بهترین برنامه های مدیریت روابط شریک (PRM) برای مدیریت برنامه های شریک در مقیاس

بهترین برنامه های مدیریت روابط شریک (PRM) برای مدیریت برنامه های شریک در مقیاس

هیچ راهی برای ایجاد یک شرکت به تنهایی وجود ندارد. همانطور که بنیانگذاران هرگز نمی توانند بدون تیم های فروش، بازاریابی، پشتیبانی مشتری، تحقیق و توسعه و منابع انسانی به اهداف خود برسند، یک شرکت به تنهایی به اندازه شرکتی که عمیقاً برای برقراری ارتباط با شرکت های دیگر در فضای خود سرمایه گذاری می کند، پیشرفت نخواهد کرد.

به همین دلیل است که شرکت‌های باهوش در تیم‌های مشارکتی و برنامه‌های شریک سرمایه‌گذاری می‌کنند. تیم‌های بازاریابی شریک می‌توانند به ایجاد معاملات بین شرکت‌ها برای افزایش دسترسی آنها با فعالیت‌هایی مانند بازاریابی مشترک، اشتراک‌گذاری سرنخ، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر کمک کنند. تیم‌های مشارکت محصول به ایجاد ارتباط بین محصولات مکمل کمک می‌کنند – چه ادغام بین محصولات، چه افزونه‌ها، یا در نهایت ایجاد یک تجربه برتر برای مشتریان.

مدیریت ارتباط با شریک (PRM) بخش کلیدی رشد برای مقیاس‌پذیری کسب‌وکارها در بسیاری از صنایع است، و تیم‌هایی که یک برنامه مشارکتی ایجاد کرده‌اند می‌دانند که چگونه صفحات گسترده و دسترسی دستی به سرعت بیش از حد قابل رسیدگی است.

تیم‌های شریک به دنبال شرکت‌هایی هستند که مایل به همکاری هستند، انتظارات دو طرفه را بین شرکت و سازمان شریک تعیین می‌کنند، قراردادهایی ایجاد می‌کنند، و عملکرد شراکت را دنبال می‌کنند تا مطمئن شوند که هنوز برای دو طرف سودمند است.

کار زیادی است، و اغلب، بهترین تیم‌های شریک در پیمودن خط بین دیپلماتیک بودن و اطمینان از اینکه شرکتشان به آنچه که وعده داده شده است می‌رسد عالی هستند.

برخی از گزینه های نرم افزار مدیریت روابط شریک پیشرو در این فضا، همانطور که توسط نظرات کاربران و حضور در بازار رتبه بندی می شود، شامل Impact.com، Impartner PRM و Allbound PRM می شود.

چرا مدیریت روابط شریک مهم است؟

شرکا در رشد کسب و کار شما بسیار مهم هستند. اگر محصولی دارید که مکمل محصول دیگری است، تیم‌های شما می‌توانند برای فروش محصولات شما با هم کار کنند – به نفع هر دو طرف و افزایش دسترسی شما.

داشتن شراکت‌های عالی به معنای بهره‌گیری از دامنه برند، قدرت بازاریابی و تیم‌های فروش بسیاری از شرکت‌های دیگر است – و همکاری با آنها تا هر دو شرکت شما بتوانند با هم رشد کنند و مقیاس شوند. به خصوص در اوایل سفر یک شرکت، شرکا می توانند کلید گسترش گسترده پایگاه مشتریان شما و تضمین ابزاری برای ادامه رشد کسب و کار شما باشند.

بیایید نگاهی به این گزینه های نرم افزار PRM بیندازیم تا یکی را پیدا کنیم که به شما کمک کند برنامه شریک خود را راه اندازی یا گسترش دهید. قبل از سرمایه‌گذاری در راه‌حل جدید PRM، مطمئن شوید که پلتفرمی که انتخاب می‌کنید با سیستم‌ها و ابزارهای موجود شما ادغام می‌شود – مانند CRM و نرم‌افزار بازاریابی شما.

و به دنبال گزینه ای باشید که با رشد برنامه شما بتواند با شما رشد کند. متوجه خواهید شد که بسیاری از این برنامه‌های PRM به طور یکپارچه با پلتفرم CRM HubSpot یکپارچه می‌شوند، بنابراین می‌توانید داده‌های شرکت خود را متمرکز کنید و تجربیات مشتری قدرتمندی ایجاد کنید.

1. تیر عرضی

درباره: Crossbeam به شما امکان همکاری، فروش مشترک و با هر شرکتی در اکوسیستم شریک خود به بازار بپردازید. این یک سرویس ذخیره داده است که مشتریان و مشتریان بالقوه با شرکای شما را پیدا می‌کند، در حالی که بقیه داده‌های شما را خصوصی و ایمن نگه می‌دارد، که به شما امکان می‌دهد بلافاصله متوجه شوید که آیا یک مشارکت ارزش دنبال کردن دارد یا خیر.<. /p>

همچنین Crossbeam به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌های دارای هم‌پوشانی بسیار واجد شرایط را بدون جستجو در صفحات گسترده ایجاد کنید، و می‌توانید از طریق HubSpot به سرنخ‌ها، مشتریان بالقوه و مشتریان مشترک بازاریابی کنید.

بهترین برای: شرکت‌هایی که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود در بالای قیف هستند و بینش‌های عملی را از پلتفرم PRM خود دریافت می‌کنند — Crossbeam مشخص می‌کند که کدام شراکت‌ها هستند. برجسته است و به شما کمک می کند تا زمانی که شراکت ها معاملات ایجاد می کنند، به دقت ردیابی و نسبت دهید.

1000+ شرکت ادغام پرتوهای متقاطع با HubSpot — نظر آنها را ببینید و درباره ادغام بیشتر بدانید.

2. آشکار

درباره: Reveal به تیم‌های بازاریابی و فروش اجازه می‌دهد تا نرخ برد خود را چند برابر کنند. تا 3X Reveal داده های HubSpot CRM را به اکوسیستم شریک خود متصل می کند و به تیم ها کمک می کند تا سرنخ های استراتژیک را شناسایی و تبدیل کنند. این سیستم همپوشانی‌های بین سرنخ‌ها، مشتریان بالقوه و مشتریان شما و شرکای شما را نشان می‌دهد که همه آنها به راحتی در یک صفحه قابل دسترسی هستند، و به شما هشدار می‌دهد زمانی که معامله به لطف همکاری شما انجام می‌شود.

همچنین Reveal به تیم‌ها کمک می‌کند فرصت‌های شریک جدید را شناسایی کرده و آنها را به اکوسیستم شما اضافه کنند، و برخی از مشکلات شبکه‌های سنگین تیم مشارکت شما را از بین ببرد.

بهترین برای: شرکت‌هایی که به دنبال راه‌اندازی و رشد اکوسیستم شریک خود هستند و می‌خواهند بتوانند به راحتی هر معامله تحت تأثیر شریک را اثبات کنند. .

نظرات مشتریان را بخوانید و به ویژگی‌های یکپارچه سازی HubSpot را آشکار کنید.3. Allbound

درباره: Allbound یک پلت فرم آموزش الکترونیکی سلف سرویس است به طور خاص برای سوار شدن و آموزش شرکا برای همکاری با شرکت شما طراحی شده است. می‌توانید آموزش مواد، وثیقه فروش و بازاریابی، ثبت معامله و مدیریت فرصت را به اشتراک بگذارید و کل چرخه زندگی شریک را از ورود تا ثبت معامله دنبال کنید. با داشبورد تجزیه و تحلیل، مدیران کانال می‌توانند دریابند که کدام شرکا موفق‌ترین هستند و کدام یک به پشتیبانی یا راهنمایی بیشتری نیاز دارند.

بهترین برای: شرکت‌هایی که در یک زمان شرکای زیادی دارند و می‌خواهند همه وثیقه‌ها و داده‌های شریک در یک مکان در دسترس باشند. Allbound کاربران نامحدودی را در پورتال ارائه می دهد.

4. Kiflo PRM

درباره: Kiflo یک نرم افزار مدرن ارتباط با شریک (PRM) است. ) ساخته شده برای حمایت از هر نوع مشارکت، از جمله شرکای وابسته، ارجاع، و فروشنده. این پلت فرمی است که برای کمک به مقیاس آگاهی از برند از طریق مشارکت های استراتژیک با کمک به تیم شما در آموزش و حضور در شرکای جدید، به علاوه انجام ردیابی و ارجاع سرنخ همه در یک مکان ساخته شده است.

با استفاده از Kiflo با HubSpot CRM، کاربران می‌توانند:

  • مخاطبین برنامه شریک خود را پرورش دهید
  • سازماندهی و مدیریت شرکا
  • اجرای ورود ساده، مدیریت دارایی و ارتباطات
  • تنظیم اسناد و گزارش سرنخ یا معامله
  • ایجاد پورتال شریک قابل تنظیم
  • محتوا را در زمان واقعی مدیریت کنید تا همه شرکا را در یک راستا و به روز نگه دارید

بهترین برای: شرکت‌های کوچک و متوسط ​​که انواع مختلفی از مشارکت‌ها را بررسی می‌کنند، از بازاریابی وابسته و پیوندها به برنامه‌های ارجاع تا پلتفرم‌های فروش، و همچنین مشارکت‌های سنتی شرکت‌ها. Kiflo برای SMB‌هایی که به دنبال ایجاد، ساده‌سازی یا مقیاس‌بندی برنامه‌های شریک خود هستند ایده‌آل است و استفاده از آن برای تیم‌هایی با هر سطحی از تخصص فنی آسان است.

«پلتفرم عالی، فوق العاده خوب کار می کند و برای کار یکپارچه با HubSpot ساخته شده است،» Kiflo PRM و HubSpot،، یکی از رهبران

5. Impact.com

درباره: impact.com یک پیشرو جهانی است پلتفرم مدیریت مشارکت و از زمان تأسیس خود در سال 2008، نحوه مدیریت و بهینه‌سازی شرکت‌ها انواع مشارکت‌ها – از جمله شرکت‌های وابسته، تأثیرگذاران، ناشران محتوای تجاری، شرکای ارجاع B2B و موارد دیگر – را از زمان تأسیس خود در سال 2008 تغییر داده است. Impact.com با خودکار کردن چرخه زندگی کامل مشارکت، از جمله کشف، استخدام، قرارداد، تعامل، حفاظت از تقلب، بهینه‌سازی و پردازش پرداخت، رشد کسب و کار را تسریع می‌کند.

بهترین برای: خرده‌فروشان و شرکت‌های B2B SaaS که نیاز به مدیریت کل چرخه حیات اکوسیستم‌های شریک خود دارند و نیاز به ادغام یکپارچه با CRMهایی مانند HubSpot دارند.

6. PartnerStack

درباره: PartnerStack یک سیستم مدیریت روابط شریک است که به B2B کمک می کند شرکت‌های SaaS برنامه‌های شریک خود را از شرکت‌های وابسته گرفته تا ارجاع به فروشندگان، ترویج، مدیریت و مقیاس می‌دهند. در این پلتفرم، تیم‌های شریک می‌توانند ورود، آموزش، پاداش‌ها و پرداخت‌ها را خودکار کنند و در عین حال مراقب نحوه عملکرد برنامه و هر شریک باشند.

PartnerStack به کاربران اجازه می‌دهد انواع مختلف برنامه‌های شریک، از جمله ارجاع، وابسته، و Reseller را مدیریت کنند و دسترسی به بیش از 65000 شریک را در بازارشان فراهم می‌کند.

بهترین برای: شرکت‌های B2B SaaS، زیرا PartnerStack تنها PRM است که به طور خاص برای این بخش از مشاغل ساخته شده است.

7. کانال PRM

درباره: ​Channeltivity یک راه‌حل PRM بدون نیاز به مشتری است که برای شرکت‌های فناوری ساخته شده است که شرکای خود را در کل فرآیند می‌برد: ثبت معامله، درخواست‌های MDF، هدایت کانال را ساده می‌کند. توزیع و مدیریت، آموزش، و وثیقه مشترک از طریق پورتال شریک واحد و قدرتمند. این پلتفرم همچنین دارای همگام سازی دو طرفه داده با HubSpot است.

Channeltivity می‌خواهد مدیریت شریک را با یک رابط کاربری ساده آسان کند، با بهترین شیوه‌های روابط شریک از قبل پیکربندی شده است، و به هر کسی کمک می‌کند تا بدون آموزش مهم، فوراً شروع کند. برای کاربران HubSpot، ادغام کانال با HubSpot< یک اتصال انعطاف‌پذیر و قدرتمند است که می‌توانید در عرض چند دقیقه آن را راه‌اندازی کنید تا تلاش‌های بازاریابی شریک را به روشی سازمان‌یافته‌تر افزایش دهید.

بهترین برای: شرکت‌های فناوری با برنامه کانالی که به دنبال راه‌حلی سریع برای مدیریت شرکا هستند. Channeltivity برای تیم هایی ساخته شده است که می خواهند همه بتوانند جزئیات و عملکرد کار مدیریت روابط شریک شما را مشاهده کنند.

8. پورتال معاملات شریک

درباره: پورتال معاملات شریک شریک نیست سیستم مدیریت ارتباط به خودی خود، اما ارتباطی بین سیستم‌های PRM موجود و HubSpot CRM. هر PRM می‌تواند مانند یک برنامه افزودنی یکپارچه از CRM شما در HubSpot عمل کند، و به شما امکان می‌دهد موفقیت هر شراکت، همه همپوشانی‌ها در سرنخ‌ها، مخاطبین، مشتریان بالقوه و مشتریان خود را ردیابی کنید و ببینید کدام مشارکت‌ها بیشترین معاملات را ایجاد می‌کنند.

Partner Deals Portal یک برنامه قدرتمند است که برای کار با HubSpot از طریق یکپارچه سازی API غنی ساخته شده است و می توانید آن را در چند ساعت راه اندازی کنید. با این برنامه، HubSpot CRM همچنین می‌تواند به عنوان PRM شما عمل کند و به شما امکان استفاده از گردش کار، تقسیم‌بندی فهرست و سایر ویژگی‌ها را برای مدیریت برنامه‌های شریک بدون استفاده از هیچ ابزار اضافی می‌دهد.

بهترین برای: شرکت‌هایی با PRM‌های موجود که نمی‌خواهند به یک مورد جدید تغییر کنند اما می‌خواهند اطلاعات شراکت خود را به HubSpot متصل کنند. یا، شرکای کانالی که می‌خواهند به شرکا اجازه دهند فقط به پورتال Deals خود دسترسی داشته باشند – به آنها امکان مشاهده کل خط لوله، یک پورتال ثبت نام با استفاده آسان و همه اطلاعات معامله شریک شما را می‌دهد.

9. PartnerPortal.io

درباره: PartnerPortal.io یک پلاگین سلف سرویس است و پلت فرم بازی برای مدیریت مشارکت. می‌تواند در 15 دقیقه راه‌اندازی شود و به تیم مشارکت شما کمک می‌کند تا ثبت نام شریک جدید را ساده‌تر کند و ارسال را مستقیماً به HubSpot هدایت کند.

بهترین برای: شرکت‌های کوچک یا در مراحل اولیه رشد و استارت‌آپ‌هایی که به دنبال ایجاد اکوسیستم مشارکت خود با بودجه کمتر هستند.<. /p>

یک PartnerPortal.io و کاربر HubSpot می نویسند، “ادغام ساده و سریع است – نوید بسیار خوبی دارد. استفاده از این پلتفرم بسیار آسان است و UI/UX واضحی دارد. به طور کلی، این یک ارزش فوق العاده برای پول است. ما از PP.io برای مدیریت تمام شرکای خود با شرکت نرم افزاری خود استفاده می کنیم.”

10. PRM همکار

درباره: Impartner PRM شرکای فعال بیشتری نسبت به هر PRM امروزی دارد و بیش از 2.8 میلیون کاربر فعال دارد. داده‌های جمع‌آوری‌شده از دهه‌ها تجربه با این موارد کاربری متفاوت به Impartner اجازه داده است تا هر مرحله از سفر شریک را برای تنوع چشمگیر شرکت‌ها بهینه کند.

Impartner یک راه‌حل خارج از جعبه است که ورود به سیستم را با گردش‌های کاری فعال شده برای برنامه‌های مشارکت و تأییدیه‌هایی که می‌توانند بر اساس مشخصات شما سفارشی‌سازی کنند، خودکار می‌کند. راه حل ثبت قرارداد Impartner PRM اعتماد شریک را ایجاد می کند و ایجاد درآمد را به حداکثر می رساند، در حالی که Impartner Leads به شما امکان می دهد به طور هوشمندانه سرنخ ها را تخصیص و تفویض کنید و نرخ بسته شدن و بازگشت سرمایه را پیگیری کنید. همه معاملات شریک و سرنخ‌ها با HubSpot CRM شما همگام می‌شوند و Impartner بهترین شیوه‌های مدیریت شریک و تخصص کانال را دقیقاً در محصول ارائه می‌کند.

شریک‌ها می‌توانند محتوا و وثیقه‌هایی را که به آسانی در دسترس همه است، شخصی‌سازی کرده و با نام تجاری مشترک برندسازی کنند، می‌توانند از صندوق‌های توسعه بازار استفاده کنند، و می‌توانند با بهبود عملکرد به سطوح مختلف برسند. شرکت شما می‌تواند شرکای شما را از طریق News on Demand، Social on Demand، و ویژگی‌های قدرتمند خودکارسازی بازاریابی از طریق کانال تقویت کند، در حالی که در عین حال بر تجزیه و تحلیل‌های کلیدی با Impartner’s Business Intelligence Engine نظارت می‌کند.

بهترین برای: هر شرکتی از استارت‌آپ تا شرکتی که خواهان یک پلتفرم PRM است که با هر سطحی از پیچیدگی رشد کند و تمام پویایی‌های شریک موجود در آن را تسهیل کند. اکوسیستم شریک منحصر به فرد آنها Impartner PRM به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین PRM‌ها برای چندین دهه، زیرساخت‌های لازم و پشتیبانی مشتری را برای تسریع نیازهای کانال هر شرکتی دارد.

11. 08518944429.165590″>0 /a>

درباره: Channelyze یک پلت فرم PRM سرتاسری است برای معاملات چند لایه ساخته شده است که فروشندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان را قادر می سازد تا با استفاده از چندین لایه در اکوسیستم با یکدیگر همکاری کنند. این کار مدیریت سرنخ‌ها، ثبت معاملات، و رسیدگی به تمدید را برای شرکا آسان‌تر می‌کند – با دید کامل برای همه فروشندگان در کل کانال. علاوه بر این، سرنخ ها و معاملاتی که شرکا وارد می کنند در Channelyze وارد می شوند و بلافاصله در HubSpot منعکس می شوند.

بهترین برای: شرکت‌ها و تیم‌های شریکی که به‌طور غیرمستقیم از طریق توزیع یا فروش مجدد کسب و کار خود را انجام می‌دهند و به دنبال ردیابی و طبقه‌بندی سرنخ‌های شریک هستند. Channelyze به شما امکان می‌دهد معاملات HubSpot را بر اساس ارزش معامله، شریک معامله، نام کاربر نهایی و نوع معامله نام‌گذاری کنید.

12. RocketPRM

درباره: RocketPrm به نظر می رسد یک مرکز شرکا را برای همه ایجاد کند مشارکتهای فعلی شرکت شما. آنها همچنین مشکلات مربوط به انتساب را حل می کنند: سربها می توانند به طور خودکار به شریک ارجاع شما ثبت شوند (و نسبت داده می شوند) ، اما این سیستم همچنین دو بار بررسی می کند که سرب مورد نظر از قبل وجود ندارد. PRM سیستم شریک زندگی 100 ٪ در HubSpot CMS (شرکت) زندگی می کند.

بهترین برای: شرکت هایی که می خواهند از پاکیزگی داده ها و انتساب کامل منابع سرب اطمینان حاصل کنند.

13.

%0A

%20%20 درباره: PartNertap یک پلت فرم اکوسیستم شریک است که نقشه برداری خودکار را ارائه می دهد ، کنترل های اشتراک گذاری شرکت ، بینش کانال ، ابزارهای همکاری و تجزیه و تحلیل درآمد. با همگام سازی داده های گفتگوی داخلی و همگام سازی داده های شریک قابل تنظیم ، کاربران می توانند ادغام خود را انجام داده و روند مدیریت شریک زندگی را ساده تر کنند.

بهترین برای: سازمان های سازمانی مدیریت برنامه های شریک در مقیاس بزرگ.

14. رشد

درباره: GrowthDrive یک بستر ارجاع و بازاریابی ویروسی است که در کمپین های تشویقی ، برنامه های وابسته ، برنامه های ارجاع و سایر انواع اکوسیستم های شریک تخصص دارد.

بهترین ها برای: تیم های بازاریابی که انواع مختلفی از برنامه های وابسته و ارجاع ، به ویژه سازمان های SaaS یا مارک های تجارت الکترونیکی را رشد می دهند. این ابزار با مشوق هایی برای مروج ، پشتیبانی مداوم برای برنامه شما را ارائه می دهد.

“[این ادغام] برای پاسخگویی به نیازهای من بسیار مفید و پاسخگو است. این مراجعه کنندگان به سرب را دنبال می کند ، یک انگیزه را فراهم می کند ، باعث می شود که منجر به جریان معاملات من در HubSpot شود و تکمیل اقدامات را تأیید کند تا مراجعه کننده بتواند هنگام رعایت شرایط ، پاداش خود را دریافت کند ، ” می گوید مایک آلوارز ، یک کاربر رشد متقابل و کاربر hubspot .

15. پلت فرم مشارکت Everflow

درباره: Everflow به شما امکان می دهد از شرکای نامحدود در یک سفید پشتیبانی کنید پلتفرم با تدوین با تجزیه و تحلیل به روز شده ، پرداخت های خودکار در 190+ کشور و یک برنامه کامل و آموزشی و آموزشی. Everflow داده ها و تجزیه و تحلیل های غنی را ارائه می دهد ، به تیم شما امکان می دهد تا دریابید:

  • کدام یک از شرکاء ارجاع بالاترین ارزش را تولید می کنند؟
  • چگونه شرکا مخاطبین را که به مشتریان LTV بالا تبدیل می شوند ، تهیه می کنند؟
  • کدام یک از شرکا با کیفیت ضعیف رانندگی می کنند؟

با داده های انتساب شریک عمل ، ادغام Everflow با HubSpot به تیم های رشد کمک می کند تا ردیابی مشارکت بهتر ، تجزیه و تحلیل منبع و ساختار جبران خسارت را که به خط لوله تراز شده است تنظیم کنند – هیچ کار دستی پیچیده ای لازم نیست. >

نگاهی به نمایش نسخه ی نمایشی محصول B2B از Everflow برای دیدن ادغام در عمل.

بهترین برای: مشارکتهای داده محور ، شرکت های بین المللی و تیم های در حال رشد که برای کمک به آنها به منابع نیاز دارند. Everflow برای تیم های شریک طراحی شده است که به دنبال ایجاد درآمد بیشتر از شرکای خود و به حداکثر رساندن رشد در اکوسیستم خود هستند.

چرا مشتریان باید از ابزارهای PRM برای رشد و مدیریت مشارکت و برنامه های شریک خود در مقیاس استفاده کنند

به طور سنتی ، مدیریت شریک بسیاری از صفحات گسترده را درگیر می کند ، با ساعت ها صرف می شود در ردیف ها و ردیف مخاطبین که به دنبال همپوشانی بین چشم انداز ، پیشرو و مشتریان هستند.

ابزارهای PRM مانند مواردی که در بالا ذکر شد ، این درد را از مدیریت روابط شریک زندگی خارج می کند ، و تیم های شما را ترک می کند تا کارهای بسیار انسانی در ایجاد روابط بین تیم ها را در شرکت های مختلف انجام دهند و پل ها را ایجاد کنند تا هر دو شرکت بتوانند از این کار بهره مند شوند رسیدن به دیگری.

انتخاب کنید که PRM برای تجارت شما مناسب است و یاد می گیرید که چگونه آنها با HubSpot در اینجا ادغام می شوند. class = “hs-cta-wrapper” id = “hs-cta-wrapper-8e7bb71f-c12d-42ff-a833-87fea60e7698″>

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل