Dropshipping با بلیط بالا چیست و چگونه وارد شوید

Dropshipping با بلیط بالا چیست و چگونه وارد شوید

فیجت اسپینرها، لباس های شنا، حلقه های دندان درآوردن و اسباب بازی های سگ چه وجه مشترکی دارند؟ 

کوچک، سبک و کم هزینه، این موارد همه کادرهای dropshipping مدل کسب و کار. حاشیه ها کم است، اما هزینه های حمل و نقل نیز کم است. با قیمت‌های پایین، می‌توانید با تمرکز بر خرید فوری، حجم فروش را افزایش دهید. 

اما راه دیگری برای انجام dropshipping وجود دارد. حیوانات عروسکی جیرجیر را فراموش کنید — دراپ شیپینگ با بلیت بالا با محصولاتی مانند پرینترهای سه بعدی، حلقه های نامزدی و گلخانه ها، فاکتور لوکس را افزایش می دهد. 

این همان روش اصلی است، اما با دسته‌بندی‌ها و استراتژی‌های محصول متفاوت و احتمالاً سود زیادی دارد.

dropshipping با بلیت بالا چیست؟

Dropshipping یک روش انجام سفارش تجارت الکترونیک است. هنگامی که مشتری محصولی را سفارش می دهد، مستقیماً از سازنده یا شخص ثالث دیگری برای مشتری ارسال می شود.  خرده فروشان آنلاین این روش را جذاب می دانند زیرا:

  • شما مجبور نیستید با ترتیبات حمل و نقل سروکار داشته باشید
  • شما لازم نیست موجودی را ذخیره یا مدیریت کنید
  • شما می توانید بدون سرمایه یا ریسک زیاد شروع کنید
  • کاملاً از راه دور است
  • مقیاس کردن آن نسبتاً آسان است

اصطلاح “بلیت کم” و “بلیت بالا” به ارزش محصولات فروخته شده اشاره دارد. 

dropshipping با بلیت کم

دراپ‌شیپ‌پرهای ارزان قیمت معمولاً محصولات ارزان (مثلاً 20 تا 70 دلار) را از تامین‌کنندگان چین تهیه می‌کنند و آنها را از طریق یک وب‌سایت (با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Shopify). آنها اغلب سعی می کنند محصولاتی را که می فروشند تغییر نام دهند (به جای اینکه با نام تجاری سازنده بفروشند).

آنها همچنین تمایل دارند با استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی که خرید آنی را تشویق می کنند، ترافیک را به فروشگاه های خود هدایت کنند. برای مثال، یک مشتری ممکن است یک ویدیوی TikTok از جوراب‌هایی با مضمون تعطیلات ببیند و برای خرید فوراً به فروشگاه آنلاین کلیک کند.

مشکلاتی در رویکرد ارزان قیمت وجود دارد: 

  • حاشیه ها کم است، به خصوص از آنجایی که رقبا می توانند شما را به سمت رقابت قیمت به پایین سوق دهند
  • برای رقبا آسان است که محصول شما را کپی کرده و آن را به عنوان محصول خود برند کنند
  • شما باید محصول خود را در معرض دید افراد زیادی قرار دهید، که به مهارت نیاز دارد و ممکن است گران باشد

dropshipping با بلیط بالا

هیچ محدوده قیمت رسمی وجود ندارد، اما اقلامی که بین 200 تا 15 هزار دلار به فروش می‌رسند را می‌توان به عنوان اقلام «بلیت بالا» نامید. Dropshippers در این دسته معمولا محصولات را از تامین کنندگان داخلی تهیه می کنند و آنها را با نام تجاری سازنده به فروش می رسانند. 

با این استراتژی: 

  • حاشیه ها معمولاً بیشتر هستند 
  • شما به حجم بالای فروش متکی نیستید
  • شما می توانید بر اساس شهرت برندهای معتبر تجارت کنید
  • شما به خرید فوری متکی نیستید

بعید است که شخصی پس از دیدن یک تبلیغ اینستاگرام، ۱ هزار دلار آنلاین خرج کند. مشتریان با بلیت بالا معمولاً در حال جستجو برای چیزی خاص هستند، به این معنی که آنها قصد خرید فعال.

نحوه یافتن محصولات با قیمت بالا

رویکرد تحقیق

آنتون کرالی بنیانگذار Drop Ship Lifestyle است، شرکتی که آموزش هایی را در مورد نحوه ورود به تجارت الکترونیک ارائه می دهد. او همچنین با موفقیت همه چیز را از مبلمان مدرن گرفته تا لوازم پزشکی و تخته های دست و پا را به بازار عرضه کرده است. قبل از اینکه یک سرمایه گذاری جدید راه اندازی کند، یک چک لیست پنج مرحله ای تحقیقات محصول را بررسی می کند.

1. نقطه قیمت

کرالی معمولاً به دنبال محصولاتی بین 200 تا 2 هزار دلار می‌گردد، نقطه شیرینی که او از طریق آزمون و خطا پیدا کرد. 

مثلاً مبل ها را انتخاب کنید. «در قسمت پایین، با فوتون‌های ارزان‌تر، برگشت‌ها و شکایات بسیار بیشتری وجود داشت، زیرا کیفیت وجود نداشت. در بالاترین سطح، فروش مبل‌هایی با قیمت 10 یا 15 هزار دلار، خدمات مشتری بسیار سنگین‌تر بود» زیرا خریداران در هنگام پرداخت هزینه بیشتر سؤالات بیشتری دارند. 

او قیمت را با جستجوی محصول در Google Shopping و مرور صفحه اول آزمایش می‌کند تا مطمئن شود که حداقل نیمی از نتایج بیش از 200 دلار است.

2. چندین مارک

تکیه به تعداد انگشت شماری از برندها، در صورت شکست یا مشکلات عرضه، شما را آسیب پذیر می کند. Kraly به دنبال محصولاتی با حداقل 20 مارک مختلف است که در حال حاضر فقط در فروشگاه های آنلاین فروخته می شوند. 

این مهم است که مارک‌ها فقط آنلاین باشند، زیرا تامین‌کنندگانی که سیستم‌های خرده‌فروشی مستقیم به مصرف‌کننده خود را دارند بعید است به دیگران اجازه دهند محصولات خود را ارسال کنند و رقابت با آنها دشوار است.

او دسته محصول (مانند میزهای ایستاده) را در Google جستجو می کند و هر وب سایتی را در صفحه اول نتایج باز می کند. او صفحات تماس آنها را بررسی می کند تا مطمئن شود هیچ اشاره ای به مکان فیزیکی وجود ندارد. سپس فهرستی از تمام مارک های میزهای ایستاده موجود در آن سایت ها تهیه می کند.

3. تنوع محصول

اگر چیزی را می‌فروشید که در یک فروشگاه محلی موجود است، باید با ارائه تنوع بیشتر رقابت کنید تا بتوانید سلیقه‌های خاصی را برآورده کنید. 

برای مثال، Home Depot ممکن است لوستر بفروشد، اما اگر مشتری یک لوستر کریستالی سبز زمردی بخواهد، ممکن است آن را در فروشگاه محلی خود پیدا نکند. 

کرالی می‌گوید: «ما دوست داریم ببینیم که حداقل 100 محصول جداگانه موجود است.

4. تقاضای کافی

برای اطمینان از اینکه افراد کافی به دنبال یک محصول هستند، Kraly از Google Keyword Planner استفاده می کند. او می‌گوید: «ما می‌خواهیم حداقل 20 هزار جستجو در ماه در کشوری که می‌خواهیم تجارت کنیم، پیدا کنیم.

در حالی که dropshipping ارزان قیمت اغلب در مورد شناسایی روندهای فعلی است، Kraly به دنبال محصولاتی است که همیشه سبز هستند. او از Google Trends استفاده می کند تا بررسی کند که جستجوهای محصول در پنج سال گذشته ثابت بوده است. 

5. رقابت محدود

هر چه فروشگاه‌های آنلاین بیشتر همان محصول را بفروشند، متمایز شدن آن سخت‌تر است. Kraly از Google Shopping استفاده می کند تا بررسی کند که کمتر از 10 فروشگاه وجود دارد که هر محصول جداگانه را می فروشند. این بدان معناست که اگر کرالی 150 لوستر مختلف را بیابد که در حال حاضر فقط در فروشگاه های آنلاین فروخته می شوند، بررسی می کند که هر لوستری که قصد فروش آن را دارد در کمتر از 10 فروشگاه فروخته شده باشد. 

کرالی می‌گوید این استراتژی تحقیق محصول ساده و سرراست است، اما موقعیتی برای ثروتمند شدن سریع نیست. زمان و کار زیادی صرف راه اندازی یک فروشگاه می شود. 

رویکرد متمرکز بر کلیدواژه

جو بروسکا، که با برادرش مایک بروسکا، 30 میلیون دلار فروش از طریق فروش بلیت‌های بالا به‌دست آورده است، می‌گوید: «ما تأکید بسیار کمتری بر تحقیقات اولیه بازار داریم. 

جو می‌گوید مردم بیش از حد به اندازه‌گیری معطوف می‌شوند که برای آنها بلیت‌های بالا محصولات زمانی کسب درآمد می کنند که، در واقع، تا زمانی که لیست قیمت عرضه کننده را نبینید، نمی توانید واقعاً از سودآوری هر محصولی مطلع شوید. 

راه‌اندازی یک وب‌سایت نسبتاً سریع، ارزان و کم خطر است و برای فراخوانی تأمین‌کنندگان و شروع رابطه هزینه‌ای ندارد. به این ترتیب می توانید بفهمید که چه حاشیه هایی می توانید در محصولات مختلف ایجاد کنید. همچنین می‌توانید با جستجوی محصولات موجود در فهرست قیمت عرضه‌کننده، ایده‌های جدیدی دریافت کنید.

Bruscas معیارهای اساسی برای محصولاتی که می فروشند ارائه کردند:

  • قیمت 500 دلار یا بیشتر است
  • دسته محصول بیش از حد تحت تسلط یک برند یا برندهای اصلی نیست (مانند آی پدهای اپل یا تشک های سیالی)
  • محصول “معروف و خاص” است

این مورد آخر به نحوه بازاریابی اقلام پربلیت مربوط می شود. مشتریان با بلیت بالا، خریداران فوری نیستند، بنابراین محصولات با بلیت بالا بهتر از تبلیغات رسانه های اجتماعی به موتورهای جستجو گره می خورند. 

Bruscas قصد دارد جستجوهای کلید کلیدی طولانی‌تر و خاص‌تر را هدف قرار دهد. . جو می‌گوید: «اگر بخواهید برای کلمه «خنک کننده شراب» در یک موتور جستجو رتبه‌بندی کنید یا تبلیغی را قرار دهید، بسیار گران است زیرا حجم جستجوی زیادی برای آن کلمه کلیدی وجود دارد.

از سوی دیگر، “سردکن شراب با درب فرانسوی” هزینه کمتری خواهد داشت و رتبه بندی آسان تر خواهد بود، زیرا رقابت کمتری وجود دارد. 

محصولات پر فروش

اگرچه لیست محصولات بالقوه می تواند بی پایان باشد، در اینجا چند ایده برای شروع شما وجود دارد.

لوازم آشپزخانه:

  • سرخ کن های هوا
  • قهوه‌ساز
  • یخ ساز
  • اجاق گازهای القایی

طراحی داخلی:

  • جزایر آشپزخانه
  • هودهای برد
  • شومینه

تجهیزات فضای باز:

  • تخته موج سواری
  • دوچرخه های تاشو
  • قفسه های سقفی خودرو
  • بادبادک های بادبادک سواری
  • جلیقه نجات

تجهیزات/مبلمان باغ:

  • فرهای پیتزا
  • آلمان
  • چمن زن رباتیک
  • برکه های کوی

می‌توانید با ارائه تنوع (مثلاً 150 چادر کمپینگ مختلف) و/یا ویژگی‌های خاص (مثلاً یک سوله گلدانی با قفسه‌ها و پنجره‌ها) با این دسته‌ها مقابله کنید. 

چگونه دراپ شیپینگ با قیمت بالا را شروع کنیم

هنگامی که جایگاهی را انتخاب کردید و فهرستی از مارک‌ها را تهیه کردید، وقت آن است که محصولات را در آن قفسه‌های مجازی قرار دهید و به تجارت بپردازید.

تامین کنندگان خود را تحت تاثیر قرار دهید

وقتی با تامین کنندگان تماس می گیرید، می خواهید آنها را تحت تاثیر قرار دهید. پس از همه، شما از آنها می خواهید که برند خود را به شما اعتماد کنند. کرالی می‌گوید قبل از شروع تماس، یک فروشگاه نمایشی راه‌اندازی کنید. 

شما می توانید از پلتفرمی مانند Shopify استفاده کنید، یک لوگو طراحی کنید و تصاویر استوک محصولات را آپلود کنید. سپس هنگامی که با تامین کننده تماس می گیرید، آنها می توانند ببینند که محصولشان در کجا لیست می شود، در صورتی که آنها را تایید کنند. 

علاوه بر این، برای تحقیق درباره تامین کننده زمان بگذارید. به آنها بگویید که چرا می خواهید برند آنها را بفروشید و چگونه می خواهید خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید. شروع کردن با پای راست ممکن است به شما کمک کند تا در مورد حمل و نقل سریع‌تر، بازپرداخت انعطاف‌پذیرتر، یا سیاست‌های گارانتی طولانی‌تر مذاکره کنید.

فروشگاه خود را کامل کنید

هنگامی که یک فروشگاه آنلاین ایجاد می کنید، باید به این فکر کنید که چگونه می توانید رقبای خود را شکست دهید. تأمین‌کنندگان گاهی اوقات یک حداقل قیمت تبلیغ شده برای محصولاتشان، به این معنی که خرده فروشان نمی توانند بر سر قیمت رقابت کنند، اما راه های دیگری برای برجسته شدن وجود دارد.

Kraly جستجو برای محصول در Google را توصیه می کند، درست همانطور که یک مشتری انجام می دهد. “سایت های با رتبه برتر را بالا بکشید، به صفحات محصولات آنها نگاه کنید و فکر کنید، “چه چیزی می تواند در مورد سایت ما متفاوت باشد؟”” این می تواند داشتن تصاویر یا ویدیوهای بیشتر از محصول، یک وب سایت جذاب تر یا ناوبری بهتر باشد. با گذشت زمان می توانید بر سر نظرات مثبت رقابت کنید.

محصول خود را بازاریابی کنید

استراتژی بازاریابی شما به آنچه می‌فروشید بستگی دارد، اما همانطور که قبلاً ذکر شد، فروش بلیت‌های بالا به یک رویکرد مبتنی بر موتور جستجو کمک می‌کند. از روش‌های SEO سئوی جستجوگرها برای حداکثر کردن استفاده کنید. “/marketing/search-engine-marketing” rel=”noopener” target=”_blank”>تبلیغات پولی نیز.

حاشیه های خود را پیگیری کنید

وقتی شروع به فروش کردید، باید مطمئن شوید که پولی که برای تبلیغات خرج می‌کنید به سود تبدیل می‌شود. حاشیه های خود را بر اساس محصول به محصول پیگیری کنید. پس از مدتی، متوجه خواهید شد که کدام محصولات بیشترین سود را به همراه دارند و می توانید صفحات محصول خود را مرتب کنید و بودجه تبلیغات خود را بر اساس آن تخصیص دهید. 

خدمات مشتری

جو بروسکا می‌گوید: «هرچه خدمات شما به مشتریان بهتر باشد، فروش بیشتری خواهید داشت». مطمئن شوید که وب‌سایت شما راه‌های زیادی را برای ارتباط افراد نشان می‌دهد (به عنوان مثال، شماره تلفن، آدرس ایمیل، چت زنده). یک نفر باید همیشه آماده برداشتن تلفن باشد – یک بار، مایک بروسکا تماسی گرفت که منجر به سفارش 60 هزار دلاری مبلمان اداری شد.

کرالی یک تیم 15 نفره خدمات مشتری مستقر در فیلیپین دارد، اما او کارآفرینان را تشویق می‌کند تا از ابتدا خدمات مشتریان خود را انجام دهند. این به شما کمک می کند تا مشتریان خود را درک کنید، و زمانی که برای برون سپاری آماده باشید، یک روش عملیاتی استاندارد آماده تحویل خواهید داشت. 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ 

rel=”_blaopednkener”> /p>

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل