چگونه از وبینارها برای فروش دوره آنلاین خود در 5 مرحله ساده استفاده کنید

چگونه از وبینارها برای فروش دوره آنلاین خود در 5 مرحله ساده استفاده کنید

صنعت یادگیری آنلاین در حال رونق است. طبق مطالعه تحقیق و بازار، بخش آموزش آنلاین قرار است از 187.877 میلیارد دلار در سال 2019 به 319.167 میلیارد دلار تا سال 2025 رشد کند. اگرچه این یک چیز مثبت برای صنعت و سازندگان دوره است، اما به ناچار فضا را ایجاد خواهد کرد. رقابتی تر.

اگر یک دوره هستید creator قبلاً در فضای شما ایجاد شده است، این بدان معناست که سال های آینده رقابت بیشتری را به همراه خواهد داشت. از سوی دیگر، اگر می‌خواهید وارد این فضا شوید و مشتریان خود را به دست آورید، به دلیل رقابتی که با آن روبرو هستید، درگیر یک نبرد سخت برای تثبیت هستید. در هر صورت شما می خواهید روی بهبود نرخ تبدیل برای به حداکثر رساندن فروش.

در این راهنما، می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه از یکی از مؤثرترین کانال‌های فروش و وبینارها برای ایجاد و فروش دوره های آنلاین. برای تنظیم صحنه، بیایید توضیح دهیم که چرا باید از وبینارها در وهله اول استفاده کنید.

چرا وبینارها بهترین کانال برای فروش دوره آنلاین شما هستند

در مورد وبینار چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. از خود بازاریابان بپرسید ، با 73٪ از آنها می گویند این یکی از بهترین کانال ها برای سرنخ تولید کنید. منطقی است. وبینارها فقط سمینارهای آنلاین هستند (این نام از آنجا آمده است).

وبینارها علاقه مخاطبان را جلب می کنند.

از طریق یک وبینار، می‌توانید در حین صحبت مستقیماً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. این بسیار موثرتر از یک دنباله ایمیل آنلاین است که یک شخص می تواند به راحتی نادیده بگیرد. این توانایی برای ارتباط با مخاطبان شما را قادر می سازد تا محصول یا خدمات خود را به طور موثرتری بفروشید. GetResponse مورد خوبی است. وبینارها یکی از مؤثرترین کانال‌های تولید سرنخ آن‌ها به‌عنوان Michal Leszczynski، مدیر بازاریابی محتوا در GetResponse است. پاک کردن.

“وبینارها مطمئناً یکی از بهترین ابزارهای اصلی ما هستند. آنها بسیار مقرون به صرفه هستند و هنگامی که یک فرآیند قابل اعتماد را پیدا کردید، می توانید تلاش های بازاریابی وبینار خود را به راحتی افزایش دهید.

هر ماه، یک وبینار بزرگ برگزار می کنیم که بیش از 2000 ثبت نام کننده و چندین نفر کوچکتر را جذب می کند. با توجه به موضوعاتی که در وبینارهای خود پوشش می‌دهیم، هم مشتریان فعلی را که می‌خواهند خود را آموزش دهند و هم رهبران جدیدی را که می‌خواهند درباره کاری که ما انجام می‌دهیم بیشتر بدانند، جذب کنیم.

ما به‌دقت هر وبیناری را که میزبانی می‌کنیم دنبال می‌کنیم و مطمئناً می‌توانیم ببینیم که کدام موضوعات باعث ایجاد تعامل می‌شوند و احتمال تبدیل شرکت‌کنندگان ما را افزایش می‌دهند.”

داده ها نشان می دهد که وبینارها موثر هستند.

وبینارها یکی از مؤثرترین کانال‌های تولید سرنخ در فضای آموزش الکترونیکی هستند. بررسی سریع هر بازاریاب معتبری که دوره های آنلاین گران قیمت را می فروشد نشان می دهد که وبینارها نقش مهمی در قیف فروش آنها دارند.

راسل برانسون، نیل پاتل، فرانک کرن، و سام اونز، تنها چند نمونه از کارشناسانی هستند که از وبینارها برای فروش دوره های آنلاین 1000 تا 5000 دلاری از طریق وبینارها استفاده می کنند.

همه این بازاریابان از وبینارها برای فروش دوره های آنلاین استفاده می کنند. آنها همچنین از یک فرمول فروش بسیار مشابه استفاده می کنند که می تواند به راحتی برای فروشندگان و کارآفرینان تکرار شود. در ادامه این راهنما نحوه استفاده از وبینارها برای فروش دوره های آنلاین بحث خواهد شد. اگر در حوزه آموزش الکترونیکی هستید یا قصد ورود به آن را دارید، به دقت توجه کنید.

منبع ویژه: کیت رایگان برنامه ریزی وبینار

اکنون دانلود کنید

چگونه یک دوره آنلاین با وبینار بفروشیم

وبینارها راه بسیار خوبی برای فروش دوره های آنلاین و ارتباط با مخاطبان هدف خود ارائه می دهند – اگر رویکرد درستی داشته باشید. در اینجا پنج مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند تا علاقه مشتری را جلب کنید و آنها را متقاعد کنید که با محتوای دوره آنلاین شما تعامل داشته باشند.

مرحله 1: درباره مخاطب خود تحقیق کنید

هر کمپین موفق متکی به درک مخاطبان شماست. در نتیجه، ایده خوبی است که قبل از انجام هر کار دیگری یک شخصیت مشتری ایجاد کنید.

شخصیت مشتری نشان دهنده مشتری ایده‌آل شماست، اگر قبلاً نام آن را نشنیده باشید. این شانس شماست که به ذهن مشتری ایده آل خود وارد شوید، نقاط دردناکی که با آن روبرو هستند را کشف کنید و در مورد اهداف آنها بدانید.

شخصیت مشتری شما چیزی است که باید هنگام ایجاد کمپین بازاریابی خود به آن ارجاع دهید. همچنین مهم است که در نظر بگیرید چرا مردم از شما خرید نمی‌کنند.

به طور کلی، سه دلیل وجود دارد که مردم محصول یا خدماتی را که شما ارائه می‌دهید نمی‌خرند. آنها عبارتند از:

  • آنها معتقد نیستند که این دوره راه حل مناسبی برای آنهاست
  • آنها معتقدند آنچه شما ارائه می دهید بهترین راه حل است، اما فکر نمی کنند موفق شوند
  • یک عامل خارجی وجود دارد که آنها را از خرید باز می دارد

ما نحوه برخورد با هر یک از این مخالفت‌ها را در بخش‌های بعدی این راهنما در مورد استفاده از وبینارها برای فروش دوره آنلاین خود توضیح خواهیم داد.

مرحله 2: رقابت را کنار بگذارید

صرف نظر از دوره‌ای که ارائه می‌دهید، تقریباً مطمئناً در یک بازار رقابتی فعالیت خواهید کرد. این بدان معناست که افراد دیگری دوره های مشابهی را به شما ارائه می دهند.

با فرض اینکه در زمینه‌ای که در حال فروش دوره‌ای هستید، متخصص هستید، که امیدوارم این کار را انجام دهید، انجام تجزیه و تحلیل رقبا باید آسان باشد. شما می‌دانید که محرک‌ها و تکان‌دهنده‌های مهم در جایگاه شما چه کسانی هستند، محصول آنها چقدر هزینه دارد و چه چیزی ارائه می‌دهند.

به هر یک از این عوامل توجه کنید زیرا در نحوه قرارگیری دوره شما نقش دارد. برای موفقیت موقعیت یابی شما، این توانایی است که نشان دهید چرا منحصر به فرد است. مگر اینکه قصد داشته باشید دوره خود را ارزان ترین گزینه در بازار قرار دهید، که رویکردی است که باید از آن اجتناب کنید.

یک منبع عالی درباره موقعیت‌یابی استراتژی اقیانوس آبی توسط رنه موبورن و دبلیو چان است. کیم.

منبع تصویر

مدتی را صرف موقعیت یابی صحیح خود کنید. درصد بالایی از دانش‌آموزان احتمالی شما برای رسیدن به اهدافی که می‌خواهید به آنها کمک کنید، تلاش کرده و شکست خورده‌اند. اگر می خواهید آنها شاگرد شما شوند، باید با آن مقابله کنید.

به عنوان مثال، در اینجا نحوه قرار دادن دوره صدور گواهینامه SEO

  • SEO آسان است، و هر کسی می تواند آن را با یک سیستم در مقابل انجام دهد. اطلاعات زیادی وجود دارد که باید درک کنید (بسیاری از آنها فنی)
  • 70% از ساخت پیوندها برای جذب ترافیک به یک سایت، شبکه است در مقابل شما به مجموعه ای از ابزارهای فنی برای دریافت ترافیک به یک سایت نیاز دارید

موقعیت گذاری دوره به این روش 90٪ از رقابت را حذف می کند.

به این شکل، سئو مجموعه مهارتی نیست که به دانش فنی پیشرفته نیاز داشته باشد. اصول اولیه سئو بسیار ساده است. چیزی که اکثر کارشناسان سئو را موفق می کند، شبکه حرفه ای و یک سیستم اثبات شده برای کسب نتایج است. این چیزی است که من واقعاً پس از کسب تجربه زیاد در این زمینه به آن اعتقاد دارم.

اگر بتوانید راه حل خود را منحصر به فرد قرار دهید، دانش آموزان بالقوه شما درس شما را با شکست های قبلی خود مرتبط نخواهند کرد. شما در حال ارائه یک رویکرد جدید برای دستیابی به اهداف آنها هستید.

یک مثال عالی از کسی که با قرار دادن دقیق محصول خود به موفقیت دست یافته است، راسل برانسون، بنیانگذار Clickfunnels است. او Clickfunnels را به عنوان یک سازنده قیف به بازار عرضه کرد، نه یک صفحه ساز. با این حال، اساسا Clickfunnels مانند هر صفحه ساز دیگری در بازار است. با قرار دادن ابزار به عنوان یک سازنده قیف، او موفق شد راه حل خود را از رقبا متمایز کند.

مرحله 3: یک قیف بازاریابی موثر ایجاد کنید

همانطور که اشاره کردم، بسیاری از کارآفرینان موفق هستند که برای فروش دوره های آنلاین خود به وبینارها تکیه می کنند. اکثر این کارشناسان از یک قیف وبینار بسیار استاندارد استفاده می کنند که اغلب با تبلیغات PPC شروع می شود و به صفحه فروش ختم می شود.

در عمل به این صورت است.

مطالعه موردی فوق‌العاده‌ای در مورد Connectio وجود دارد که قیف وبینار مورد استفاده Sam Ovens را برای فروش دوره مشاوره‌اش جدا می‌کند. این پست نقطه ورود به قیف وبینار او را پوشش می دهد. به طور خاص، کپی مورد استفاده در تبلیغات فیس بوک، صفحه انتخاب کردن، و صفحه تشکر از شما.

منبع تصویر

اگر می‌خواهید از تبلیغات PPC برای تبلیغ یک دوره آنلاین، توصیه می کنم 10 دقیقه برای مطالعه موردی را بخوانید.

بنابراین، این ما را به نقطه مرکزی قیف، وبینار هدایت می کند. در بخش بعدی، نحوه ایجاد یک ارائه موثر که منجر به جذب مشتری و ایجاد فروش می شود را پوشش خواهم داد.

مرحله 4: سرنخ های گرم را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید

در ابتدای این راهنما، من چند نمونه از کارشناسان بازاریابی را ذکر کردم که از وبینارها برای فروش و دوره های آنلاین خود را ایجاد کنید. هر ارائه دهنده یک رویکرد منحصر به فرد برای فروش دارد، اما آنها معمولا از چارچوب مشابهی پیروی می کنند.

بسیاری از این متخصصان چارچوب های خود را از طریق دوره های آنلاین گران قیمت به اشتراک می گذارند. یک استثنای قابل توجه راسل برانسون است. راسل در کتاب خود، اسرار متخصص، فرمول کلید در دست خود را برای اجرای یک وبینار موفق به اشتراک می گذارد. اگر در مورد استفاده از وبینار برای فروش دوره آنلاین خود جدی هستید، من کاملاً به شما توصیه می کنم که حدود 5 دلار سرمایه گذاری کنید.

این یک عکس فوری از فرمول وبینار است که او استفاده می‌کند:

  • با داستان اصلی خود شروع کنید. داستان مبدا شما را در بر می گیرد که شما چه کسی هستید و کمی درباره پیشینه شما. از طریق داستان خود، باید تخصص خود را ایجاد کنید، و خود را قابل ارتباط کنید. این به طور کلی به دنبال نوعی از داستان‌های راز تا ثروت یا تازه کار به متخصص است.
  • چارچوب وسیله نقلیه شما. در این بخش، در مورد چگونگی کشف رازهایی که در دوره آموزشی خود به اشتراک خواهید گذاشت صحبت می کنید. این زمینه ارزشی را که دوره شما داشت و رنجی که برای یادگیری این درس ها باید متحمل می شد فراهم می کند. به این فکر کنید که بچه کاراته ماشین ها را اپیلاسیون می کند تا زمانی که ضربه جرثقیل را یاد بگیرد.
  • شواهد موفقیت. با مطالعات موردی افرادی که دوره را فارغ التحصیل کرده اند و به موفقیت رسیده اند، به مخاطبان خود الهام دهید. این در مورد نشان دادن این است که چگونه آنها می توانند با دوره شما به اهداف خود برسند.
  • باورهای بیرونی آنها را مورد بحث قرار دهید. به شکهای بیرونی که ممکن است مخاطبان شما را از خرید بازدارند، حمله کنید. محدودیت های بیرونی چیزهایی هستند که با هدف نهایی دانش آموز مرتبط هستند. به عنوان مثال، اگر یک دوره وبلاگ نویسی می فروختید، ممکن است فکر کنید نویسنده خوبی هستید، اما فکر نمی کنید هرگز بتوانید به سئو تسلط داشته باشید.
  • قانع کننده خود را به پایان برسانید. بخش آخر وبینار جایی است که ارزش دوره خود را می فروشید. اگر از فرمول راسل پیروی می‌کنید، این قسمتی است که در آن تمام پاداش‌های حساس به زمان را که در صورت خرید دریافت می‌کنند، به اشتراک می‌گذارید.

این فرمول به طور خلاصه این است.

متوجه خواهید شد که در هیچ نقطه ای شرکت کنندگان را به حساب نمی آورید. در عوض، این استراتژیssales شرکت کنندگان را متقاعد کنید که برنامه ای که می فروشید به آنها کمک می کند تا به اهدافشان برسند. این کار با ایجاد ارتباط با شرکت‌کنندگان، مشخص کردن اینکه چرا راه‌حل شما متفاوت است، و سپس حذف مواردی که شخص را از خرید دوره بازمی‌دارد، انجام می‌شود.

نحوه ارائه مانند یک حرفه ای

ارائه یک وبینار یک تجربه اعصاب خردکن است، به خصوص اگر شما به طور طبیعی فردی خارج از منزل نیستید (من قطعاً در این اردو قرار می‌گیرم). مانند بسیاری از چیزهای زندگی، اما، اگر بپرید و تلاش کنید، به ندرت آنقدر بد است که فکر می کنید.

حتی اگر یک فاجعه باشد، و من در زمان خود چند وبینار وحشتناک برگزار کرده باشم، این پایان دنیا نیست. گرد و غبار خود را پاک کنید و به رینگ برگردید.

اگر قرار است این اولین وبینار شما باشد، در اینجا چند نکته ارائه شده است که باید رعایت کنید:

  • سعی کنید آرامش داشته باشید. سعی کنید کاری انجام دهید که 30 دقیقه قبل از وبینار به آرامش شما کمک کند، مانند تنفس عمیق یا مدیتیشن.
  • از طنز استفاده کنید تا بتوانید به مخاطبان خود احساس کنید که قابل دسترس هستید. این به آنها کمک می کند تا بهتر با شما و داستان شما ارتباط برقرار کنند.
  • از Interblog.hubspot.com/sales?%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B7%D9%88%D9%84%20%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%B1%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AC%D9%84%D8%A8%20%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87%20%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85.%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%B8%D8%A7%D9%87%D8%B1%20%D8%A7%D8%AD%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%B1%D9%87%20%D9%85%D8%B3%D8%AE%D8%B1%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%AF.
  • %0A

  • %D8%A8%D8%A7%20%D9%BE%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%86%20%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA%20%D9%85%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82%D8%AA%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C%D8%8C%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%BE%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%AF%D8%B1%20%DA%86%D8%AA%20%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DB%8C%D8%8C%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%20%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF.
  • %0A

  • %D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2%D9%87%20%D8%A8%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D8%AA%D8%A7%20%D8%A2%D8%AE%D8%B1%20%D8%A8%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF.%20%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%8B%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AA%D8%A7%20%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF.
  • %0A

%0A

%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B7%D9%88%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF%D8%8C%20%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%D8%AA%D8%A7%D9%8B%20%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D9%85%D8%AC%D8%B1%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A8%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D9%BE%D8%B3%20%DA%86%DB%8C%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C.%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%8C%20%D8%AD%D8%AA%DB%8C%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B1%20%D8%A7%D9%88%D9%84%20%D9%88%D8%AD%D8%B4%D8%AA%D9%86%D8%A7%DA%A9%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D8%AA%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%20%D8%B4%D9%88%D8%AF.%20%D8%AA%D8%A7%20%D9%BE%D9%86%D8%AC%D9%85%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%B1%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%20%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B7%D8%B1%D8%AD%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%B4%D8%A7%D9%86%D8%B3%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%D8%B3%20%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%B1%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF%20%D8%A8%D8%AE%D8%B4%DB%8C%D8%AF.

%0A

%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%84%D9%87%205:%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1

%0A

%D9%87%D8%AF%D9%81%20%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%B1%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84%20%D8%B3%D8%B1%D9%86%D8%AE%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AF%D8%A7%D8%BA%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%8C%20%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%82%DB%8C%D9%81%20%D9%88%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%B1%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%8C%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%20%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%20%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AA%20%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%8C%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF%D8%8C%20%D8%A2%D9%86%20%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.

%0A

%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D9%85%D9%82%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20FOMO%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%20%DA%A9%D9%84%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87%20%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%20%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86%20%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%20%D8%AF%D9%87%D8%AF.

%0A

%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%81%D8%B1%D9%85%D9%88%D9%84%20%DA%A9%D9%BE%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C%D9%86%DA%AF%20%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.%20%D8%A8%D9%87%20%DB%8C%D8%A7%D8%AF%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D9%87%D8%B1%20%DA%86%D9%87%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87%20%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF%D8%8C%20%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B4%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%D9%88%20%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D9%85%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%85%20اگر می خواهید این راهنما را بررسی کنید با نحوه نوشتن یک نسخه فروش طولانی آشنا نیستم.

مرحله آخر راه اندازی یک کمپین هدف گذاری مجدد برای افرادی است که در وبینار شرکت کرده اند اما خریدی انجام نداده اند. اینکه آیا شما باید این کار را انجام دهید بستگی به تعداد افراد شرکت کننده در وبینار دارد.

آماده ای برای شروع فروش دوره های آنلاین؟ در اینجا هفت پلتفرم وجود دارد که می تواند کمک کند:

1. Thinkific

Thinkific ایجاد دوره خود را با استفاده از الگوهای از پیش ساخته شده آسان می کند. به سادگی یکی را که دوست دارید انتخاب کنید، از ویرایش کشیدن و رها کردن برای مدیریت محتوای دوره استفاده کنید، سپس محصول نهایی را پیش نمایش و منتشر کنید. این پلتفرم از درس‌های زنده، آزمون‌های تصادفی، گواهی‌نامه‌ها و برنامه‌نویسی «برنامه‌ریزی قطره‌ای» پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود دانش‌آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند.

چرا Thinkific را دوست داریم:

Thinkific یک ماه آزمایشی رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد هر تعداد دوره که می خواهید ایجاد کنید. این به شما فضا می‌دهد تا ببینید پلتفرم چگونه کار می‌کند و کشف کنید که کدام دوره‌ها بیشترین علاقه را ایجاد می‌کنند.

قیمت: آزمایشی رایگان یک ماهه، طرح اولیه از 39 دلار در ماه شروع می‌شود.

2. LearnWorlds

LearnWorlds به شما امکان می دهد وب سایت یادگیری خود را ایجاد کنید که شامل همه چیز از یک کاتالوگ دوره گرفته تا شرح حال معلمان ، عکسهای سر و توضیحات دوره ها است. مدیران می توانند دوره های زیادی را که می خواهند ایجاد و تصویب کنند ، در حالی که معلمان می توانند قبل از انتشار ، دوره هایی را برای بررسی توسط Admins ارسال کنند.

اگر می خواهید حرکت به موبایل را انجام دهید ، LearnWorlds یک برنامه مدرسه مارک دار را با هزینه اضافی ارائه می دهد.

چرا ما LearnWorlds را دوست داریم:

LearnWorlds با یک میزبان و دارای ابزارهای ساختمانی که به شما امکان می دهد فیلم ها را بارگذاری کنید ، اضافه کنید ، اضافه کردن متن ، تصاویر ، آرم ها و دکمه های تعاملی ، به همراه محتوای SoundCloud و YouTube.

قیمت گذاری: 24 دلار در ماه برای استارت ، 249 دلار برای بسته کامل مرکز یادگیری.

3. freshlearn

> > > > > > > >

Freshlearn یک بستر همه جانبه برای سازندگان برای ایجاد ، بازار و فروش مستقیم محصولات دیجیتال به طور مستقیم است طرفداران آنها از وب سایت خودشان. شما می توانید صفحات فرود خود را ایجاد کنید ، یک وبلاگ را راه اندازی کنید ، دوره ها را ایجاد کنید و بفروشید ، کارگاه های زنده ، بارگیری های دیجیتال و موارد دیگر. FreshLearn همچنین ارزیابی های دقیق مبتنی بر نمره ، گواهینامه های سفارشی و توصیفاتی را ارائه می دهد که به کاربران شما درگیری ، ایجاد اعتماد و افزایش تبدیل ها کمک می کند.

چرا ما FreshLearn را دوست داریم:

FreshLearn یک برنامه رایگان در دسترس را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بدون نیاز به متعهد به ویژگی های حق بیمه یا برنامه های پرداخت شده ، دوره ها و سایر محصولات دیجیتالی را ایجاد و بفروشید.  FreshLearn همیشه در حال اضافه کردن ویژگی هایی است که به افزایش فروش و بهبود تجربه دانش آموزان می رسد. ، و هیچ برنامه مغزی آن 59 دلار در ماه است. هر دو برنامه با یک آزمایش رایگان 14 روزه همراه هستند.

4. udemy

Udemy یکی از اولین سیستم عامل های یادگیری آنلاین بود و به عنوان یکی از بهترین ها ، طاقچه را حک کرده است. اودمی با داشتن بیش از 65000 مربی و 40 میلیون دانش آموز در سراسر جهان ، فرصت های زیادی را برای ایجاد و فروش دوره های عالی ارائه می دهد. اخطار؟ دوره های فروش شما را ملزم به درخواست برای تبدیل شدن به “مربی حق بیمه” می کند ، پس از آن دوره ها برای لیست و فروش رایگان هستند – Udemy بخشی از درآمد حاصل از فروش یک دوره را می گیرد.

چرا ما udemy را دوست داریم:

مطمئن نیستید که دوره های شما با مخاطبان شما طنین انداز خواهد شد؟ شما می توانید آنها را برای بررسی ارسال کنید تا در مورد محتوای خود دوره و پیشنهادات برای استفاده بهتر از خالق دوره Udemy بازخورد دریافت کنید. در همین حال ، برنامه های بازاریابی Udemy می تواند به شما کمک کند تا دوره شما را مورد توجه قرار دهد.

قیمت گذاری: اگر یک کوپن مربی دارید ، Udemy سهم 3 ٪ درآمد را پرداخت می کند ، در غیر این صورت ، این یک سهم 63 ٪ درآمد است.

5. skillshare

کلاسهای Skillshare در درجه اول روی مهارت های خلاقانه مانند نوشتن ، عکاسی ، وبلاگ نویسی و طراحی تمرکز می کنند. هیچ هزینه ای برای ایجاد یا ارسال یک دوره وجود ندارد ، اما برای پول درآوردن دوره های خود ، آنها باید بخشی از کاتالوگ حق بیمه Skillshare باشند. تمام دوره ها شامل بحث و گفتگو در جامعه ، پروژه ها و حداقل 20 دقیقه فیلم است.

چرا ما Skillshare را دوست داریم:

با بیش از 35000 دانش آموز ثبت نام شده ، SkillShare فرصتی عالی برای به اشتراک گذاشتن تخصص خلاقانه خود با جهان ارائه می دهد – و هنگام انجام این کار دستمزد دریافت کنید.

قیمت گذاری: رایگان برای ایجاد و انتشار یک دوره. دوره های کاتالوگ حق بیمه بر اساس تعداد دانش آموزانی که هر ماه دوره را تماشا می کنند ، برای سازندگان دوره پرداخت می کنند.

6. قابل آموزش

موجود در وب و iOS ، آموزش همه چیز در مورد کمک به شما در ساخت دوره ها و وب سایت هایی است که به دانشجویان کمک می کند تا محتوای شما را پیدا کنند. از سفارشی سازی وب سایت گرفته تا صفحات فروش و الگوهای دوره رایگان ، قابل آموزش باعث می شود شروع به کار آسان شود – و با پشتیبانی از پرونده های سایت های محبوب مانند Dropbox ، OneDrive و Google Drive ، می توانید از هر قالب استفاده کنید که برای دوره خود بهترین کار را داشته باشد.

شما همچنین می توانید دوره های خود را با این حال ترجیح دهید: به عنوان یک بار پرداخت ، برنامه های پرداخت یا استفاده از اشتراک ها.

چرا ما آموزش را دوست داریم:

به همراه تعداد زیادی از الگوهای عالی و گزینه های سازنده وب سایت ، ویژگی ویرایش قدرت Teachible به شما امکان می دهد اگر شما با ذکاوت فن آوری هستید و به دنبال سفارشی کردن سایت خود حتی بیشتر هستید ، کد خود را اضافه کنید.

قیمت گذاری: برنامه اساسی رایگان به شما امکان می دهد دوره ها را ارسال کنید اما بین 1 ٪ تا 10 ٪ در هر معامله پرداخت می کنید. برنامه حرفه ای 99 دلار در ماه بدون هیچ هزینه معامله و پرداخت فوری ارائه می شود.

7. podia

Podia همه چیز در مورد کمک به شما در ساخت یک فروشگاه آنلاین برای دوره های دیجیتال خود است. طراحی و فروش دوره های آنلاین ، بارگیری های دیجیتالی مانند کتابهای الکترونیکی ، یا برنامه های عضویت را به دانشجویان ارائه دهید و همه از یک فروشگاه وب سایت واحد.

این پلتفرم از یک الگوی مشابه برای کلیه پیشنهادات فروشگاه خود برای کمک به ساده سازی روند کار و فروش دوره استفاده می کند ، همچنین به شما امکان می دهد دوره خود را بلافاصله منتشر کنید یا ایمیل های پیش فروش را برای ایجاد علاقه کاربر ارسال کنید.

چرا ما Podia را دوست داریم:

برنامه های عضویت Podia به شما امکان می دهد ویژگی ها و محتوای اضافی را برای اعضا ارائه دهید و آنها را در مورد دوره های جدید یا پیشنهادات ویژه در حلقه نگه دارید.

قیمت گذاری: طرح حرکت 33 دلار در ماه است و دارای وب سایت های سفارشی و دوره های نامحدود است. برنامه شاکر 75 دلار در ماه است و محصولات مربیگری نامحدودی را اضافه می کند.

8. kajabi

Kajabi بر کمک به شما در بازاریابی موثرتر دوره های خود به مخاطبان مناسب متمرکز است. با استفاده از چارچوب های بازاریابی خود – که Kajabi آن را “خطوط لوله” می نامد – می توانید صفحات فرود ایجاد کنید که محتوای قابل بارگیری را در ازای آدرس های ایمیل کاربران فراهم می کند ، سپس فرآیندهای خودکار را قادر به ارسال اخبار و یادآوری ایمیل می کنید.

چرا ما kajabi را دوست داریم:

به همراه مجموعه ایمیل اصلی ، Kajabi همچنین به شما امکان می دهد سناریوهای “IF-Then” را برای اتوماسیون اهرم کنید. به عنوان مثال ، اگر دانش آموز تکلیف را تکمیل کند ، می توانید برای آنها ایمیل ارسال کنید یا گزینه های محتوای جدیدی را به آنها ارائه دهید.

قیمت گذاری: برنامه اصلی Kajabi 149 دلار در ماه و برنامه رشد آن 199 دلار در ماه است. هر دو با یک آزمایش رایگان 14 روزه همراه هستند.

وبینارهایی که می فروشند

آنچه من سعی کردم از طریق این راهنما تهیه کنم ، چارچوبی برای فروش یک دوره آنلاین از طریق وبینار است که می خواهم علامت گذاری کنم. این چارچوب همه چیز را شامل می شود که از شخصیت مشتری خود ، قرار دادن مسیر خود ، از طریق ایجاد قیف وبینار و اسکریپت وبینار مناسب خود ، استفاده کنید.

هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم همه چیزهایی را که می خواهید در یک مقاله 2،000+ کلمه بدانید پوشش دهم. من به جای اینکه وانمود کنم می توانم ، منابعی را که می توانید هنگام ایجاد قیف وبینار خود به آنها مراجعه کنید ، ارائه کردم. This includes books like Blue Ocean Strategy, and Expert Secrets, alongside useful پست های وبلاگ .

استفاده از وبینارها برای فروش یک دوره آنلاین برای همه نخواهد بود. با این حال ، اگر شما کار را انجام دهید و نظریه را تحقیق کنید ، من قول می دهم که استراتژی که در پست بیان کردم نتایج را ارائه می دهد. بهترین شانس.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ژوئن 2020 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل