کسب و کار

166 شروع کننده مکالمه تقریباً برای هر موقعیتی

166 شروع کننده مکالمه تقریباً برای هر موقعیتی

یک شروع کننده خوب مکالمه می تواند یک مکالمه بی دست و پا را به یک بحث جالب و لذت بخش تبدیل کند. 

conversation starters

Download Now: 101 Professional Networking Tips

این در فروش مهم است، زیرا داشتن چندین شروع کننده مکالمه به شما کمک می کند تا با مشتریان احتمالی، ارجاع ها و شرکای بالقوه ارتباط برقرار کنید. به عبارت دیگر، توانایی شما برای شروع مکالمه به تجارت واقعی تبدیل می شود.

به فهرست 166 شروع کننده مکالمه ما نگاهی بیندازید و تک خط مورد علاقه خود را برای شروع مکالمه بعدی خود بیابید.

فهرست محتوا

موضوعات مکالمه

شروع مکالمه برای استفاده در کنفرانس

شروع‌کننده مکالمه برای استفاده در یک رویداد صنعتی

شروع‌کننده مکالمه برای استفاده در یک ساعت خوش شبکه

شروع مکالمه برای استفاده در یک رویداد اجتماعی

سوالاتی برای شروع مکالمه

چه چیزی باعث شروع یک مکالمه خوب می شود؟ در حالی که فرمول دقیقی وجود ندارد، می توانید سوالات خود را برای موقعیت های مختلف تنظیم کنید. به عنوان مثال، شروع کننده مکالمه ای که با دوستان خود استفاده می کنید با مثلاً رئیس شما متفاوت است. 

در اینجا انواع رایج سؤالات وجود دارد:

  1. باز: یک سوال گسترده و باز معمولاً پاسخ بسیار جذاب‌تری نسبت به یک سوال بسته، بله یا خیر ایجاد می‌کند.
  2. غیر معمول: خارج شدن از وضعیت آب و هوای استاندارد و سوالات مربوط به شغل، فردی را که با او صحبت می کنید از خلبان خودکار خارج می شود. همچنین خودتان را به یاد ماندنی تر خواهید کرد.
  3. حرفه ای: برخی از موضوعات بیشتر برای دوستان و خانواده شما مناسب هستند تا افراد غریبه یا نزدیک به غریبه. سوالات شما هرگز نباید شریک مکالمه شما را ناراحت کند.
  4. مرتبط: اگر می‌توانید، در مورد چیزی به موقع یا خاص، مانند مکان، رویداد، صنعت، شغل یا علایق فعلی خود، گفتگو کنید. برای طرف مقابل مشارکت آسان‌تر خواهد بود.

موضوعات مکالمه

بنابراین، می‌خواهید یک مکالمه را شروع کنید. اما در مورد چه چیزی باید صحبت کرد؟ در اینجا چند موضوع برای شروع گفتگو وجود دارد.

رویدادها

اگر در کنفرانس یا رویدادی شرکت می‌کنید، می‌توانید در مورد خود رویداد، مکان آن، صنعت شما، اهداف طرف مقابل، آموخته‌های او و موارد دیگر سؤال بپرسید.

صنایع

در یک رویداد صنعتی، در مورد آخرین اخبار یا فناوری در صنعت خود صحبت کنید. بپرسید صنعت شما چگونه در حال پیشرفت است و مردم بیشتر از چه تغییراتی هیجان زده هستند.

تکنولوژی

آیا شخصی از تلفن، تبلت یا دستگاه الکترونیکی مورد علاقه شما استفاده می کند؟ از آنها در مورد آن بپرسید.

محتوا

بپرسید آیا آنها کتاب، وبلاگ، پادکست یا ویدیویی را توصیه می کنند. ممکن است علاقه ای متقابل پیدا کنید که بتوانید در مورد آن صحبت کنید.

حقایق جالب

در مورد محل کار، غذاها و رستوران‌های مورد علاقه‌شان در آن منطقه، مکالمه‌ای را شروع کنید، یا درباره چیزی که اخیراً یاد گرفته‌اند گپ بزنید. حقایق سرگرم کننده برای رویدادهای شبکه یا ساعات شاد ایده آل هستند.

برای شروع مکالمات عالی، از این فهرست 166 شروع کننده مکالمه قرض بگیرید.

شروع مکالمه برای استفاده در کنفرانس

کنفرانس‌ها مملو از فرصت‌هایی برای پرسیدن سؤالات فکری، مرتبط و جذاب هستند. می‌توانید رویداد خاص، مکان آن، صنعت خود، اهداف طرف مقابل، آموخته‌های او و موارد دیگر را مورد بحث قرار دهید.

کیت گرهان، یک مدیر حساب در دفتر دوبلین HubSpot می‌گوید:

“من با داشتن دلیلی برای تماس/آغاز مکالمه، به معرفی کنفرانس‌ها مانند تماس‌های خروجی برخورد می‌کنم. در حالت ایده‌آل، چیزی در مورد مشتری، شرکت آنها و چالش‌ها/موضوعات داغ در صنعت آنها و از آن به عنوان نقطه پرش استفاده کنید، اما اگر در یک رویداد بودم و فرصتی برای تکمیل تحقیقات قبلی نداشتم، خود را معرفی می‌کنم و می‌پرسم، “امیدوارید از آن روز چه چیزی به دست آورید؟” این یک مکان عالی برای شروع است.”

  1. برای کدام [بلندگو/پانل] بیشتر هیجان زده هستید؟
  2. از کدام [بلندگو/پانل] بیشتر لذت بردید؟ کدام را مفیدتر دیدید؟
  3. اگر بتوانید یکی از سخنرانان این رویداد را ملاقات کنید، آن شخص کیست؟
  4. اگر می‌توانید از کل شرکتتان بخواهید که یک جلسه از این رویداد را تماشا کند، آن جلسه کدام است؟
  5. اگر ارائه ای ارائه می کردید، موضوع چه بود؟
  6. این کنفرانس چگونه با سایر کنفرانس‌هایی که شرکت کرده‌اید مقایسه می‌شود؟
  7. اگر شما این کنفرانس را اداره می کردید، چه کاری متفاوت انجام می دادید؟
  8. نظر شما درباره سخنرانی [طول، ساختار، سبک] چیست؟
  9. آیا قبلاً به این کنفرانس رفته اید؟ چه چیزی تغییر کرده است؟
  10. غافلگیر کننده ترین چیزی که آموخته اید چیست؟ (اگر کنفرانس تمام نشده است، “تا اینجا؟” را اضافه کنید.)
  11. چرا تصمیم گرفتید شرکت کنید؟
  12. آیا قصد دارید سال آینده برگردید؟
  13. آیا شما اینجا با افراد دیگر هستید؟ آیا ترجیح می دهید به صورت انفرادی به کنفرانس بروید یا با یک گروه؟
  14. آیا زمانی که اینجا هستید فعالیت های غیر کنفرانسی انجام می دهید؟ (به طور متناوب: “آیا در فعالیت های غیر کنفرانسی مناسب بودید؟”)
  15. این اولین بار است که در [شهر] هستید؟ نظر شما در مورد آن چیست؟
  16. آیا شما اهل منطقه هستید؟ (اگر بله: “آیا پیشنهادی برای [غذا، موزه، خرید، موسیقی] دارید؟” اگر نه: ​​”از کجا هستید؟”)
  17. آیا فکر می‌کنید کنفرانس می‌تواند از یک روز [کوتاه‌تر، طولانی‌تر] سود ببرد؟ چرا؟
  18. من تعجب می کنم که هشت سال پیش چند نفر در این کنفرانس شرکت می کردند — نظر شما چیست؟
  19. من تعجب می کنم که هشت سال دیگر چند نفر در این کنفرانس شرکت خواهند کرد — نظر شما چیست؟
  20. آیا به کنفرانس های زیادی می روید؟
  21. اولین کنفرانسی که تا به حال شرکت کردید چیست؟
  22. آیا شرکت شما هرگز میزبان کنفرانسی خواهد بود؟ (یا اگر آنها از یک سازمان بزرگ هستند: “آیا شرکت شما میزبان کنفرانس است؟”)
  23. از دست دادن چه کنفرانسی – واقعی یا خیالی – کاملاً متنفر هستید؟
  24. به نظر شما [صنعت] به کنفرانس های بیشتری نیاز دارد؟ کمتر؟
  25. دلیل اصلی که برای شرکت در [نام کنفرانس] انتخاب کردید چیست؟
  26. آیا برنامه ای برای کاوش در [شهر] دارید؟
  27. بزرگترین پیشنهاد شما از [speaker/panel] چیست؟
  28. آیا سال آینده به این رویداد بازمی‌گردید؟
  29. آیا قبلاً با هر یک از سخنرانان ملاقات کرده اید یا دیده اید؟

شروع مکالمه برای استفاده در یک رویداد صنعتی

حضور در یک رویداد بسیار خاص مانند یک انجمن دارای مزایایی است. برای یکی، شما معمولاً درک خوبی از نقش ها و علایق سایر شرکت کنندگان دارید. وقتی موضوعات را خالی می‌کنید، از این اطلاعات استفاده کنید.

  1. آیا قبلاً در رویدادهایی که توسط [organizer] میزبانی شده بود بوده اید؟
  2. چرا تصمیم گرفتید به این انجمن بیایید؟
  3. آیا [موضوع رویداد] تمرکز حرفه ای اصلی شماست؟
  4. به نظر شما چرا آنها این موضوع خاص را انتخاب کردند؟
  5. به احتمال زیاد، آیا چیز خوبی در مورد [موضوع رویداد] خوانده‌اید؟
  6. آیا در انجمن دیگری شرکت می کنید؟
  7. آیا رویدادهای آینده ای وجود دارد که قصد رفتن به آن را دارید؟
  8. آیا قبلاً در مورد [Speaker] چیزی شنیده بودید؟
  9. به نظر شما چرا [سخنران] را انتخاب کردند؟
  10. آیا تا به حال چنین رویدادی را ترتیب داده اید؟ چه چیزی شما را در اجرای صحنه ها شگفت زده کرد؟
  11. اگر فقط یک واقعیت یا بینش را از امروز [صبح، بعدازظهر، عصر] به خاطر بسپارید، آن چه چیزی بود؟
  12. نظر شما در مورد [سخنران نقطه خاص ساخته شده] چه بود؟
  13. آیا پیش‌بینی‌هایی در مورد اینکه بحث چگونه پیش می‌رود دارید؟ (یا اگر رویداد در حال پایان است: “آیا بحث انتظارات شما را برآورده کرد؟”)
  14. تو خیلی آشنا به نظر میرسی! آیا به [رویداد قبلی] رفتید؟
  15. موارد مورد علاقه و کم علاقه شما در مورد کار در [صنعت] چیست؟
  16. چه مدت در [صنعت] بوده اید؟ آیا از زمان ورود شما به این فضا، تغییرات قابل توجهی رخ داده است؟
  17. اگر بتوانید یک روز کامل را با هر متخصصی در صنعت ما صحبت کنید، چه کسی خواهد بود؟
  18. اگر شما مسئول این انجمن بودید و بودجه نامحدودی داشتید، چه کاری متفاوت انجام می‌دادید؟
  19. آیا با هیچ یک از نکات مطرح شده مخالفت کردید؟
  20. آیا این رویداد طرز فکر شما را در مورد [صنعت] و/یا نقش شما در [صنعت] تغییر داد؟
  21. آیا اغلب به این نوع رویدادها می روید؟
  22. چگونه با این انجمن آشنا شدید؟
  23. من در بازار برای یک [تلفن، کامپیوتر، نوت بوک، و غیره] جدید هستم، و متوجه شدم که از [iPhone 12، نوت بوک Moleskine و غیره] استفاده می کنید — آیا آن را توصیه می کنید؟
  24. اگر بخواهید این رویداد را در سه کلمه خلاصه کنید، کدام یک هستند؟
  25. چه پروژه های جدیدی را آماده کرده اید؟
  26. به نظر شما کدام مهارت در [صنعت] در پنج سال آینده بیشتر مورد تقاضا خواهد بود؟
  27. آیا به پادکست های خاص [صنعت] گوش می دهید؟
  28. از کجا می خواهید اخبار مربوط به [صنعت] خود را دریافت کنید؟

مکالمه شروع کننده برای استفاده در یک ساعت خوش شبکه

معاشرت با غریبه‌هایی که قبلاً به برقراری ارتباط ابراز علاقه کرده‌اند، همیشه در پایان روز کمی آسان‌تر – یا حداقل، آرام‌تر است. و در صورتی که اکثر شرکت کنندگان محلی هستند، شما سوالات داخلی زیادی در مورد شهر، مدت زمانی که در اینجا زندگی کرده اند، آنچه دوست دارند در منطقه انجام دهند و غیره در محل شما دارید. دفع.

به عنوان یک قاعده کلی، سؤالات شما باید کمی سبک تر از سؤالاتی باشد که در کنفرانس یا رویداد سخنران استفاده می کنید. ساعات خوش برای ترکیب کار و بازی است، بنابراین لحن خود را مطابق با آن مطابقت دهید.

گرهان توصیه هایی برای کسانی دارد که برای ساعات شاد شبکه سازی آماده می شوند. او می گوید:

“در یک ساعت شاد، مهم است که غیررسمی تر باشید. مردم روز طولانی تحقیق و شرکت در سمینارها را سپری کرده اند، بنابراین داشتن یک نفر با موضوعی متفاوت از رویداد یا کاری که برای امرار معاش انجام می دهد می تواند یک نفس باشد. هوای تازه اگر اتفاق خنده‌داری رخ داد یا چیزی در طول مراسم خوب پیش نرفت، شوخی در مورد آن راهگشای خوبی است — هیچ چیز مثل شکایت بعد از یک روز طولانی مردم را دور هم جمع می‌کند.

  1. چه چیزی اخیراً شما را مشغول کرده است؟
  2. از سر کار به اینجا آمدید؟
  3. بخش مورد علاقه شما در مورد زندگی در [شهر] چیست؟ کمترین مورد علاقه؟
  4. نظر شما در مورد این مکان چیست؟
  5. اگر بتوانید تا آخر عمرتان فقط در یک نوع فعالیت شبکه شرکت کنید، صبحانه را انتخاب می کنید یا ساعات شادی را؟
  6. آیا هیچ کدام از غذاها را امتحان کرده اید؟ چه چیزی خوب است؟
  7. امروز چه کاری انجام دادید؟
  8. چرا امشب اومدی؟
  9. چه مدت در [شهر] زندگی می کنید؟
  10. چرا به [شهر] نقل مکان کردید؟
  11. به نظر شما [شهر] مکانی است که اکثر مردم به به، یا از نقل مکان می کنند؟
  12. از کجا به [شهر] نقل مکان کردید؟ در مورد آخرین شهر خود دلتان برای چه چیزی تنگ شده است – و چه چیزی را از به جای گذاشتن خوشحال کردید؟
  13. اگر بتوانید فقط یک [رستوران، کافی شاپ، بار] در [شهر] را توصیه کنید، کدام یک را انتخاب می کنید؟
  14. در حالی که [روز هفته] می گذرد، وضعیت شما چطور بود؟ (به عنوان مثال، “آیا دوشنبه خوبی داشتید، همانطور که دوشنبه ها می روند؟”)
  15. در این زمان در یک [روز هفته] معمولی، چه کار می‌کنید؟
  16. من باید یک تصمیم نیمه مهم بگیرم و از نظر شما خوشحال می شوم: آیا باید [پیش غذای شماره 1] یا [پیش غذای شماره 2] را داشته باشم؟
  17. من تازه فهمیدم “ساعت های شاد” در دهه 1920 در کشتی های نیروی دریایی اختراع شد. برای اینکه زندگی دریایی کمی خسته کننده نباشد، ملوانان روزانه برای مسابقات کشتی و بوکس استراحت می کردند. آیا نسخه مدرن را ترجیح می دهید یا اصلی؟
  18. اگر می توانستید تا آخر عمر فقط یک چیز بخورید، چه چیزی را انتخاب می کردید؟
  19. آخرین مهارت جدیدی که یاد گرفتید چیست؟
  20. آیا مهارت‌هایی وجود دارد که فکر می‌کردید برای شغلتان حیاتی است که بی‌اهمیت باشد؟
  21. آیا تصورات غلط رایجی در مورد شغل شما وجود دارد؟
  22. من مقاله ای خواندم که ادعا می کرد امروزه همه یک پروژه جانبی (یا چهار) دارند. موافقید؟ آیا روی چیزی کناری کار می‌کنید؟
  23. وای، من تلفن های زیادی را می بینم – اعتیاد به ایمیل واقعی است! آیا فکر می کنید اگر مدیر عامل شما ایمیل داخلی را ممنوع کند، شرکت شما می تواند زنده بماند؟
  24. آیا فکر می کنید تنها [عنوان] در اتاق هستید؟
  25. اگر کسی در مورد شغل فعلی شما فیلمی بسازد، چه ژانری خواهد بود؟ آنها آن را چه می نامند؟
  26. من عاشق [کراوات/دستبند/کفش/پوشاک] شما هستم! از کجا گرفتی؟
  27. در این زمان در یک روز عادی چه می‌کردید؟
  28. از آشنایی با شما خوشحالم. روز شما چگونه گذشت؟
  29. عجب نوشیدنی خوبی به نظر می رسد. چیست؟
  30. چه مکان عالی برای یک رویداد، درست است؟ آیا قبلاً اینجا بوده اید؟

شروع مکالمه برای استفاده در یک رویداد اجتماعی

ممکن است باربیکیو دوستتان یا مهمانی بلوک همسایه‌تان را به عنوان رویدادهای شبکه‌ای مهم در نظر نگیرید – اما همانطور که موفق‌ترین نمایندگان می‌دانند، فرصت‌های فروش عالی در مکان‌های غیرمحتمل ظاهر می‌شوند.

با این حال، از سوالات مربوط به شغل، شغل یا صنعت خودداری کنید. از آنجایی که شما در یک رویداد اجتماعی هستید، موضوعات کمتر جدی بسیار مناسب تر (و سرگرم کننده) هستند. ایجاد رابطه، ماموریت اصلی شماست – بعد از مهمانی، می توانید بفهمید کدام اتصالات جدید ممکن است از محصول شما سود ببرند.

  1. اگر شما مسئول لیست پخش بودید، کدام آهنگ بعدی را اجرا می کردید؟
  2. به نظر می‌رسد می‌توانید در [شغل تصادفی] باشید. آیا من جایی نزدیک هستم؟
  3. اگر 200 دلار در خطر بود، آیا حاضرید غذا را فقط با استفاده از گوشت ناهار، محتویات فریزر و لوازم اصلی آشپزخانه تهیه کنید؟
  4. آیا هیچ یک از [پیش‌غذاها، نوشیدنی‌ها، خوراکی‌ها و غیره] را امتحان کرده‌اید؟ توصیه ای دارید؟
  5. آیا یک نوشیدنی خاص دارید؟ (به لیوان آنها اشاره کنید.)
  6. آیا [روز/شب] شما همانطور که انتظار داشتید پیش می‌رود؟
  7. میزبانی رویدادها را ترجیح می دهید یا شرکت در آنها؟
  8. بازی در مهمانی ها: بله، یا نه؟ چرا؟
  9. آیا شما یک سگ یا گربه هستید؟ آیا حیوان خانگی دارید؟
  10. اگر مجبور شوید لباس‌های خود را با یک نفر در اینجا عوض کنید، آن فرد کیست؟
  11. آیا بیشتر افراد اینجا را می شناسید؟
  12. اگر می‌توانید کسی را به این مهمانی دعوت کنید و حضورشان تضمین شده باشد، از چه کسی می‌پرسید؟
  13. من سعی می کنم برای سفر بعدی خود برنامه ریزی کنم — آیا اخیراً به جای جالب سفر کرده اید؟
  14. به نظر شما سه عنصر اصلی برای یک مهمانی موفق چیست؟
  15. آیا ترجیح می‌دهید تا آخر عمرتان فقط مهمانی‌های شام فانتزی یا مهمانی‌های موضوعی برگزار کنید؟
  16. عالی [کفش/ مدل مو/پیراهن]! از کجا گرفتی؟
  17. چی می خوانی؟
  18. آیا مجموعه‌ای از Netflix/Hulu/تلویزیون پیشنهاد می‌کنید؟
  19. اگر در جزیره ای بیابانی با چهار مورد از این اتاق گیر کرده باشید، چه چیزی می آورید؟
  20. آخرین فیلمی که در سینما دیدید چیست؟ آیا ارزش این سفر را داشت؟
  21. چه کاری را نمیکنید؟ (در حالی که می خواهید نشان دهید که شوخ طبع هستید، لبخند بزنید.)
  22. آیا اخیراً به رستوران های عالی رفته اید؟
  23. محل تعطیلات مورد علاقه شما کجاست؟
  24. برنامه سرگرم کننده ای برای آخر هفته دارید؟ من به مقداری الهام نیاز دارم تا با نتفلیکس و بن و جری روی مبل نمانم.
  25. گریفیندور، ریونکلاو، هافلپاف یا اسلیترین؟
  26. آیا رویای کودکی خود را برآورده کردید؟
  27. بهترین هدیه ای که گرفته اید چیست؟ تولد دوستم نزدیک است و من دوست دارم چند ایده داشته باشم.
  28. آیا منتظر چیزی در چند هفته آینده هستید؟
  29. آیا منتظر چیزی در چند هفته آینده هستید؟
  30. از کجا میزبان را می شناسید؟
  31. آیا اخیراً [تیم ورزشی/نمایش تلویزیونی/اخبار] را دنبال می کنید؟
  32. آیا اخیراً رستوران جدیدی را امتحان کرده اید؟
  33. [برای زوج ها] شما دو نفر چگونه با هم آشنا شدید؟
  34. به شما خوش می گذرد؟

سوالاتی برای شروع مکالمه

گاهی اوقات، یک مقدمه ساده بهترین راه برای ادامه است. اما، پس چه؟ سوالات باز در این مواقع دوست شما هستند. کارشناس فروش و نویسنده “شبکه سازی در قرن بیست و یکم،” دیوید جی پی فیشر استراتژی خود را برای هدایت گردهمایی های حرفه ای توضیح می دهد:

“قوی ترین راه برای شروع مکالمه در رویدادهای صنعتی ساده ترین راه است: خودتان را معرفی کنید! به سادگی گفتن، “سلام، نام من ______ است” از آنها دعوت می کند تا با نام خود پاسخ دهند، و اکنون مکالمه ای دارید. این کمک می کند تا بعد از آن یک سوال بدون پایان برای پیگیری داشته باشید، چیزی شبیه به این که “تاکنون در مورد این رویداد چه فکر می کنید؟” یا “جلسه مورد علاقه شما کدام بوده است؟” خوب کار می کند.”

  1. جالب ترین چیزی که اخیراً خوانده اید چیست؟
  2. فکر می‌کنید چند روز طول می‌کشد تا یک مایل روی تلفن خود پیمایش کنید؟ یک روز؟ یک هفته؟
  3. چه واقعیتی در مورد شما وجود دارد که در اینترنت وجود ندارد؟
  4. اگر می توانستید در هر جای دنیا زندگی کنید، کجا می بودید؟
  5. آیا برای این نوع رویدادها یک شروع کننده مکالمه دارید؟ چیست؟
  6. کدام وبلاگ ها را می خوانید؟
  7. آیا به پادکست گوش می دهید؟ کدام یک؟
  8. شما من را به یاد یک سلبریتی می اندازید، اما من در به خاطر سپردن نام آنها مشکل دارم… شما معمولاً با چه کسی مقایسه می شوید؟
  9. آیا درباره روند ممنوعیت میزبان مهمانی شام شنیدید صحبت های کوچک؟ آیا هرگز آن را امتحان می کنید؟
  10. آخرین مستندی که تماشا کردید را توصیه می کنید؟ چرا یا چرا نه؟
  11. چه چیزی در صنعت شما دست کم گرفته شده است؟
  12. سنت های منحصر به فرد شرکت شما چیست؟
  13. اگر می توانستید تا پایان عمرتان فقط یک ژانر از [کتاب، نمایش، موسیقی] [بخوانید، تماشا کنید، گوش دهید] کدامیک بود؟
  14. مردم همیشه در مورد چه موضوعی با سؤالات به شما مراجعه می کنند؟
  15. اگر می‌توانستید یک ماه را در هر دوره‌ای در گذشته بگذرانید – و تضمین می‌شد که آسیبی نبینید یا مسیر تاریخ را تغییر نخواهید داد – چه زمانی خواهد بود؟
  16. اگر در [حرفه X] نبودید، در کدام یک بودید؟
  17. قهرمان دوران کودکی شما چه کسی بود؟
  18. آیا استعداد پنهانی دارید؟
  19. بهترین رویداد رایگانی که تا به حال دریافت کرده اید چیست؟
  20. اگر بتوانید کتابی در مورد هر موضوعی منتشر کنید، آن کتاب چیست؟
  21. فرض کنید می توانید هر سه نفر را در [صنعت، نقش، سازمان] به شام ​​دعوت کنید. از چه کسی می پرسید؟
  22. آخرین چیزی که خارج از محل کار یاد گرفتید چیست؟
  23. در مورد سیاست های تعطیلات نامحدود چه احساسی دارید؟ آیا فکر می‌کنید آن‌ها همانطور که در نظر گرفته شده است کار می‌کنند؟
  24. یک امتیاز شرکتی که دوست دارید داشته باشید چیست؟
  25. آیا اخیراً در دوره های توسعه حرفه ای شرکت کرده اید؟
  26. اگر می‌توانید برای یک سی‌سوئیت یک مگس روی دیوار باشید جلسه در هر شرکتی، کدام شرکت خواهد بود؟
  27. آیا کار از راه دور را ترجیح می دهید یا حضوری — و چرا؟
  28. چه چیزی دوست دارید در آن متخصص باشید؟
  29. اگر کد لباس وجود نداشت، برای محل کار چگونه لباس می پوشید؟
  30. درباره بهترین رئیسی که تا به حال داشته اید به من بگویید – چه چیزی آنها را بسیار عالی کرده است؟
  31.   کیفیتی که مردم بیشتر از همه در مورد شما تحسین می کنند چیست؟
  32.  یک هدف غیر مرتبط با کاری که می‌خواهید در پنج سال آینده به آن برسید چیست؟
  33.  فرض کنید می‌توانید اتاق کنفرانس را دوباره تزئین کنید — چه کاری انجام می‌دهید؟

شروع کننده نهایی مکالمه

آخرین اما نه کم اهمیت ترین سوال شبکه ای که می توانید از هر کسی، در هر کجا و در هر زمان بپرسید:

چه چیزی را در مورد کاری که انجام می دهید دوست دارید؟

این سوال به افراد این فرصت را می‌دهد تا در علایق خود بگردند – به طور خودکار آنها را در حالت روحی خوب قرار می‌دهد و باعث می‌شود از گفتگوی شما لذت بیشتری ببرند. بعلاوه، این یک پیچ و تاب تازه در حالت آماده به کار قدیمی است. شما فوراً از انبوهی از افراد دیگر که صحبت های کوچک می کنند متمایز خواهید شد.professional networking tips

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا