بهترین تابلوهای کار فروش برای یافتن یا پر کردن شغل فروش

بهترین تابلوهای کار فروش برای یافتن یا پر کردن شغل فروش

این بر کسی پوشیده نیست که پر کردن یا یافتن نقش فروش می تواند کار دشواری باشد. به همین دلیل است که ما فهرستی از بهترین تابلوهای شغلی فروش را جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم آن نامزد جدید یا یک نقش جدید برای خودتان.

بر اساس Monster، 93% از کارفرمایان 2022% از 2022% در 2022% استخدام را انجام می دهند. در همین حال، جویندگان کار بیش از هر زمان دیگری نسبت به تجربه استخدام حساس هستند، به طوری که 73٪ از متقاضیان می گویند که آنها فقط برای شرکتی با ارزش های مشابه با آنها درخواست می دهند (Glassdoor)، و 64 % از متقاضیان گزارش می دهند که تجربه استخدام منفی را با خانواده و دوستان خود به اشتراک می گذارند (Retorio).

با در نظر گرفتن این موضوع، این تابلوهای شغلی فروش باید اکنون بیش از هر زمان دیگری برای یافتن یا پر کردن آن موقعیت فروش.

فهرست مطالب

بهترین تابلوهای شغلی فروش

هیئت‌های شغلی غیرفروشنده

تابلوهای استخدامی فروش

1. باران سازها

Rainmakers مکانی عالی برای تهیه نامزدهای کیفیت یا مطابقت با یک شرکت ایده‌آل است. ما آن را دوست داریم زیرا کارفرمایان می‌توانند از طریق نمایه‌های نامزدی که با مهارت‌ها و توانایی‌های ترجیحی آنها مطابقت دارد جستجو کنند، و جویندگان کار می‌توانند یک نمایه ایجاد کنند و اجازه دهند پیشنهادات به آنها برسد.

2. SalesJobs.com

به عنوان nIts، مشاغل فروش زیادی در salesjobs.com یافت می شود. در واقع، این یکی از بزرگترین و قدیمی ترین سایت های کار فروش در اطراف است.

3. SalesHeads.com

SalesHeads پایگاه داده گسترده ای از فرصت های فروش بیش از 200000 شرکت دارد. اگر می‌خواهید نامزد یا نقشی پیدا کنید، SalesHeads یکی از مواردی است که نباید از آن بگذرید.

4. AA-ISP Inside Sales Career Center

اگر به دنبال استخدام یا استخدام در فروش داخلی هستید، انجمن آمریکایی فروش داخلی یک انتخاب عالی است. ما عاشق این هستیم که چقدر آسان است که داوطلبان رزومه خود را آپلود کنند و با کارفرمایان بالقوه ارتباط برقرار کنند.

5. SalesTrax

SalesTrax در سال 1998 تأسیس شد اما اخیراً در سال 2020 خریداری شد و با تمرکز بر فروش فناوری مجدداً راه اندازی شد. اگر به دنبال استخدام استعدادهای برتر فناوری هستید، به هیئت شغلی فروش فناوری آنها نگاه نکنید.

6. شیرها

TheLions در ابتدا بر روی مشاوره استعدادهای فروش متمرکز بود، اما از آن زمان به بعد گسترش یافته و نقش‌های دیگری را در چتر فناوری و استارت‌آپ نیز شامل می‌شود. اگر به کمک عملی بیشتری در استخدام نیاز دارید تا اینکه به تنهایی به دنبال یک هیئت شغلی بگردید، تیم TheLions آماده کمک است. آنها همچنین جستجوی اجرایی را ارائه می دهند.

7. نردبان< /h3>

اگر مدیر فروش هستید و به دنبال شغلی با درآمد بالاتر هستید، نردبان طلای شماست. این یک هیئت شغلی متخصص در مشاغل + 100 هزار دلار است و به شما قول دسترسی به 20000 استخدام کننده و بیش از 200000 شغل را می دهد.

8. DADOMATCH

خیلی بهتر از رایگان نیست! کارفرمایان مشاغل را به صورت رایگان در DADOMATCH ارسال می کنند، بنابراین دلیلی وجود ندارد که آن را امتحان نکنید. ما همچنین دوست داریم که با پلتفرم‌های تبلیغاتی شغلی اصلی مانند Indeed، ZipRecruiter، SimplyHired و سایرین ادغام شود.

1. Craigslist

چه چیزی را نمی توانید در Craigslist پیدا کنید؟ مشاغل توسعه تجارت و فروش به دسته جداگانه خود تقسیم می شوند، بنابراین نیازی به جستجو در پایگاه داده گسترده تر نیست.

2. LinkedIn< /h3>

وقتی روی لیست شغلی در لینکدین کلیک می کنید، سایت رسانه اجتماعی به طور خودکار به شما نشان می دهد که آیا ارتباطی دارید که برای این شرکت کار می کند. همچنین می توانید ببینید چه کسی این کار را ارسال کرده است و برای معرفی مخفیانه به نمایه آنها نگاهی گذرا بیندازید. هیچ کس باز سرد را دوست ندارد، بنابراین ما دوست داریم که LinkedIn به شما امکان می دهد از ارتباطات خود برای ارجاعات استفاده کنید.

3. درست

در واقع تعداد خیره‌کننده‌ای از مشاغل را از سراسر اینترنت جمع‌آوری می‌کند، با آگهی‌های شغلی در میلیون‌ها. آنچه ما دوست داریم: Indeed برای جویندگان کار رایگان است و بررسی شرکت ها توسط کارفرمایان فعلی و سابق را ارائه می دهد

4. AngelList

می‌خواهید در یک استارت‌آپ کار کنید؟ AngelList برای شماست. یک نمایه ایجاد کنید، به راحتی مشاغل فروش را فیلتر کنید، و استارت آپ های اولیه، میانی یا پایانی مورد علاقه خود را پیدا کنید. ما عاشق رابط کاربری تمیز و مدرن AngelList هستیم.

5. Glassdoor

Glassdoor قبل از اینکه نیاز به ارسال رزومه داشته باشند، به کارجویان فروش نظرات و دیدگاه‌هایی درباره نقش‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌دهد. بهترین برای: استخدام‌شدگانی که از فرهنگ شرکت آگاه هستند و یک تناسب مناسب پیدا می‌کنند. آنها همچنین یک برنامه تلفن همراه عالی دارند.

6. هیولا

Monster یکی از اصلی ترین تابلوهای کار آنلاین است که به مدت بیش از 25 سال به ارتباط نامزدها و کارفرمایان کمک می کند. Monster دارای یک رابط کاربری دوستانه و آسان است که با یک پایگاه داده درجه یک از فرصت های شغلی و نامزدها ترکیب شده است.

7. Mashable

Mashable به عنوان یکی از بزرگترین سایت های خبری آنلاین مستقل با تمرکز بر فرهنگ و فناوری دیجیتال شناخته می شود. هیئت شغلی آنها برای متخصصان فروش که به دنبال کار در فضای دیجیتال هستند عالی است.

8. CareerBuilder< /h3>

با بیش از سه میلیون شغل ارسال شده در ماه، CareerBuilder به شما کمک می کند شغل فروش مناسب را پیدا کنید. با جستجوی صنعت و مکان مورد علاقه خود، که دارای فهرست های ایالات متحده و بین المللی است، شروع کنید.

9. تاس

اگر به دنبال کار در فناوری هستید، دایس را دوست خواهید داشت. نه تنها هزاران شغل فنی برای انتخاب دارد، بلکه تخمین های حقوق شخصی و اعلان های شغلی سفارشی را نیز ارائه می دهد. بهترین برای: شرکت های فناوری و نامزدهایی که به دنبال پیوند هستند.

10. جستجوی شغل Google

این که قوی‌ترین موتور جستجوی جهان پایگاه داده‌ای از آگهی‌های شغلی فوق‌العاده دارد که از سرتاسر وب جمع‌آوری شده است، بی‌معنی است. آنچه جستجوی شغل گوگل را متمایز می کند، البته قابلیت جستجوی برتر آن است. کار فروش بعدی شما ممکن است فقط یک Google با شما فاصله داشته باشد.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در اکتبر 2018 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل