مالکیت انفرادی 101: راهنمای آسان برای راه اندازی یک

مالکیت انفرادی 101: راهنمای آسان برای راه اندازی یک

شرکت‌های انفرادی طبق قانون نهادهای مجزایی نیستند، بنابراین یکی از ساده‌ترین انواع کسب‌وکار برای شروع در نظر گرفته می‌شود.

بر خلاف شرکت‌ها یا شرکت‌های LLC، شما این کار را نمی‌کنید. لازم نیست در ایالت ثبت نام کنید. با این حال، برای فعالیت قانونی باید مجوزها و مجوزهای مناسب را دریافت کنید و شخصاً مسئول بدهی‌ها، دعاوی حقوقی، یا مالیات‌هایی هستید که شرکتتان تعلق می‌گیرد.

اکثر کسب‌وکارها در ایالات متحده هستند. شرکت های انحصاری بسیاری از کارآفرینان به دلیل مالکیتی که بر تصمیمات تجاری و درآمد دارند، مالکیت انفرادی را دوست دارند. راه اندازی این کسب و کارها نیز آسان و مقرون به صرفه است.

بنابراین، چگونه می توانید یک شرکت انفرادی راه اندازی کنید؟ در زیر یک راهنمای گام به گام برای شما وجود دارد.

اما قبل از شروع یک کسب و کار، داشتن یک طرح تجاری مهم است. در اینجا یک الگوی طرح تجاری .

اکنون که ابزارهایی برای ایجاد یک طرح کسب و کار در اختیار دارید، بیایید به تعریف مالک انفرادی و انواع شرکت های انحصاری که معمولاً راه اندازی می شود بپردازیم. .

 

انواع مالکیت انفرادی

یک مالک انحصاری ممکن است به‌عنوان یک پیمانکار مستقل (فریلنسر)، مالک کسب‌وکار، یا صاحب امتیاز فعالیت کند.

  • پیمانکار مستقل: پیمانکار مستقل یک مالک مستقل خوداشتغال است که پروژه ها را به صورت قراردادی با مشتریان انجام می دهد. آنها این آزادی را دارند که انتخاب کنند کدام مشتری را قبول کنند، اما اغلب تابع فرآیندها و روش هایی هستند که مشتری به آنها نیاز دارد.
  • صاحب کسب و کار: صاحبان کسب و کار می توانند مالکان انفرادی خوداشتغال نیز باشند. برخلاف پیمانکاران، استقلال بسیار بیشتری در نحوه تکمیل کار برای مشتریان وجود دارد. حتی ممکن است این عملیات با کارکنان و/یا مالکیت معنوی پیچیده‌تر باشد.

فرانچایز: صاحبان امتیاز ممکن است مالکان انحصاری نیز باشند. فرنچایز از راهنمایی و مدل تجاری یک برند بزرگتر سود می برد. در عوض، حق امتیاز به فرنچایز دهنده پرداخت می شود.

چگونه یک مالکیت انفرادی راه اندازی کنیم

اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار جدید را از ابتدا راه‌اندازی کنید یا چالش‌های جانبی دارید که می‌خواهید آن را به یک کسب‌وکار تمام وقت تبدیل کنید، باید به‌عنوان یک مالکیت انفرادی ثبت نام کنید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع انجام دهید.

مرحله 1: مطمئن شوید که مالکیت انحصاری برای شما مناسب است.

اول، آیا راه اندازی یک شرکت انفرادی برای شما مناسب است؟ یا باید نوع دیگری از کسب و کار راه اندازی کنید؟

انتخاب ساختار کسب و کار مناسب کلید موفقیت سرمایه گذاری شما است. همانطور که SBA اشاره می کند، «ساختار کسب‌وکاری که انتخاب می‌کنید بر همه چیز تأثیر می‌گذارد، از فعالیت‌های روزمره گرفته تا مالیات‌ها، تا چه میزان از دارایی‌های شخصی شما در معرض خطر است».

شرکت‌های انفرادی، مشارکت، شرکت‌های با مسئولیت محدود (LLC)، شرکت‌ها و تعاونی‌ها تنها تعدادی از راه‌هایی هستند که می‌توانید کسب و کار خود را ساختار دهید.

تفاوتهای قابل توجهی نیز در LLCها در مقایسه با S-corps. در حالی که شرکت‌های انفرادی و LLC دو مورد از رایج‌ترین ساختارهای تجاری هستند، تفاوت‌های کلیدی بین آنها وجود دارد.

وقتی تشخیص دادید که یک شرکت انفرادی برای شما و کسب و کارتان مناسب است، وقت آن است که با کارشناسان صحبت کنید.

مرحله 2: با نزدیکترین مرکز توسعه کسب و کار کوچک خود صحبت کنید.

قبل از ایجاد مالکیت انحصاری، با نزدیکترین مرکز توسعه مشاغل کوچک. در آنجا، می‌توانید مراحلی را که ایالت، شهر یا شهرستان شما برای اداره قانونی کسب‌وکارتان نیاز دارد، بیاموزید.

مرحله 3: نامی را انتخاب کنید.

انتخاب نام بخش سرگرم کننده است – تحقیق در مورد اینکه آیا گرفته شده و علامت تجاری گرفته شده است یا نه، جایی است که همه چیز دشوار می شود. اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) را جستجو کنید تا بدانید آیا شما نام انتخاب شده دارای علامت تجاری است. اگر اینطور نیست، در نظر بگیرید که نام خود را در USPTO ثبت کنید تا یک علامت تجاری در آن ثبت کنید، بنابراین هیچ کس دیگری نمی تواند تحت آن نام فعالیت کند.

مرحله 4: DBA خود را ثبت کنید.

به عنوان یک مالک انحصاری، نام قانونی کسب و کار شما نام شخصی شماست. با این حال، اگر می‌خواهید تحت نام دیگری فعالیت کنید، مثلاً «خدمات مشاوره کسب و کار جهانی»، می‌خواهید نام ساختگی یا “انجام کسب و کار به عنوان” را ثبت کنید که به عنوان DBA نیز شناخته می شود.

در بسیاری از موارد، از شما خواسته می‌شود که وجوه تجاری و شخصی را جدا کنید. DBA اغلب هنگام باز کردن یک حساب بانکی یا کارت اعتباری برای تجارت شما ضروری است. ایالت شما ممکن است پس از ثبت نام نیز به مراحل بعدی نیاز داشته باشد.

به‌طور معمول، از شما خواسته می‌شود نامی را که تحت آن کسب‌وکار انجام می‌دهید به صورت عمومی منتشر کنید – و سپس مدرکی مبنی بر انتشار را به دولت محلی خود ارائه دهید.

DBA همچنین تضمین می کند که هیچ کس دیگری در شهرستان شما با همین نام تجارت نمی کند. خط پایین؟ DBA خود را ثبت کنید و به زودی این کار را انجام دهید.

مرحله 5: یک دامنه بخرید.

هنگامی که نام کامل را انتخاب کردید، وقت آن است که به دنبال دامنه بروید. برای تجربه آسان مشتری، نام دامنه شما باید همان تجارت شما باشد. جستجو کنید تا ببینید آیا دامنه مورد نظر شما با استفاده از این گرفته شده است یا خیر پایگاه های معتبر ICANN. حتی اگر آماده ساختن وب سایت نیستید، نام دامنه خود را رزرو یا خریداری کنید تا هیچ کس دیگری نتواند.

مرحله 6: برای مجوز کسب و کار ثبت نام کنید.

حتی مالکان انفرادی نیز به مجوز کسب و کار برای فعالیت، در اکثر شهرها. در اینجا کوتاهی نکنید جریمه فعالیت بدون مجوز می تواند سنگین باشد. همچنین ممکن است برای افتتاح یک حساب بانکی به مجوز کسب و کار خود نیاز داشته باشید – اما در زیر در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم.

مرحله 7: سایر مجوزها یا مجوزها را بررسی کنید.

هزینه های مرتبط با نداشتن مجوزها یا مجوزهای صحیح می تواند برای یک کسب و کار جوان ضعیف باشد. مطمئن شوید که مجوزها و مجوزهای فدرال و مجوزها و مجوزهای دولتی. این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • مجوز اداره بهداشت برای تهیه یا سرو غذا
  • مجوز فدرال برای حمل و نقل حیوانات
  • یک آموزش بهداشت و ایمنی برای افتتاح مهدکودک
  • امتحان صدور گواهینامه برای تبدیل شدن به یک مشاور مالی
  • مجوز منطقه‌بندی برای اداره کسب و کار شما از خانه
  • اگر کارمند دارید یا مالیات فروش دریافت می‌کنید، در اداره مالیات ایالتی ثبت نام کنید

کار را از قبل انجام دهید و دریابید که به چه مجوزها و مجوزهایی نیاز دارید. هزینه‌هایی که در طول این فرآیند می‌پردازید، در مقایسه با جریمه‌هایی که اگر مدارک لازم را ثبت نکرده باشید، نیست.

مرحله 8: یک شماره شناسایی کارمند (EIN) دریافت کنید.

اگر به تنهایی کار می‌کنید، ممکن است به EIN کارمند نیاز نداشته باشید و می‌توانید تحت شماره تامین اجتماعی خود فعالیت و مالیات را ثبت کنید. با این حال، به محض استخدام کارمند یا تنظیم برنامه بازنشستگی، باید برای شماره شناسایی کارفرمای فدرال (EIN). این رایگان است و می‌توان آن را به صورت آنلاین دریافت کرد.

مرحله 9: یک حساب بانکی تجاری باز کنید.

این مهم است که هنگام اجرای یک شرکت انفرادی هزینه‌های شخصی و تجاری را از هم جدا نگه دارید (مخصوصاً اگر حسابرسی می‌شوید). باز کردن یک حساب بانکی تجاری سطح مشخصی از محافظت از وجوه تجاری شما را تضمین می کند. این حساب همچنین به مشتریان این امکان را می دهد که با کارت اعتباری پرداخت کنند و چک های قابل پرداخت را به کسب و کار شما بدهند. همچنین می توانید یک سابقه اعتباری تجاری خوب بسازید.

شما می خواهید بتوانید به IRS ثابت کنید که کسب و کار خود را برای کسب سود اداره می کنید. این تضمین می‌کند که ضررهایی که در چند سال اول تجربه می‌کنید قابل کسر مالیات باقی می‌مانند.

همچنین عاقلانه است که قبل از شروع کسب و کار خود یک سابقه اعتباری خوب ایجاد کنید. در حالی که کارت‌های اعتباری می‌توانند در روزهای اولیه شرکت‌تان که جریان نقدی کم است به شما کمک کنند، علاقه به سرعت افزایش می‌یابد و به راحتی می‌تواند بسیار زیاد شود.

یک وام شخصی اغلب گزینه بهتری است. با این حال، یک سابقه اعتباری خوب برای تضمین این نوع وام ضروری است.

مرحله 10: بیمه را بارگیری کنید.

از آنجایی که یکی از بزرگترین خطرات برای شروع یک شرکت انفرادی مسئولیت است، داشتن بیمه کافی ضروری است.

حداقل پوشش اموال و مسئولیت، بیمه خودرو، پوشش سلامت و پوشش ناتوانی را در نظر بگیرید. این ممکن است گران باشد، اما تضمین می‌کند که شما و دارایی‌های شخصی‌تان در صورت بروز شکایت‌ها و مشکلات حرفه‌ای محافظت می‌شوند.

بررسی کنید این مقاله SBA برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشش مورد نیاز.

مرحله 11: مالیات خود را بپردازید.

به عنوان یک مالک انحصاری، مالیات بر درآمد را بپردازید روی تمام درآمدهای خالص کسب و کارتان. با استفاده از جدول C مالیات بر درآمد مالکیت انفرادی خود را ثبت کنید. در فرم 1040 . سپس، درآمد یا زیان کسب‌وکارتان را به درآمد دیگری که ثبت می‌کنید اضافه کنید.

شما می‌توانید از زیان‌های کسب‌وکار برای جبران سایر منابع درآمد، مانند حقوق ناشی از کار روزانه یا همسرتان استفاده کنید. اما مراقب باشید وارد « نشوید کسب و کار سرگرمی» منطقه با IRS. شما باید ثابت کنید که کسب و کار شما یک سرگرمی نیست تا مالیات خود را کاهش دهید. وقتی کسب و کار شما سودآور می شود، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که برای وضعیت شرکتی خود اقدام کنید یا به یک شرکت S تبدیل شوید. .

به خاطر داشته باشید، از آنجایی که شما خوداشتغال هستید، در زمانی که حقوق می‌گیرید، چک‌های حقوق شما دارای کسر مناسبی نیستند. در عوض، می‌توانید انتظار داشته باشید که پرداخت‌های مالیاتی تخمینی سه ماهه را بپردازید. سپس مابه‌التفاوت را پوشش می‌دهید یا برای هر کمبود یا اضافه‌ای که در فصل مالیاتی آمده است، بازپرداخت دریافت خواهید کرد.

به همین دلیل، باید از هر چک حقوقی برای پوشش آن هزینه های سه ماهه و سالانه پول کنار بگذارید.

مزایای مالکیت انفرادی

جذابیت اصلی یک شرکت انفرادی آزادی و انعطافی است که برای مالک فراهم می کند. این امر به ویژه در مورد کارآفرینی جدید و افرادی که به دنبال افزایش فشارهای جانبی خود هستند صادق است.

شرایط هر چه که باشد، مالکیت انفرادی مزایای بسیاری دارد. در اینجا چند مزیت رایج وجود دارد.

1. مرجع کامل تصمیم گیری

به عنوان یک مالک انحصاری، شما مسئولیت کامل انتخاب و تصمیم گیری برای کسب و کار خود را دارید. برخلاف شراکت یا LLC، نیازی نیست که نظرات سهامداران یا شرکای قانونی را در نظر بگیرید. شما آزاد هستید که کسب و کار خود را به هر سمتی که فکر می کنید بهتر است هدایت کنید.

2. راه اندازی آسان

تشکیل یک شرکت انفرادی بسیار ساده تر از سایر اشکال تجاری است.

به عنوان یک مالک انحصاری، لازم نیست به قراردادهای قانونی با سایر شرکای تجاری فکر کنید. همچنین لازم نیست کارهای پرزحمت دیگری را که سایر شرکت‌های تجاری به آن نیاز دارند، انجام دهید، مانند دادن سهام به سهامداران یا انتخاب هیئت مدیره.

اما شما باید مجوزها و مجوزهای لازم را برای اجرای قانونی کسب و کار خود دریافت کنید، مانند مجوزهای مالیات بر فروش و مجوزهای منطقه بندی.

مجوزها و مجوزهایی که برای آنها درخواست خواهید کرد به نوع کسب و کاری که می خواهید اجرا کنید بستگی دارد. با دولت محلی یا ایالتی خود تماس بگیرید تا دقیقا بدانید به کدام یک نیاز دارید.

3. هزینه اولیه کمتر

شروع یک شرکت انفرادی در بیشتر موارد رایگان است. البته، برای ثبت نام کسب‌وکار، دریافت دامنه کسب‌وکار و دریافت مجوزها یا مجوزهای لازم، باید هزینه‌ای بپردازید، اما هزینه متوسط ​​1000 دلاری برای راه‌اندازی یک LLC را پرداخت نخواهید کرد.

اگر با بودجه محدودی کار می‌کنید، بسیار عالی است، زیرا قبل از شروع فعالیت، نیازی به سرمایه‌گذاری پول زیادی در کسب‌وکار ندارید.

4. مالیات ساده و نرخ های مالیاتی کمتر

شرکت‌های انفرادی در مقایسه با سایر نهادهای تجاری، الزامات مالیاتی نسبتاً ساده و ساده‌ای دارند.

از نظر تشکیل پرونده مالیاتی، شرکت های انفرادی به عنوان یک نهاد تجاری گذرا مشمول مالیات می شوند. این بدان معنی است که سود و زیان کسب و کار در اظهارنامه مالیات بر درآمد شخصی شما گزارش می شود. بنابراین مجبور نیستید برای کسب و کارتان مالیات جداگانه بپردازید.

به عنوان مثال، اگر از خانه شخصی خود به عنوان پایگاه تجاری خود استفاده می کنید، نیازی به پرداخت پول بیشتری برای فضا، خدمات شهری و اینترنت نخواهید داشت. این باعث کاهش مالیات شخصی شما می شود. حتی ممکن است هنگام ارسال اظهارنامه مالیاتی شخصی، بازپرداخت مالیات دریافت کنید.

به عنوان یک مالک انحصاری، می‌توانید از برخی کسر مالیات نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، قانون کاهش مالیات و مشاغل سال 2017 به صاحبان انفرادی اجازه می دهد تا 20٪ از درآمد خالص خود را از مالیات خود کسر کنند.

علاوه بر این، بین مالک و مالک انحصاری تفاوتی وجود ندارد. بنابراین، IRS به سوابق حسابداری جداگانه برای کسب و کار – از جمله ترازنامه – به عنوان بخشی از اظهارنامه مالیاتی آنها نیاز ندارد.

5. کنترل کامل بر درآمد

به عنوان یک مالک انحصاری، شما مسئول تمام جنبه های کسب و کار خود از جمله درآمد هستید. شما تصمیم می گیرید که چقدر می خواهید به خود و پیمانکاران بپردازید (در صورت وجود). شما همچنین انتخاب می‌کنید که چقدر می‌خواهید دوباره به کسب و کار بریزید.

معایب مالکیت انفرادی

همانند همه مدل‌های کسب‌وکار، شرکت‌های انفرادی دارای معایبی نیز هستند. در اینجا برخی از آنها آمده است:

1. دارایی های شخصی در معرض خطر هستند

به‌عنوان یک مالک انحصاری، شما مسئول جنبه‌های مالی کسب‌وکارتان، از جمله مالیات، دستمزد پیمانکار، و هرگونه احتمالات قانونی هستید. علاوه بر این، اگر با مشکل مالی مواجه شوید، شرکت‌های انفرادی از دارایی‌های شخصی شما حمایت قانونی نمی‌کنند.

این بدان معناست که اگر از کسب و کار شما شکایت شود یا مجبور به ورشکستگی باشید، دادگاه این حق را دارد که دارایی های شخصی شما را برای پوشش این هزینه ها توقیف کند. این شامل پس انداز، خانه، اتومبیل و سایر وسایل شما می شود.

مطمئناً، پوشش‌های بیمه می‌توانند به این موضوع کمک کنند، اما آنها بی‌خطا نیستند.

2. مشکل در افزایش سرمایه

در حالی که هزینه های اولیه راه اندازی یک شرکت انفرادی کم است، افزایش سرمایه برای تامین مالی کسب و کار می تواند دشوار باشد. دلیلش این است که بانک‌ها ترجیح می‌دهند از کسب‌وکارهای ثبت‌شده حمایت کنند.

بانک‌ها مدل مالکیت انفرادی را خطرناک می‌دانند، زیرا دارایی‌های شخصی مالک معمولاً محدود است و ممکن است در هر زمانی تمام شود. مؤسسات مالی معمولاً از ترس اینکه نتوانند آن را بازپرداخت کنند، از صدور اعتبار یا اعطای وام به صاحبان انفرادی خودداری می کنند.

شرکت‌های انفرادی نیز ممکن است برای خرید از سرمایه‌گذاران مشکل داشته باشند، زیرا برای داشتن سهامدار طراحی نشده‌اند. بدون وام و سرمایه گذاری، بردن یک شرکت انفرادی به سطح بعدی دشوارتر است.

3. مالیات بر خوداشتغالی

به عنوان یک مالک انحصاری، شما موظف به پرداخت مالیات خوداشتغالی 15.3٪ (12.4٪ در مالیات تامین اجتماعی و 2.9٪ برای Medicare) بر روی تمام درآمدهای ایجاد شده توسط کسب و کار هستید.<. /p>

در حالی که مالیات 12.9٪ تامین اجتماعی ثابت است، نرخ مالیات Medicare به محض عبور از سطوح آستانه 0.9٪ افزایش می یابد. در دراز مدت، این مالیات می تواند قابل توجه باشد.

4. فقدان حرفه ای درک شده

برای سرمایه گذاران و مشتریان بالقوه غیرمعمول نیست که یک شرکت انفرادی را کمتر از یک شرکت یا LLC حرفه ای بدانند. آنها همچنین ممکن است نسبت به تجارت با یک فرد، بر خلاف یک نهاد تجاری قانونی جداگانه، محتاط باشند. اگر ممکن است یک LLC را در نظر بگیرید، باید این را در نظر داشته باشید. به عنوان گزینه ای برای کسب و کار شما.

نمونه های کسب و کار مالکیت انحصاری

صاحب انفرادی انتخابی عالی برای افرادی است که می‌خواهند فعالیت‌های جانبی خود را به چیزی کمی جدی‌تر و پرسود تبدیل کنند. کسب و کارهای مختلفی به عنوان مالکیت انحصاری اداره می شوند.

در اینجا چند نمونه رایج وجود دارد.

1. توسعه دهنده وب

توسعه‌دهندگان وب با استفاده از زبان‌های کدنویسی وب، مانند HTML، CSS، وب‌سایت‌هایی را برای مشتریان طراحی می‌کنند. جاوا اسکریپت، پی اچ پی و جی کوئری. یک نقطه ورود آسان تر به این زمینه، توسعه وب وردپرس است.<. /span>

2. بازاریاب دیجیتال

بازاریابان دیجیتال هر کاری انجام می دهند، از مدیریت اکانت های رسانه های اجتماعی یک برند تاmarketing=”noopener’s target=”_blank”>rel SEO. مطمئن شوید که به جای ارائه همه خدمات بازاریابی، متخصص هستید.

3. دستیار مجازی

صاحبان کسب و کار مشغول هستند. آنها نمی خواهند دستیار اداری استخدام کنند، به خصوص به این دلیل که بیشتر کارها را می توان به صورت آنلاین انجام داد. دستیار مجازی را وارد کنید.

به‌عنوان یک مالک انحصاری که یک کسب‌وکار دستیار مجازی را اداره می‌کند، وظایفی مانند حسابداری و وارد کردن پایگاه داده را برای سایر صاحبان کسب‌وکار انجام می‌دهید.

4. اپراتور مهد کودک

متصدیان مهدکودک، مهدکودک‌های کوچک و مقرون به صرفه را برای والدینی که نمی‌توانند هزینه مدارس روزانه گران‌قیمت یا یک پرستار بچه اختصاصی را بپردازند، راه‌اندازی می‌کنند. قبل از ایجاد یک کسب و کار مهدکودک، آموزش پیشینه مفید خواهد بود.

می‌توانید مهدکودک سگ یا مهدکودکی برای سالمندان پیدا کنید.

5. طراح گرافیک آزاد

طراحان گرافیک چیزهای زیبایی خلق می‌کنند: صفحات فرود، بروشورها، آگهی‌ها و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی. همانند بازاریابی دیجیتال، شما باید در طراحی گرافیکی دیجیتال یا چاپی تخصص داشته باشید و صنایع خاصی را که مورد علاقه شما هستند هدف قرار دهید. ایجاد بنر برای آرایشگاه با ایجاد بنر برای یک شرکت مهندسی بسیار متفاوت است. همچنین به یک نمونه کار طراحی گرافیکی نیاز دارید.

6. مشاور فناوری اطلاعات یا متخصص کامپیوتر

آیا تا به حال با مشکلات فناوری اطلاعات مواجه شده اید؟ همینطور کسب و کارهای بی شماری. به عنوان یک مشاور فناوری اطلاعات که کسب و کار خود را اداره می کند، خدمات عیب یابی فناوری اطلاعات را به شرکت های دیگر ارائه می دهید. شما همچنین مشکلات را با راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری شرکت حل خواهید کرد. آماده سفر برای این نوع کسب و کار مالک انفرادی باشید.

7. نویسنده آزاد

به‌عنوان یک نویسنده مستقل با مالکیت انحصاری، مارک‌هایی را هدف قرار می‌دهید که نیاز به محتوای نوشته شده برای آنها دارند. اینها ممکن است شامل مقالات غیرداستانی، مقالات خبری، پست های وبلاگ، صفحات وب سایت و تبلیغات رسانه های اجتماعی باشد. همانند بازاریابی دیجیتال و طراحی گرافیک، در یک فرم نوشتاری تخصص داشته باشید.

8. ویرایشگر کپی آزاد

ویراستاران کپی آزاد، نوشته های دیگران را برای وضوح، مختصر و اثربخشی ویرایش می کنند. این ویراستاران کارهای شخص دیگری را برای اشتباهات تصحیح می کنند. آنها همچنین بر جریان و انسجام ایده ها تمرکز می کنند.

می توانید به ویرایش کپی داستانی یا غیرداستانی بروید. از طرف دیگر، می توانید به طور خاص برای وب سایت ها و وبلاگ ها ویرایشگر کپی شوید

9. ویرایشگر کتاب غیرداستانی آزاد

ویراستاران کتاب غیرداستانی معمولاً مطالب بسیار فنی یا تخصصی را از نظر جریان، دقت و منطق مرور می‌کنند. این ویراستاران با انواع دیگر متفاوت هستند، زیرا آنها منحصراً در آثار دست‌نویس تخصص دارند و در موضوعی که در آن تخصص دارند دارای مدرک پیشرفته هستند.

10. مربی تناسب اندام

اگر به تناسب اندام علاقه دارید، مربی تناسب اندام یک انتخاب عالی است. این نوع مالک انحصاری معمولاً بازدیدکنندگان باشگاه – یا کسانی که می‌خواهند شروع کنند – هدف قرار می‌دهند تا به آنها کمک کند تا از طریق یک برنامه سفارشی به اهداف تناسب اندام خود برسند. مدرک در علم ورزش و همچنین گواهینامه در مربیگری تناسب اندام مفید خواهد بود.

11. خانه دار

خانه دارها خانه ها را با دقت بیشتری نسبت به صاحب خانه های شلوغ تمیز می کنند. کارها عبارتند از تمیز کردن، جارو کردن، بیرون آوردن زباله، شستن ظروف، و شستن لباس. برای موفقیت بهینه به عنوان یک مالک انفرادی، باید یک منطقه جغرافیایی کوچک را برای ارائه خدمات خانه داری خود هدف قرار دهید.

12. منظره ساز

منظره‌سازان چمن‌زنی می‌کنند، بوته‌ها را مرتب می‌کنند، سلامت خاک را بررسی می‌کنند و هر کاری را که مربوط به نگهداری حیاط خلوت و حیاط جلویی است انجام می‌دهند. می‌توانید چیز ساده‌ای مانند چمن‌زنی ارائه دهید و با کسب دانش پیشرفته‌تر مراقبت از زمین، به آرامی خدمات بیشتری را اضافه کنید.

13. کیترینگ

آشپزی را دوست دارید؟ سپس یک شرکت انفرادی پذیرایی ممکن است برای شما مناسب باشد. کترینگ ها مقادیر زیادی غذا را برای رویدادهای دیگران می پزند و معمولاً از تحویل و راه اندازی مراقبت می کنند. اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای انتشار اخبار در مورد کسب و کار شما است.

14. نانوا

یک کسب و کار انحصاری جایگزین برای کسانی که از آشپزی لذت می برند، کسب و کار نانوایی است. شما می توانید در شیرینی ها یا کالاهای شور تخصص داشته باشید یا ترکیبی از هر دو را ارائه دهید. در حالی که ما اغلب نانوایی‌ها را با نانوایی‌های آجرپزی مرتبط می‌کنیم، شما می‌توانید این کسب‌وکار را خارج از خانه خود راه‌اندازی کنید و وانت‌های محلی ترتیب دهید.

15. حسابدار

به‌عنوان یک حسابدار آزاد، با صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کار می‌کنید و ورودی و خروجی وجه نقد آنها را حسابرسی می‌کنید. مطمئن شوید که حداقل به یک نرم افزار حسابداری، مانند QuickBooks یا FreshBooks مسلط باشید.

16. تهیه کننده مالیات

تهیه‌کنندگان مالیات افرادی را هدف قرار می‌دهند که اسناد اظهارنامه مالیاتی را غیرقابل دسترس و پر کردن آن دشوار می‌دانند. این یکی از ساده ترین شرکت های انفرادی برای راه اندازی است، زیرا هیچ نیاز آموزشی وجود ندارد. یک دوره آماده سازی مالیاتی تمام چیزی است که شما نیاز دارید.

17. دستیار سند

کمک اسناد مشابه با تهیه مالیات است. شما می توانید به افراد کمک کنید تا فرم های بسیار پیچیده را پر کنند – مانند درخواست های مهاجرت، درخواست ویزا و ادعای بیکاری. همچنین می توانید آنها را از طرف مشتری خود ارسال کنید.

تسلط به زبان دیگری مفید خواهد بود، زیرا کسانی که به کمک نیاز دارند معمولاً غیرانگلیسی زبان هستند.

18. رزومه و نامه نگار

نویسندگان رزومه و نامه به کسانی خدمت می‌کنند که مجموعه‌ای متفاوت از شرح شغل، نقش‌ها و مهارت‌ها دارند. سپس اطلاعات را به یک رزومه کارآمد تبدیل می کنند. اگر قصد دارید این نوع مالکیت انفرادی را راه اندازی کنید، پیشینه نویسندگی مفید خواهد بود.

19. برنامه ریز رویداد

به‌عنوان یک مالک انحصاری با یک کسب‌وکار برنامه‌ریزی رویداد، تمام جنبه‌های فرآیند برنامه‌ریزی رویداد را اداره خواهید کرد. این شامل یافتن محل برگزاری، کیترینگ، دکوراتور، دی جی و تامین کننده مبلمان رویداد است. شما معمولاً بخشی از تنظیم رویداد را نیز انجام خواهید داد. یکی از تخصص های پرسود، برنامه ریزی عروسی است.

20. عکاس

عکاس‌های آزاد تقریباً از هر چیزی که مشتریان می‌خواهند عکس بگیرند، فیلم می‌گیرند. مانند بسیاری از انواع کسب و کار در این لیست، باید تخصص داشته باشید. یک عکاس شرکتی از کارکنان یک شرکت عکس می گیرد. یک عکاس عروسی به شیوه ای هنرمندانه از عروسی عکس می گیرد. یک عکاس بارداری عکس های بارداری می گیرد. این سه به مجموعه مهارت‌های متفاوتی نیاز دارند، بنابراین یکی را انتخاب کنید که با پیش‌زمینه شما مطابقت دارد.

21. مدرس آزمون استاندارد

به‌عنوان یک معلم خصوصی آزمون استاندارد، شما دانش‌آموزان دبیرستانی و کالج را برای بهبود نمرات خود در آزمون‌های استاندارد SAT، ACT، GRE، GMAT یا LSAT راهنمایی می‌کنید. شما باید در یک یا دو تست تخصص داشته باشید.

مطمئن شوید که امتیاز بالایی که دریافت کرده اید را در وب سایت خود تبلیغ کنید. داشتن پیشینه تحصیلی مفید خواهد بود.

22. مترجم

اگر به زبانی غیر از انگلیسی تسلط پیشرفته یا بومی دارید، می توانید یک تجارت ترجمه راه اندازی کنید. مشاغل، کلیساها و مدارس برای برقراری ارتباط با مشتریان یا گروه های غیر انگلیسی زبان به مترجم نیاز دارند. شما می توانید این نوع کسب و کار را بدون مدرک شروع کنید، اما گواهینامه مفید خواهد بود.

صاحب مالکیت انحصاری جدید خود را برای موفقیت تعیین کنید

راه اندازی یک کسب و کار به عنوان یک مالک انفرادی یکی از بزرگترین انتخاب هایی است که تا به حال انجام خواهید داد. اگرچه خطر بزرگ است، اما پاداش آن نیز زیاد است. بهترین بخش این است که می توانید بدون اجاره ساختمان، استخدام دیگران یا نیاز به آموزش گران قیمت، آن را به تنهایی شروع کنید. با مراحل به اشتراک گذاشته شده در این پست، پایه ای قوی برای تضمین موفقیت پایدار ایجاد خواهید کرد.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در سپتامبر 2018 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل