مشارکت های فناوری: چه شکلی هستند و چرا مهم هستند

مشارکت های فناوری: چه شکلی هستند و چرا مهم هستند

یک مطالعه GoTo در سال 2022 می گوید که 95٪ از شرکت ها قصد دارند ابزارهای فناوری خود را در سال آینده یکپارچه کنند. یکی از راه‌های پاسخ به این کاهش مقیاس، جستجوی مشارکت‌های فناوری است.

به هر حال، شرکت هایی با ویژگی های قوی تر در بهترین موقعیت برای حل مشکلات مشتریان خواهند بود. و این روابط همچنین می تواند منجر به افزایش آگاهی از برند، تولید سرنخ و موارد دیگر شود.

آماده اید از این فرصت استفاده کنید؟

به خواندن ادامه دهید یا از پیوندها برای پرش به بخشی که به دنبال آن هستید استفاده کنید.

انواع مشارکت های فناوری

انواع مختلفی از مشارکت های فنی وجود دارد. همچنین، از آنجا که این مشارکت ها اغلب طولانی مدت هستند، اغلب در طول زمان تغییر می کنند.

برای مثال، آنچه به عنوان یک مشارکت فنی شروع می‌شود ممکن است به یک مشارکت بازاریابی، کانال یا استراتژیک تبدیل شود.

یکپارچه‌سازی‌ها، برنامه‌ها و سایر فناوری‌ها اغلب سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای یک کسب‌وکار هستند. بنابراین، حتی شراکت‌های فنی کوتاه‌تر ممکن است به انواع دیگر مشارکت‌ها تغییر کند، بنابراین زمان و منابع منجر به بازگشت سرمایه مثبت می‌شود.

توسعه برنامه

مشارکت‌های توسعه برنامه، برنامه‌های وب و موبایل سفارشی ایجاد می‌کنند. آنها همچنین ممکن است شامل قرار دادن یک برنامه جدید در یک بازار یا فروشگاه برنامه موجود باشند.

هنگام توسعه این مشارکت، مهم است که بررسی کنید:

  • پرتفولیوهای برنامه
  • توصیه های مشتری و شریک
  • مدیریت پروژه، به ویژه برای زمان بندی های فشرده
  • امنیت
  • قابلیت اطمینان

ادغام ها

مشارکت‌های یکپارچه، ادغام بین دو محصول محبوب را ایجاد می‌کنند. آنها همچنین ممکن است یکپارچه سازی محصول جدید را برای یک محصول قدرتمند ایجاد کنند. برای مثال، این بازار ادغام‌های ساخته شده را ارائه می‌کند. به طور خاص برای HubSpot.

شرکای ادغام فقط به دنبال بهبود یا گسترش محصولات فنی عالی نیستند. آنها در مورد ترکیب پتانسیل دو ابزار یا خدمات مختلف هستند. سپس تمرکز بر انتقال آن پیشنهاد به مشتریانی که به آنها نیاز دارند تغییر می‌کند.

ایجاد ادغام های موفق زمان می برد. همچنین برای شرکا مهم است که انتظارات خود را برای به اشتراک گذاری داده ها، راه اندازی و بازاریابی در اوایل اولیه بیان کنند.

بازارها یا فروشگاه های برنامه

این مشارکت‌های فنی می‌توانند پشتیبانی بزرگی برای کسب‌وکار شما باشند. آنها می توانند اپلیکیشن ها و ادغام های شما را برای یافتن و درک آسان کنند. این به ویژه برای محصولات جدید یا پیچیده مهم است.

به عنوان مثال، بگویید که در بازار اپل هستید و به دنبال برنامه ای برای تلفن خود هستید که به شما امکان می دهد وبلاگ خود را به روز کنید. جزئیات زیادی در بازار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام برنامه برای شما مناسب است. این شامل:

است

  • توضیحات محصول
  • کلمات کلیدی
  • رتبه بندی مشتریان
  • نظرات
  • تصاویر و ویدیوها

این مشارکت‌ها فقط برای قرار دادن برنامه شما در بازار یا ایجاد یک بازار برای محصول شما نیستند. آنها در مورد ایجاد یک جامعه هستند. این در مورد پی بردن به ارزش های کاربران شما و آسان کردن آنها برای یافتن چیزی است که به دنبال آن هستند.

افزونه‌ها، افزونه‌ها و برنامه‌های افزودنی

مشارکت‌های فناوری برای افزونه‌ها می‌تواند محصول شما را برای مشتریان خاص گسترش داده و بهبود بخشد. آنها همچنین می توانند به شما فرصتی بدهند تا محصولی را که قبلاً دوست دارید بهبود بخشید. این مشارکت‌های فنی می‌تواند راهی مقرون‌به‌صرفه برای افزودن قابلیت‌های بیشتر به وب‌سایت یا محصول باشد.

کانال های دیگر برای مشارکت های فنی

در حالی که تمرکز یک مشارکت فنی معمولاً روی فناوری است، مهم است که به خاطر داشته باشید که چرا کسب و کار شما به دنبال این است.

به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در تلاش برای بهبود آگاهی از نام تجاری است، یک برنامه جدید در همه فروشگاه های برنامه برتر می تواند:

  • مشاهده برند را افزایش دهید
  • مشتریان بالقوه را به سایت خود پیوند دهید
  • پلتفرم های جدیدی را برای تبلیغات و ارجاعات ارائه دهید

این بدان معناست که بیشتر مشارکت های فنی شامل شراکت های دیگر بین شرکت های شما می شود. اینها برخی از متداول‌ترین موارد اضافه شده در هنگام پذیرش یک شریک فنی هستند.

استراتژی

هنگام شروع یک شراکت، تیم های استراتژیک اغلب به روش های دیگری با هم کار می کنند که هر دو شرکت را بهبود می بخشد.

این ممکن است شامل همکاری طولانی مدت با هم در موارد زیر باشد:

  • استراتژی های رشد
  • توسعه محصول
  • زنجیره تامین
  • سرمایه گذاری های مالی
  • مجوز
  • کار خیریه

رسانه

بعد از اینکه شرکت شما در فناوری جدید سرمایه گذاری کرد، آنها برنامه ای برای اشتراک گذاری اخبار می خواهند. مشارکت رسانه ای می تواند مطبوعات و ترافیک مثبتی را برای هر دو شریک به همراه داشته باشد. آنها همچنین می‌توانند به کسب و کار شما اعتبار بیافزایند، جریان‌های درآمد جدیدی باز کنند یا فرصت‌هایی برای آزمایش ارائه دهند.

شرکت های وابسته

مشارکت‌های وابسته راه دیگری برای انتشار اخبار در مورد یک پیشنهاد فناوری جدید است. ترکیب قدرت برنامه‌های وابسته هر دو شریک می‌تواند اشتراک‌گذاری واقعی را برای شما ساده کند:

  • توصیه های جدید
  • توضیحات محصول
  • ویژگی های برجسته

این می‌تواند سرعت افزودن برنامه یا افزونه جدید توسط کاربران را افزایش دهد. همچنین پتانسیل بازاریابی دهان به دهان را برای جدیدترین نسخه شما دو برابر می کند.

بازاریابی

بازاریابی مشترک یکی دیگر از برنامه های افزودنی معمولی است یک مشارکت فنی سالم مشارکت های بازاریابی می تواند به تولید سرنخ، آگاهی از برند و پذیرش محصول برای هر دو شریک کمک کند.

اینها تنها تعدادی از راه‌هایی است که می‌توانید برای بازاریابی با شریک فنی خود انتخاب کنید:

  • برندسازی مشترک
  • بازاریابی محتوا
  • حمایت‌های مالی
  • جایگاه محصول

مزایای مشارکت های فناوری

روش های زیادی وجود دارد که مشارکت های فنی می توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند. آنها می توانند به کوتاه کردن فرآیند فروش شما، بهبود تجربه مشتری و برآورده کردن بهتر نیازهای کاربر کمک کنند. اما مشارکت ها اغلب خواهان هستند. آنها زمان می‌برند و همچنین می‌توانند تمرکز تیم شما را از اهداف و معیارهای اصلی منحرف کنند.

بنابراین، چگونه می‌دانید که آیا مشارکت فنی قدم بعدی مناسب برای کسب‌وکار شما است؟

آگاهی دهان به دهان و برند را افزایش می دهد.

آیا شرکت شما با شناخت برند مشکل دارد؟ اگر چنین است، مشارکت فناوری یک راه عالی برای ایجاد آگاهی است.

آنها می توانند کشف و تعداد دفعاتی که مشتریان جدید محصولات و خدمات شما را امتحان می کنند را افزایش دهند. ارتباط با برندی که اعتماد مشتریان شما به آن اعتماد می کند نیز می تواند توصیه های دهان به دهان را افزایش دهد. این به شما کمک می کند وفاداری به برند ایجاد کنید.

تولید سرنخ را بهبود می بخشد.

افزودن فن‌آوری و کانال‌های جدید به کسب‌وکار شما تنها راهی نیست که یک مشارکت می‌تواند فرصت‌های نسل پیشرو را بهبود بخشد. داده‌های شخص ثانویه از شرکای مورد اعتماد می‌تواند به شرکت شما خط لوله قدرتمندی بدهد.

سرنخ‌های شرکای فنی نیز راهی عالی برای بهبود بینش سرنخ و افزایش سرنخ‌های واجد شرایط برای تیم فروش شما هستند.

ارجاع مشتری را افزایش می دهد.

بسیاری از شرکای فنی قبل از شروع به کار بر روی فناوری جدید، یک رابطه ارجاع یا بازاریابی را دنبال می کنند. این به این دلیل است که شرکای فنی عالی باید شرکای ارجاعی عالی نیز باشند.

آیا می‌خواهید در تماس‌ها به‌سرعت از محصول شما نام ببرند؟ ویژگی های برجسته را به خبرنامه های ایمیل اضافه کنید؟ یا می خواهید مشتریان جدید را مستقیماً به کسب و کار شما بفرستند؟

به هر روشی که تصمیم بگیرید به آن نزدیک شوید، ارجاعات می تواند یک برد بزرگ باشد. ارجاع مشتری همچنین می‌تواند با داده‌های مفیدی همراه باشد که کسب‌وکار شما می‌تواند از آنها برای رشد یا تنظیم دوره استفاده کند.

به گسترش شبکه شریک شما کمک می کند.

در حالی که تنها یک شریک فنی می تواند تفاوت بزرگی در کسب و کار شما ایجاد کند، می تواند اولین گام برای ایجاد یک شبکه شریک باشد. با شرکای تکنولوژیک بیشتر می توانید به بهبود دسترسی و عملکرد ادامه دهید. این مشارکت‌ها همچنین می‌توانند هزینه‌های خرید را کاهش دهند و به شما کمک کنند تا با تغییرات صنعت همراه باشید.

یک شبکه فناوری بزرگتر نیز می تواند به شما در بهبود حفظ مشتری کمک کند. وقتی مشتریان شما را انتخاب می کنند، شرکای شما را نیز انتخاب می کنند. این شبکه از اتصالات می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که در حین رشد شما به کسب و کار شما می چسبند.

برای اینکه هر شریک فنی عضو شبکه شریک جدید خود شوید، به ایجاد یک تجربه شریک عالی فکر کنید. یک کیت خوشامدگویی و ورود به هواپیما تهیه کنید. یک برنامه را برای مدیریت شرکای خود اضافه کنید. ارتباط شرکای فناوری جدید خود را با سایر اعضای تیم مرتبط آسان کنید.

نحوه ایجاد و حفظ مشارکت های فناوری

شما ممکن است قبلاً تجربه شریک زیادی داشته باشید، اما چند راه وجود دارد که مشارکت های فنی منحصر به فرد هستند. فرقی نمی‌کند به دنبال یک تجدیدکننده باشید یا برای اولین بار متصل می‌شوید، اینها چند قدم اول مفید هستند.

1. برای پیشنهادات با تیم های داخلی تماس بگیرید.

بسیاری از تیم ها از راه دور کار می کنند، بنابراین ممکن است گوش دادن به ایده های شریک در آشپزخانه شرکت دشوار باشد. در عوض، به کانال های Slack یا Teams مربوطه بپیوندید. این فضاها می توانند به شما حسی از ابزارهایی که کارمندان شما استفاده می کنند یا توصیه می کنند را به شما بدهد. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا در مورد مشکلات مشتری که فناوری جدید می تواند آنها را برطرف کند، احساسی داشته باشید.

یک گزینه دیگر این است که مجموعه ای از برخوردهای سریع یک به یک را با اعضای تیم خود تنظیم کنید. به این فکر کنید که چه بخش هایی ممکن است با یک محصول آشنا باشند. سپس، درباره محصولات یا شرکت‌هایی که دوست دارند و دلیل آن بپرسید.

همچنین ممکن است بخواهید به مشتریان کمک کنید. به ادغام ها یا برنامه هایی که مشتریان احتمالی و مشتریان درخواست می کنند گوش دهید. همچنین بهتر است بررسی کنید:

  • بازخورد تیم خدمات مشتری شما
  • پست ها و نظرات رسانه های اجتماعی
  • گروه های مشتریان آنلاین

2. الزامات فنی و جدول زمانی خود را مشخص کنید.

هر چه تیم شما برای مشارکت بیشتر آماده باشد، موفق تر خواهد بود. اکثر شرکت ها با ارزیابی شایستگی های فنی شروع می کنند. این ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • در دسترس بودن API
  • اندازه تیم
  • قابلیت های برنامه نویس

همچنین می‌خواهید نقشه سفر مشتری و پشته فناوری شخصیت خریدار را مجدداً مشاهده کنید.

در مرحله بعد، محدوده کاری الگو را پیش‌نویس کنید که رابطه ایده‌آل و موارد قابل تحویل شما را مشخص می‌کند. شما این سند را با هر شریک ویرایش و به روز خواهید کرد. با این حال، قبل از شروع صحبت با شرکای بالقوه، درک واضح اولویت های خود مفید است.

در نهایت، جدول زمانی ایده آل خود را مشخص کنید. برخی از شراکت های فنی فقط 45 روز طول می کشد تا یک برنامه اجرا شود، در حالی که برخی دیگر ممکن است سه تا پنج سال طول بکشد. جدول زمانی به نیازهای کسب و کار شما، محدوده یا بیانیه کار، و موانع احتمالی بستگی دارد.

3. تحقیق کنید.

با مجموعه ای کامل از داده ها و ایده ها، زمان آن رسیده است که تحقیق در مورد شرکای بالقوه را آغاز کنید. در این مرحله، می‌خواهید شرکای فناوری پیدا کنید که می‌توانند بیش از حداقل کارهای فنی انجام دهند.

این تحقیق می‌تواند به شما کمک کند شرکای مناسبی برای اهداف شما پیدا کنید:

  • تراز فرهنگ
  • قابلیت مشاهده نام تجاری
  • نوآوری
  • انتظارات مشتری
  • اعتماد
  • نیازها و منافع متقابل

پایه‌ای از ارزش‌ها و اهداف مشترک می‌تواند به ایجاد مشارکت‌های جدید برای رشد بلندمدت کمک کند.

4. با شرکای فناوری بالقوه تماس بگیرید.

اگر تازه شروع کرده اید، ممکن است لازم باشد مستقیماً با شرکای احتمالی تماس بگیرید. همانطور که شبکه خود را توسعه می دهید، ممکن است کانال های دیگری برای مشارکت و ارجاع شریک پیدا کنید.

برای جلب بیشتر شرکای جدید، یک برگه ایجاد کنید که پیشنهاد شما را خلاصه کند. همچنین می‌خواهید با آمار، تجزیه و تحلیل، و سایر جزئیاتی که به شرکای سطح بالا پیشنهاد ارزش شما را نشان می‌دهد، جدولی ایجاد کنید.

این نکات را از رهبران HubSpot برای نحوه یافتن آنها بررسی کنید مشارکت های جدید.

5. انتظارات و اهداف را مشخص کنید.

مشارکت‌ها می‌توانند پیچیده باشند و مشارکت‌های فناوری تفاوتی ندارند. برای تیم‌های توسعه‌دهنده غیرمعمول نیست که با چالش‌های غیرمنتظره‌ای مواجه شوند که می‌تواند یک پروژه را از مسیر خارج کند. این باعث می‌شود که از قبل انتظارات را مشخص کنید.

قبل از شروع حتی پروژه های ساده، یک سند به اشتراک گذاشته شده شفاف ایجاد کنید. این طرح کلی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • رهبران کلیدی تیم
  • اهداف درآمد
  • فرایندهای تایید
  • سایر انتظارات مشارکت، مانند بازاریابی مشترک
  • اهداف فروش
  • اشتراک گذاری داده
  • نیازهای پشتیبانی

علاوه بر اسناد تاکتیکی، ایده خوبی است که اهداف فرهنگی را برای مشارکت های فنی خود ترسیم کنید. این مثال شرکای ادغام از HubSpot برخی از مقادیر شما را نشان می دهد می خواهم با شرکای خود به اشتراک بگذارم.

6. تصمیم بگیرید چگونه موفقیت را با هم بسنجید.

اندازه‌گیری موفقیت را می‌توان تا زمان راه‌اندازی پروژه آسان به تعویق انداخت. اما ایده خوبی است که داده‌هایی را که تیم‌های شما برای محاسبه ارزش شراکت‌تان استفاده می‌کنند، هم به صورت جداگانه و هم با هم مشخص کنید.

در حالی که شرکا ممکن است برخی از نقاط داده مهم را به اشتراک بگذارند، اکثر کسب و کارها با فرآیندها و معیارهای داده خود به شراکت می رسند. اگر در مراحل اولیه مشارکت به این موضوع رسیدگی نشود، ممکن است هر دو تیم اطلاعات مورد نیاز خود را از دست بدهند.

این همچنین زمان خوبی است تا بفهمید چه زمانی شرکا برای اعلام حضور جمع می شوند. این برنامه می تواند به هر دو تیم کمک کند تا در حفظ مشارکت فعال باشند.

چه چیزی یک مشارکت فناوری عالی را می سازد

همانطور که اولین مشارکت فناوری خود را شروع می‌کنید، ایجاد سیستم‌ها و فرآیندهایی برای اطمینان از اینکه تلاش‌های ترکیبی شما منجر به نتایج عالی می‌شود مفید است. اینها نکاتی هستند که به پیشرفت شرکای فناوری کمک می کنند.

1. فرآیند همکاری سیستماتیک

از شریک فناوری جدید خود بخواهید که شما را در روند همکاری خود راهنمایی کند و نمونه هایی از نحوه مشارکت موفقیت آمیز آنها با سایر مشاغل ارائه دهد.

یک فرآیند ارتباطی ایجاد کنید که با فرآیندهای هر دو سازمان کار می کند. سبک های کاری یکدیگر را بیاموزید و شکاف های مهارت و منابع را در کجا قرار دهید. بر اساس این اطلاعات، می‌توانید بهترین تخصیص منابع پروژه را تعیین کنید و فرآیندهای تکرارپذیری را ایجاد کنید که در همه پروژه‌ها و مشارکت‌ها اعمال می‌شود.

2. انعطاف پذیری

با نظر قبلی من در تضاد نیست، اما همچنان انعطاف پذیر ماندن بسیار مهم است. همچنین سعی کنید در صورت لزوم رویکرد خود را تغییر دهید. هیچ دو پروژه ای یکسان نخواهد بود و هیچ دو شرکتی به یک شکل کار نمی کنند.

با شروع پروژه و شروع به ایجاد تغییرات، مطمئن شوید که شریک شما انعطاف‌پذیری لازم را ارائه می‌دهد و می‌تواند به سرعت به تغییرات پاسخ دهد.

پیدا کردن شریکی که فرآیند فروش شما را درک کند نیز سودمند است. این به پر کردن شکاف بین آنچه تیم فروش شما می‌تواند به مشتریان بالقوه ارائه دهد و آنچه که امکان استقرار در بستر فناوری وجود دارد، کمک می‌کند.

3. شرکای درگیر در مرحله برنامه ریزی

در نهایت، شما آماده شروع برنامه ریزی هستید! مطمئن شوید که همه اعضای مهم پروژه خود را در مراحل اولیه قرار دهید. به عنوان مثال، اگر شرکای آژانس را با تخصص در محتوا یا طراحی وارد کردید، حتماً آنها را در مراحل برنامه ریزی قرار دهید. اگر این مرحله مهم را از دست بدهید، می‌تواند به پروژه نهایی آسیب برساند، که می‌تواند بر توانایی شما برای بهره‌مندی از شراکتتان تأثیر منفی بگذارد.

4. راهبری پروژه ایجاد شد

این مرحله را در اسرع وقت انجام دهید. قبل از اینکه اولین پروژه خود را برنامه ریزی یا راه اندازی کنید، ساختار سازمانی، سلسله مراتب تصمیم گیری و فرآیند ارتباط را ایجاد کنید. این تصمیمات روش شناسی اجرای پروژه را برای شما و شرکایتان راهنمایی می کند.

تاسیس زود هنگام پروژه را نیز به جلو نگه می دارد. سعی کنید نموداری تنظیم کنید که چه اطلاعاتی برای چه افرادی مهم است و چه تصمیماتی نیاز به ورودی از چه کسی دارد. این کار از شما جلوگیری می کند تا مدیران اجرایی را قبل از اینکه نظر آنها مرتبط باشد وارد کنید. همچنین به شما کمک می کند مطمئن شوید که افراد مناسب برای تصمیم گیری های استراتژیک مهم وجود دارند.

5. سپرده گذاری مرکزی منابع

مدیریت ضعیف منابع بر اساس گزارش Wellingtone در سال 2020 در سه چالش اصلی مشاغل قرار دارد. برای اینکه شما و شرکایتان بهترین کار ممکن را انجام دهید، هر دوی شما نیاز به دسترسی به داده ها، محتوا و سایر منابع مهم دارید.

از آنجایی که اعضای تیم به اطلاعات پروژه (مشخصات، طرح‌ها، نقشه‌های راه و غیره) در طول توسعه مشترک دسترسی دارند، این اسناد باید نسخه کنترل شده و به خوبی مدیریت شوند. ایجاد یک منبع واحد برای همه کسانی که درگیر هستند، اطمینان حاصل می کند که همه در یک صفحه هستند.

6. اهداف و معیارهای پروژه را پاک کنید

همانطور که استراتژی کلی پروژه و نقشه راه را برنامه ریزی می کنید، اهداف و معیارهای مشخصی را برای هر تیمی در حین پیشرفت پروژه تعیین کنید – به خصوص اگر پروژه طولانی تر باشد. بدون معیارها و زمان‌بندی‌های تحویل که به همه امکان می‌دهد پیشرفت مثبت را ببینند، می‌توان به راحتی یک پروژه را از ریل خارج کرد.

7. شفافیت کامل

هنگامی که پروژه شما در حال انجام است، شفافیت بزرگترین دارایی شما خواهد بود. مطمئن شوید که شریک – و هر یک از اعضای تیم مربوطه – برای دریافت نظرات کامل خود، دعوت به جلسات استراتژی، طراحی و برنامه ریزی دریافت می کنند.

این نه تنها به ما کمک می‌کند تا به دیدگاه نهایی آنها نزدیک‌تر شویم، بلکه از نیاز به بازنگری‌های اساسی در زمانی که متوجه می‌شوید خیلی دور از محدوده کار رفته‌اید یا اینکه طراحی وب جدید فانتزی شما با CMS کار نمی‌کند، جلوگیری می‌کند. شریک فناوری شما را انتخاب کرد.

8. جلسات کارآمد

در اولین سالی که به عنوان مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا بارها به کارمندان گفته است که اگر واقعاً نیازی به حضور در آنجا نداشته باشند، اشکالی ندارد که از جلساتی که به آنها دعوت شده‌اند صرف نظر کنند. . به عنوان طرفدار کارآمدی، او می‌داند که رفتن به جلسات غیرضروری فقط روند توسعه را کند می‌کند.

هنگامی که مدیریت پروژه را تنظیم می‌کنید، مشخص کنید که چه کسی باید در چه جلساتی شرکت کند، زیرا پروژه به جلو می‌رود. همچنین مطمئن شوید که جلسات هدف و دستور کار مشخصی دارند. پروژه‌هایی که چندین شرکت مختلف درگیر آن هستند، زمانی بهترین کار را دارند که مدیران اجرایی در طول فرآیند ورودی داشته باشند.

9. بهترین شیوه های مستند

هنگام کار با یک شریک فناوری، احتمالاً با راه‌حل‌های خلاقانه برای طیف گسترده‌ای از مشکلات مواجه خواهید شد.

از آنجایی که اشکالات و اشکالاتی را برای رفع آنها پیدا می کنید که به حفظ پروژه شما کمک می کند، این اقدامات را برای یادگیری آینده مستند کنید.

10. یک استراتژی خروج موثر

در حالی که اولین نکته من ایجاد یک رابطه طولانی مدت با شریک فناوری خود را پیشنهاد می کند، آخرین نکته من این است که برای پایان آن آماده شوید. خواه شراکت شما با پایان پروژه یا در شرایطی کمتر از ایده آل به پایان برسد، داشتن یک برنامه توافق شده کمک می کند تا انتقال آسان تر شود.

در مورد اینکه شریک چه اطلاعاتی باید برای شما ارسال کند و چه اطلاعاتی برای خارج کردن کامل هواپیما به آنها نیاز دارد توافق کنید تا مطمئن شوید همه چیزهایی را که برای ادامه پروژه به آن نیاز دارید دارید.

نمونه‌های مشارکت فناوری

Google Cloud and Splunk

Google Cloud و مشارکت Splunk تصمیم گیری مبتنی بر داده را برای شرکت ها آسان تر می کند. این به شرکت ها کمک می کند تا به داده ها در مقیاس دسترسی پیدا کرده و آن ها را تجزیه و تحلیل کنند. ادغام‌های این مشارکت همچنین شامل هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای پردازش و استفاده از داده‌ها می‌شود.

چرا این یک مثال همکاری فنی خوب است: این مشارکت فناوری با اشتراک گذاری داده های پیشرفته به هر دو کسب و کار رونق می بخشد. برای مثال، مشتریانی که از Splunk Cloud استفاده می کنند، از هوش مصنوعی، امنیت و شبکه Google Cloud نیز لذت می برند. گوگل از قابلیت های تجسم داده های Splunk سود می برد. Splunk قبلاً با AWS کار می کرد، بنابراین یک مزیت رقابتی نیز ارائه می دهد.

Amazon Appstore و Microsoft

این مشارکت توسعه دهندگان Appstore به میلیون ها مخاطب دسترسی دارند. در عین حال، به مایکروسافت فرصتی می دهد تا عملکرد پیشرفته برنامه تلفن همراه ویندوز 11 را برجسته کند.

چرا این یک مثال شراکت فنی خوب است: این دو شرکت بزرگ با هم کار می کنند آگاهی از نام تجاری سیمان. مشارکت آنها باعث افزایش ذکر در اخبار می شود و گزینه های جدید و هیجان انگیزی را برای مشتریان ارائه می دهد.

Adobe و Klaviyo

پلتفرم تجارت الکترونیک Adobe، Magento، دارای طیف وسیعی از برنامه ها برای صاحبان فروشگاه های آنلاین است. Klaviyo به فروشگاه‌های تجارت الکترونیک کمک می‌کند داده‌های مشتری را به اطلاعاتی برای شخصی‌سازی ایمیل تبدیل کنید.

چرا این یک نمونه همکاری فنی خوب است: این مشارکت با یک برنامه محبوب برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، اختیارات Magento را گسترش می‌دهد. همچنین صاحبان فروشگاه های فعلی را در سیستم عامل هایی مانند Shopify تشویق می کند که ممکن است در امتحان Magento مردد باشند. در همان زمان، نام تجاری Klaviyo را در معرض دید کاربران قدیمی Magento قرار می دهد.

Atlassian و Slack

مشارکت Atlassian/Slack شامل 10+ ادغام محصول است. این شامل برنامه‌های Slack برای Jira Cloud، Halp، Confluence Cloud می‌شود. و BitBucket Cloud.

این ابزارها برای کمک به تیم‌ها برای همکاری بهتر با هم کار می‌کنند.

چرا این یک مثال شراکت فنی خوب است: اعضای این مشارکت از رقبای شرکا عمیق‌تر کنند و اطلسی کنند، و از چالش‌های این همپوشانی ابایی نداشته باشید. در عوض، آنها ابزارهای زیادی را برای حمایت بهتر از مشتریان ساخته اند و بازاریابی مشترک قوی ایجاد کرده اند.

آیا مشارکت های فنی می توانند کسب و کار شما را تقویت کنند؟

اگر آنها به درستی انجام شوند، مشارکت های فناوری می توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا به شرکت رویاهای شما تبدیل شود. آنها می توانند ابزارها، پشتیبانی، سرمایه و قرار گرفتن در معرض مخاطبان جدید را اضافه کنند.

اما برای اینکه آن را به نتیجه برسانید، باید این روابط را به گونه ای دنبال کنید که برای شما و تیمتان مناسب باشد. بنابراین، کمی تحقیق کنید و با افراد خود صحبت کنید. عرشه خود را آماده کنید و خود را در آنجا قرار دهید. سپس، ببینید کسب و کار شما چه می تواند باشد.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل