چگونه مشاغل تجاری B2B می توانند پرداخت های بین المللی را بپذیرند

چگونه مشاغل تجاری B2B می توانند پرداخت های بین المللی را بپذیرند

اگر قبلاً از پرداخت‌های دیجیتال استفاده نمی‌کنید، این یک فرصت استفاده نشده امیدوارکننده است که برای اکثر کسب‌وکارهای آنلاین قابل دسترسی است – و کسب‌وکارهای B2B باید اکنون سرمایه‌گذاری کنند. تجارت الکترونیک (پذیرش پرداخت های مجازی) قبلاً در بین برندهای B2C رشد چشمگیری داشته است و بازار پرداخت دیجیتال تا سال 2026 بیش از دو برابر شود و از اندازه بازار 80 میلیارد دلار به 180 میلیارد دلار خواهد رسید.

پذیرفتن پرداخت‌های آنلاین و در دسترس قرار دادن پرداخت‌ها در چندین منطقه یا ارز – مهم نیست شرکت شما در کجا مستقر است – نه تنها یک انتخاب تجاری هوشمندانه است، بلکه با استفاده از ابزارهایی مانند HubSpot و شرکای پرداخت آن قابل دسترسی است. هنگامی که شرکت شما تصمیم می گیرد پرداخت های آنلاین را خارج از منطقه شما بپذیرد، می تواند اولین گام موثری برای ایجاد یک استراتژی فروش جهانی باشد.

مک کینزی گزارش می‌دهد که پرداخت‌های فوری در سطح جهان از سال 2020 افزایش یافته است، از پلت‌فرم‌های تجاری خاص شرکت گرفته تا فروش رسانه‌های اجتماعی جاسازی شده، و پیش‌بینی می‌کند که پرداخت‌های مرزی یک فرصت رشد بزرگ برای کسب‌وکارها است.

وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک اکنون می‌توانند قیمت‌های خود را به ارزهای مختلف تغییر دهند، و ظاهراً هر چیزی – پوشاک، لوازم الکترونیکی، آرایش، تجهیزات بازی، لوازم خانگی – می‌تواند به هر کجا ارسال شود.

اگر شرکت شما در خارج از ایالات متحده مستقر است، پیدا کردن یک سیستم پردازش پرداخت که به کسب و کار شما خدمت می کند می تواند چالش برانگیز باشد. اما این همه در حال تغییر است. با گسترش سیستم‌های پرداخت آنلاین، دنیای تجارت بیشتر از همیشه به هم متصل شده است.

با گسترش دامنه B2B خود به کاربران بین المللی، نه تنها مشتریان را به دست خواهید آورد، بلکه آگاهی از برند و دسترسی، و پایه ای قوی تر برای آینده شرکت شما. مشتریان در کشورهایی غیر از کشور شما می توانند از محصول شما بهره مند شوند، بنابراین این کار را تا حد امکان برای آنها آسان کنید.

در این مقاله، به این می پردازیم که چگونه کسب و کار تجارت B2B شما می تواند شروع به پذیرش پرداخت در سطح بین المللی کند. به مشتریان خود اجازه دهید مشترک شوند یا در سطح بین المللی خرید کنند و کسب و کار شما را بیش از آنچه فکرش را می کردید رشد دهید.

همچنین باید بازاریابی محتوای خود را در نظر بگیرید. ، فروش و پشتیبانی مشتری برای مناطق و زبان های جدید.

اگر قبلاً پرداخت‌ها را به صورت مجازی نمی‌پذیرید، می‌توانید بدون خروج از HubSpot با استفاده از پرداخت های HubSpot. با پرداخت‌های بومی مبتنی بر CRM، تجربه مشتری یکپارچه و ایمن است و شما سریع‌تر پول دریافت می‌کنید. پرداخت‌های HubSpot در حال حاضر برای مشتریان مستقر در ایالات متحده در دسترس است – با برنامه‌های آینده برای گسترش در سطح جهانی.

اگر کسب‌وکار شما خارج از ایالات متحده است، همچنان می‌توانید به لطف برنامه‌های شخص ثالث در بازار برنامه HubSpot. این شرکای یکپارچه‌سازی، پذیرش پرداخت‌های بین‌المللی را سریع و آسان می‌کنند و به شما کمک می‌کنند کسب و کار خود را توسعه دهید.

خدماتی را بیابید که با سیستم‌های شما کار می‌کند، چندین گزینه پرداخت دیجیتالی را برای مشتریان ارائه می‌دهد و کمترین هزینه‌های ممکن را دارد. در نهایت، مطمئن شوید که وب‌سایت و شرکت شما می‌توانند آن معاملات و سفارش‌های بین‌المللی را پشتیبانی، اجرا، مدیریت و ردیابی کنند – این اغلب پیچیده‌ترین بخش است.

کسب و کار شما برای پذیرش پرداخت های بین المللی به چه چیزی نیاز دارد؟

  1. یک CRM همه کاره، مانند HubSpot. این امر برای متمرکز کردن داده‌های مشتری شما با شروع گسترش تجارت B2B و پذیرش پرداخت‌های بین‌المللی به صورت آنلاین بسیار مهم است.
  2. ابزار پرداخت، مانند پرداخت‌های HubSpot یا یکی از شرکای برنامه پرداخت بین‌المللی HubSpot، که از پرداخت‌ها در کشورهایی که در آن قرار دارید، می‌فروشید یا پرداخت را می‌پذیرید، پشتیبانی می‌کند. (و با سیستم های فعلی شما یکپارچه می شود)
  3. یک بخش یا تیم بومی سازی برای بازارهای جدید، از جمله نماینده حقوقی یا مالی

برای کسب‌وکارهایی که در خارج از ایالات متحده مستقر هستند و همچنان به دنبال پذیرش پرداخت‌ها از طریق HubSpot هستند، ما 13 برنامه عالی را معرفی می‌کنیم که به‌طور یکپارچه با عملیات HubSpot شما یکپارچه می‌شوند تا پرداخت‌های آنلاین را بپذیرند و روند فروش و بازاریابی جهانی شما را تسریع کنند.

1. target=”ipeanko

کشورهای موجود: 135+ کشور.

ارزهای موجود: شامل بیش از 135 ارز، از جمله USD، JPY، EUR، CAD، AUD، و موارد دیگر.

زبان‌های موجود: Stripe از بیش از 30 زبان برای پرداخت و پرداخت پشتیبانی می کند از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، پرتغالی و غیره

درباره: ادغام Stripe با HubSpot یک پلت فرم پردازش پرداخت برای تراکنش های دیجیتالی است که با HubSpot یکپارچه می شود و به چندین زبان از جمله هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، در دسترس است. لهستانی و اسپانیایی با این ادغام، می‌توانید مظنه‌های قابل ردیابی را در HubSpot ایجاد کنید، آن‌ها را برای مشتریان بالقوه ارسال کنید و از طریق Stripe مستقیماً از مظنه پرداختی دریافت کنید و روند فروش را تسریع کنید. هنگامی که پرداخت پذیرفته می شود، HubSpot به طور خودکار یک مشتری جدید را به CRM اضافه می کند و اشتراک او را در Stripe اضافه می کند.

بهترین برای: شرکت هایی با استراتژی فروش و بازاریابی جهانی پیشرفته که به دنبال گسترش حضور بین المللی خود هستند.

2. Checkout-Hqq-236048 س< /a>

کشورهای موجود: از Stripe استفاده می کند که در 135+ کشور.

ارزهای موجود: Stripe از بیش از 135 ارز از جمله USD، JPY، EUR، CAD، AUD، و موارد دیگر.

زبان‌های موجود: CheckoutHQ از زبان انگلیسی و Stripe پشتیبانی می‌کند بیش از 30 زبان برای پرداخت و پرداخت

درباره: ادغام CheckoutHQ با HubSpot از Stripe برای ارائه یک تجربه پرداخت سفارشی که بخشی از جریان تجارت الکترونیکی سبک در HubSpot است، استفاده می‌کند. با این ادغام، تم HubSpot شما به طور خودکار در صفحات پرداخت اعمال می شود.

بهترین برای: شرکت هایی که به دنبال بهبود گردش کار پرداخت و بهینه سازی با استفاده از گزارش اسناد و شخصی سازی هستند. CheckoutHQ سفارش آنلاین را با الگوها، فرم‌های تسویه‌حساب مدل‌دار و موارد دیگر ساده می‌کند.

3. 769415316.16579″>769415316.16579″>769415316.16579″>Pagener /a>

کشورهای موجود: از Stripe استفاده می‌کند که در 135+ کشور و PayPal که در 200+ کشور.

ارزهای موجود: Stripe از 135+ ارز پشتیبانی می‌کند و PayPal از 25 ارز جهانی پشتیبانی می کند< /a>.

زبان‌های موجود: One Page Pay از انگلیسی پشتیبانی می‌کند و Stripe به بیش از 30 زبان موجود است

درباره: ادغام One Page Pay با HubSpot به طور خودکار فرم‌های پرداخت را ایجاد می‌کند که با HubSpot متصل می‌شوند و با درگاه‌های پرداخت از جمله Stripe و PayPal متصل می‌شوند. هر تراکنش به طور خودکار در HubSpot CRM شما ردیابی و به روز می شود.

بهترین برای: شرکت‌هایی که از انواع پرداخت استفاده می‌کنند، از جمله اشتراک‌های تکراری، طرح‌های پرداخت، یا پرداخت‌های از پیش مجاز.

4. m/a

کشورهای موجود: موارد استفاده از Amazon Pay، که از پرداخت‌ها در بیش از 65 کشور پشتیبانی می‌کند، و ادین، که در اروپا، کانادا، استرالیا، برزیل، سنگاپور و غیره موجود است. FormPay همچنین به Stripe و PayPal متصل می شود.

ارزهای موجود: Amazon Pay برای بیش از 30 ارز موجود است از جمله EUR، GBP، AUD، BRL، CAD، و موارد دیگر، و ادین از پرداخت‌ها در AUD، BRL، CAD، EUR و غیره پشتیبانی می‌کند.

زبان‌های موجود: FormPay در حال حاضر به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی در دسترس است و از طریق HubSpot کار می کند که به زبان های هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، لهستانی، پرتغالی، اسپانیایی و سوئدی در دسترس است .

درباره: یکپارچه سازی FormPay با HubSpot به همه مشتریان HubSpot، از جمله مشاغل آمریکایی و غیر آمریکایی، امکان می دهد تا مستقیماً از طریق سازنده فرم رایگان HubSpot، تجارب مشتری را بهبود می بخشد و پتانسیل جهانی کسب و کار شما را گسترش می دهد. این ادغام به ساده‌سازی فرآیند پرداخت، تقسیم‌بندی مشتریان در HubSpot با استفاده از داده‌های FormPay و اتصال به درگاه‌های پرداخت جهانی کمک می‌کند.

بهترین برای: شرکت‌هایی که حضور بین‌المللی رو به رشدی دارند که از HubSpot برای سیستم‌های فروش و عملیات خود استفاده می‌کنند.

5. Airwallex

کشورهای موجود: همه کشورها.

ارزهای موجود: همه ارزها.

زبان‌های موجود: Airwallex به زبان‌های انگلیسی و چینی موجود است.

درباره: Airwallex به شرکت شما امکان می‌دهد پرداخت‌های بین‌المللی را از طریق پیوندهای پرداخت امنی که مستقیماً از طریق HubSpot ایجاد می‌شوند بپذیرد. به محض پرداخت مشتری به شما اطلاع داده می شود و می توانید به جزئیات تراکنش و همچنین اطلاعات تبدیل بین المللی دسترسی داشته باشید.

بهترین برای: شرکت‌هایی که می‌خواهند انعطاف‌پذیری داشته باشند تا به مشتریان در هر کجای دنیا اجازه دهد به ارز و روش پرداخت مورد نظر خود پرداخت کنند.

6. Chargebee

کشورهای در دسترس: Chargebee از پرداخت‌های تکرارشونده در بیش از 150 کشور پشتیبانی می‌کند — لیست کامل را ببینید و کشور خود را از منوی کشویی انتخاب کنید تا ببینید چه چیزی در دسترس است.

ارزهای موجود: Chargebee در بیش از 100 ارز کار می‌کند. لیست کامل ارزها را ببینید و همچنین مطمئن شوید که درگاه پرداخت شما از ارز شما پشتیبانی می کند.

زبان‌های موجود: Chargebee از ترجمه های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی پشتیبانی می کند.

درباره: Chargebee یک پلتفرم مدیریت درآمد و صورت‌حساب اشتراک است که به تیم‌های فروش امکان می‌دهد مستقیماً از HubSpot اشتراک‌هایی را در Chargebee ایجاد کنند. این به شما امکان می‌دهد از دروازه‌ها هوشمندانه استفاده کنید، از هر کجا پول دریافت کنید، قوانین مالیاتی جهانی را رعایت کنید و تجربیات مشتری را بومی‌سازی کنید.

بهترین برای: شرکت‌هایی که روی مدل اشتراک کار می‌کنند.

7. Blackdownloads /h3>

کشورهای موجود: در هر جایی که می‌توان از درگاه‌های پرداخت آنها استفاده کرد، از جمله PayPal، Stripe، Square، CyberSource، Sage، Zooz، GoCardless و موارد دیگر.

ارزهای موجود: USD، GBP، EUR، و همچنین 20 ارز دیگر و موارد دیگر در صورت تقاضا.

زبان‌های موجود: این برنامه به زبان انگلیسی در دسترس است.

About: The ادغام Billforward با HubSpot پیشرفته‌ترین و جامع‌ترین ابزارهای مدیریت اشتراک را با همگام‌سازی دو طرفه شامل مخاطبین، ویژگی‌های تماس، برنامه‌های افزودنی CRM و ویژگی‌های معامله در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین برای: شرکت‌هایی با مدل‌های درآمدی تکرارشونده، مانند اشتراک‌ها، که می‌خواهند زمان پاک‌سازی و همگام‌سازی داده‌ها را کاهش دهند.

8.

کشورهای در دسترس: کانادا و همه کشورهایی که یورو را می‌پذیرند.

ارزهای موجود: USD، EUR، CAD.

زبان‌های موجود: Zybra به زبان انگلیسی در دسترس است.

درباره: Zaybra حساب های Stripe و HubSpot شرکت شما را پیوند می دهد، بنابراین می توانید به استفاده از ویژگی های Stripe مستقیماً از داشبورد HubSpot خود ادامه دهید و می توانید برای حفظ یکپارچگی داده ها، محصولات HubSpot خود را به Stripe نگاشت کنید. . برنامه Zaybra به مدیریت تراکنش و اشتراک از داخل HubSpot اجازه می‌دهد و کاربران می‌توانند از طریق رویدادهایی که در Stripe رخ می‌دهند، از ارتباطات خودکار استفاده کنند.

بهترین برای: شرکت‌هایی که از Stripe برای پردازش پرداخت‌های بین‌المللی استفاده می‌کنند اما همچنان می‌خواهند از ارتباطات خودکار HubSpot مانند تأییدیه‌های ایمیل و خبرنامه‌ها استفاده کنند.

9.

کشورهای موجود: آرژانتین، بولیوی، برزیل، شیلی، کلمبیا، پرو، نیکاراگوئه، هندوراس، کاستاریکا، کوبا، جمهوری دومینیکن، گواتمالا، مکزیک، اروگوئه، پاناما، پاراگوئه، ونزوئلا، و هر کشوری که از یورو استفاده می کند.

ارزهای موجود: ARS، BOB، BRL، CLF، CLP، COP، CRC، CUC، CUP، DOP، EUR، GTQ، HNL، MXN، NIO، PAB، PEN، PYG، USD ، UYU، VEF و VES.

زبان‌های موجود: MultiPay برای HubSpot به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی ارائه می‌شود و پرتغالی به زودی ارائه می‌شود.

درباره: MultiPay برای HubSpot طراحی شده است تا تا حد امکان با تجربه پرداخت هاب اسپات عمل کند. Multipay به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد چندین پردازشگر پرداخت را به هم متصل کند و انتخاب کند که می‌خواهید برای هر پیوند پرداخت ایجاد شده از کدام یک استفاده کنید و به کسب‌وکار شما انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد.

بهترین برای: شرکت‌هایی که از پردازشگرهای پرداخت مختلف استفاده می‌کنند و می‌خواهند رابط کاربری بسیار مشابهی با HubSpot Payments داشته باشند، و همچنین شرکت‌هایی که به دنبال اولویت دادن به گسترش به آمریکای مرکزی، آمریکای لاتین، کارائیب و اروپا.

10. target=”1657907567″>1657907567 /h3>

Co همه کشورهایی که توسط پشتیبانی می کنند و paypal .

ارزهای موجود: کلیه ارزهای پشتیبانی شده توسط stripe و paypal .

زبانهای موجود: با emperitfix ، کاربران می توانند زمینه های فرم را به هر زبانی ترجمه کنند ، و برنامه به زبان انگلیسی در دسترس است.

About: emperitfix ابزاری برای پرداخت پیشرفته است که منحصراً با HubSpot کار می کند و تجربه پرداخت یکپارچه و تجربه پس از پرداخت را برای مشتریان ارائه می دهد. DespiTfix بهترین کار را برای فروش محصولات دیجیتال ، عضویت ، اشتراک و همچنین پذیرش کمکهای مالی انجام می دهد.

بهترین برای: شرکت هایی که به دنبال بزرگ شدن در تقریباً در هر کشور جهان هستند ، زیرا بین گزینه های پوشش گسترده پی پال و استریپ ، مکان های معدودی وجود دارد که نمی توانید به آنها بفروشید. برای فروش بلیط های رویداد ، دوره ها ، محصولات دیجیتال ، عضویت ، اشتراک و پذیرش کمک مالی از emperitfix استفاده کنید.

11.

کشورها در دسترس: همه کشورهایی که توسط paypal .

ارزهای موجود: Cartfuel از هر ارز ذکر شده توسط stripe پشتیبانی می کند. و paypal .

زبانهای موجود: برنامه Cartfuel به زبان انگلیسی ارائه می شود ، اما کاربران Cartfuel می توانند زمینه های فرم را به انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی یا روسی ترجمه کنند.

About: The ادغام Cartfuel با HubSpot به مشتریان این امکان را می دهد تا فرم های پرداخت را در وب سایت خود جاسازی کنند تا بتوانند از مارک تجاری خود استفاده کنند. علاوه بر این ، می توان فرم های پرداخت را ویرایش کرد. مشتریان می توانند متن پرداخت یا متن دکمه را به یک زبان یا رنگ متفاوت تغییر دهند. برای افزایش ارزش سفارش متوسط ​​مشتریان ، ویژگی هایی مانند برجستگی سفارش و رونق های یک کلیک را ارائه دهید. بهتر است محصولات دیجیتالی مانند عضویت ، بلیط ، مشاوره یا عضویت را بفروشید.

بهترین برای: شرکت هایی که می خواهند کنترل کاملی بر تصویر برند خود داشته باشند و کپی کنند ، به روند پرداخت و قسمت های فرم.

12. %0A

%20 کشورهای موجود: اتحادیه اروپا ، انگلیس ، کانادا ، کانادا ، کانادا ، کانادا ، کانادا ، کانادا ، کانادا استرالیا ، آسیا

ارزهای موجود: 135+ ارز ، از جمله USD ، EUR ، CAD ، GBP

زبانهای موجود: Paycove در بیش از 10 زبان از جمله انگلیسی ، اسپانیایی ، آلمانی و فرانسوی در دسترس است.

درباره: Paycove به راحتی استفاده می شود-بیشتر سناریوهای صورتحساب از قبل تنظیم شده اند و می توانند خارج از جعبه پشتیبانی شوند. پرداخت هایی مانند اشتراک یا پرداخت یک بار را تنظیم کنید و فاکتورهای آنلاین ایجاد کنید که می تواند با اعتبار ، بدهی ، ACH ، سیم ، اپل پرداخت ، Google Pay ، پرداخت می شود ، اکنون بعداً پرداخت کنید و بیشتر. Paycove با Stripe ، QuickBooks ، Taxjar ، Xero و Zapier ادغام می شود و API را برای گردش کار سفارشی ارائه می دهد.

بهترین کار برای: کاربرانی که به دنبال الگوهای پرداخت از پیش ساخته و انعطاف پذیری در انواع پرداخت هستند. عالی برای مشاغل SaaS یا شرکت های B2B با پرداخت اشتراک یا مدل پرداخت تقسیم شده.

13.

کشورهای موجود: همه کشورها توسط ارائه دهندگان دروازه پرداخت شارژیک ، از جمله نوار

ارزهای موجود: 30+ ارز پشتیبانی شده توسط دروازه های پرداخت

زبانهای موجود: برنامه Chargify به زبان انگلیسی در دسترس است.

درباره: Chargify < /A> به مشتریان HubSpot اجازه می دهد تا از چندین دروازه پرداخت استفاده کنند تا پرداخت ها را به طور مؤثر پردازش کنند و سیستم های پرداخت خود را بهینه کنند.

بهترین برای: شارژیه برای شرکت های B2B SaaS با استفاده از صورتحساب تخصصی ، مکرر و مدیریت اشتراک بهترین است.

تجارت خود را در سطح بین المللی با Hubspot

رشد دهید

پذیرش پرداخت های بین المللی گام مهمی در رشد تجارت آنلاین شما است. خدمت به مشتریان در خارج از منطقه شما به گسترش دسترسی و پیشرفت شما کمک می کند ، و به افراد بیشتری اجازه می دهد تا ابزارها یا محصولات شما را بدانند که ارزش بررسی آنها را دارند. با استفاده از ابزارهای مناسب ، پرداخت هزینه های بین المللی و رشد تجارت خود آسان است.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل