نحوه ایجاد اعتبار تجاری

نحوه ایجاد اعتبار تجاری

اغلب برای راه اندازی و توسعه یک کسب و کار نیاز به جیب های عمیقی است، اما بسیاری از کارآفرینان نوپا با پس انداز محدود در تنگنا هستند. 

وقتی سرمایه گذاران خطرپذیر و سرمایه گذاران فرشته گزینه ای نیستند، در دیگری وجود دارد: وام گرفتن از یک وام دهنده. 

اما چگونه می‌توانید یک بانک را متقاعد کنید که به شما وام دهد، وقتی کسب‌وکار جدیدی در بلوک هستید؟ کلید ایجاد اعتبار تجاری است که برای ایجاد اعتبار نزد وام دهندگان و دریافت بودجه به عنوان بنیانگذار بسیار مهم است. 

اعتبار تجاری چیست؟

اعتبار تجاری مشابه اعتبار شخصی است، با این تفاوت که با استفاده از سوابق مالی شرکت شما به جای سوابق مالی شما ایجاد می شود. با ایجاد اعتبار تجاری خود ، می توانید برای وام های تجاری و خطوط اعتباری برای استفاده برای هزینه های شرکت، مانند:

  • اجاره یا خرید فضای اداری
  • خرید تجهیزات
  • پرداخت کارکنان
  • خرید موجودی

کسب و کارها یک امتیاز اعتبار تجاری دریافت می کنند که از 1 تا 100. در اینجا نگاهی به محدوده امتیاز اعتبار کسب و کار، با توجه به فدرال رزرو:

  • امتیازات 1-10: ریسک بالا
  • امتیازات 11-25: ریسک بالا تا متوسط
  • امتیازات 26-50: ریسک متوسط
  • امتیازات 51-75: ریسک کم تا متوسط
  • امتیازات 76-100: کم خطر

چرا تاریخچه اعتباری شخصی و تجاری خود را جدا کنید؟

داشتن اعتبار تجاری مجزا، از دارایی‌ها و مالی شخصی شما در برابر عواقب کسب‌وکار شما محافظت می‌کند. به عنوان مثال، درخواست ورشکستگی یا عقب ماندن از وام های تجاری بر امتیاز اعتبار شخصی شما تأثیر نمی گذارد یا خانه و سایر دارایی های شما را در معرض خطر توقیف قرار نمی دهد. 

اگر اعتبار شخصی ضعیفی دارید نیز سودمند است – به جای تکیه بر امتیاز اعتباری خود، می توانید اعتبار تجاری برای واجد شرایط بودن برای وام ایجاد و ایجاد کنید. 

این گزینه سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر است، به‌خصوص اگر بدهی‌های شخصی زیادی (مانند وام‌های دانشجویی، صورت‌حساب‌های پزشکی، وام مسکن) برای پرداخت دارید. 

مزایای داشتن اعتبار تجاری خوب چیست؟

علاوه بر افزایش شانس دریافت وام های تجاری و خطوط اعتباری، اعتبار تجاری خوب می تواند به شما این امکان را بدهد:

چه مدت طول می کشد تا اعتبار تجاری ایجاد شود؟

ایجاد اعتبار تجاری زمان بر است، به خصوص اگر از صفر شروع کنید. مدت زمان بستگی به این دارد که چه گزینه های تامین مالی را انتخاب می کنید (به عنوان مثال، وام در مقابل خطوط اعتباری گردان)، و اینکه چقدر پول خود را به خوبی مدیریت می کنید. 

به‌عنوان مثال، می‌توانید شش ماه تا یک سال را صرف پرداخت به موقع به فروشندگان خود و ایجاد روابط کنید، سپس درخواست یک خط اعتباری کنید. سپس پس از شش ماه تا یک سال دیگر که این کار را انجام دادید، می‌توانید از فروشنده خود به عنوان مرجع برای ایمن کردن کارت اعتباری تجاری یا وام نزد بانک.

بنابراین ایجاد اعتبار برای کسب و کار شما ممکن است تا دو سال طول بکشد. 

توجه داشته باشید که پرداخت زودهنگام وام های تجاری می تواند رشد اعتبار کسب و کار را متوقف کند زیرا پرداخت به موقع عاملی در محاسبه رتبه اعتباری کسب و کار شما است. 

بنابراین، اگر وام 12 ماهه را در سه ماه پرداخت کنید، به جای دوازده، فقط سه پرداخت به موقع خواهید داشت – مگر اینکه بعد از آن وام دیگری بگیرید. هرچه پرداخت های به موقع بیشتری داشته باشید، در طول زمان امتیاز بیشتری دریافت می کنید. 

نحوه ایجاد اعتبار تجاری برای اولین بار

برای ایجاد اعتبار تجاری، باید برای وام‌های تجاری و کارت‌های اعتباری که به امتیاز بالا یا سابقه اعتباری گسترده نیاز ندارند، درخواست دهید.

گزینه های بالقوه عبارتند از:

  • وام های تجاری تضمین شده (نیاز به وثیقه، مانند کسب و کار یا دارایی شخصی)
  • کارت‌های اعتباری کسب‌وکار مطمئن (نیاز به سپرده – برخی از آنها پس از یک بازه زمانی خاص از پرداخت‌های به موقع قابل استرداد هستند)
  • وام دهندگان آنلاین (معمولا استانداردهای پایین تری برای تایید دارند)
  • شرکت‌های مالی (معمولاً به وثیقه نیاز دارند)

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به دلیل شانس تایید بالا.

بهترین گزینه‌های بعدی بانک‌های کوچک و شرکت‌های مالی هستند که شامل وام‌دهندگان غیربانکی مانند شرکت‌های وام مسکن، فروشندگان تجهیزات، شرکت‌های بیمه، و شرکت‌های مالی خودرو می‌شوند.  

از هر مسیری که انتخاب می کنید، از مراحل زیر برای شروع ایجاد اعتبار تجاری استفاده کنید. 

کسب و کار خود را ثبت کنید

اولین گام برای ایجاد اعتبار تجاری، ایجاد یک نهاد جداگانه است. نوع ساختار کسب‌وکار

  • شرکت با مسئولیت محدود (LLC)
  • شرکت C
  • شرکت S
  • شرکت با مسئولیت محدود (LLP) 

برای شروع related .%C2%A0

_

%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20EIN%20%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF

_

%D9%BE%D8%B3%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%DA%A9%D8%B3%D8%A8%20%D9%88%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%86%D8%A7%D9%85%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20 استفاده کنید برای یک شماره شناسایی کارفرما (EIN). IRS از این برای پیگیری امور مالی کسب و کار شما برای اهداف مالیاتی استفاده می کند. برای کسب‌وکارهایی که کارمند ندارند، مانند مالکان انحصاری، مشارکت‌ها، یا شرکت‌های LLC تک مالکی، الزامی نیست.

با این حال، داشتن آن همچنان خوب است، زیرا می‌توانید هنگام درخواست وام‌های تجاری و کارت‌های اعتباری، از EIN به جای شماره تأمین اجتماعی خود استفاده کنید. این راهی است برای ایجاد اعتبار تجاری خود بدون نگرانی در مورد اعتبار ضعیف شخصی که بر شانس تأیید تأثیر می گذارد. 

یک حساب بانکی تجاری باز کنید

جدا کردن امور مالی شخصی و تجاری شما حیاتی است – بانک‌ها از شما می‌خواهند سود و زیان را مشاهده کنند. /a> (P&L)، که نباید شامل درآمد یا هزینه های شخصی باشد. 

ریچارد کلوز، موسس خرده‌فروشی آنلاین شلوار و جوراب، توصیه می‌کند: «ساده‌ترین راه برای ایجاد اعتبار، باز کردن یک حساب بانکی برای کسب‌وکارتان و درخواست کارت اعتباری تجاری است. 

“گزینه دیگری که دنبال کردم این بود که از بانکم وام اعتباری بگیرم. پرداخت وام در شش ماه و تکرار این روند نیز دو امتیاز خوب و سابقه پرداخت بیشتر به من داد. بعد از دو سال، یک خط اعتباری تجاری خوب ایجاد کردم.”

یک حساب جاری تجاری را در همان بانکی که حساب شخصی دارید باز کنید زیرا قبلاً با آنها رابطه دارید. این ممکن است دریافت خطوط اعتباری تجاری و وام‌ها را آسان‌تر کند.

برای شماره DUNS تجاری درخواست دهید

اکنون، زمان اطلاعات کسب و کار خود را (به عنوان مثال، آدرس، نام کسب و کار، مدیر عامل/مالک، ساختار قانونی) به سه دفتر اعتبار تجاری ارسال کنید. برای انجام این کار، باید برای DUNS اقدام کنید شماره (سیستم اعداد جهانی داده). این همان چیزی است که تامین کنندگان و اعتباردهندگان محلی و بین المللی برای تعیین اعتبار کسب و کارها استفاده می کنند. 

بعد از ارسال درخواست خود، باید شماره را ظرف 30 روز دریافت کنید. 

برای وام تجاری، کارت اعتباری یا خط اعتباری درخواست دهید

کارت‌های اعتباری و وام‌های تضمین شده یک شروع عالی هستند زیرا به امتیاز اعتباری بالا یا سابقه اعتباری طولانی نیاز نخواهید داشت. در واقع، این محصولات عمدتاً مشاغلی را هدف قرار می دهند که اعتبار ضعیفی دارند یا اعتبار ندارند.

با real=” noopener> target=”_blackener”> خود چک کنید > ببینید چه چیزی ارائه می دهند. اگر گزینه های آنها جذاب نیست، به دنبال درخواست با یک شرکت تامین مالی یا وام دهنده آنلاین باشید. 

یک راه دیگر استفاده از رابطه ای است که با بانک شخصی خود دارید. اگر کارت‌های اعتباری شخصی یا وام‌هایی با وضعیت خوبی در بانک خود دارید، ممکن است یک خط اعتباری تجاری برای شرکت شما باز کنند.

جف نیل، موسس فروشگاه خوراک حیوانات خانگی CritterFam، به اشتراک می گذارد که او و هم بنیانگذارانش در ابتدا هزینه های اضافی خود را روی کارت های اعتباری شخصی خود خرج کردند. 

“ما این کار را برای حدود یک سال انجام دادیم تا اینکه توانستیم شرکت کارت اعتباری خود را متقاعد کنیم که یک کارت اعتباری تجاری به ما پیشنهاد دهد. کارت اعتباری تجاری موجودی بیشتری به ما داد، اما ما منظم بودیم و آن موجودی را ماهانه پرداخت می‌کردیم. بعد از اینکه یک سال دیگر این کار را انجام دادیم، برای یک خط اعتباری تجاری به بانک خود مراجعه کردیم، که از آن زمان تاکنون از آن استفاده می‌کنیم.”

خطوط تجارت را با فروشندگان و تامین کنندگان خود باز کنید

موسسات مالی بزرگ تنها گزینه برای ایجاد اعتبار تجاری نیستند. اگر با فروشندگان و تامین کنندگان شخص ثالث رابطه دارید، از آنها خط اعتباری بخواهید.

این به شما امکان می‌دهد موجودی، لوازم یا سایر کالاها را با وعده پرداخت در آینده سفارش دهید. این ممکن است در یک قرارداد NET 30 باشد، به این معنی که شما فاکتور خود را ظرف 30 روز پرداخت می کنید. 

استیو ماسکارین، مدیر عامل Taunton Village Dental می‌گوید: «ساده‌ترین راه برای ایجاد اعتبار تجاری با فروشندگان شما است. فروشندگانی که به شما اجازه می دهند از یک سیستم پرداخت 30 روزه استفاده کنید، به شما در ایجاد اعتبار کمک می کنند. اکثر فروشندگان این کار را انجام می دهند، اما مطمئن شوید که آن را دنبال کنید یا به طور خودکار آن را کسر کنید. سپس، می‌توانید از آنها برای ارجاع به بانک برای دریافت کارت اعتباری یا خط اعتباری استفاده کنید.»

اما این ایده آل است که از قبل با فروشندگان خود رابطه برقرار کنید.

به عنوان مثال، استیون مک‌دونالد، مدیر عامل Scotlight Direct، حساب‌هایی با فرمت حرفه‌ای (که در آن از قبل پرداخت می‌کنید) با تامین‌کنندگان ایجاد کرد. سپس با استفاده از ضمانت نامه شخصی کارت اعتباری تجاری را نیز باز کرد. 

از آنجایی که مک دونالد سفارشات بیشتری برای سهام سفارش داد و با شرکت ها روابط برقرار کرد، به حساب های اعتباری کوچک (با محدودیت های اعتباری کم) نقل مکان کرد که با تجارت او رشد کرد. اولین خط اعتباری او پس از 12 ماه معامله و پرداخت به صورت پیش فرض افتتاح شد.

«ارتباط و صداقت ضروری است. ما به ایجاد روابط با تامین کنندگان و بانک خود ادامه دادیم و با تجارت خود بسیار باز و شفاف بودیم. ما تقریباً همیشه به موقع پرداخت می‌کردیم، و زمانی که در سال‌های معاملاتی قبلی نمی‌توانستیم، همیشه اولین کسی بودیم که یک خط ارتباطی را برای حل مشکلات جریان نقدی که منجر به تاخیر در پرداخت می‌شد، باز می‌کردیم. ما اعتبار خود را از تولیدکنندگان، واردکنندگان و بانک ها دریافت کردیم.”

نحوه ایجاد اعتبار تجاری بدون ضمانت شخصی

رشد و گسترش سرمایه گذاری های خود زمان هیجان انگیزی است. اما خطر از دست دادن دارایی‌های شخصی در صورتی که همه چیز به سمتی پیش رود، ترسناک است، به خصوص اگر برای حفظ کسب و کار خود وام می‌گیرید.

وام دهندگانی که به ضمانت شخصی نیاز دارند از کسب و کارها می خواهند که دارایی های شخصی مانند املاک، وسایل نقلیه و حساب های بانکی را در خط تولید قرار دهند. این به آنها امکان می دهد در صورت عدم پرداخت وام یا خط اعتباری خود، وثیقه شخصی بگیرند – یک درخواست رایج برای مشاغل جدید.  

یک گزینه برای ایجاد اعتبار بدون ضمانت شخصی: با وام یا کارت اعتباری با نرخ بهره بسیار بالاتر موافقت کنید. 

در این سناریو، وام دهنده یا بستانکار نیازی به ضمانت شخصی نخواهد داشت، زیرا در طول زمان پول بیشتری را برای پولی که قرض می‌کنید پرداخت می‌کنید. 

یک گزینه دیگر این است که برای کارت اعتباری کسب و کار ایمن درخواست دهید. برخی از شما نیاز به پرداخت سپرده دارند، که هر بار که از کارت اعتباری خود استفاده می کنید در مقابل آن وام می گیرید. دیگران ممکن است درخواست تضمین شخصی کنند یا از جریان نقدی شما برای تعیین اعتبار و حد اعتبار شما استفاده کنند. پس از حدود شش ماه، می توانید بدون سپرده اضافی درخواست افزایش سقف اعتبار کنید. 

یک روز، حتی ممکن است سپرده خود را پس بگیرید و کارت اعتباری تضمین شده خود را به یک کارت اعتباری ناامن تبدیل کنید. این درها را به روی پیشنهادات وام و اعتبار تجاری بی‌ضمان باز می‌کند. 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ 

rel=”_blaopednkener”> /p>

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل