از Hustle بپرسید: چگونه می توانم از یک پیشینه غیرسنتی وارد سرمایه خطرپذیر شوم؟

از Hustle بپرسید: چگونه می توانم از یک پیشینه غیرسنتی وارد سرمایه خطرپذیر شوم؟

read چند وقت پیش ما از شما دعوت کردیم که به DM های خود وارد شوید، و تقریباً 300 نفر از شما با سؤالات به آن نامه نوشتید. ما چند مورد خوب داریم و در اینجا با شما تماس خواهیم گرفت. این یکی از Payton در دالاس، تگزاس است:

چگونه کسی می تواند از مسیر/پس زمینه غیر سنتی وارد دنیای VC شود؟ اساساً ما افراد عادی چگونه می توانیم وارد VC شویم؟

برای کسانی از شما که در توییتر فناوری نیستند، جایی که همه در VC هستند (بر اساس بایوس آنها)، VC مخفف سرمایه مخاطره‌آمیز است – حوزه‌ای از سهام خصوصی که در آن سرمایه‌گذاران استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های در مراحل اولیه را تامین مالی می‌کنند. 

این صنعتی است که هیچ هیجان‌انگیزی دارد، اما نه به اندازه نکات و بینش‌های عملی. بنابراین، پیتون، مستقیماً به منبع (AKA Twitter) رفتیم و از یک سرمایه‌گذار واقعی و فرشته سرمایه‌گذار، استفاده کردیم. Janine Sickmeyer، برای کمک به پاسخ به سوال شما. در اینجا نکات او برای ورود به VC از یک پس‌زمینه غیر سنتی وجود دارد:

  • انگشت پا را در این موارد فرو کنید: اگرچه مسیرهای سنتی سرمایه گذاری خطرپذیر اغلب شامل مدارک دانشگاهی در امور مالی یا ارتباطات خانوادگی است، این صنعت در حال گسترش است. یکی از گام‌های کلیدی برای اینکه پای خود را به در ببرید، آموزش خودتان است. سیک مایر توصیه می‌کند از هر طریق ممکن درباره این بخش اطلاعات بیشتری کسب کنید: گوش دادن به پادکست‌ها در این زمینه، اشتراک در خبرنامه‌ها، و دنبال کردن کارشناسان در توییتر (مانند جیسون کالاکانیس).

    برای کسب تجربه عملی، گروه های سرمایه گذاری فرشته (شرکت هایی متشکل از چندین سرمایه گذار فرشته) ) و SVPهای سندیکا (“وسایل نقلیه با هدف ویژه” یا گروه هایی از فرشتگان که سرمایه گذاری خود را در یک شرکت جمع می کنند) می تواند نقطه ورود عالی باشد. او Hustle Fund و سرمایه پشت صحنه، که او در اوایل کار خود به هر دوی آنها پیوست.

سرمایه گذاری فرشته و پیوستن به گروه های سندیکایی به شما امکان می دهد بدون اینکه از کار روزانه خود دست بکشید، معاملات را ارزیابی و انجام دهید. راه دیگری برای شروع بدون انجام تمام وقت: به دنبال موقعیت های پیمانکاری در شرکت های کوچک VC باشید (برای کارهایی مانند ارزیابی بازارها یا کمک به جریان معاملات).

نکته: جایگاه خود را بفروشید. برخی از شرکت ها به دنبال گسترش سرمایه گذاری در صنایع خاصی مانند ارزهای دیجیتال هستند. اگر در زمینه خاصی تخصص دارید، آن را به عنوان بخشی از مجموعه مهارت خود مطرح کنید.

  • شبکه بسازید: “هیچ چیز ارزشمندتر از کار کردن در کنار افرادی نیست که کمی جلوتر از شما هستند، به خصوص اگر از قبل این کار را نداشته باشید. Sickmeyer می گوید پس زمینه در VC. Sickmeyer یک مربی با Gen Z VCs است، سازمانی که نسل جدیدی از VC ها را آموزش و آموزش می دهد. او می گوید که چنین سازمان هایی می توانند کمک بزرگی در ایجاد شبکه ای از همتایان، مربیان و همکاران آینده باشند. در حالی که دوستی در زمینه VC می تواند مثبت باشد، Sickmeyer به کسانی که وارد این صنعت می شوند نسبت به تفکر گروهی هشدار می دهد. او می‌گوید: «بهترین راه برای موفقیت این است که برخلاف وضعیت موجود حرکت کنید و کار خودتان را انجام دهید.
  • آماده بیایید: سیک مایر می گوید: “تحقیقات خود را شروع کنید و مطمئن شوید که این چیزی است که واقعاً می خواهید دنبال کنید.” “پیشینه کامل را درک کنید: این فقط با بنیانگذاران و سرمایه گذاری روی چیزهایی نیست که فکر می کنید جالب هستند.”

    سرمایه گذاری خطرپذیر ممکن است در رسانه های اجتماعی برجسته به نظر برسد، اما این صنعتی است که کار سخت و ایجاد مهارت می طلبد. ، مانند هر دیگری. داشتن درک کامل از بخش به عنوان یک کل و آنچه که خود شغل مستلزم آن است، می تواند شما را برای موفقیت قرار دهد.

    مهم ترین مهارتی که باید به آن اضافه کرد: دانستن اینکه برای راه اندازی یک استارتاپ چه چیزی لازم است.

    او می‌گوید: «چه بنیان‌گذار یک استارت‌آپ در مراحل اولیه بوده باشید یا درگیر آن باشید، درک همه چیزهایی که برای ایجاد یک استارت‌آپ لازم است مهارتی است که همه VCها ندارند. “وقتی با VC هایی روبرو می شوید که این کار را انجام می دهند، واضح است.”

    در حالی که راه اندازی یک کسب و کار فقط برای راه اندازی حرفه VC امکان پذیر نیست، Sickmeyer می گوید که ممکن است یک حرکت هوشمندانه باشد که در یک موقعیت شغلی قرار بگیرید. استارتاپ در مراحل اولیه برای یادگیری اینکه ساخت یک شرکت از درون چگونه به نظر می رسد. 

  • خط آخر: سرمایه‌گذاری خطرپذیر لزوماً شغل پرمخاطب و پرمخاطبی نیست که برای آن ساخته شده است. Sickmeyer راه اندازی یک صندوق VC را به ایجاد یک استارتاپ تشبیه می کند. او می گوید: «واقعاً سخت است.

    اما اگر انگشت پای خود را از طریق برخی از کانال‌های بالا در استخر VC فرو می‌برید و آنچه را که می‌بینید دوست دارید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که شیرجه بزنید.

    او می گوید: «روش های مختلفی برای ورود به VC وجود دارد. “اما این واقعاً مربوط به شلیک عکس شما و بیرون رفتن از آنجا است.”

  • نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ 

    rel=”_blaopednkener”> /p>

    منبع:hubspot

    خروج از نسخه موبایل