‌وری آسیب می‌زند، کمی فوریت بیشتری به این نوع شفقت می‌افزاید.

اکنون، این فهرست کامل نیست – تلفیق هر تاکتیکی که می توانید برای اطمینان از کارکرد تیم فروش شما با پتانسیل کامل خود در یک پست وبلاگ واحد عملاً غیرممکن است. اما اگر بتوانید این نکات را در کارنامه مدیریت خود بگنجانید، خود را در موقعیت بهتری برای به حداکثر رساندن بهره وری تیم خود قرار خواهید داد.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل