کسب و کار

کجا می توان در فناوری فروش جدید برای بیشترین بازده در سال 2022 و فراتر از آن سرمایه گذاری کرد [داده های جدید]

کجا می توان در فناوری فروش جدید برای بیشترین بازده در سال 2022 و فراتر از آن سرمایه گذاری کرد [داده های جدید]

داشتن نرم‌افزار قدرتمند یکی از اجزای غیرقابل انکار هر استراتژی فروش قوی است. اما دانستن اینکه کدام ابزار ارزش سرمایه گذاری را دارند – و کدام یک ارزش سرمایه گذاری ندارند، می تواند دشوار باشد.

sales leader deciding which tools to invest in

خوشبختانه، برای تعیین اینکه رهبران چرخه فروش در کدام بخش‌ها بیشترین سرمایه‌گذاری را برای سال 2022 و پس از آن انجام می‌دهند، کمی جستجو کردیم.

در یک مطالعه HelloSign بیش از 1000 کسب‌وکار کوچک و متوسط، رهبران زمانی که از آنها پرسیده شد کدام حوزه‌های چرخه فروش اولویت اصلی برای بهبود در سال 2022 بود، از هم جدا شدند. این موارد عبارتند از:

  • پیگیری قراردادهای ارسالی 35.92%
  • جستجو 34.75٪
  • پیشنهاد به مشتریان بالقوه 35.50٪
  • نمایش محصول 33.50٪
  • پیگیری 33.25٪ احتمالات سرد
  • تهیه قراردادها و قراردادها 33.25٪

و اگرچه این نتایج ممکن است در نگاه اول گسترده به نظر برسند، اما تقریباً به سه نوع مشکل فروش تقسیم می شوند:

  • مشکلات بینش و زمینه (درک)
  • مشکلات ارائه و آموزش (اجرا)
  • مشکلات ظرفیت و بهره وری (زمان)

حل این مشکلات با ابزارهای دیجیتال ارزش زیادی دارد. به عنوان < /a> مکینزی خاطرنشان می کند، “پیشرفت در دیجیتال و تجزیه و تحلیل … به این معنی است که رهبران فروش اکنون می توانند تغییرات معنی داری را انجام دهند که امروز و فردا نتیجه می دهد. شرکت هایی که این حق را دریافت می کنند معمولاً شاهد رشد 5 تا 10 درصدی درآمد با همان یا حاشیه بهبود یافته … اغلب در عرض چند ماه.”

اما با 47% از SMB ها نیز قصد دارند سرمایه گذاری های فناوری خود را در سال 2022 کاهش دهند، با دانستن اینکه چه فناوری برای بیشترین تأثیر سرمایه گذاری شود بسیار مهم است. بنابراین در اینجا یک تفکیک از فناوری فروش است که می تواند نتایج قابل اندازه گیری را برای تیم های فروش در سال 2022 ارائه دهد.

مشتریان HubSpot و HelloSign می‌توانند با هم رشد بهتری داشته باشند. اگر مشتری HelloSign هستید، برای صرفه جویی 20% در طرح های HubSpot واجد شرایط اینجا را کلیک کنید. 

ابزار برای اطلاعات بینش و زمینه

در فروش، زمینه همه چیز است. چه تماس سرد داشته باشید و چه درگیر یک رهبر گرم باشید، هرچه بیشتر در مورد وضعیت دقیق آنها و آنچه که آنها به دنبال آن هستند بدانید، بهتر می توانید طرح و راه حل خود را برای نیازهای دقیق آنها قرار دهید و شانس موفقیت شما بیشتر خواهد بود. . و تعدادی ابزار جدید وجود دارد که به نمایندگان کمک می‌کند تا قبل از تعامل، بینش‌های متنی بیشتری در مورد مشتریان بالقوه به دست آورند.

ابزارهای بینش هوشمند

ابزارهای هوشمندی فروش، میلیون‌ها نقطه داده را برای شناسایی محرک‌های فروش – مانند شرکتی که یک دور جدید بودجه جمع‌آوری می‌کند یا یک مدیر عامل جدید انتخاب می‌کند – نظارت می‌کند و آن را به فروشندگان منتقل می‌کند.

، برای مثال، بازدیدکنندگان وب سایت ناشناس را ردیابی می کند، آنها را واجد شرایط می کند به عنوان سرنخ، و اطلاعات تماس را ارائه می دهد. با درک بیشتر از محرک های فروش، این داده ها – که اکثر CRM ها نمی توانند (یا به راحتی نمی توانند) ارائه دهند – به تیم های فروش کمک می کند تا تصمیمات کلیدی بگیرند، مانند زمان و نحوه دسترسی، تعریف پیام و استراتژی بستن حساب ها. این زمینه اضافه شده به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تقریباً 30٪ از اهداف فروش خود پیشی بگیرند. در برخی موارد.

ابزارهای CRM AI

هوش مصنوعی شماره 1 در  HubSpot است 23 گرایش خلاقانه CRM که باید در سال 2022 به آنها توجه کرد فهرست به دلایل خوب. ابزارهای بینش هوش مصنوعی به تیم های فروش کمک می کند تا اولویت بندی کنند که کدام سرنخ ها ارزش تعقیب را دارند و کدام یک لاستیک زننده هستند.

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری هوش مصنوعی اطلاعات تاریخی را در مورد مشتریان بالقوه و موجود در سراسر کانال‌ها – از جمله پست‌های رسانه‌های اجتماعی و تعاملات قبلی مانند ایمیل، تعاملات محتوا، پست‌های صوتی و پیام‌های متنی – جمع‌آوری می‌کنند تا فرصت‌های در حال آماده‌سازی را با توجه به احتمال بسته شدن تریاژ کنند. یک معامله.

و پلتفرم‌های امتیازدهی پیش‌بینی‌کننده مانند IgniteTech که به تیم‌های فروش کمک می‌کند فرصت‌های خود را اولویت‌بندی کنند، نتایج قابل توجهی مانند 25 درصد افزایش در تبدیل‌های سرنخ به فرصت..

ابزارهای پیش بینی تمدید و انحراف

هوش مصنوعی نه تنها به تیم های فروش کمک می کند تا مشتریان را جذب کنند، بلکه به آنها کمک می کند تا آنها را نیز حفظ کنند.

ابزارهایی مانند involve.ai از مدل‌های یادگیری ماشینی روی داده‌های کانال‌های فروش خود – ایمیل‌ها، تعاملات محتوا، درخواست‌های پشتیبانی، تماس‌های تلفنی و موارد دیگر – استفاده کنید تا پیوندها و الگوهای رفتار مشتری مانند شانس‌ها را شناسایی کنید. یک مشتری سرگردان و نتایج نتیجه می‌دهند، و کاربران پیش‌بینی‌کننده به  90% دقت در پیش‌بینی و توصیه‌ها و رشد درآمد تقریباً سه برابری در سه ماه.

ابزارهای آموزش و ارائه

شما می‌توانید تمامی سرنخ‌ها، داده‌ها و بینش‌های مورد نیاز فروشندگان را تغذیه کنید، اما اگر نتوانند با مشتریان بالقوه به شیوه‌ای جذاب، شخصی و دیجیتالی تعامل داشته باشند، خط لوله شما به بیرون درز می‌کند. خوشبختانه، فن‌آوری فروش بسیار خوبی وجود دارد که به تقویت مهارت‌های فروشندگان، تحت تأثیر قرار دادن مشتریان بالقوه و بستن معاملات بیشتر کمک می‌کند.

ابزارهای نمایشی فروش

دموها می توانند فرآیند فروش را ایجاد کنند یا آن را خراب کنند – به خصوص در فروش از راه دور. با یک نسخه ی نمایشی نرم و دیجیتالی به بازار مراجعه کنید و سرنخ ها مشتری می شوند. اما underwhelm، و قیف شما تبدیل نمی شود.

ابزارهای نمایشی مناسب برای نمایندگان فروش به آنها امکان می‌دهد ویدیو و صدای با کیفیت بالا ارائه دهند، صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند و با سایر ابزارهای فروش مانند تقویم یکپارچه شوند.

در حالی که اصول اولیه مانند بزرگنمایی کار را انجام دهید، آنها دمو شما را از 1000 نمونه دیگر متمایز نمی کنند.  

ابزارهای جدیدی مانند DemoDesk و Demostack، با این حال، به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا با ارائه ابزارهایی به نمایندگان برای ایجاد دموهای زنده و ضبط شده با محتوای گرافیکی و تعاملی بدون نیاز به کمک طراحان و توسعه دهندگان این ابزارهای نمایشی DIY نتایجی مانند زمان سرعت تا سرب 50% سریع‌تر را برای مشتریان ارائه می‌دهند، و 30٪ تبدیل‌های نمایشی بالاتر.

ابزارهای آموزشی مبتنی بر داده

حتی با بهترین ابزارها، اگر نمایندگان شما از اشتباهات خود درس نگیرند، شانسی برای فروش ندارند. در حالی که وبلاگ اخیر HubSpot،  7 عادت افراد بسیار مؤثر< /a>، ویژگی‌هایی را بررسی می‌کند که فروشندگان را نخبه می‌کند، همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای آموزشی فروش وجود دارد که به نمایندگان کمک می‌کنند اشتباهات خود را شناسایی کرده و مهارت‌های فروش خود را بهبود بخشند.

شرکت فناوری فروش Gong به استفاده از پردازش زبان طبیعی برای ترجمه تماس‌های نمایندگان فروش به اطلاعات آموزشی کمک می‌کند. کمک به نمایندگان فروش برای درک اینکه کدام پیام‌ها ارسال می‌شوند، به اشتراک گذاشتن بینش‌هایی در مورد چگونگی انجام این کار توسط موفق‌ترین نمایندگان، یا شناسایی معاملاتی که در خطر از دست رفتن هستند. و نتایج قابل توجه است. گونگ با 50% برای شرکت هایی مانند ComplyAdvantage.

ابزارهای افزایش بهره وری و ظرفیت

اگر فروشندگان شما وقت لازم برای استفاده از آنها را نداشته باشند، اگرچه مفید است، اما هیچ یک از ابزارهای فروش ذکر شده ارزشی ندارند. و این یک مشکل بزرگ است، به خصوص وقتی که فروشندگان می گویند 74٪ از زمان خود را صرف فعالیت هایی می شود که به فروش کمک نمی کند.

خوشبختانه، یک سری فناوری فروش وجود دارد که به تیم های فروش کمک می کند بر مشکلات بهره وری غلبه کنند.

ادغام های بهره وری

فروشندگان به خوبی از ناامیدی جابجایی بین ابزارهای مختلف برای انجام کار آگاه هستند: ۵۰٪ از قبل فکر می‌کنند که ادغام‌های مفید  بین ابزارها وجود ندارد. اما موج جدیدی از “ادغام های عمیق” در سال 2022 در حال ظهور است تا به فروشندگان کمک کند تا با ابزارهایی که قبلاً استفاده می کنند کارهای بیشتری انجام دهند.

به عنوان مثال، HelloSign برای ادغام HubSpot به کاربران امکان می دهد ایجاد کنند، امضا کنند اسناد را برای امضا مستقیماً در HubSpot ردیابی و ذخیره کنید. 

اما از این هم فراتر می رود. با آخرین به روز رسانی آن، کاربران همچنین می توانند قالب هایی را در HubSpot ایجاد کنند و فیلدهای ادغام را از قبل بارگیری کنند که به طور خودکار الگوها را با داده های HubSpot پر می کنند. این بدان معناست که به جای اتلاف وقت برای پرش بین ابزارها، برگه‌ها و پنجره‌ها، یا کپی و چسباندن اطلاعات در بین برنامه‌ها، شما و تیمتان می‌توانید با ابزارهایی که بیشتر استفاده می‌کنید، معامله بیشتری انجام دهید. شرکت‌هایی مانند Symphonic حتی موفق شده‌اند 400+ درخواست سند خودکار در ماه ارسال کنند. .

صرفه جویی در زمان و ابزارهای سازمانی

به‌علاوه یکپارچه‌سازی‌ها، تعدادی ابزار وجود دارد که وظایف فروش غیردرآمدی را به‌طور خودکار انجام می‌دهند و فروشندگان را بر آنچه مهم است متمرکز می‌کنند: فروش.

برای مثال

Calendly به تکرارها کمک می‌کند تا جلسات را به‌طور حرفه‌ای برنامه‌ریزی کنند و کارآمد و بدون دردسر ایمیل های رفت و برگشتی. در عوض، به شما امکان می‌دهد در مورد در دسترس بودن و ترجیحات خود تصمیم بگیرید و به مشتریان احتمالی و مشتریان اجازه می‌دهد زمانی را که برای آنها مناسب است، تعیین کنند. با ۹۳٪ تیم‌های فروش که به چرخه‌های فروش سریع‌تری دست پیدا می‌کنند با Calendly، این موفقیت بزرگی است. تقویت کننده بهره وری.

به طور مشابه، reply.io یک ابزار تبلیغاتی فروش است که ایمیل‌ها، تماس‌ها، لینکدین، پیامک و پیام‌های WhatsApp را در یک توالی چند کاناله ترکیب می‌کند تا مکالمات را متمرکز کند تا به مشتریان بالقوه در هر کجا که هستند دسترسی پیدا کند. و مشتریان نتایجی مانند ذخیره 4 تا 7 ساعت در هفته برای هر نماینده فروش در پیگیری‌های دستی و مدیریت کمپین فراگیر.

و شما آن را دارید! در نهایت، می‌خواهید تعیین کنید کدام ابزار برای تیم فروش و فرآیندهای شما مهم‌تر است، اما درک اینکه رهبران دیگر روی کدام نرم‌افزار سرمایه‌گذاری می‌کنند، باید به شما کمک کند تا برای شروع کار الهام بگیرید.

sales plan

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا